dolnośląskie (Szczytna)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Juszkowo)
śląskie (Knurów)
dolnośląskie (Jawor)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa ogniwa gąsienicy T 900 |
Data zamieszczenia: | 2025-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
RAMB Sp. z o.o Piaski 2 97-400 Bełchatów powiat: bełchatowski tel.: 44-737-77-89, tel. kom: 607-795-291, tel. +48 44 737 78 01, fax. +48 44 737 78 02 rafal.bednarek@ramb.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Bełchatów |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | tel.: 44-737-77-89, |
Termin składania ofert: | 2025-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA ogniwa gąsienicy T 900" 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogniwa gąsienicy T 900. część Nazwa materiału Ilość JM 1 "Odlew Ogniwa T-900 wg rys 9611411018 oraz SWZ 72 szt. Minimalne wymogi stawiane odlewom 1. Materiał L 35 GSM-T - skład chemiczny wg PN-88/H-83160. 2. Własności mechaniczne odlewów: a) wytrzymałość na rozciąganie R m = 1000-1100 MPa b) wydłużenie As = 8 % c) twardość odniesiona do Rm zgodnie z PN-EN ISO 18265 d) twardość powierzchni oznaczonych na rys. HRC = 50?2, h = 6?2 mm 3. Ogólne tolerancje wymiarów nietolerowanych dla odlewów wg ISO 8062 - CT12. 4. Zakres dopuszczalnych nieciągłości na powierzchni odlewu nie powinien przekroczyć wartości odpowiadającym wzorcowi A3 wg PN-EN 1370. Badania prowadzić wg PN-EN 12454. 5. Wady wewnętrzne. Dostawca przeprowadzi badania UT wg PN-EN 12680-1 na 25% sztuk liczebności partii. Dopuszczalny poziom nieciągłości przestrzennych: w uchach: 2, w pozostałej części odlewu: 3. 6. Ogólne warunki techniczne dostawy odlewów wg PN-EN 1559-1. o dla każdej partii odlewów ADMH atest 3.1 wg PN-EN 10204 o wlewek próbny oddzielnie odlany o grubości > 50 mm. 7. Wykonawca dostarczy protokoły badań: a) wizualnych wg PN-EN 1370:2001 / PN-EN 12454:2002 klasa A3 b) penetracyjnych wg PN-EN1371-1 obrobionych powierzchni: o otworów ogniwa poziom nasilenia LPla - APla o spodniej ogniwa poziom nasilenia LP3a - AP3a c) świadectwa obróbki cieplnej (ulepszania i hartowania) d) kartę pomiarową z przeprowadzonych pomiarów twardości bieżni i zabieraków po przeprowadzonej obróbce cieplnej hartowania. e) karta pomiarowa wymiarów tolerowanych. f) protokół z badań nieniszczących stwierdzających brak pęknięć. 8. Nie dopuszcza się napraw wad odlewniczych w obrębie uch ogniwa, na pozostałych powierzchniach naprawy mogą być wykonane wg technologii zatwierdzonej przez zamawiającego. 9. Wypływki mogą być usunięte tylko za pomocą szlifowania lub frezowania. 10. Każde ogniwo zostanie trwale cechowane znakiem Wykonawcy oraz kolejnym 5-cyfrowym numerem, gdzie: o dwie litery: ustalony z Zamawiającym kod Wytwórcy (np. firma FAMAGO - ,,ZG") o dwie pierwsze cyfry: oznaczają rok produkcji (np. rok 2010 - ,,10") o następne cyfry: kolejny numer. Miejsce cechowania - zewnętrzna powierzchnia grzebienia ogniwa (znaki wklęsłe). 11. Powierzchnie obrabiane (otwory) należy zabezpieczyć antykorozyjnie środkiem czasowej ochrony - TEXOL. Dokument nr: 14/D/2025/RB Otwarcie ofert: 20. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT 20.1. Oferty zostaną rozpatrzone w siedzibie Zamawiającego na posiedzeniu niejawnym. 20.2. Zamawiający nie dopuszcza obecności Wykonawców podczas otwarcia Ofert. Składanie ofert: 19.1. Ofertę w formie skanu należy przesłać na adres rafal.bednarek@ramb.pl w terminie do dnia 17.02.2025r. do godz. 12:00. W temacie oferty należy napisać: 14/D/2025/RB - ,,DOSTAWA ogniwa gąsienicy T 900". Miejsce i termin realizacji: 8.1. Termin realizacji preferowany do 18 tyg. lub możliwy najkrótszy, Dostawca podaje swój najkrótszy termin realizacji od otrzymania zamówienia w tyg.......). 9. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 9.1. Miejsce dostawy/realizacji przedmiotu zamówienia: Magazyn Centralny RAMB, Ul. Transportowa, 97-427 Rogowiec. Wymagania: 1. INFORMACJE OGÓLNE Postępowanie zakupowe prowadzone jest w trybie nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w niniejszym dokumencie, zaś w zakresie w nim nieuregulowanym stosuje się zapisy PROC 00014/E Procedura - Zakupy w RAMB sp. z o.o. oraz Dobrych Praktykach Zakupowych dostępnych na stronie: https://www.ramb.pl/przetargi.html, z uwzględnieniem Kodeksu Etyki oraz Kodeksu Postępowań dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE dostępnych na stronie: https://www.ramb.pl/przetargi.html. oraz Kodeksu cywilnego. