Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
26300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Modernizacja kotłowni wraz z budową instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja kotłowni wraz z budową instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy

Data zamieszczenia: 2025-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kąty Wrocławskie - Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
Rynek - Ratusz 1
55-080 Kąty Wrocławskie
powiat: wrocławski
zp@katywroclawskie.pl
https://katywroclawskie.logintrade.net/zapytania_email,189366,3c31553b283d5ec1aba339ea82313815.html
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kąty Wrocławskie
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja kotłowni wraz z budową instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy wiejskiej w Zachowicach Ul. Słoneczna 17a
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni wraz z budową instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy wiejskiej w Zachowicach Ul. Słoneczna 17a.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Modernizacja swoim zakresem obejmuje w branży instalacyjnej:
1. Demontaż kotła olejowego wraz z kanałem powietrznym rozprowadzającym ogrzane powietrze po pomieszczeniu sali świetlicy (demontaż całego kanału łącznie z nawiewnikami oraz rastrami sufitu, w których są zamontowane, uszkodzonymi rastrami przez które przeprowadzony jest kanał nawiewny na ścianie), czopuchem i kominem;
2. Demontaż instalacji paliwowej wraz ze zbiornikiem paliwa oraz znajdującym się w nim paliwem;
3. Demontaż kanału nawiewnego do kotłowni wraz z jego zamurowaniem;
4. Wymiana paneli rastrowych na nowe (kolor, standard i wielkość jak zamontowane - panele sufitowe 60x60cm, grubości 13mm, przewidziane do montażu na ruszcie, wykonane z mieszanki gliny i wełny mineralnej, w kolorze tożsamym z zamontowanymi, szacowana ilość ok. 50szt., tekstura chropowata, płyty niepalne, niedymiąca, niekapiąca, NRO) wraz z uzupełnieniem brakującej konstrukcji w miejscu demontowanego kanału powietrznego;
5. Uzupełnienie otworów w ścianach i stropach (cegła na zaprawie, małe otwory do O10cm pianą montażową) po zdemontowanych instalacjach oraz uszkodzonych w czasie prac montażowych, uzupełnienie tynków o strukturze i kolorystyce jak istniejące tynki, pomalowanie w kolorze istniejących w danym miejscu nawierzchni;
6. Montaż projektowanych systemów klimatyzacji opartych o pompy ciepła typu powietrze/powietrze (jednostki wewnętrzne, zewnętrzne wraz z podkonstrukcją wsporczą, rurociągi freonowe z izolacją w systemowych korytach instalacyjnych krytych i przestrzeni sufitu podwieszonego oraz instalacja odprowadzenia skroplin, okablowanie sterująco-zasilające wraz z montażem paneli sterujących do każdego układu i pilotów w każdym pomieszczeniu, innych elementów niezbędnych do prawidłowej pracy systemów). System klimatyzacji musi działać ze swoją obliczeniową wydajnością przy temperaturze obliczeniowej -18 C oraz będzie wykorzystywany do schładzania pomieszczeń w okresie ciepłym.
7. Wykonanie wszystkich niezbędnych prac dla zapewnienia prawidłowej pracy projektowanych systemów.
Branża elektryczna:
1. Demontaż instalacji elektrycznej do zasilenia kotła olejowego oraz zasilania wszystkich urządzeń z nim związanych.
2. Modernizacja wewnętrznej linii zasilającej rozdzielnice główną obiektu ze złącza kablowego znajdującego się na zewnątrz budynku. Istniejące zasilanie należy wypiąć ze źródła zasilania oraz istniejącej rozdzielnicy i unieczynnić. Nowoprojektowaną linię zasilającą poprowadzić zgodnie z przedstawioną dokumentacją rysunkową. Należy pamiętać, że jest to propozycja projektowa. Finalne rozwiązanie należy zaprojektować i wykonać zgodnie z nowymi warunkami przyłączenia.
