Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu wraz z prognozą oddziaływania na...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz inwentaryzacji stanu lasu

Data zamieszczenia: 2025-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Polkowicach
ul. Św. Sebastiana 1
59-100 Polkowice
powiat: polkowicki
tel. 76 729 92 45, 76 746 15 25, faks 76 746 15 01
lukasz.koscielny@powiatpolkowicki.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 76 729 92 45, 7
Termin składania ofert: 2025-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do udziału w prowadzonym postępowaniu w formie zapytania ofertowego dotyczącym ,,Sporządzenia uproszczonych planów urządzenia lasu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Polkowickiego".
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji obowiązującej od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2035 r., tj.:
- uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Polkowickiego, gmina Przemków wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla uproszczonych planów urządzenia lasu niezbędną do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, jeżeli będzie wymagana,
- inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Polkowickiego, gmina Przemków.
2. Orientacyjna powierzchnia objęta opracowaniem: około 219 ha i na około 150 działkach ewidencyjnych.

Dokument nr: DG.SR.6162.1.2025

Składanie ofert:
6. Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Polkowicach, Ul. Św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, biuro obsługi interesanta - poziom I.
7. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Powiat Polkowicki, Ul. Św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice,
,,Oferta na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu wraz
z prognozą oddziaływania na środowisko oraz inwentaryzacji stanu lasu dla
lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu
Polkowickiego".
8. Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć do Zamawiającego na adres: Powiat Polkowicki, Ul. Św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, z dopiskiem: ,,Oferta na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Polkowickiego".
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 10 lutego 2025 r., do godz.: 15.30. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu.

Miejsce i termin realizacji:
IV. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2025 r.

Wymagania:
Do niniejszego postępowania stosuje się § 13 ust. 4 oraz ust. 7 ,,Regulaminu udzielania zamówień Starostwa Powiatowego w Polkowicach wraz z zasadami zapewnienia bezstronności i obiektywizmu w postępowaniach", stanowiącego załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 7/2023 Starosty Polkowickiego z dnia 16 lutego 2023 r., w sprawie wprowadzenia ,,Regulaminu udzielania zamówień Starostwa Powiatowego w Polkowicach wraz z zasadami zapewnienia bezstronności i obiektywizmu w postępowaniach", zmienionego Zarządzeniem Nr 28/2023 Starosty Polkowickiego z dnia 30 maja 2023 r., zmienionego Zarządzeniem Nr 10/2024 Starosty Polkowickiego z dnia 21 marca 2024 r.. Zarządzeniem Nr 5/2025 Starosty Polkowickiego z dnia 17 stycznia 2025 r. oraz Zarządzeniem Nr 6/2025 Starosty Polkowickiego z dnia 22 stycznia 2025 r. dla postępowania o wartości szacunkowej do 80.000 zł. netto oraz art. 7 ust. 4, 5 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2024 r. poz. 530 z późn. zm.).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania na każdym etapie także bez podania przyczyny.
3. Uproszczone plany urządzenia lasu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz inwentaryzacje stanu lasu należy wykonać zgodnie z:
1) wymogami ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2024 r. poz. 530 z późn. zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2012 r. poz. 1302),
3) wymogami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.),
4) wymogami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1292 z późn. zm.),
5) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych (Dz. U. z 2012 r. poz. 949),
6) wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1478 z późn. zm.),
7) rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 25 sierpnia 1992 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu uznawania lasów za ochronne oraz szczegółowych zasad prowadzenia w nich gospodarki leśnej (Dz. U. z 1992 r. Nr 67 poz. 337),
8) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2023 r. poz. 822 z późn. zm.),
9) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1065),
10) rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 27 marca 2023 r. w sprawie wymagań dobrej praktyki w zakresie gospodarki leśnej (Dz. U. z 2023 r. poz. 672),
11) innymi aktami prawnymi związanymi z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia oraz ustaleniami z Zamawiającym dokonanymi podczas realizacji umowy w formie pisemnej.
4. Dane ewidencyjne niezbędne do wykonania zadania Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w formie plików elektronicznych, tj. zestawienia zbiorcze z numerami działek, ich powierzchnią, klasoużytkami, danymi adresowymi właścicieli gruntów (dane w pliku xlsx - część opisowa) oraz aktualne mapy ewidencyjne (plik GML - część opisowa i graficzna) nie później niż w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Pliki o których mowa powyżej są dostosowane do obowiązujących przepisów. Dostarczenie dokumentów odbędzie się w siedzibie Zamawiającego lub przesłane drogą e-mail na adres wskazany przez Wykonawcę.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną zdolność techniczną lub zawodową:
a) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanego doświadczenia, jeżeli wykaże że wykonał lub/i wykonuje obecnie co najmniej 3 usługi dotyczące świadczenia usług opracowania uproszczonych planów urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu;
b) w zakresie wyposażenia technicznego i potencjału kadrowego:
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanego wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego, jeżeli spełni wymogi wynikające z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych (Dz. U. z 2012 r. poz. 949) oraz art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.).
2. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych do oferty.
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 z późn. zm.) tj.:
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ust. 3;
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ust. 3;
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ust. 3,
d. wykluczenie jak w pkt. 5. lit. a-c następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 5,
e. w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. 5, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy,
f. kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
g. przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się odpowiednio złożenie oferty,
h. osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
VI. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Oferta Wykonawcy wypełniona według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą przyjmowane w celu ustalenia obowiązku stosowania minimalnej stawki godzinowej wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
5. Jako wymagany załącznik do oferty. Wykonawca winien załączyć listy referencyjne (minimum 3) z wykonywanych wcześniej prac dotyczących opracowania uproszczonych planów urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu.
6. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
PRZYGOTOWANIE ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę w sposób określony w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
4. Oferta powinna być przygotowana przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego ,
b) oświadczenie osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą przyjmowane w celu ustalenia obowiązku stosowania minimalnej stawki godzinowej wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego,
e) jako wymagany załącznik do oferty, Wykonawca winien załączyć listy referencyjne (minimum 3) z wykonywanych prac dotyczących opracowania uproszczonych planów urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu;
9. Wykonawca może wprowadzić zmiany w ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu na składanie ofert. Zmiana lub wycofanie oferty wymagają zachowania formy w jakiej złożono ofertę.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Wykonawca ma obowiązek zaproponować tylko jedną cenę.
2. Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ICH ZNACZENIA ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
1. Cena oferty powinna być obliczona w oparciu o 1 ha powierzchni pomnożony przez ilość hektarów podana w wartości netto, podatek VAT oraz wartość brutto.
2. W przypadku dwóch lub więcej ofert spełniających warunki i zawierających taką samą cenę całkowitą, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowali w złożonych ofertach.
4. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie informacji i dokumentów dołączonych do oferty w oparciu o następujące kryterium:
Cena brutto - 100%
5. Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie, według wzoru:
(Cn/Cof.b. x 100) xl00% = ilość punktów
gdzie: Cn - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cof.b - cena oferty badanej nie odrzuconej 100 - wskaźnik stały
100% - procentowe znaczenie kryterium ceny
6. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
7. Zamawiający oświadcza, że ogłoszenie wyboru Wykonawcy nie stanowi zawarcia umowy. Udzielenie zamówienia wymaga odrębnego oświadczenia Zamawiającego w formie umowy.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji cenowych do zaproponowanej ceny w ofertach przesłanych przez Wykonawców.
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice,
- faksem na numer 76 746 .15 01,
- drogą elektroniczną na adres: lukasz.koscielny@powiatpolkowicki.pl Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna zawierać w tytule informację: ,,Zapytanie ofertowe na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Polkowickiego".
XIII. WARUNKI PŁATNOŚCI
Szczegółowe zasady rozliczania finansowego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą określi umowa.
XIV. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA.
Wszelkie informacje wprowadzone do treści umowy związane z realizacją zamówienia i warunki na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
XV. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie umowy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie o tym fakcie poinformowany pocztą elektroniczną, pisemnie lub faksem.