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób. Informacje uzyskane w postępowaniu zakupowym objęte są poufnością i nie mogą być ujawniane bez pisemnej zgody RAMB sp. z o.o. W niniejszym postępowaniu zakupowym nie mają zastosowania uregulowania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605,1720 ze zm.) oraz nie obowiązują procedury odwoławcze. Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się numerem postpowania. 5. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Dla postępowania, w którym Oferta ostateczna Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zlecenie: - dla wartości mniejszej niż 200 000,00zł - na podstawie Zamówienia, którego integralną częścią są Ogólne Warunki Zamówienia dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://www.ramb.pl/przetargi.html - dla wartości równej lub większej niż 200 000,00zł - na podstawie Umowy, której projekt Wykonawca zobowiązany jest zaakceptować na etapie przeprowadzonego postępowania zakupowego. 6. OFERTY CZĘŚCIOWE 6.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Potencjalny Dostawca ubiegając się o wskazaną Część Zamówienia musi złożyć ofertę na całą wyszczególnioną ilość odlewów. Niekompletna oferta, nie będzie brana pod uwagę. 7. OFERTY RÓWNOWAŻNE 7.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 8.2. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury wystawionej po dokonaniu przez Zamawiającego pozytywnego odbioru. 8.3. Wraz z dostawą Dostawca dostarczy: dowody dostawy w 2 egzemplarzach; atest materiałowy; deklaracja Zgodności 2.1, Karta gwarancyjna; świadectwo odbioru 3.1 wg EN 10204 10. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 10.1. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. 11. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 11.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. CZAS ZWIĄZANIA OFERTĄ 12.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę z terminem ważności 30 dni licząc od terminu złożenia oferty. 13. OKRES GWARANCJI 13.1. Na wykonany przedmiot Umowy Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji zgodnie z Projektem umowy. 14. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAKUPOWYM ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIAENIA WARUNKÓW: 14.1. W Postępowaniu zakupowym o udzielenie Zakupu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 14.1.1.Nie podlegają wykluczeniu. 14.1.2.Spełniają warunki udziału w Postępowaniu zakupowym, tj.: a. posiadają niezbędne zdolności techniczne lub zawodowe do zrealizowania Zakupu, w szczególności wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do Zakupu, b. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie Zakupu. 14.1.3.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki obligatoryjne określone w 6.3.4.3 Procedurze zakupowej zamieszczonej na stronie internetowej https ://ra m b. pl/przetargi.htm I 14.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów. 14.3. Zamawiający informuje, że dokona weryfikacji ww. przesłanek wykluczenia również w oparciu o dokumenty rejestrowe poszczególnych podmiotów (w tym CEIDG, KRS) oraz informacje z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, o ile możliwe będzie uzyskanie tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych. W przypadku gdy pozyskanie tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, nie będzie możliwe, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich przedłożenia. Zamawiający będzie dokonywał również weryfikacji list, o których mowa w ww. przepisach ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i Rozporządzenie UE. 15. WYMAGANE DOKUMENTY JAKIE MUSZĄ BYĆ DOSTARCZONE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 6.1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (w treści Formularza zawarto Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu). 16.1. Załączniki, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy złożyć w formie wiadomości e-maila dołączając skany dokumentów lub w wersji papierowej zgodnie z adresem podanym do korespondencji. 17. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT I FORMA OFERTY 17.1. Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1. 