dolnośląskie (Szczytna)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
świętokrzyskie (Krasocin)
pomorskie (Juszkowo)
śląskie (Knurów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wyposażenia i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania |
Data zamieszczenia: | 2025-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół nr 1 im.Jana Kilińskiego w Pabianicach Piotra Skargi 21 95-200 Pabianice powiat: pabianicki (42) 215 41 73, faks (42) 215 34 74 sekretariat@mechanik.edu.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Pabianice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (42) 215 41 73, faks |
Termin składania ofert: | 2025-02-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wyposażenia i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca". Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na koszt własny Wykonawcy i będzie obejmowała wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby złożenie/zmontowanie/ uruchomienie/skonfigurowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie - Ul. Piotra Skargi 21 w Pabianicach różnego rodzaju urządzeń, wyposażenia ruchomego oraz sprzętu, w tym komputerowego i oprogramowania. Dostawą mają być objęte urządzenia, wyposażenie oraz sprzęt nie będące przedmiotem ekspozycji, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wymagane instrukcje w języku polskim. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: a) Część I - Elementy pneumatyczne, 4. Zamawiający realizuje projekt pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca", który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca". Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na koszt własny Wykonawcy i będzie obejmowała wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby złożenie/zmontowanie/ uruchomienie/skonfigurowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie - Ul. Piotra Skargi 21 w Pabianicach różnego rodzaju urządzeń, wyposażenia ruchomego oraz sprzętu, w tym komputerowego i oprogramowania. Dostawą mają być objęte urządzenia, wyposażenie oraz sprzęt nie będące przedmiotem ekspozycji, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wymagane instrukcje w języku polskim. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: a) Część II - Narzędzia pomiarowe, ślusarskie i skrawające, 4. Zamawiający realizuje projekt pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca", który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca". Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na koszt własny Wykonawcy i będzie obejmowała wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby złożenie/zmontowanie/ uruchomienie/skonfigurowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie - Ul. Piotra Skargi 21 w Pabianicach różnego rodzaju urządzeń, wyposażenia ruchomego oraz sprzętu, w tym komputerowego i oprogramowania. Dostawą mają być objęte urządzenia, wyposażenie oraz sprzęt nie będące przedmiotem ekspozycji, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wymagane instrukcje w języku polskim. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: a) Część III - Elementy elektryczne 4. Zamawiający realizuje projekt pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca", który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca". Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na koszt własny Wykonawcy i będzie obejmowała wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby złożenie/zmontowanie/ uruchomienie/skonfigurowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie - Ul. Piotra Skargi 21 w Pabianicach różnego rodzaju urządzeń, wyposażenia ruchomego oraz sprzętu, w tym komputerowego i oprogramowania. Dostawą mają być objęte urządzenia, wyposażenie oraz sprzęt nie będące przedmiotem ekspozycji, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wymagane instrukcje w języku polskim. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: a) Część IV - Części samochodowe 4. Zamawiający realizuje projekt pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca", który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca". Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na koszt własny Wykonawcy i będzie obejmowała wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby złożenie/zmontowanie/ uruchomienie/skonfigurowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie - Ul. Piotra Skargi 21 w Pabianicach różnego rodzaju urządzeń, wyposażenia ruchomego oraz sprzętu, w tym komputerowego i oprogramowania. Dostawą mają być objęte urządzenia, wyposażenie oraz sprzęt nie będące przedmiotem ekspozycji, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wymagane instrukcje w języku polskim. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: a) Część V - Obrabiarki i części 4. Zamawiający realizuje projekt pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca", który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca". Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na koszt własny Wykonawcy i będzie obejmowała wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby złożenie/zmontowanie/ uruchomienie/skonfigurowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie - Ul. Piotra Skargi 21 w Pabianicach różnego rodzaju urządzeń, wyposażenia ruchomego oraz sprzętu, w tym komputerowego i oprogramowania. Dostawą mają być objęte urządzenia, wyposażenie oraz sprzęt nie będące przedmiotem ekspozycji, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wymagane instrukcje w języku polskim. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: a) Część VI - Sprzęt komputerowy 4. Zamawiający realizuje projekt pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca", który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca". Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na koszt własny Wykonawcy i będzie obejmowała wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby złożenie/zmontowanie/ uruchomienie/skonfigurowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie - Ul. Piotra Skargi 21 w Pabianicach różnego rodzaju urządzeń, wyposażenia ruchomego oraz sprzętu, w tym komputerowego i oprogramowania. Dostawą mają być objęte urządzenia, wyposażenie oraz sprzęt nie będące przedmiotem ekspozycji, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wymagane instrukcje w języku polskim. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: a) Część VII - Oprogramowanie 4. Zamawiający realizuje projekt pn.: ,,Od teoretyka przez praktyka do fachowca", który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia. CPV: 42651000-4, 42677000-2, 38300000-8, 44512000-2, 31681000-3, 34300000-0, 42630000-1, 30200000-1, 48000000-8 Dokument nr: 2025/BZP 00083920, 1/2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-11 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05d1ffd3-b930-492e-b35c-40ca152531a7 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05d1ffd3-b930-492e-b35c-40ca152531a7 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 2. Osoba wyznaczona do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Szałecki, tel. (42) 215 41 73, email: sekretariat@mechanik.edu.pl 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05d1ffd3-b930-492e-b35c-40ca152531a7. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty (określone w §8 swz), inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w swz (nie dotyczy składania ofert). Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, pozostałe informacje o sposobie komunikacji zawiera §9 swz. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO zawarta jest w swz. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO zawarta jest w swz. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-11 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05d1ffd3-b930-492e-b35c-40ca152531a7 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025