3. Modernizacji ulega również istniejąca rozdzielnica główna tak aby mogła ona przyjąć moc przyłączeniową zgodną z bilansem mocy przedstawionym w dalszej części dokumentacji. Nowoprojektowane aparaty rozdzielnicy przedstawiono w dalszej części opisu oraz wynikać one będą z nowych warunków przyłączenia, które na tym etapie projektowania nie są znane.
4. Instalację pozostałą po demontażu należy unieczynnić, w przypadku gniazd wtykowych sprawdzić ich stan i zgodność z obowiązującymi przepisami, jeżeli nie będzie zastrzeżeń pozostawić do dalszego użytku, w przypadku wypustów kablowych należy je wypiąć ze źródła zasilania następnie zabezpieczyć i ukryć w zabudowanych puszkach montażowych.

CPV: 45111300-1, 45321000-3,45442100-8,45311000-0,45453000-7,45310000-3,45317300-5,45320000-6,45331110-0,45331100-7

Dokument nr: 2025/BZP 00085806, ZP.271.7.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
zp@katywroclawskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, między
Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Przetargowa Logintrade SA. zw. dalej Platformą
oraz poczta elektroniczna z zastrzeżeniem, że oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
1.1 adres Platformy: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.2 adres poczty elektronicznej do korespondencji: zp@katywroclawskie.pl
3. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670, 952, 1005), w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
4. Ofertę, a także oświadczenie o którym mowa w niniejszej SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem sprawy oraz tytułem zamówienia
określonym w niniejszej SWZ.
6. Ofertę wraz z załącznikami sporządzoną w postaci elektronicznej należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy, dostępnej
pod adresem: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w wierszu oznaczonym tytułem niniejszego postępowania
7. Informacje dotyczące korzystania z Platformy Przetargowej:
7.1 Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
7.2 Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej: https://katywroclawskie.logintrade.net/ ma dostęp do możliwości
złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z
Zamawiającym w pozostałych obszarach.
7.3 Zamawiający informuje, że Platforma Przetargowa umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie
przekraczającej 150 MB.
7.4 Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej (zw. Instrukcją) dostępna jest pod adresem
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zostały opisane w swz w pkt. IV

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://katywroclawskie.logintrade.net/zapytania_email,189366,3c31553b283d5ec1aba339ea82313815.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-18 10:00
Miejsce składania ofert: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni wraz z budową instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy wiejskiej w Zachowicach ul. Słoneczna 17a.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Modernizacja swoim zakresem obejmuje w branży instalacyjnej:
1. Demontaż kotła olejowego wraz z kanałem powietrznym rozprowadzającym ogrzane powietrze po pomieszczeniu sali świetlicy (demontaż całego kanału łącznie z nawiewnikami oraz rastrami sufitu, w których są zamontowane, uszkodzonymi rastrami przez które przeprowadzony jest kanał nawiewny na ścianie), czopuchem i kominem;
2. Demontaż instalacji paliwowej wraz ze zbiornikiem paliwa oraz znajdującym się w nim paliwem;
3. Demontaż kanału nawiewnego do kotłowni wraz z jego zamurowaniem;
4. Wymiana paneli rastrowych na nowe (kolor, standard i wielkość jak zamontowane - panele sufitowe 60x60cm, grubości 13mm, przewidziane do montażu na ruszcie, wykonane z mieszanki gliny i wełny mineralnej, w kolorze tożsamym z zamontowanymi, szacowana ilość ok. 50szt., tekstura chropowata, płyty niepalne, niedymiąca, niekapiąca, NRO) wraz z uzupełnieniem brakującej konstrukcji w miejscu demontowanego kanału powietrznego;
5. Uzupełnienie otworów w ścianach i stropach (cegła na zaprawie, małe otwory do O10cm pianą montażową) po zdemontowanych instalacjach oraz uszkodzonych w czasie prac montażowych, uzupełnienie tynków o strukturze i kolorystyce jak istniejące tynki, pomalowanie w kolorze istniejących w danym miejscu nawierzchni;
6. Montaż projektowanych systemów klimatyzacji opartych o pompy ciepła typu powietrze/powietrze (jednostki wewnętrzne, zewnętrzne wraz z podkonstrukcją wsporczą, rurociągi freonowe z izolacją w systemowych korytach instalacyjnych krytych i przestrzeni sufitu podwieszonego oraz instalacja odprowadzenia skroplin, okablowanie sterująco-zasilające wraz z montażem paneli sterujących do każdego układu i pilotów w każdym pomieszczeniu, innych elementów niezbędnych do prawidłowej pracy systemów). System klimatyzacji musi działać ze swoją obliczeniową wydajnością przy temperaturze obliczeniowej -18 C oraz będzie wykorzystywany do schładzania pomieszczeń w okresie ciepłym.
