Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
41z dziś
6304z ostatnich 7 dni
26115z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług napraw i konserwacji technicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług napraw i konserwacji technicznej

Data zamieszczenia: 2025-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa
powiat: Warszawa
(+48) 22 57 22 100
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/463169
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: (+48) 22 57 22 100
Termin składania ofert: 2025-02-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług napraw i konserwacji technicznej w biurze UDT w Bielsku-Białej przy Ul. Legionów 81

Opis postępowania: W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na świadczenie usług napraw i konserwacji technicznej w biurze UDT w Bielsku-Białej przy Ul. Legionów 81.
Szczegółowy zakres usług zawarty jest w Załączniku nr 1 do postępowania w zakładce "Załączniki".

Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej (wizja lokalna nie jest obowiązkowa).

Dane kontaktowe do umówienia wizji lokalnej: Magdalena Mika tel. 668 892 004 magdalena.mika@udt.gov.pl, Katarzyna Juroszek-Barcik tel. 728 859 785 katarzyna.juroszek-barcik@udt.gov.pl

Okres obowiązywania umowy: umowa zostanie zawarta na czas określony na 24 miesiące.

Maksymalna ilość roboczogodzin w trakcie trwania umowy wyniesie łącznie 48 roboczogodzin.

Zamawiający będzie zaopatrywał Wykonawcę w potrzebne materiały do wykonania usługi.

ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:

1. Wykonawca zobowiązany jest do:

1) realizacji zgłoszeń dotyczących drobnych napraw w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,

2) realizacji zgłoszeń dotyczących awarii bądź podejrzenia nieprawidłowej pracy instalacji w ciągu 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego,

3) wykonywania usług objętych niniejszą umową z zachowaniem zasad optymalizacji kosztów zużycia mediów oraz zużycia urządzeń wchodzących w skład instalacji,

4) zapewnienia, że osoby wykonujące usługę posiadają wszelkie wymagane prawem uprawnienia do wykonywania czynności, które są przedmiotem niniejszej umowy, w szczególności Świadectwa kwalifikacyjnego kat. E1 oraz D1, uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m ponad poziomem posadzki, a także aktualnych szkoleń w zakresie BHP,

5) posiadania oraz stosowania własnych środków ochrony indywidualnej, m.in. hełmu ochronnego oraz uprzęży, w przypadku wykonywania prac na wysokości,

6) przekazania Zamawiającemu listy swoich pracowników, którzy będą upoważnieni do wejścia na teren siedziby UDT i wykonywania czynności objętych niniejszą Umową. Lista pracowników zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od podpisania Umowy.

2. Naprawy rozliczane będą w oparciu o kosztorys powykonawczy i stawkę roboczogodz.. Informacje o wszystkich niezbędnych częściach i urządzeniach które należy wymienić ze względu na wadliwe działanie, będą przedstawiane w formie pisemnej. Przed przystąpieniem do naprawy Wykonawca uzyska pisemną akceptację Zamawiającego.

3. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace naprawcze na okres 12 miesięcy, liczony od daty odbioru prac.

4. Zamawiający ma prawo zgłoszenia reklamacji na usługi wykonywane w ramach niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia oraz naprawy niewłaściwie wykonanych prac zgodnie z zastrzeżeniami ujętymi w reklamacji w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości usunięcia nieprawidłowości w ciągu 2 dni roboczych, w terminie ustalonym przez Strony.

5. Wykonawca będzie wykonywał zlecone prace przy użyciu własnych narzędzi.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywaniem czynności określonych w niniejszej Umowie. Co za tym idzie, Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń w tym zakresie.

Zgodnie z kryterium oceny ofert ,,Klauzule społeczne" Oferent uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów:

- prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuje zamówienie samodzielnie,

- skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat,

Wykonawca składając ofertę oświadcza, że wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu zostały wliczone w ofertę.

Załączniki do pobrania/zapoznania się:

- wzór umowy,

- Załącznik nr 1 - zakres usług

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań:

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Pytania/Informacje" lub pod nr tel. 883 375 876 Ewa Michta lub 668 892 004 Magdalena Mika lub tel. 694 454 166 Aleksandra Wroniszewska

Zamawiający Zastrzega, że nie musi odpowiadać na pytania jeśli wpłyną później niż 24h przed zakończeniem postępowania.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Eb2b +48 22 428 19 28 czynnym od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00 do 16:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy

Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w Urzędzie Dozoru Technicznego zgłoszenia wewnętrzne dotyczące naruszeń prawa można zgłosić :

W formie pisemnej:

- za pomocą poczty elektronicznej: sygnalista@udt.gov.pl ,

- listownie na adres: Urząd Dozoru Technicznego Ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa z dopiskiem ,,Do rąk własnych członków Zespołu ds. naruszeń prawa".

W formie ustnej:

- za pośrednictwem Microsoft Teams (po uprzednim ustaleniu z Compliance Officerem terminu rozmowy pod numerem telefonu +48 452 092 067 lub za pomocą adresu: sygnalista@udt.gov.pl ).

- podczas spotkania z udziałem członków Zespołu ds. naruszeń prawa. Spotkanie organizowane jest na wniosek sygnalisty w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku.

