Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych

Data zamieszczenia: 2025-02-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
al. M. Kromera 44
51-163 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. 71 32 72 310, 71 32 72 265
grodzkad@zgkikm.wroc.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71 32 72 310, 7
Termin składania ofert: 2025-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Przedmiot zapytania.

Przedmiotem zamówienia wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych na terenie miasta Wrocławia.

Szczegółowy zakres prac dotyczący zamówienia zawarty jest w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

CPV: 71250000-5

Dokument nr: ZGKIKM.EA.260.4.2025

Składanie ofert:
6. Termin i sposób złożenia ofert cenowych.

Oferty cenowe należy składać w terminie do dnia 17.02.2025 r. godz. 14:30
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty można złożyć:
a) osobiście w siedzibie Zamawiającego - parter kancelaria, pokój 14
b) przesłać pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia.

Maksymalne wymagane przez Zamawiającego terminy wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia określone są w specyfikacji technicznej (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

Wymagania:
7. Opis sposobu przygotowania oferty.

Oferta musi być złożona w nieprzezroczystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu, uniemożliwiającym ujawnienie jej treści przed upływem terminu składania ofert.

Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić:
o dokładną nazwę i adres Wykonawcy (adres do korespondencji oraz kontaktowy numer telefonu),
o numer sprawy: ZGKIKM.EA.260.4.2025
o nazwę postępowania: ,,Wykonanie prac geodezyjnych
i kartograficznych na terenie miasta Wrocławia" napis: ,,Nie otwierać przed dniem 17.02.2025 r. godzina 14:30".

Ofertę należy sporządzić na druku formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

Wykonawca zobowiązany jest tak skalkulować cenę oferty, aby zawierała wszystkie czynniki cenotwórcze i obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesione będą przy realizacji zamówienia.

Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Formularz oferty musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych.

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, ww. pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone napisem ,,Za zgodność z oryginałem" i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
8. Kryteria oceny ofert.

Kryterium wyboru oferty jest cena (cena - 100%).

Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania Zamawiającego.

9. Wybór Wykonawcy.

1) Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.
2) Projekt umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
3) wynikach zapytania ofertowego Zamawiający powiadomi Wykonawców
e-mailem.

10. Podstawy wykluczenia z postępowania.

1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą postawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) tj.:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.);
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.);
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).
2) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 1-3 powyżej.
3) W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie okoliczności określonych w pkt 1-3 powyżej, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4) W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
12. Informacje dodatkowe.

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny.
2) W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
3) Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający może od niej odstąpić, jeżeli jej realizacja nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Wówczas Wykonawca otrzyma wynagrodzenie proporcjonalne do wykonanych czynności w oparciu
o protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony.

Uwagi:
11. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach
prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.

W ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako ,,RODO", Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu informuje, iż:
1) Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani będzie Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, 51-163 Wrocław,
al. M. Kromera 44, zwane dalej ,,ADO". Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail: sekretariat@zgkikm.wroc.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Zarządzie Geodezji, Kartografii
i Katastru Miejskiego we Wrocławiu jest Pan Grzegorz Stopka. Skontaktować się z nim można poprze e-mail: iodo@zgkikm.wroc.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Dane osobowe zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO; dobrowolne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub formularzu elektronicznym traktowane będzie jako zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit. a RODO (na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody);
4) Przekazane w ofertach dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w szczególności stronom postępowania, podmiotom świadczącym usługi w zakresie przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
5) Dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
6) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
7) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
8) Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
9) W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia zgody
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych,
o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
12) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.

Kontakt:
4. Osoby upoważnione do kontaktu.

Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się
z Wykonawcami są:
a) w sprawach formalnych Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego i Zaopatrzenia Dominika Grodzka tel. 71 32 72 310, e-mail: grodzkad@zgkikm.wroc.pl
b) w sprawach dotyczących kwestii wykonania przedmiotu zamówienia: Kierownik Biura Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz Opracowań Geodezyjnych - Jerzy Pluskwa, tel.71 32 72 265, e-mail: pluskwaj@zgkikm.wroc.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.