pomorskie (Gdańsk)
pomorskie (Ustka)
świętokrzyskie (Strawczyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz zielonych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin powiat: Koszalin Telefon: +48943409129 zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | 20 000,00 zł |
Nr telefonu: | Telefon: +4894340912 |
Termin składania ofert: | 2025-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie Opis: 1. Przedmiot zamówienia: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych oraz zielonych Gminy Miasto Koszalin, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie. 2. Zakres usług: 1) sprzątanie i utrzymanie stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych oraz zielonych, o łącznej powierzchni 389 578,25 m2; w tym przycinanie pielęgnacyjne oraz odmładzanie żywopłotów i krzewów, usuwanie odrostów drzew i samosiejek; 2) koszenie trawy wraz ze zgrabieniem, załadunkiem i wywozem pokosu na nieruchomościach o powierzchni 190 811,32 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w § 3 Projektu umowy, który stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. 4. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części. Ze względów technologicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych nie ma możliwości podzielenia go na części. Groziłoby to nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub/i zwiększenia zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku wyłączenia lub/i włączenia terenów administrowanych przez ZBM, sprzedaży lub/i przekazania terenów przez Gminę Miasto Koszalin z przyczyn ekonomicznych oraz innych okoliczności wynikających z potrzeb Zamawiającego, w związku z tym zmniejszenia lub zwiększenia całkowitego wynagrodzenia wskazanego w § 7 ust. 3, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy, w czasie trwania umowy, zakres prac, za które wartość wynagrodzenia brutto, nie będzie mniejsza niż 70% wartości umownej wynikającej z oferty Wykonawcy. Zwiększenie wynagrodzenia umownego, spowodowane opisanymi powyżej przyczynami, nie może przekroczyć poziomu 10% zgodnie z art. 455 ust. 2 Pzp. 6. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie wywozu odpadów zgodniez ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zmianami) i z Uchwałą nr LXXII/1017/2024 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 25 stycznia 2024 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Koszalina; 2) Do pracy na chodnikach można zastosować wyłącznie maszyny (pojazdy), których ciężar całkowity nie przekracza 3,5 t; 3) Wykonawca oszacowując stawkę na koszenie trawy powinien uwzględnić charakterystykę terenów zielonych zarządzanych przez zamawiającego, tj. do 20 % powierzchni trawników stanowią tereny wymagające koszenia i dokaszania ręcznego - kosą mechaniczną (tereny o znacznym nachyleniu, skarpy, zieleń przy krawężnikach chodników, lampach oświetleniowych, znakach drogowych, ławkach, koszach na śmieci, urządzeniach zabawowych, piaskownicach i drzewach); 4) Wykonawca powinien uwzględnić możliwość jednorazowego zlecenia przez ZBM koszenia całości trawników z terminem do 30 dni; 5) Wykonawca winien wyposażyć pracowników wykonujących Przedmiot Umowy w jednolite ubrania lub kamizelki, oznakowane emblematem (nadrukiem) zawierającym logo lub nazwę firmy oraz we wszystkie wymagane przepisami środki ochrony osobistej, niezbędne przy realizacji Przedmiotu Umowy; 6) Wykonawca winien dysponować środkami łączności, tj. telefonami komórkowymi dla osób przeznaczonych do kierowania i koordynowania realizacji Przedmiotu Umowy; 7) Wykonawca na żądanie zamawiającego winien okazać sprzęt, transport oraz urządzenia będące w jego własności lub dyspozycji - wskazanych w SWZ; 8) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w Załączniku nr 4 do niniejszej SWZ zgodnie z art. 95 Pzp, w całym okresie trwania umowy w zakresie realizacji zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465), w tym w szczególności obejmujących: - czynności w zakresie ręcznego zbierania zanieczyszczeń, - koszenia trawników, - wykonywania i pielęgnacji nasadzeń, - opróżniania koszy, - pielęgnacji drzew. 9) Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2024 r. poz. 1773). Wewnętrzny identyfikator: DP.261.1.2025.AC Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90513200 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich, 90620000 Usługi odśnieżania, 90630000 Usługi usuwania oblodzeń, 77314100 Usługi w zakresie trawników CPV: 90610000, 90513200, 90620000, 90630000, 77314100 Dokument nr: 76853-2025, DP.261.1.2025.AC Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 06/03/2025 10:00:00 (UTC+1) Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8600b530-b45f-11ee-b628-1a85378e6c0a Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 06/03/2025 09:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 12 Miesiące Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie Numer rejestracyjny: REGON 000153940 Departament: Biuro Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Połczyńska 24 Miejscowość: Koszalin Kod pocztowy: 75-815 Podpodział krajowy (NUTS): Koszaliński (PL426) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Biuro Zamówień Publicznych E-mail: zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl Telefon: +48943409129 Faks: +48943409196 Adres strony internetowej: http://www.zbm.koszalin.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): http://www.zbm.koszalin.pl/ Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl Role tej organizacji: Nabywca Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2025