pomorskie (Gdańsk)
pomorskie (Ustka)
świętokrzyskie (Strawczyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie zabezpieczeń zachodniego odcinka muru oporowego zamku oraz prace konserwatorskie muru oporowego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU ul. Starościńska 1 82-200 Malbork powiat: malborski zamowienia@zamek.malbork.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1056271 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie zabezpieczeń zachodniego odcinka muru oporowego zamku w Sztumie oraz prace konserwatorskie muru oporowego i Wieży Więziennej Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczeń zachodniego odcinka muru oporowego zamku w Sztumie oraz prace konserwatorskie muru oporowego i Wieży Więziennej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 1 do SWZ tj.: a) projekt budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu, b) Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), c) przedmiar robót budowlanych, 2) Doszczegółowieniu zakresu przedstawionego w projekcie budowlanym, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, 3) Projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ. 3. Zamawiający dysponuje aktualnym pozwoleniem na budowę i pozwoleniem konserwatorskim. 4. Przedmiary robót przekazane Wykonawcy samodzielnie nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają wyłącznie charakter poglądowy i stanowią materiał pomocniczy, który należy interpretować łącznie z pozostałą częścią opisu przedmiotu umowy. 5. Realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie na obiekcie czynnym turystycznie, i z uwagi na ten fakt należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych tak, by nie kolidowały z jego normalną pracą podczas odwiedzin turystów. Z tego tytułu Wykonawca winien zabezpieczyć drogi komunikacyjne i transportowe na obiekcie, ze szczególnym uwzględnieniem tras turystycznych i dojazdów dla samochodów. Podczas realizacji robót objętych przedmiotem umowy, Wykonawca musi zapewnić całkowite bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu. 6. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w dokumentacji projektowej) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie ,,lub równoważne", należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". CPV: 45000000-7, 45223220-4,45223200-8,45453100-8 Dokument nr: 2025/BZP 00082958, ZP.2611.3.2025.mw Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę należy złożyć zgodnie z wymogami określonymi w SWZ w szczególności w Dziale I, VII, X oraz XI. 2. Instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej (platformazakupowa.pl) określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji dostępnych pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Dziale XX SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Dziale XX SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1056271 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-18 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości: 13.000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt. 2) - 4) dokument winien być wystawiony na Zamawiającego tj. Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork. 5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Gdańsk Nr 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): GOSKPLPW 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001. 6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego tj. 7. Wadium w formie niepieniężnej: 1) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej; 2) treść dokumentu wadium winien zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego; 3) udzielona gwarancja lub poręcznie: a) musi być poręczeniem, gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, c) z jego/jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium, d) treść poręczenia/gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej poręczyciela/gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 58 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jego/jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2611.3.2025.mw 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczeń zachodniego odcinka muru oporowego zamku w Sztumie oraz prace konserwatorskie muru oporowego i Wieży Więziennej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 1 do SWZ tj.: a) projekt budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu, b) Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), c) przedmiar robót budowlanych, 2) Doszczegółowieniu zakresu przedstawionego w projekcie budowlanym, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, 3) Projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ. 3. Zamawiający dysponuje aktualnym pozwoleniem na budowę i pozwoleniem konserwatorskim. 4. Przedmiary robót przekazane Wykonawcy samodzielnie nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają wyłącznie charakter poglądowy i stanowią materiał pomocniczy, który należy interpretować łącznie z pozostałą częścią opisu przedmiotu umowy. 5. Realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie na obiekcie czynnym turystycznie, i z uwagi na ten fakt należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych tak, by nie kolidowały z jego normalną pracą podczas odwiedzin turystów. Z tego tytułu Wykonawca winien zabezpieczyć drogi komunikacyjne i transportowe na obiekcie, ze szczególnym uwzględnieniem tras turystycznych i dojazdów dla samochodów. Podczas realizacji robót objętych przedmiotem umowy, Wykonawca musi zapewnić całkowite bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu. 6. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w dokumentacji projektowej) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie ,,lub równoważne", należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45223220-4 - Roboty zadaszeniowe 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne 45453100-8 - Roboty renowacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1.Zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wzmocnieniu i ustabilizowaniu elementów konstrukcyjnych obiektu zabytkowego wraz z jego konserwacją, wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub w przypadku rejestrów prowadzonych poza granicami RP - rejestrów równoważnych w stosunku do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. ochronie zabytków i opiece nad zabytkami prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto). UWAGA: w przypadku, gdy wartość wykazanej roboty zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający, w celu oceny spełnienia warunku udziału, przeliczy jej wartość wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, dysponuje lub będzie dysponować osobami, które skieruje do realizacji zamówienia tj.: 2.1) jedną (1) osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy spełniającego łącznie następujące minimalne wymagania: 2.1.1) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów, zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulacje odrębne dotyczące zatrudnienia specjalistów posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP stanowią przepisy ustawy dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, 2.1.2) spełnia warunki określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami w związku z art. 37g i art. 37f ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 2.1.3) posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy dla: a) co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane polegające na wzmocnieniu i ustabilizowaniu elementów konstrukcyjnych obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub w przypadku rejestrów prowadzonych poza granicami RP - rejestrów równoważnych w stosunku do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. ochronie zabytków i opiece nad zabytkami prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku. Z zastrzeżeniem, że robota musiała zostać (zakończona) odebrana przez Zamawiającego/Inwestora w okresie ostatnich 7 lat przed terminem składania ofert. 2.2) jedną (1) osobą - Kierownikiem prac konserwatorskich, spełniającego łącznie następujące minimalne wymagania: 2.2.1) spełnia warunki określone w art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z uwzględnieniem art. 37h w/w ustawy, 2.2.2) posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika prac konserwatorskich dla co najmniej jednego zamówienia obejmującego remont polegający na konserwacji gotyckiej elewacji ceglanej i/lub kamiennej o powierzchni minimum 200m^2 w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub w przypadku rejestrów prowadzonych poza granicami RP - rejestrów równoważnych w stosunku do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. ochronie zabytków i opiece nad zabytkami prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku. Przez ,,elewację" należy rozumieć zewnętrzną część ściany istniejącego budynku wraz z występującymi na niej elementami architektonicznymi. UWAGA 1: dotyczy Kierownika budowy oraz Kierownika prac konserwatorskich: za osoby posiadające ww. kwalifikacje uznaje się również osoby, które nabyły ww. uprawnienia przy zabytkach nieruchomych we wskazanym wyżej zakresie w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykształcenie i tytuły zawodowe, mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów. Doświadczenie zawodowe, może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile dotyczy prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich lub badań architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do inwentarza muzeum lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14 a ust. 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. UWAGA 2: Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowania budowy i kierownika prac konserwatorskich. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu tj.: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi, czy roboty budowlane wykazane w wykazie robót zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem - wzór wykazu robót (pdf) stanowi załącznik nr 9 do SWZ. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem - wzór wykazu osób (pdf) stanowi załącznik nr 10 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Dokumenty, jakie składa Wykonawca wraz z ofertą (formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ): 1) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ; 2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy); 3) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy); 4) Zobowiązanie innego podmiotu - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy); 5) Dokument wadium w formie niepieniężnej (jeżeli dotyczy); 6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości: 13.000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt. 2) - 4) dokument winien być wystawiony na Zamawiającego tj. Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork. 5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Gdańsk Nr 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): GOSKPLPW 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001. 6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego tj. 7. Wadium w formie niepieniężnej: 1) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej; 2) treść dokumentu wadium winien zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego; 3) udzielona gwarancja lub poręcznie: a) musi być poręczeniem, gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, c) z jego/jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium, d) treść poręczenia/gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej poręczyciela/gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 58 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jego/jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany do Umowy zostały przewidziane w § 14 projektu umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-19 |
© eurobudowa.pl 2004-2025