17.2. Treść Oferty musi odpowiadać SWZ i odnosić się do wszystkich aspektów dotyczących przedmiotu Zamówienia określonego w SWZ. 17.3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 17.4. Oferta musi być podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji danego Wykonawcy wynikającą z dokumentu wydanego przez właściwy organ rejestrowy (np. Krajowy Rejestr Sądowy) bądź przez stosownie umocowanych pełnomocników, dla których należy załączyć pełnomocnictwo. Dokument ustanowienia pełnomocnictwa winien być dołączony do Oferty. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 17.5. Poprawki w Ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz podpisane przez osoby podpisujące Ofertę. 17.6. Poświadczenie za zgodność oznacza umieszczenie na kserokopii dokumentu daty i klauzuli "za zgodność z oryginałem" oraz podpisu osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. 17.7. Każdy z Wykonawców składa tylko jedną Ofertę i podaje cenę w polskich złotych (PLN). 17.8. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. Wykonawca, który nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania Ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 17.9. Cena musi zostać wyrażona cyfrowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 17.10. Cenę oferty stanowi wartość netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 17.11. Cena oferty uwzględnia wszelkiego rodzaju opłaty, podatki oraz wszelkie koszty związane z realizacją Zamówienia, transport ewentualne upusty i rabaty oraz pozostałe składniki cenotwórcze. Podana cena nie ulega zmianie przez okres realizacji (wykonania) Zamówienia. 17.11. Wykonawca określi cenę realizacji Przedmiotu Zamówienia poprzez wskazanie ceny jednostkowej netto w oparciu, o które zostanie obliczona wartość netto jako iloczyn ceny jednostkowej i wolumenu dla danej pozycji. 17.12. W przypadku oczywistych omyłek w Ofercie, Zamawiający poprawia je i zawiadamia Wykonawcę o ich poprawieniu. W przypadku innych omyłek Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich poprawienia w wyznaczonym terminie. 18. WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJE SWZ 18.12. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. 18.13. Wszelkie pytania dotyczące SWZ należy kierować na adres e-mail wskazany w pkt. 19.1. SWZ. 18.14. Zamawiający przekaże treść odpowiedzi Wszystkim Wykonawcom, bez ujawniania źródła zapytania oraz opublikuje za pośrednictwem strony internetowej Zamawiającego. 18.15. Zamawiający może dokonać w toku Postępowania zakupowego, przed upływem terminu składania ofert, modyfikacji treści ogłoszenia/SWZ, szczególnie opisu przedmiotu Zakupu, kryteriów oceny ofert oraz ich znaczenia, warunków udziału w Postępowaniu zakupowym, wymagań dotyczących dopuszczania Wykonawców do kolejnego etapu Postępowania zakupowego, jak również projektu Umowy zakupowej, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą naruszać zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. 18.16. Jeżeli Zamawiający dokona wyjaśnień bądź modyfikacji treści ogłoszenia/SWZ, wyjaśnienia i modyfikacje będą dla Wykonawców wiążące. Ogłoszenie/SWZ należy odczytywać wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 18.17. Informacje przekazywane są wtoku postępowania Wykonawcą uczestniczącym w postępowaniu na równych zasadach. 19.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu oferty (bez zapoznania się z jej treścią) Wykonawcy, który złożył ją po terminie. 21. ZMIANA LUB WYCOFANIE ZŁOŻONEJ OFERTY 21.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia lub wycofać złożoną przez siebie Ofertę jedynie przed upływem terminu składania Ofert. 21.2. Zmiany do złożonej Oferty muszą zostać przesłane e-mailem na adres rafal.bednarek@ ramb.pl dodatkowo oznaczone wyrażeniem "ZMIANA". 22. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW 22.1. Najniższa cena złożonej oferty - kryterium oceny ofert - waga 100% cena. 22.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najniższą cenę na podstawie kryterium oceny ofert. 22.3. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 22.4. Sposób obliczania części zamówienia: ilość x cena jednostkowa = wartość zamówienia. 22.5. W toku badania i oceny oferty Zamawiający zbada czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 22.5.1. Oferta została złożona po terminie składania ofert; 22.5.2. Oferta została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; 22.5.3. Oferta nie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentach postępowania zakupowego; 22.5.4. Oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zakupu; 22.5.5. Oferta jest nieważna na gruncie obowiązujących przepisów prawa; 22.5.6. