Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej - etap 5

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej - etap 5

Data zamieszczenia: 2025-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie
ul. Stapińskiego 19 C
14-100 Ostróda
powiat: ostródzki
Telefon: 477329800
sekretariat@kppsp.ostroda.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: Telefon: 477329800
Termin składania ofert: 2025-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie - Etap V
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Ostródzie - Etap V. 2. W związku z budową nowej siedziby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie z końcem 2024 r. wykonano: 95% ogrodzenia, zjazd z drogi powiatowej, przyłącze wodne i kanalizacyjne, podziemny zbiornik wód opadowych wraz ze studniami ssawnymi, zbiornik przeciwpożarowy, usunięto kolizję sieci światłowodowej, wybudowano stan surowy otwarty głównego budynku ( przeznaczonego na część biurową, garażową i magazynową oraz myjnią) bez pokrycia dachowego nad halą garażową oraz roboty ziemne polegające na usunięciu gruntu rodzimego w ilości ok. 2500 m3 w miejscu przyszłego parkingu. W marcu 2025 planowane jest wykonanie przyłącza elektrycznego. 3. W ramach V etapu inwestycji polegającej na budowie nowej siedziby Komendy Powiatowej PSP w Ostródzie planowane jest wykonanie robót budowlanych podzielonych na trzy części. 4. Część I - pn. Wykonanie elewacji i docieplenie dachu" - polegające na wykonaniu kompletnych pokryć dachowych nad częścią garażową na istniejącej konstrukcji stalowej oraz docieplenie wszystkich stropów nad częścią biurową i magazynową wraz z instalacjami deszczowymi i wszelkimi obróbkami blacharskimi. W ramach prac należy dostarczyć i zamontować maszt antenowy oraz instalację odgromową. W ramach robót należy wykonać pełno systemowe docieplenie całego budynku z kompletną elewacją i detalami wynikającymi z dokumentacji projektowej. W ramach robót należy wykonać budynek śmietnika i agregatu prądotwórczego wraz z wyposażeniem w agregat prądotwórczy z pełną automatyką załączania awaryjnego podczas zaniku zasilania z sieci. Należy wykonać i zamontować bramę przesuwną pomiędzy myjnią i budynkiem agregatu zgodnie z dokumentacją budowlaną. 5. Część II - pn. Wykonanie stolarki zewnętrznej" - polegające na dostawie oraz montażu kompletnej stolarki zewnętrznej okiennej, drzwiowej i bram garażowych wraz z żaluzjami zewnętrznymi oraz montaż dyli szklanych wraz z obróbkami w wewnętrznej klatce treningowej, zgodnie z dokumentacją projektową. Wymagania dla montażu stolarki - montaż mechaniczny + kotwy + piana montażowa bez obróbek murarskich. Roboty murarskie ujęte są w części I zamówienia. 6. Część III - pn. Wykonanie instalacji zewnętrznych + prawo opcji" - Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla części III składa się z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objętego prawem opcji. Zakres rzeczowy dotyczący zamówienia podstawowego dotyczy: 6.1 Wykonania wszystkich instalacji zewnętrznych: elektrycznych, sanitarnych, wodociągowych, deszczowych, telekomunikacyjnych w oparciu o załączoną dokumentację projektową. Zakres rzeczowy dotyczący prawa opcji dotyczy: 6.2 Wykonania chodników , parkingów, dróg oraz placów manewrowych. Poniżej podano zakres i szacunkowe ilości w ramach prawa opcji : - wykopy i wywóz ziemi (8500 m3); - wykonanie drogi dojazdowej wraz z krawężnikami i niezbędną podbudową wynikającą z dokumentacji (ilość szacunkowa: 763 m2); - wykonanie placu manewrowego wraz z krawężnikami i niezbędną podbudową wynikającą z dokumentacji (ilość szacunkowa: 4420 m2); - wykonanie miejsca postojowego wraz z krawężnikami i niezbędną podbudową wynikającą z dokumentacji (ilość szacunkowa: 673 m2); - wykonanie chodnika z kostki granitowej wraz z obrzeżami i niezbędną podbudową wynikającą z dokumentacji (ilość szacunkowa: 719 m2). 6.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia objętego przedmiotem zamówienia (zamówienie podstawowe) poprzez skorzystanie kilkakrotnie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zakres objęty prawem opcji został określony w niniejszym rozdziale w pkt 6.2 SWZ. 6.4 Szczegółowy zakres opcji zlecany będzie w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia dla każdej części należy wykonać zgodnie z zakresem ujętym w załączniku Nr 11 zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), załączonych do niniejszego postępowania w wersji elektronicznej (pdf)(patrz załącznik Nr 11 do SWZ), które stanowią integralną część SWZ. W ramach ww. zadań ( część I i część III) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie naniesienia na mapy wybudowanej infrastruktury technicznej we właściwym miejscowo urzędzie oraz dostarczy Zamawiającemu: wykaz zmian gruntowych oraz kopię mapy, poświadczone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 8. Dla ww. przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej części), Zamawiający wymaga udzielania 5 letniego okresu gwarancji a na urządzenia zgodnie z gwarancją producenta (dotyczy części I). 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: 1) projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 7.1, 7.2 i 7.3 do SWZ, 2) projekcie budowlanym, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), pozwoleniu na budowę, innych dokumentach, które stanowią załącznik Nr 11.1, 11.2, 11.3 do SWZ 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.)

