śląskie (Jaworzno)
małopolskie (Gołcza)
lubelskie (Chodel)
mazowieckie (Piaseczno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ZAKUP SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA |
Data zamieszczenia: | 2025-02-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Związek Powiatów Województwa Dolnośląskiego ul. Sikorskiego 21 67-200 Głogów powiat: głogowski Telefon: 767282874 zpwd@powiat.glogow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Głogów |
Wadium: | 118 000,00 zł |
Nr telefonu: | Telefon: 767282874 |
Termin składania ofert: | 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAKUP SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA w ramach projektu pn. ,,Modernizacja i rozbudowa systemów dziedzinowych oraz e-usług wraz z pozyskaniem danych do bazy danych EGiB w ramach projektu Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych - PEUG II" - projekt realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021 - 2027 1.Przedmiot zamówienia: ZAKUP SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA w ramach projektu pn. ,,Modernizacja i rozbudowa systemów dziedzinowych oraz e-usług wraz z pozyskaniem danych do bazy danych EGiB w ramach projektu Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych - PEUG II", dla 26 Partnerów Projektu. 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 26 zestawów składających się z: - Deduplikatora - 1 szt. - Narzędzia do backupu. - Zasilacz UPS - 1 szt. 3.Czynności związane z dostawą - Wykonawca zrealizuje następujące czynności: 1)wniesienie sprzętu wymienionego w Opisie Przedmiotu Zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji, o których mowa w pkt V ust. 13 SWZ; 2)wykonanie montażu i konfiguracji urządzeń we wskazanym miejscu w szafie RACK; wymagane jest, aby usługa montażu była wykonana z zachowaniem należytej staranności i przestrzeganiem przepisów BHP; wszystkie przewody powinny być ułożone w dedykowanych do tego celu organizerach; okablowanie sieciowe powinno być opisane tak aby możliwa była identyfikacja połączeń, 3)zapewnienie wszelkich dodatkowych elementów koniecznych do podłączenia i uruchomienia produkcyjnego oferowanego sprzętu. 4)wykonanie konfiguracji z pamięciami masowymi systemu kopii bezpieczeństwa danych, 5)weryfikacja poprawności działania środowiska przez Zamawiającego w asyście Wykonawcy; 6)wykonanie rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego środowiska do wykonywania kopii zapasowych we wskazanych Wydziałach Geodezji; 7)weryfikacja poprawności wykonywania kopii zapasowych na wdrożonym środowisku poprzez odtworzenie i uruchomienie wskazanych maszyn wirtualnych; 8)stworzenie powdrożeniowej dokumentacji technicznej wraz ze schematami graficznymi wdrożonego rozwiązania, 9)instruktaż stanowiskowy dla administratora Zamawiającego w obszarach związanych z obsługą, konserwacją oraz podstawową administracją nowego sprzętu i oprogramowania, aby zapewnić efektywne korzystanie z dostarczonych rozwiązań oraz minimalizację potencjalnych problemów eksploatacyjnych; przeszkolenie powinno obejmować m.in. pamięci masowych, oprogramowania systemowego, oprogramowania do backupu. Czynności wymienione powyżej nie mogą być wykonywane zdalnie, konieczna jest fizyczna obecność pracownika/ów Wykonawcy. 4.Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich. 5.Niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych oraz pochodzących z programów wyprzedażowych producenta. Urządzenia nie mogą znajdować się na liście ,,end-of-sale" oraz ,,end-of-support" producenta. 6.Dla dostaw sprzętu informatycznego z systemem operacyjnym Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego (nieużywanego nigdy wcześniej), w wersji z certyfikatem autentyczności dla każdej licencji, o ile producent oferowanego oprogramowania stosuje certyfikaty autentyczności. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego systemu operacyjnego nieużywanego oraz nigdy wcześniej nieaktywowanego na innym urządzeniu oraz pochodzącego z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego naklejka hologramowa winna być zabezpieczona przed możliwością odczytania klucza za pomocą zabezpieczeń stosowanych przez producenta, o ile producent oferowanego oprogramowania stosuje takie zabezpieczenia. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji dostarczonego oprogramowania na etapie oceny ofert jak i na etapie dostawy pod kątem legalności oprogramowania bezpośrednio u producenta oprogramowania. Zamawiający zastrzega możliwość żądania od Wykonawcy na etapie dostawy przedstawienia dokumentów dotyczących zakupu oprogramowania w autoryzowanym kanale dystrybucyjnym producenta oprogramowania. 7.Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się statusem partnerskim producenta oferowanych deduplikatorów wraz z możliwością świadczenia usług serwisu tego producenta na terenie Polski; 9.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 10.Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: 1)Załącznik nr 2 do SWZ - projekt umowy; 2)Załącznik nr 3 do SWZ - OPZ określające warunki techniczne przedmiotowego zadania Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: ZAKUP SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA w ramach projektu pn. ,,Modernizacja i rozbudowa systemów dziedzinowych oraz e-usług wraz z pozyskaniem danych do bazy danych EGiB w ramach projektu Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych - PEUG II" - projekt realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021 - 2027 Opis: 1.Przedmiot zamówienia: ZAKUP SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA w ramach projektu pn. ,,Modernizacja i rozbudowa systemów dziedzinowych oraz e-usług wraz z pozyskaniem danych do bazy danych EGiB w ramach projektu Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych - PEUG II", dla 26 Partnerów Projektu. 