lubelskie (Lublin)
dolnośląskie (Szczytna)
mazowieckie (Płock)
śląskie (Knurów)
podkarpackie (Sędziszów Małopolski)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa oczyszczalni ścieków |
Data zamieszczenia: | 2025-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Suchań Pomorska 72 73-132 Suchań powiat: stargardzki 91 562 40 15 sekretariat@suchan.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Suchań |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 91 562 40 15 |
Termin składania ofert: | 2025-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Suchaniu Krótki opis przedmiotu zamówienia Nazwa części: Rozbudowa istniejącego biobloku na oczyszczalni ścieków w Suchaniu. Zadanie obejmuje rozbudowę oczyszczalni ścieków w Suchaniu o dodatkowy zbiornik biobloku o przepustowości 150 m3/dobę, poprzez: - wykonanie nowej płyty fundamentowej pod nowy ciąg technologiczny B150, - wykonanie nowej płyty fundamentowej pod komorę stabilizacji osadów oraz pomieszczenia techniczne, - montaż nowego reaktora wyposażonego w komorę retencyjną, komorę nitryfikacji oraz osadniki wtórne, - montaż komory stabilizacji tlenowej osadu nadmiernego, - wykonanie nowych pomieszczeń technicznych dla rozbudowanej oczyszczalni ścieków, - montaż niezbędnych dmuchaw, pomp, mieszadeł, - wykonanie przepompowni technologicznej z pompami osadu ustabilizowanego, - wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej (instalacje i sieci międzyobiektowe), - rozbudowę systemu AKPiA, systemu wizualizacji procesu technologicznego i systemu sterowania procesem technologicznym, - remont oświetlenia zewnętrznego. Zamówienie obejmuje: a) instalacje zewnętrzne - technologia, b) instalacje wewnętrzne - technologia, c) instalacje elektryczne i AKPiA, d) obudowa termiczna i budynek techniczny, e) płyta fundamentowa reaktora, f) zasilanie rozdzielni technologicznej RT1, g) oświetlenie zewnętrzne terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SWZ: a) dokumentacja projektowa - załącznik nr 7, b) przedmiar robót - załącznik nr 8, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9, d) projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 10. Nazwa części: Budowa wiaty zadaszającej poletko odstojnikowe. Zadanie obejmuje budowę wiaty zadaszającej poletko odstojnikowe przed czynnikami atmosferycznymi, wykonanej w konstrukcji stalowej, krytej blachą trapezową, słupy posadowione na żelbetowych stopach fundamentowych. Wiata ma być obiektem wolnostojącym, zadaszonym, otwartym z czterech stron. Zamówienie obejmuje wg. działów przedmiaru: a) roboty ziemne, b) przygotowanie i montaż zbrojenia na całą budowę, c) fundamenty, d) konstrukcja stalowa bez pokrycia dachowego oraz bez płatwi typu Z150, e) pokrycie wiaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SWZ: a) dokumentacja projektowa - załącznik nr 11, b) przedmiar robót - załącznik nr 12, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 13, d) projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 14. CPV: 45200000-9, 45330000-9-,45310000-3,45100000-8,45252127-4,45262310-7,45262300-4, 45100000-8,45223210-1,45260000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00081627, ZK.271.4.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cda07dc-8913-4898-b49f-a815cfbd64d8 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@suchan.pl (nie dotyczy składania ofert). Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana. 3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale XIII Specyfikacji warunków zamówienia. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 4) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych"). 5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności"), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 6) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji"). 7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 8) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. ,,Formularze do komunikacji" umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale XIII i XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w zakresie RODO określa Rozdział II Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ewentualne ograniczenia stosowania RODO zostały określone w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-24 11:00 Miejsce składania ofert: Ofertę składa się na Platformie e-Zamówienia na stronie prowadzonego postępowania. zasad określonych w Rozdziale XVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia (Miejsce i termin składania i otwarcia ofert).na stronie prowadzonego postępowania. Do składania ofert stosuje się zasady określone w Rozdziale XIV SWZ Opis sposobu przygotowania i składania ofert Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025