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie - Etap V - Część I - pn. Wykonanie elewacji i docieplenie dachu.
Opis: Część I - pn. Wykonanie elewacji i docieplenie dachu - polegające na wykonaniu kompletnych pokryć dachowych nad częścią garażową na istniejącej konstrukcji stalowej oraz docieplenie wszystkich stropów nad częścią biurową i magazynową wraz z instalacjami deszczowymi i wszelkimi obróbkami blacharskimi. W ramach prac należy dostarczyć i zamontować maszt antenowy oraz instalację odgromową. W ramach robót należy wykonać pełno systemowe docieplenie całego budynku z kompletną elewacją i detalami wynikającymi z dokumentacji projektowej. W ramach robót należy wykonać budynek śmietnika i agregatu prądotwórczego wraz z wyposażeniem w agregat prądotwórczy z pełną automatyką załączania awaryjnego podczas zaniku zasilania z sieci. Należy wykonać i zamontować bramę przesuwną pomiędzy myjnią i budynkiem agregatu zgodnie z dokumentacją budowlaną.
Wewnętrzny identyfikator: PT.2370.1.2025.1 cz. 1
Główna klasyfikacja (cpv): 45216121 Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45320000 Roboty izolacyjne, 45223110 Instalowanie konstrukcji metalowych

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie - Etap V - Część II -
Opis: - pn. Wykonanie stolarki zewnętrznej - polegające na dostawie oraz montażu kompletnej stolarki zewnętrznej okiennej, drzwiowej i bram garażowych wraz z żaluzjami zewnętrznymi oraz montaż dyli szklanych wraz z obróbkami w wewnętrznej klatce treningowej, zgodnie z dokumentacją projektową. Wymagania dla montażu stolarki - montaż mechaniczny + kotwy + piana montażowa bez obróbek murarskich. Roboty murarskie ujęte są w części I zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: PT.2370.1.2025.1 cz. 2
Główna klasyfikacja (cpv): 45216121 Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45421130 Instalowanie drzwi i okien

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie - Etap V - Część III-
Opis: Część III - pn. Wykonanie instalacji zewnętrznych + prawo opcji" - Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla części III składa się z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objętego prawem opcji. Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego dotyczy: Wykonania wszystkich instalacji zewnętrznych: elektrycznych, sanitarnych, wodociągowych, deszczowych, telekomunikacyjnych w oparciu o załączoną dokumentację projektową.
Wewnętrzny identyfikator: PT.2370.1.2025.1 cz. 3
Główna klasyfikacja (cpv): 45216121 Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

CPV: 45216121, 45330000, 45320000, 45223110, 45421130

Dokument nr: 65535-2025, PT.2370.1.2025.1

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 28/02/2025 10:00:00 (UTC+1)
Miejsce: Wykonawca składa ofertę (Formularz oferty stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale XI ust. 4 SWZ za pośrednictwem Platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Języki, w których dokumenty zamówienia (lub ich części) są nieoficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74c77cd4-a9d5-4106-aa0e-ffc8ff77f24e

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 28/02/2025 09:30:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Miejscowość: Ostróda
Podpodział krajowy (NUTS): Elbląski (PL621)
Kraj: Polska

Miejsce realizacji
Kraj: Polska
W dowolnym miejscu w danym państwie
Informacje dodatkowe: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Data zakończenia trwania: 30/11/2025
Inny okres: Nieznany

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie
Numer rejestracyjny: 7411798232
Adres pocztowy: ul. Stapińskiego 19 C
Miejscowość: Ostróda
Kod pocztowy: 14-100
Podpodział krajowy (NUTS): Elbląski (PL621)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie
E-mail: sekretariat@kppsp.ostroda.pl
Telefon: 477329800
Faks: 477329819
Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/kppsp-ostroda
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74c77cd4-a9d5-4106-aa0e-ffc8ff77f24e
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.