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 26 zestawów składających się z: - Deduplikatora - 1 szt. - Narzędzia do backupu. - Zasilacz UPS - 1 szt. 3.Czynności związane z dostawą - Wykonawca zrealizuje następujące czynności: 1)wniesienie sprzętu wymienionego w Opisie Przedmiotu Zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji, o których mowa w pkt V ust. 13 SWZ; 2)wykonanie montażu i konfiguracji urządzeń we wskazanym miejscu w szafie RACK; wymagane jest, aby usługa montażu była wykonana z zachowaniem należytej staranności i przestrzeganiem przepisów BHP; wszystkie przewody powinny być ułożone w dedykowanych do tego celu organizerach; okablowanie sieciowe powinno być opisane tak aby możliwa była identyfikacja połączeń, 3)zapewnienie wszelkich dodatkowych elementów koniecznych do podłączenia i uruchomienia produkcyjnego oferowanego sprzętu. 4)wykonanie konfiguracji z pamięciami masowymi systemu kopii bezpieczeństwa danych, 5)weryfikacja poprawności działania środowiska przez Zamawiającego w asyście Wykonawcy; 6)wykonanie rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego środowiska do wykonywania kopii zapasowych we wskazanych Wydziałach Geodezji; 7)weryfikacja poprawności wykonywania kopii zapasowych na wdrożonym środowisku poprzez odtworzenie i uruchomienie wskazanych maszyn wirtualnych; 8)stworzenie powdrożeniowej dokumentacji technicznej wraz ze schematami graficznymi wdrożonego rozwiązania, 9)instruktaż stanowiskowy dla administratora Zamawiającego w obszarach związanych z obsługą, konserwacją oraz podstawową administracją nowego sprzętu i oprogramowania, aby zapewnić efektywne korzystanie z dostarczonych rozwiązań oraz minimalizację potencjalnych problemów eksploatacyjnych; przeszkolenie powinno obejmować m.in. pamięci masowych, oprogramowania systemowego, oprogramowania do backupu. Czynności wymienione powyżej nie mogą być wykonywane zdalnie, konieczna jest fizyczna obecność pracownika/ów Wykonawcy. 4.Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich. 5.Niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych oraz pochodzących z programów wyprzedażowych producenta. Urządzenia nie mogą znajdować się na liście ,,end-of-sale" oraz ,,end-of-support" producenta. 6.Dla dostaw sprzętu informatycznego z systemem operacyjnym Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego (nieużywanego nigdy wcześniej), w wersji z certyfikatem autentyczności dla każdej licencji, o ile producent oferowanego oprogramowania stosuje certyfikaty autentyczności. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego systemu operacyjnego nieużywanego oraz nigdy wcześniej nieaktywowanego na innym urządzeniu oraz pochodzącego z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego naklejka hologramowa winna być zabezpieczona przed możliwością odczytania klucza za pomocą zabezpieczeń stosowanych przez producenta, o ile producent oferowanego oprogramowania stosuje takie zabezpieczenia. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji dostarczonego oprogramowania na etapie oceny ofert jak i na etapie dostawy pod kątem legalności oprogramowania bezpośrednio u producenta oprogramowania. Zamawiający zastrzega możliwość żądania od Wykonawcy na etapie dostawy przedstawienia dokumentów dotyczących zakupu oprogramowania w autoryzowanym kanale dystrybucyjnym producenta oprogramowania. 7.Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się statusem partnerskim producenta oferowanych deduplikatorów wraz z możliwością świadczenia usług serwisu tego producenta na terenie Polski; 9.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 10.Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: 1)Załącznik nr 2 do SWZ - projekt umowy; 2)Załącznik nr 3 do SWZ - OPZ określające warunki techniczne przedmiotowego zadania. Wewnętrzny identyfikator: ZPWD.01.2025 Główna klasyfikacja (cpv): 48821000 Serwery sieciowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 72263000 Usługi wdrażania oprogramowania CPV: 48821000, 72263000 Dokument nr: 75100-2025, ZPWD.01.2025 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 03/03/2025 11:05:00 (UTC+1) Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b90a3d42-9725-40a2-a96c-a57ae2f3257d Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-814b42c4-7791-417a-8462-ffbb788eca58 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 03/03/2025 11:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Miejscowość: Głogów Kod pocztowy: 67-200 Podpodział krajowy (NUTS): Legnicko-Głogowski (PL516) Kraj: Polska Miejsce realizacji Adres pocztowy: Ul. Sikorskiego 21 Miejscowość: Głogów Kod pocztowy: 67-200 Podpodział krajowy (NUTS): Legnicko-głogowski (PL516) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Data zakończenia trwania: 31/07/2025 Okres obowiązywania: 90 Dni Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Związek Powiatów Województwa Dolnośląskiego Numer rejestracyjny: 6932174606 Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 21 Miejscowość: Głogów Kod pocztowy: 67-200 Podpodział krajowy (NUTS): Legnicko-głogowski (PL516) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Biuro Związku E-mail: zpwd@powiat.glogow.pl Telefon: 767282874 Adres strony internetowej: http://www.zpwd.glogow.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6d61493d-383c-11ef-b37c-4e696a6d8c25 Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-814b42c4-7791-417a-8462-ffbb788eca58 Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2025