Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
Data zamieszczenia: | 2025-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sosnówka Sosnówka 55 21-518 Sosnówka powiat: bialski (podlaski) (83) 379 30 27, fax (83) 379 30 27 gmina@sosnowka.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Sosnówka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (83) 379 30 27, fax |
Termin składania ofert: | 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Czeputka, Motwica oraz Pogorzelec w gminie Sosnówka. II. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: o miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Czeputka, Motwica oraz Pogorzelec w gminie Sosnówka w związku z Uchwała nr V/24/2024 Rady Gminy Sosnówka z dnia 4 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Czeputka, Motwica oraz Pogorzelec w gminie Sosnówka. Gmina Sosnówka przekaże niezbędne informacje potrzebne do przygotowania projektu miejscowych planu zagospodarowania przestrzennego gminy Sosnówka. 1. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa. 3. Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Czeputka, Motwica oraz Pogorzelec w gminie Sosnówka powinien być sporządzona w wersji papierowej w jednym egzemplarzu oraz na nośniku elektronicznym (w formacie np. pdf) V. Czynności, które oferent wykona w ramach realizacji przedmiotu zlecenia dla gminy Sosnówka: a. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych; b. przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę; c. wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia; d. udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych); e. przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, w tym w konsultacjach społecznych, f. prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno -architektonicznej (udział fizyczny); j. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), k. wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę), 1) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego Składanie ofert: VII. Miejsce oraz termin składania ofert. 1. Ofertę należy dostarczyć osobiście do Sekretariatu UG Sosnówka, przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnówka, Sosnówka 55, 21-518 Sosnówka, lub przesłać e-mail na adres: gmina@sosnowka.pl z dopiskiem ,,Oferta na opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Czeputka, Motwica oraz Pogorzelec w gminie Sosnówka" w terminie do 03.03.2025r. do godz. 15:00 Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 14 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. III. Warunki udziału w postępowaniu: 1) dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe 2) podpisane oświadczenie dotyczące wykazania, że Wykonawca dysponuje: - co najmniej jedną osobą do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, to jest osobą spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od dnia 24 września 2023 r., - osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.). 3) podpisane oświadczenie: - o sporządzeniu przez oferenta w okresie ostatnich 3 lat (licząc do daty wystawienia niniejszego postępowania): jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 20 ha, co najmniej 5-ciu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (w tym opracowań dotyczących zmian planów), zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa. W oświadczeniu należy podać numery uchwał, daty uchwalenia i daty publikacji; 4) referencje z opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (minimum dwie) 5) podpisany załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - oświadczenie wykonawcy VI. Opis sposobu przygotowania oferty. l. ocenie będą podlegać wyłącznie oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego 2. zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży komplet ważnych dokumentów oraz zaproponuje najniższą cenę brutto 3. Zaoferowana przez Wykonawcę cena musi być wyrażona jako cena netto i brutto w złotych polskich i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny. 4. Oferta Wykonawcy winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz zawierać nazwę Wykonawcy lub pieczątkę nagłówkową firmy. 5. Oferta winna być przygotowana na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów. 6. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. Wszelkie modyfikacje lub zmiany treści formularza ofertowego nie są dopuszczalne i nie będą uwzględniane przez Zamawiającego. Treść oferty ma potwierdzać spełnienie warunków stawianych przez Zamawiającego. VIII. Opis sposobu obliczenia ceny Oferta powinna zawierać łączną cenę netto i brutto za wykonanie usługi i powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. IX. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Cena--100% X. Informacje dodatkowe 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się o dodatkowe wyjaśnienie do złożonych ofert. 2. Cena ofertowa brutto określa całkowity koszt, jaki poniesie Zamawiający z tytułu należytej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Cena oferty musi być wyrażona w złotych z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (grosze). Stawka VAT musi być określona zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz.361). Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto. 4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 5. Podpisanie umowy z wykonawcą nastąpi niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Od decyzji Zamawiającego dotyczącej wyboru Wykonawcy nie przysługuje odwołanie. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych. |
© eurobudowa.pl 2004-2025