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie poprawił omyłek w Ofercie lub nie wyraził zgody na ich poprawienie przez Zamawiającego; 22.5.7. Wykonawca nie uzupełnił lub nie złożył wyjaśnień dotyczących jego Oferty na wezwanie Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub dokonania uzupełnień więcej niż jeden raz; 22.5.8. Oferta została sporządzona lub przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi lub organizacyjnymi sporządzenia lub przekazania ofert wskazanymi w SWZ; 22.5.9. Oferta została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 22.5.10. Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania Ofertą, Wykonawca nie wyraził zgody na wybór jego Oferty po upływie terminu związania Ofertą. 22.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli pełnomocnictw, dokumentów wskazanych w treści SWZ, lub złożyli pełnomocnictwa, dokumenty zawierające braki lub błędy, do ich uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie. 22.7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert wskazanych w pkt. 22 SWZ z zastrzeżeniem pkt. 24.1 SWZ lub/i po przeprowadzonych negocjacjach handlowych. Do negocjacji handlowych Zamawiający zaprasza wszystkich Wykonawców, którzy złożyli Oferty niepodlegające odrzuceniu. Po przeprowadzeniu negocjacji handlowych Wykonawca potwierdza wynegocjowane warunki za pomocą elektronicznych środków komunikacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Negocjacje mają charakter poufny. 22.8. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę tego Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę netto. 23. INFORMACJE DODATKOWE DLA WYKONAWCY 23.1. Wykonawca, którego Oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do podpisania Zamówienia/Umowy. 23.2. Dokumenty dostarczone w Ofercie nie podlegają zwrotowi. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Wykonawca zobowiązują się nie wnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego. 23.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Postępowania lub odstąpienia od niego w każdym czasie w całości bez podania przyczyn. 23.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, po dokonaniu oceny ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, do przeprowadzenia aukcji elektronicznej i/lub negocjacji. Parametrami licytowanymi w aukcji elektronicznej będzie cena, przy zachowaniu pozostałych danych z ofert Wykonawców. Warunki udziału w aukcji elektronicznej określa Regulamin udziału w aukcji elektronicznej, który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego (www.ramb.pl). 23.5. Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru Najkorzystniejszej oferty, gdyż zostały złożone Oferty o takiej samej cenie, a jedynym kryterium oceny Ofert jest cena, Komisja wzywa Wykonawców, którzy złożyli te Oferty do złożenia w wyznaczonym terminie Ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. 23.6. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykonywaniem zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępniane osobom trzecim jedynie za zgodną wolą Stron, przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A., przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie. 23.7. W przypadku stwierdzenia, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, uchyla się od pisemnego potwierdzenia oferty złożonej w aukcji elektronicznej Komisja może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert uznanych za ważne. Ponadto zamawiający może zdecydować, o wykluczeniu wykonawcy z udziału w postępowaniach zakupowych prowadzonych w okresie kolejnych 12 miesięcy począwszy od dnia zaistnienia okoliczności. 23.8. Załączniki dołączone do zaproszenia stanowią jego integralną część. 23.9. Komisja nie posiada upoważnienia do dokonywania wiążących dla Zamawiającego ustaleń, upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania, poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej. 23.10. Wykonawca może zastrzec dokumenty stanowiące tajemnice spółki Wykonawcy przedstawiając pisemne oświadczenie, w którym informuje, które informacje stanowią tajemnice spółki, a co za tym idzie nie mogą być ogólnie udostępniane. 23.11. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzane będzie w walucie PLN. 23.12. Klauzula informacyjna w sprawie ochrony danych osobowych dostępna jest na stronie https://www.ramb.pl/przetargi.html. 23.13. Ogólne Warunki Zamówienia stanowią integralną część Zamówienia. 