Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Data zamieszczenia: 2025-02-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zakrzew
Zakrzew 26
23-155 Zakrzew
powiat: lubelski
tel. 846809700, 8468090703
ug@zakrzew.eu
Województwo: lubelskie
Miasto: Zakrzew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 846809700, 8468
Termin składania ofert: 2025-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na: ,,Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
części obrębów Tarnawka Pierwsza, Tarnawka Druga, Baraki, Zakrzew, Zakrzew -
Kolonia, gmina Zakrzew."
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Opracowanie projektu miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego części obrębów Tarnawka Pierwsza, Tarnawka Druga,
Baraki, Zakrzew, Zakrzew -Kolonia, gmina Zakrzew", umożliwiającego lokalizację elektrowni
wiatrowych.
Obszar opracowania określony jest w graniach załącznika graficznego stanowiącego załącznik
nr 1 do zapytania ofertowego.
Powierzchnia opracowania obejmuje obszar około 1410 ha.
2. Zakres usług obejmuje w szczególności:
1. Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich map, materiałów i danych niezbędnych
do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym na potrzeby opracowania prognozy oddziaływa-
nia na środowisko).
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do planu.
Sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne
obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz,
Współpracę z komisją urbanistyczno -- architektoniczną, jak również udział fizyczny w
innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. konsultacjach, komisjach i sesjach
Rady Gminy Zakrzew.
Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z
art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym zawiadomień, wystą-
pień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z pro-
jektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowa-
dzenia procedury) oraz wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych
opinii, dokonanych uzgodnień, w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznychsporządzonych na potrzeby planu, wniosków, opinii, uzgodnień, uwag wraz z informacją
o sposobie ich rozpatrzenia.
7. Przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (jeśli
okaże się to konieczne).
8. Przygotowanie projektu planu do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania (jeśli
okaże się to konieczne) oraz wyłożenia do publicznego wglądu wraz z ogłoszeniami
i obwieszczeniami; udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu,
prezentacje i udział w dyskusji publicznej, konsultacjach itp.
9. Zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do wyłożonego,
do publicznego wglądu projektu planu, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie dokumentu
wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień.
10. Przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami, celem
przedłożenia Radzie Gminy do uchwalenia.
11. Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych stosownie do wymo-
gów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie
wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U.
2021 poz. 2404) do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami
prawa.
12. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z
przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę.
13. Sporządzenie ,,podsumowania" oraz ,,uzasadnienia", o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42
ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 1094 z poźn. zm.).
14. Przygotowanie danych przestrzennych o których mowa w rozdziale 5a ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym na każdym etapie procedury.
15. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan zagos-
podarowania przestrzennego, zatwierdzony przez Wojewodę wraz z załącznikami
graficznymi oraz niezbędną dokumentacją.
16. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z:
1) Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.
Dz.U.2024.1130);
2) Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko (t.j. Dz.U.2024.1112 ze zm.);
3) Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t.j.
Dz.U.2024.317);
4) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.2024.54
ze zm.);
5) Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 1094 z poźn. zm.);
6) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie
wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U.
2021 poz. 2404);
7) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań
ekofizjograficznych (Dz.U. 2002 r. Nr 155.1298);
8) obowiązującymi aktami prawa miejscowego;9) innymi przepisami wyżej niewymienionymi wynikającymi z odpowiednich aktów
prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zamówienia, a dot. planowania
i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, ochrony
zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony
danych osobowych;
10) wszelkimi innymi przepisami mającymi zastosowanie w realizacji przedmiotu
zamówienia;
11) uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy;
12) uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa sądowego dot. zagospodarowania przestrzen-
nego.

Składanie ofert:
Ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.
w Urzędzie Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew, w zamkniętej kopercie, w
terminie do dnia 17 lutego 2025r. do godz. 12:00, z dopiskiem ,, Opracowanie projektu
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów Tarnawka Pierwsza,
Tarnawka Druga, Baraki, Zakrzew, Zakrzew -Kolonia, gmina Zakrzew" lub elektronicznie
pocztą e-mail na adres : ug@zakrzew.eu

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
16 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania:
Podstawa prawna:
Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130 000,00 zł dlatego zgodnie z art. 2
ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1320
z późn. zm.) przy udzielaniu zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
III. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone
warunki udziału w postępowaniu:
1) wykonali tj. ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 opracowań
polegających na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub
studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (dotyczy także
opracowań dotyczących zmian planów lub studium),w tym co najmniej jednego opracowania
o powierzchni nie mniejszej niż 15 ha, i przynajmniej jednego dotyczącego lokalizacji
elektrowni wiatrowych zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa. W
oświadczeniu potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku należy podać nr uchwały,
daty uchwalenia i nazwę organu uchwalającego oraz datę publikacji (Załącznik nr 3 do
zapytania ofertowego).
Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawców wraz z ofertą dowodów określających,
czy dokumenty planistyczne ujęte w w/w wykazie zostały wykonane należycie. Przy czym
dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
oraz
2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia,
w tym:
a) co najmniej jedną osobą, do sporządzenia planów ogólnych to jest osobą spełniającą
wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2023 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od 24 września 2023 r.,
b) co najmniej jedna osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3
października 2008 r. o udostepnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach odziaływania na środowisko (Dz.U. z
2023 r., poz. 1094 ze zm.)
Wskazane osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe. Informację o osobach,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami należy podać w Załączniku nr 4 do zapytania
ofertowego.
V. Kryteria oceny ofert: cena 100%
Wykonawca określi cenę oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za
realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w PLN w zapisie liczbowym i słownie z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w projekcie
umowy.
4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
3) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
5. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty,
2) wszystkie oferty zostały odrzucone,
3) w przypadkach, gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
4) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę
do ceny najkorzystniejszej oferty,
5) gdy wartość wszystkich ofert będzie równa lub przekroczy próg wskazany w art. 2 ust.1
ustawy Pzp.
6) Rada Gminy nie podjęła uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego części obrębów Tarnawka Pierwsza, Tarnawka Druga,
Baraki, Zakrzew, Zakrzew -Kolonia, gmina Zakrzew.
7) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć,
8) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
6. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia
(przed zawarciem umowy) bez podawania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków
prawnych i finansowych z tego tytułu.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuje, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zakrzew;
dane adresowe: Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew
2.Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@data-partners.pl lub pisemnie na
adres Administratora danych.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b- c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Opracowanie
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów
Tarnawka Pierwsza, Tarnawka Druga, Baraki, Zakrzew, Zakrzew- Kolonia gmina Zakrzew",
a w przypadku wyboru Pani/Pana oferty w celu związanym z realizacją umowy w sprawie
zamówienia publicznego - rozliczeniem, monitoringiem, kontrolą, audytem,
sprawozdawczością, działaniami informacyjnymi, archiwizacją.
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty kontrolujące albo
uczestniczące w procesach realizacji umowy, a także inne podmioty lub organy uprawnione
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5.Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu
określonego w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
6. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
podlegać profilowaniu.
7. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych?,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO??,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
8.Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
? Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.
?? wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
2. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami oraz wszelkich wyjaśnień udziela: P.
Mariusz Widomski - 8468090703

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.