7. Wykonanie wszystkich niezbędnych prac dla zapewnienia prawidłowej pracy projektowanych systemów.
Branża elektryczna:
1. Demontaż instalacji elektrycznej do zasilenia kotła olejowego oraz zasilania wszystkich urządzeń z nim związanych.
2. Modernizacja wewnętrznej linii zasilającej rozdzielnice główną obiektu ze złącza kablowego znajdującego się na zewnątrz budynku. Istniejące zasilanie należy wypiąć ze źródła zasilania oraz istniejącej rozdzielnicy i unieczynnić. Nowoprojektowaną linię zasilającą poprowadzić zgodnie z przedstawioną dokumentacją rysunkową. Należy pamiętać, że jest to propozycja projektowa. Finalne rozwiązanie należy zaprojektować i wykonać zgodnie z nowymi warunkami przyłączenia.
3. Modernizacji ulega również istniejąca rozdzielnica główna tak aby mogła ona przyjąć moc przyłączeniową zgodną z bilansem mocy przedstawionym w dalszej części dokumentacji. Nowoprojektowane aparaty rozdzielnicy przedstawiono w dalszej części opisu oraz wynikać one będą z nowych warunków przyłączenia, które na tym etapie projektowania nie są znane.
4. Instalację pozostałą po demontażu należy unieczynnić, w przypadku gniazd wtykowych sprawdzić ich stan i zgodność z obowiązującymi przepisami, jeżeli nie będzie zastrzeżeń pozostawić do dalszego użytku, w przypadku wypustów kablowych należy je wypiąć ze źródła zasilania następnie zabezpieczyć i ukryć w zabudowanych puszkach montażowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45442100-8 - Roboty malarskie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie zrealizował (zakończył) z należytą starannością, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie instalacji ogrzewania w oparciu pompy ciepła typu powietrze-powietrze w systemie split, multusplit i VRF, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto
b) Wykonawca powinien posiadać wykwalifikowaną kadrę techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia, tj. m.in. powinien dysponować: co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023. 682 tj. z dnia 12.04.2023) odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy prawa, Zamawiający dopuszcza też osoby, które posiadają uprawnienia wydane za granicą zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.
b) który pełnił funkcję kierownika budowy przy co najmniej jednym zadaniu obejmującym swoim zakresem budowie instalacji ogrzewania w oparciu pompy ciepła typu powietrze-powietrze w systemie split, multusplit i VRF.
Posiadanie uprawnień budowlanych od określonego czasu nie stanowi potwierdzenia, że wskazana osoba posiada wymagane doświadczenie w pracy, jako kierownik budowy.
Doświadczenie w pracy jako kierownik budowy polega na faktycznym wykonywaniu przez wskazaną osobę tej funkcji w określonym czasie (pełnienie funkcji kierownika budowy w tym samym czasie na kilku zadaniach jednocześnie nie sumuje się).
d) który pełnił funkcję kierownika budowy przy co najmniej jednym zadaniu obejmującym swoim zakresem budowie instalacji ogrzewania w oparciu pompy ciepła typu powietrze-powietrze w systemie split, multusplit i VRF.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga!
jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapisy niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami SWZ rozdział: XXII. Zmiany umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.