Uwagi:
III. KLAUZULA INFORMACYJNA PRZEKAZANA W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Polkowicach jest Starosta Polkowicki.
2. Pani/Pana dane osobowe, przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań i obowiązków Starostwa Powiatowego w Polkowicach, na podstawie:
1) ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym;
2) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego pn.: ,,Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Polkowickiego" udzielonej zgody lub w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Administratorem Danych Osobowych.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane w ograniczonym zakresie mogą być również przekazane podmiotom realizującym zadania na rzecz Starostwa Powiatowego w Polkowicach.
4. Czas przechowywania Pani/Pana danych osobowych jest określony prawem, zgodnie z przepisami kancelaryjno - archiwalnymi Administratora oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane i czasie wskazanym przepisami prawa.
5. Każdej osobie, której dane przetwarzane są w Starostwie Powiatowym w Polkowicach, przysługuje prawo do: dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz usunięcia, jeśli pozwalają na to przepisy prawa.
6. W przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o ,,Wyrażenie Zgody" informuję, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adresem: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2.
8. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami prawa jest konieczne do realizacji ustawowych celów i zadań Administratora. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne.
9. Administrator danych osobowych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Podanie danych nie skutkuje zautomatyzowaną oceną czynników osobowych i tym samym nie podlega profilowaniu.
11. Administrator danych osobowych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić odpowiedni stopień ochrony danych osobowych.

Kontakt:
XII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem są:
- Łukasz Kościelny - Inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
tel. 76 729 92 45, e-mail: lukasz.koscielny@powiatpolkowicki.pl
- Anna Leszczyńska - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
tel. 76 746 15 25, e-mail: anna.leszczynska@powiatpolkowicki.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.