dolnośląskie (Szczytna)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
świętokrzyskie (Krasocin)
pomorskie (Juszkowo)
śląskie (Knurów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa oświetlenia muzealnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU ul. Starościńska 1 82-200 Malbork powiat: malborski zamowienia@zamek.malbork.pl https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA oświetlenia muzealnego na potrzeby organizowanych wystaw przez Muzeum Zamkowego w Malborku Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia muzealnego na potrzeby wystaw organizowanych przez Muzeum Zamkowe w Malborku w tym wystawy "HOŁD". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ (nr 1 do umowy) zwany dalej ,,OPZ". 3. Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. Szczegóły dotyczące rodzaju przedmiotowych środków dowodowych oraz trybu ich złożenia, jak również procedury uzupełniającej, zostały opisane w Dziale VI ust. 5 SWZ. 4. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób precyzyjny i zrozumiały, niemniej jednak biorąc pod uwagę różnorodność oferowanego na rynku sprzętu i odmienną jakość oferowaną przez producentów w odniesieniu do tego samego sprzętu, wskazanego z nazwy lub typu, celem uzyskania pożądanego przez Zamawiającego standardu, w miejscach gdzie przywołano wzorce ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, określają one włącznie preferowaną jakość oraz poziom parametrów technicznych i/lub funkcjonalno-użytkowych, którymi zainteresowany jest Zamawiający. Stąd też, wyraźnie podkreśla się, iż ww. nazwom, znakom towarowym, patentom lub miejscom pochodzenia, o ile zostały przywołane każdorazowo towarzyszy zapis ,,lub równoważny". W przypadku wskazania w SWZ nazw własnych, typów, modeli, symboli, itp., należy zapisy te rozumieć jako zapisy, którym towarzyszy wyraz ,,lub równoważny". 5. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania przez produkt wymagań określonych we wskazanej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej lub systemie referencji technicznych, co Wykonawca jest zobowiązany wykazać składając ofertę. W przypadku gdy przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy zapisy te rozumieć jako zapisy, którym towarzyszy wyraz ,,lub równoważny". 6. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań, tj. że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne i/lub funkcjonalno-użytkowe określone w SWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. CPV: 31520000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00083208, ZP.2611.4.2025.mw Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-10 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy złożyć zgodnie z wymogami określonymi w SWZ w szczególności w Dziale I, VII, X SWZ. 1. Instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej (platformazakupowa.pl) określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji dostępnych pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe regulacje w zakresie RODO zostały określone w Dziale XX SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe regulacje w zakresie RODO zostały określone w Dziale XX SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-10 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-28 Wymagania: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości: 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt. 2) - 4) dokument winien być wystawiony na Zamawiającego tj. Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork. 5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Gdańsk Nr 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): GOSKPLPW 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001. 6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego tj. 7. Wadium w formie niepieniężnej: 1) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej; 2) treść dokumentu wadium winien zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego; 3) udzielona gwarancja lub poręcznie: a) musi być poręczeniem, gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, c) z jego/jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium, d) treść poręczenia/gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej poręczyciela/gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 58 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jego/jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2611.4.2025.mw 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia muzealnego na potrzeby wystaw organizowanych przez Muzeum Zamkowe w Malborku w tym wystawy "HOŁD". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1.1. do SWZ (nr 1 do umowy) zwany dalej ,,OPZ". 3. Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. Szczegóły dotyczące rodzaju przedmiotowych środków dowodowych oraz trybu ich złożenia, jak również procedury uzupełniającej, zostały opisane w Dziale VI ust. 5 SWZ. 4. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób precyzyjny i zrozumiały, niemniej jednak biorąc pod uwagę różnorodność oferowanego na rynku sprzętu i odmienną jakość oferowaną przez producentów w odniesieniu do tego samego sprzętu, wskazanego z nazwy lub typu, celem uzyskania pożądanego przez Zamawiającego standardu, w miejscach gdzie przywołano wzorce ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, określają one włącznie preferowaną jakość oraz poziom parametrów technicznych i/lub funkcjonalno-użytkowych, którymi zainteresowany jest Zamawiający. Stąd też, wyraźnie podkreśla się, iż ww. nazwom, znakom towarowym, patentom lub miejscom pochodzenia, o ile zostały przywołane każdorazowo towarzyszy zapis ,,lub równoważny". W przypadku wskazania w SWZ nazw własnych, typów, modeli, symboli, itp., należy zapisy te rozumieć jako zapisy, którym towarzyszy wyraz ,,lub równoważny". 5. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania przez produkt wymagań określonych we wskazanej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej lub systemie referencji technicznych, co Wykonawca jest zobowiązany wykazać składając ofertę. W przypadku gdy przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy zapisy te rozumieć jako zapisy, którym towarzyszy wyraz ,,lub równoważny". 6. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań, tj. że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne i/lub funkcjonalno-użytkowe określone w SWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. 4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-28 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. W niniejszym postępowaniu żąda się przedmiotowych środków dowodowych: 1) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą: a) wypełnionego załącznika nr 3 do SWZ ,,Opis oferowanego sprzętu oświetleniowego" w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy tj. sprzęt oświetleniowy spełnia wymagania określone w załączniku nr 1.1. do SWZ tj. OPZ. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca zobligowany jest do uzupełnienia wszystkich wymaganych parametrów oferowanego sprzętu oświetleniowego zgodnie z Tabelą nr 1 określoną w załączniku nr 3 do SWZ tj. ,,Opis oferowanego sprzętu oświetleniowego", b) karty katalogowe producenta lub równoważne tj. inne materiały źródłowe producenta w tym także oświadczenie producenta dla opraw oświetleniowych oznaczonych symbolem P1 - P7, które mają potwierdzać w szczególności - wymagane załącznikiem nr 1.1. do SWZ tj. opisem przedmiotu zamówienia - parametry oraz parametry wskazane przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SWZ tj. wykazie oferowanego sprzętu oświetleniowego w zakresie opraw oświetleniowych od P1 do P7 w szczególności w zakresie: 1. Nazwa, typ, model oferowanego produktu - Zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy w załączniku nr 2 do SWZ tj. Formularzu ofertowym 2. Tolerancja chromatyczności w zakresie temperatury barwowej (SDMC): SDCM < 2. 3. Tolerancja mocy opraw (W): +/- 10% 4.Strumień światła (lm): /- 10% 5.Trwałość LED przy zachowaniu współczynnika : L90/B50 (h) dla 100.00h 6.Ściemnianie (%): zakres: 1-100% 7.TLA - (efekt stroboskopowy, migotanie): -efekt stroboskopowy: SVM < 0,4, -wskaźnik migotania: PstLM<1 8.Wskaźnik oddawania barw CRI: CRI min. 97 9.Damage factor źródła światła LED (wskaźnik ilości promieniowania szkodliwego): f<0,155 mW/lm 10.Wskaźnik usterkowości LED dla pracy 50 000 h (%): nie większy niż 0,1% dla 5000h pracy. 2) Zamawiający wskazuje, że stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Dokumenty, jakie składa Wykonawca wraz z ofertą (formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ): 1) Wykaz oferowanego sprzętu oświetleniowego - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ; 2) Karty katalogowe o których mowa w Dziale VI ust. 5 SWZ; 3) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ; 4) Dokument wadium w formie niepieniężnej (jeżeli dotyczy); 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości: 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt. 2) - 4) dokument winien być wystawiony na Zamawiającego tj. Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork. 5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Gdańsk Nr 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): GOSKPLPW 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001. 6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego tj. 7. Wadium w formie niepieniężnej: 1) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej; 2) treść dokumentu wadium winien zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego; 3) udzielona gwarancja lub poręcznie: a) musi być poręczeniem, gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, c) z jego/jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium, d) treść poręczenia/gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej poręczyciela/gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 58 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jego/jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisany został w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ (§ 7 projektu umowy). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2025