23.14. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z Ogólnymi Warunkami Zamówienia, dostępnymi na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://www.ramb.pl/przetargi.html i zobowiązuje się do ich przestrzegania. 23.15. W zakresie nieuregulowanym w SWZ stosuje się postanowienia Kodeksu Cywilnego. 23.16. Zamawiający stosuje MPP do zapłaty za zobowiązania. 23.17. Do Wykonawcy, którego oferta była najkorzystniejsza zostanie skierowane zamówienie. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i skierowania zamówienia jest uzyskanie wymaganej zgody organów Spółki Zamawiającego. 23.18. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w dniu jego przekazania przez Zamawiającego. 23.19. Wykonawca nie może przenieść praw lub obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 23.20. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za jakiekolwiek naruszenia patentów, własności przemysłowych, praw autorskich itp., które byłyby własnością Stron trzecich w Polsce i poza jej obszarem. W przypadku jakiegokolwiek roszczenia lub ogłoszonej akcji przeciwko Zamawiającego przez strony trzecie, wynikających z naruszenia cudzej własności intelektualnej lub czynu nieuczciwej konkurencji Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia wszystkich kosztów z tego tytułu obciążających Zamawiającego. 24. WYMAGANE ZAPISY DOTYCZĄCE AUKCJI ELEKTRONICZNYCH 24.1. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty zastrzega sobie możliwość przeprowadzenie aukcji elektronicznej, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu jak również inny sposób prowadzenia negocjacji. 24.2. Sposób logowania, prowadzenia aukcji elektronicznej oraz wymagania techniczne urządzeń informatycznych zostały opisane w podręczniku "Szczegółowa instrukcja korzystania z Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców". 24.3. Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z treścią podręcznika "Szczegółowa instrukcja korzystania z Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców". 24.4. Po zalogowaniu do Systemu Zakupowego GK PGE za pośrednictwem strony internetowej https://oneplace.marketplanet.pl , Wykonawca uzyskuje dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania aukcji Wykonawca składa oferty w postaci elektronicznej. 24.5. Wykonawca powinien wziąć udział w aukcji testowej celem poprawnej weryfikacji zgodności parametrów technicznych i funkcjonalnych sprzętu, za pośrednictwem którego będzie brał udział w aukcji, z wymogami platformy. 24.6. Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli Oferty niepodlegające odrzuceniu. W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej Zamawiający poinformuje Wykonawców o: 24.6.1. wyniku badania i oceny oferty tego Wykonawcy, 24.6.2. stronie internetowej, na której odbędzie się aukcja, 24.6.3. minimalnych wartości postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej, 24.6.4. terminie otwarcia aukcji elektronicznej, 24.6.5. terminie i warunkach zamknięcia aukcji elektronicznej, 24.6.6. sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej. 24.6.7. harmonogramie dla każdego etapu aukcji elektronicznej, jeżeli zamawiający zamierza zamknąć aukcję elektroniczną po zakończeniu ostatniego ustalonego etapu. 24.7. Zamawiający informuje, iż parametrem licytowanym w aukcji elektronicznej będzie łączna cena netto lub łączna cena brutto lub cena jednostkowa netto lub inna wskazana w SWZ. 24.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków aukcji elektronicznej. O zmianie zostaną niezwłocznie poinformowani wszyscy wykonawcy zaproszeni do udziału w aukcji. 24.9. Oferty składne przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie kryteriów oceny ofert. Aukcja elektroniczna będzie odbywać się wg zniżkowej aukcji angielskiej co oznacza, że każda następna oferta zostanie przyjęta tylko wówczas, gdy będzie ona korzystniejsza od aktualnie najlepszej oferty lub wg zniżkowej aukcji dynamicznej co oznacza, że każda następna oferta zostanie przyjęta tylko wówczas, gdy będzie korzystniejsza od własnej ważnej oferty. System w regule dynamicznej dopuszcza złożenie ofert ex aequo. Wykonawca nie będzie miał możliwości podwyższenia uprzednio zaproponowanej przez siebie ceny ofertowej. 24.10. W trakcie aukcji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert i otrzymanej punktacji oraz punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 24.11. Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie w jakim złożył on korzystniejszą ofertę w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania ofertą nie ulega zmianie. 24.12. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej wszystkie wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawca będą sobie przekazywać drogą elektroniczną. 24.13. Aukcja jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania aukcji elektronicznej wynosić będzie nie mniej niż 20 min. 24.14. Zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi wraz z upływem podstawowego czasu trwania aukcji elektronicznej - pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 5 minut trwania aukcji nie nastąpi nowe postąpienie. 24.15. Jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut czasu trwania aukcji elektronicznej zostanie złożona nowa oferta (zgłoszone nowe postąpienie) aukcja zostanie automatycznie przedłużona - o 5 minut plus liczba sekund dopełniająca rozpoczętą minutę od chwili złożenia nowej oferty, o ile nie nastąpi nowe postąpienie. 24.16. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i wydatki niezbędne do należytego wykonania Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. 24.17. Krok postąpienia zostanie wskazany w Zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej (dla każdej części zamówienia oddzielnie) jako pochodna od najkorzystniejszej ceny jednostkowej lub łącznej netto, przy czym minimalna wartość kroku postąpienia nie może być mniejsza niż 0,2%, maksymalna zaś nie wyższa jak 2%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczoną w oparciu o wzór określony SWZ. 24.18. W przypadku, gdy awaria Systemu Zakupowego GK PGE spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, Zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny dzień roboczy, po usunięciu awarii z uwzględnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu. Niezwłocznie po usunięciu awarii Zamawiający informuje o terminie wznowienia aukcji wszystkich Wykonawców zaproszonych do udziału w aukcji na adres e-mail podany w formularzu oferty. Minimalny czas wznowienia wynosić będzie 5 minut z dopełnieniem do pełnych minut. 24.19. Złożenie najkorzystniejszej oferty w trakcie trwania aukcji elektronicznej nie jest równoznaczne z wyborem oferty. 24.20. Po zamknięciu aukcji Zamawiający wybiera Ofertę najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny Ofert określone w Ogłoszeniu o Zakupie/SWZ/Zaproszeniu do udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej. Wykonawcy zobowiązani będą do niezwłocznego pisemnego potwierdzenia ceny złożonej w trakcie aukcji. 24.21. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić wylicytowane warunki (Ofertę złożoną w aukcji elektronicznej) za pomocą elektronicznych środków komunikacji w dniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. W przypadku odmowy lub uchylania się przez Wykonawcę od potwierdzenia Oferty złożonej w toku aukcji elektronicznej Zamawiający może zdecydować, o wykluczeniu Wykonawcy z udziału w Postępowaniach prowadzonych w RAMB sp. z o.o. począwszy od dnia zaistnienia tych okoliczności. 24.22. Zamawiającemu niezależnie od wyniku aukcji przysługuje dalsze prawo negocjacji ze wszystkimi Wykonawcami, którzy przysłali ważną ofertę. 24.23. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia aukcji elektronicznej w każdym czasie bez podawania przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje dochodzenie odszkodowania z tego tytułu. Uwagi: Godziny urzędowania: 7.00 do 15.00 3. INFORMACJE WSTĘPNE: Użyte w Specyfikacji terminy mają następujące znaczenie: 3.1. "Postępowanie" - postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszej Specyfikacji. 3.2. "Specyfikacja" - niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ). 3.3. "Ustawa" - ustawa z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny z późniejszymi zmianami. 3.4. "Wykonawca" - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie Zakupu, złożyła Ofertę lub zawarła Umowę zakupową. 3.5. "Zamawiający" - RAMB sp. z o.o.. Piaski nr 2, gm. Kleszczów, 97-400 Bełchatów Kontakt: 16.2. Osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego do udzielania informacji dotyczących zapisów specyfikacji: w sprawach organizacyjnych i handlowych: Rafał Bednarek, w godzinach 7.00 -15.00 w dni robocze tel.: 44-737-77-89, tel. kom: 607-795-291, e-mail: rafal.bednarek@ramb.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025