Polityka zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Dozoru Technicznego dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Dozoru Technicznego pod adresem: www.udt.gov.pl/zglaszanie-naruszen-prawa
Grupa asortymentowa:

Dokument nr: CZ-OUDT09-698/24

Specyfikacja:
Dane kontaktowe do umówienia wizji lokalnej: Magdalena Mika tel. 668 892 004 magdalena.mika@udt.gov.pl, Katarzyna Juroszek-Barcik tel. 728 859 785 katarzyna.juroszek-barcik@udt.gov.pl

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/463169
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 Etap składania ofert 2025-02-03 14:15 2025-02-11 11:00

Miejsce i termin realizacji:
Okres obowiązywania umowy: umowa zostanie zawarta na czas określony na 24 miesiące.
Maksymalna ilość roboczogodzin w trakcie trwania umowy wyniesie łącznie 48 roboczogodzin.

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:
Zamawiający będzie zaopatrywał Wykonawcę w potrzebne materiały do wykonania usługi.

ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:

1. Wykonawca zobowiązany jest do:

1) realizacji zgłoszeń dotyczących drobnych napraw w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,

2) realizacji zgłoszeń dotyczących awarii bądź podejrzenia nieprawidłowej pracy instalacji w ciągu 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego,

3) wykonywania usług objętych niniejszą umową z zachowaniem zasad optymalizacji kosztów zużycia mediów oraz zużycia urządzeń wchodzących w skład instalacji,

4) zapewnienia, że osoby wykonujące usługę posiadają wszelkie wymagane prawem uprawnienia do wykonywania czynności, które są przedmiotem niniejszej umowy, w szczególności Świadectwa kwalifikacyjnego kat. E1 oraz D1, uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m ponad poziomem posadzki, a także aktualnych szkoleń w zakresie BHP,

5) posiadania oraz stosowania własnych środków ochrony indywidualnej, m.in. hełmu ochronnego oraz uprzęży, w przypadku wykonywania prac na wysokości,

6) przekazania Zamawiającemu listy swoich pracowników, którzy będą upoważnieni do wejścia na teren siedziby UDT i wykonywania czynności objętych niniejszą Umową. Lista pracowników zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od podpisania Umowy.

2. Naprawy rozliczane będą w oparciu o kosztorys powykonawczy i stawkę roboczogodziny. Informacje o wszystkich niezbędnych częściach i urządzeniach które należy wymienić ze względu na wadliwe działanie, będą przedstawiane w formie pisemnej. Przed przystąpieniem do naprawy Wykonawca uzyska pisemną akceptację Zamawiającego.

3. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace naprawcze na okres 12 miesięcy, liczony od daty odbioru prac.

4. Zamawiający ma prawo zgłoszenia reklamacji na usługi wykonywane w ramach niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia oraz naprawy niewłaściwie wykonanych prac zgodnie z zastrzeżeniami ujętymi w reklamacji w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości usunięcia nieprawidłowości w ciągu 2 dni roboczych, w terminie ustalonym przez Strony.

5. Wykonawca będzie wykonywał zlecone prace przy użyciu własnych narzędzi.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywaniem czynności określonych w niniejszej Umowie. Co za tym idzie, Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń w tym zakresie.

Zgodnie z kryterium oceny ofert ,,Klauzule społeczne" Oferent uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów:

- prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuje zamówienie samodzielnie,

- skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat,

Wykonawca składając ofertę oświadcza, że wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu zostały wliczone w ofertę.

Załączniki do pobrania/zapoznania się:

- wzór umowy,

- Załącznik nr 1 - zakres usług

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający Zastrzega, że nie musi odpowiadać na pytania jeśli wpłyną później niż 24h przed zakończeniem postępowania.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Eb2b +48 22 428 19 28 czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 16:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy

Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w Urzędzie Dozoru Technicznego zgłoszenia wewnętrzne dotyczące naruszeń prawa można zgłosić :

W formie pisemnej:

- za pomocą poczty elektronicznej: sygnalista@udt.gov.pl ,

- listownie na adres: Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa z dopiskiem ,,Do rąk własnych członków Zespołu ds. naruszeń prawa".

W formie ustnej:

- za pośrednictwem Microsoft Teams (po uprzednim ustaleniu z Compliance Officerem terminu rozmowy pod numerem telefonu +48 452 092 067 lub za pomocą adresu: sygnalista@udt.gov.pl ).

- podczas spotkania z udziałem członków Zespołu ds. naruszeń prawa. Spotkanie organizowane jest na wniosek sygnalisty w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku.

Polityka zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Dozoru Technicznego dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Dozoru Technicznego pod adresem: www.udt.gov.pl/zglaszanie-naruszen-prawa
Grupa asortymentowa:
Postępowanie testowe: Nie
Typ postępowania: Otwarte
Rodzaj postępowania: Niepubliczne

Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Termin publikacji postępowania: 2025-02-03 14:15

Kontakt:
URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa
(+48) 22 57 22 100
Województwo: ŚLĄSKIE
W przypadku pytań:

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Pytania/Informacje" lub pod nr tel. 883 375 876 Ewa Michta lub 668 892 004 Magdalena Mika lub tel. 694 454 166 Aleksandra Wroniszewska

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.