Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6329z ostatnich 7 dni
26036z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz zielonych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz zielonych

Data zamieszczenia: 2025-02-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
ul. Połczyńska 24
75-815 Koszalin
powiat: Koszalin
Telefon: +48943409129
zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: 20 000,00 zł
Nr telefonu: Telefon: +4894340912
Termin składania ofert: 2025-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Opis: 1. Przedmiot zamówienia: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie. 2. Zakres usług: 1) sprzątanie i utrzymanie stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych oraz zielonych, o łącznej powierzchni 389 578,25 m2; w tym przycinanie pielęgnacyjne oraz odmładzanie żywopłotów i krzewów, usuwanie odrostów drzew i samosiejek; 2) koszenie trawy wraz ze zgrabieniem, załadunkiem i wywozem pokosu na nieruchomościach o powierzchni 190 811,32 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w § 3 Projektu umowy, który stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. 4. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części. Ze względów technologicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych nie ma możliwości podzielenia go na części. Groziłoby to nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub/i zwiększenia zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku wyłączenia lub/i włączenia terenów administrowanych przez ZBM, sprzedaży lub/i przekazania terenów przez Gminę Miasto Koszalin z przyczyn ekonomicznych oraz innych okoliczności wynikających z potrzeb Zamawiającego, w związku z tym zmniejszenia lub zwiększenia całkowitego wynagrodzenia wskazanego w § 7 ust. 3, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy, w czasie trwania umowy, zakres prac, za które wartość wynagrodzenia brutto, nie będzie mniejsza niż 70% wartości umownej wynikającej z oferty Wykonawcy. Zwiększenie wynagrodzenia umownego, spowodowane opisanymi powyżej przyczynami, nie może przekroczyć poziomu 10% zgodnie z art. 455 ust. 2 Pzp. 6. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie wywozu odpadów zgodniez ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zmianami) i z Uchwałą nr LXXII/1017/2024 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 25 stycznia 2024 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Koszalina; 2) Do pracy na chodnikach można zastosować wyłącznie maszyny (pojazdy), których ciężar całkowity nie przekracza 3,5 t; 3) Wykonawca oszacowując stawkę na koszenie trawy powinien uwzględnić charakterystykę terenów zielonych zarządzanych przez zamawiającego, tj. do 20 % powierzchni trawników stanowią tereny wymagające koszenia i dokaszania ręcznego - kosą mechaniczną (tereny o znacznym nachyleniu, skarpy, zieleń przy krawężnikach chodników, lampach oświetleniowych, znakach drogowych, ławkach, koszach na śmieci, urządzeniach zabawowych, piaskownicach i drzewach); 4) Wykonawca powinien uwzględnić możliwość jednorazowego zlecenia przez ZBM koszenia całości trawników z terminem do 30 dni; 5) Wykonawca winien wyposażyć pracowników wykonujących Przedmiot Umowy w jednolite ubrania lub kamizelki, oznakowane emblematem (nadrukiem) zawierającym logo lub nazwę firmy oraz we wszystkie wymagane przepisami środki ochrony osobistej, niezbędne przy realizacji Przedmiotu Umowy; 6) Wykonawca winien dysponować środkami łączności, tj. telefonami komórkowymi dla osób przeznaczonych do kierowania i koordynowania realizacji Przedmiotu Umowy; 7) Wykonawca na żądanie zamawiającego winien okazać sprzęt, transport oraz urządzenia będące w jego własności lub dyspozycji - wskazanych w SWZ; 8) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w Załączniku nr 4 do niniejszej SWZ zgodnie z art. 95 Pzp, w całym okresie trwania umowy w zakresie realizacji zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465), w tym w szczególności obejmujących: - czynności w zakresie ręcznego zbierania zanieczyszczeń, - koszenia trawników, - wykonywania i pielęgnacji nasadzeń, - opróżniania koszy, - pielęgnacji drzew. 9) Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2024 r. poz. 1773).
Wewnętrzny identyfikator: DP.261.1.2025.AC
Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90513200 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich, 90620000 Usługi odśnieżania, 90630000 Usługi usuwania oblodzeń, 77314100 Usługi w zakresie trawników

CPV: 90610000, 90513200, 90620000, 90630000, 77314100

Dokument nr: 76853-2025, DP.261.1.2025.AC

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 06/03/2025 10:00:00 (UTC+1)
Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Dokumenty zamówienia
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8600b530-b45f-11ee-b628-1a85378e6c0a

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 06/03/2025 09:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 12 Miesiące

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Numer rejestracyjny: REGON 000153940
Departament: Biuro Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Połczyńska 24
Miejscowość: Koszalin
Kod pocztowy: 75-815
Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Biuro Zamówień Publicznych
E-mail: zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl
Telefon: +48943409129
Faks: +48943409196
Adres strony internetowej: http://www.zbm.koszalin.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): http://www.zbm.koszalin.pl/
Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.