dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie elewacji ściany budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-02-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAJAZD JURAJSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Podlesice 1 42-425 Kroczyce powiat: zawierciański 509691900 zajazd@zajazdjurajski.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214110 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Kroczyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 509691900 |
Termin składania ofert: | 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe w ramach projektu nr pt. FENG.03.01-IP.03-1173/25 ,,Przedsięwzięcie termoizolacyjne dwóch budynków znajdujących się w Zajeździe Jurajskim w Podlesicach 1 budynek nr 1 przy Zajeździe Jurajskim oraz w budynku nr 2 przy Zajeździe Jurajskim w Podlesicach1a celem zmniejszenia zapotrzebowania na energię użytkową " w ramach Działania 3.01 Kredyt ekologiczny Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021 -2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Powstaje w kontekście projektu RPSL.03.02.00-24-034C/20 - ,, Modernizacja bazy noclegowej i gastronomicznej oraz stworzenie nowych usług w celu utrzymania konkurencyjności przedsiębiorstwa i dostosowania się do nowych warunków rynkowych powstałych w wyniku kr Część 1 Wykonanie elewacji ściany budynku Zajazdu Jurajskiego Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Zamawiający w ramach zamówienia oczekuje zgodnie z audytem energetycznym budynku termomodernizację budynku nr 1 przy Zajeździe Jurajskim w Podlesice 1 o łącznej powierzchni ok 421,58m2 Koszt termomodernizacji obejmuje demontaż istniejącej izolacji termicznej (jeśli na etapie realizacji inwestycji zostanie stwierdzona taka konieczność), docieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu lub wełny mineralnej o grubości min. 16 cm, o współczynniku przenikania ciepła ?=0,036 W/(mK) oraz wszelkie pozostałe prace towarzyszące, niezbędne do kompleksowego przeprowadzenia zabiegu, w tym docieplenie ościeży, wymiana parapetów, orynnowanie itp. Inwestor dopuszcza składanie ofert na samą usługę wykonania termoizolacji budynku, bez materiałów. W przypadku podjęcia decyzji o możliwości zachowania instniejącej izolacji - przegrodę należy docieplić styopianem o grubości - 12 cm i analogicznym współczynniku przenikania ciepła ?. Realizacja prac obejmuje jeden etap. Zakończenie prac nastąpić musi do 30 grudnia 2025r. ? gwarancja wykonawcy: co najmniej 2 lata ? utylizacja odpadów powstałych w ramach wykonanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ? zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i wymaganiami przeciwpożarowymi w zakresie zastosowanych systemów i/lub pojedynczych materiałów, w tym m.in. dostarczenie Zamawiającemu przed zakończeniem robót budowlanych wszystkich wymaganych certyfikatów, zaświadczeń, poświadczeń, kart charakterystyki i deklaracji właściwości użytkowych potwierdzających zgodność ww. systemów i/lub pojedynczych materiałów z przepisami i wymaganiami Audyt energetyczny jest podstawowym dokumentem, z którym zgodne powinny być wszelkie materiały oraz rozwiązania zastosowane podczas modernizacji energetycznej obiektu. Szczegółowe informacje na temat parametrów technicznych dotyczących poszczególnych części zawarte są w następujących dokumentach stanowiących załączniki do zapytania ofertowego: 1. Załącznik nr 3: Audyt energetyczny Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej budynku, który jest objęty inwestycją. Projekt załączony do audytu jest projektem archiwalnym, projektem pogladowym. Wizji lokalnej można dokonać od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00. W celu udziału w wizji lokalnej Oferenci zobowiązani są do zgłoszenia osobie uprawnionej do kontaktowania się z Oferentami (tj. Pan Marcin Brewka, email: zajazd@zajazdjurajski.pl) nazwisk osób, które wezmą udział w wizji lokalnej wraz podaniem terminu przybycia na wizję lokalną. Zgłoszenie powinno być dokonane co najmniej dwa dni przed planowaną wizją lokalną. Wizja lokalna może zostać przeprowadzona w okresie obowiązywania naboru ofert (wskazanego w treści zapytania ofertowego na Bazie Konkurencyjności), w dni robocze w godz.ch 08:00 - 16:00. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Zamawiający oczekuje, aby Oferenci wzięli pod uwagę korzystanie z: - materiałów o niskim wpływie na środowisko, takie jak materiały odnawialne, recyklowane lub posiadające certyfikaty ekologiczne (np. FSC, PEFC), - zastosowania rozwiązań technologicznych, które będą prowadziły do zachowania parametrów efektywności energetycznej zgodnie ze wskazaniami ujętymi w załączniku nr 3 Audyt energetyczny. Zamawiający informuje, iż określone w zapytaniu ofertowym warunki gwarancji nie znoszą prawa do zachowania rękojmi. Zamawiający dopuszcza płatność jednorazową lub częściową: 1. Płatność będzie uregulowana w terminie do 14 dni od daty prawidłowego wystawienia faktury na podstawie protokołu odbioru, sporządzonego w formie pisemnej. Okres gwarancji min. 24 miesięcy Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 45000000-7, 45320000-6, 45321000-3, 45400000-1 Dokument nr: 2025-1237-214110 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-20 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat zawierciański Gmina Kroczyce Miejscowość Podlesice Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-10-01 Koniec realizacji 2025-12-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Termin realizacji zamówienia poszczególnego etapu prac: pierwszy etap do 30 grudnia 2025r. Termin realizacji zamówienia poszczególnego etapu prac: pierwszy etap do 30 grudnia 2025r. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Ogłoszenie pierwotne z dnia 03.02.2025r zostało zmienione o dopisanie zapisu umożliwiającego wykonanie robót bez matariałów. Zmiana ogłoszenia spowodowała, iż termin składania ofert uległ zmianie na termin 19 luty 2025r. Warunki zmiany umowy Zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego niniejszego postępowania są możliwe pod warunkiem, że nie wpłyną one negatywnie na realizację przedmiotu umowy oraz są dopuszczalne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. Jakakolwiek umowa zawarta w konsekwencji niniejszego Zapytania ofertowego, powinna być wynikiem negocjacji i wzajemnej akceptacji warunków umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym m.in. w zakresie terminu realizacji zamówienia, własności intelektualnej, poufności, wyboru prawa, ewentualnego odszkodowania z tytułu roszczeń osób trzecich pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: 1. Rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie projektu przez Instytucję Pośredniczącą. 2. Zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją udzielającą wsparcia, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia. 3. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. 4. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, jeśli wystąpi zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (,,siła wyższa"), w wyniku którego nie będzie możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Zmiany w umowie mogą zostać dokonane, jeśli nastąpi na tyle istotna zmiana w procesie realizacji przedmiotu zamówienia (np. kwestie związane z łańcuchem dostaw), że realizacja umowy nie będzie mogła się odbyć zgodnie z pierwotną propozycją, a zmian tych nie dało się przewidzieć w momencie zawarcia umowy. Ponadto dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazane jest w szczególności, gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: a. Znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej realizację umowy. Nie podlegają wykluczeniu, tj. nie otwarto wobec nich likwidacji i nie ogłoszono upadłości; Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: b. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: c. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia; Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: d. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności zgodnie z ustawodawstwem kraju, na terenie którego prowadzi działalność Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: Zgadzają się ze wszystkimi wymaganiami niniejszego postępowania. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta powinna zawierać: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1), b. wypełniony i podpisany formularz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2), Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-05 Data ostatniej zmiany 2025-02-05 10:56:34 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto (C) - 85 punktów Przyznanie punktów w ramach kryterium Cena netto (C) oblicza się według poniższego wzoru: C1=CB/Cob x[85]pkt. gdzie: C1 - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę, CB - najniższa zaoferowana cena w postępowaniu, COB -cena zaoferowana w ofercie badana Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja (G) punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu: - Gwarancja 24 miesiące- 0 pkt - Gwarancja 36 miesięcy - 5 pkt - Gwarancja 48 miesięcy- 10 pkt - Gwarancja 60 miesięcy- 15 pk Kontakt: Osoby do kontaktu MARCIN BREWKA tel.: 509691900 e-mail: zajazd@zajazdjurajski.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025