Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
26300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Prace remontowe i modernizacje

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowe i modernizacje

Data zamieszczenia: 2025-02-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
ul. Ołowianka 1
80-751 Gdańsk
powiat: Gdańsk
zamowienia@pfb.gda.pl
https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 - remont posadzki w Sali Zielonej wraz z płaszczyznami pionowymi przy scenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
1) załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (opis przedmiotu zamówienia),
2) załączniku 3 do niniejszej SWZ (dokumentacji dla zadania nr 1),
3) załączniku nr 5A do niniejszej SWZ - Wzorze umowy dla zadania nr 1.
2. Niniejsze zadanie należy wykonać maksymalnie w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy, odrębnie dla:
a) powierzchnia sceny oraz trzy stopnie schodów - zakładany termin realizacji kwiecień 2025 r.,
b) posadzka widowni - zakładany termin realizacji kwiecień 2025 r.
3. Na wykonane prace Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej gwarancji.
1. Część 2 - remont konstrukcji pn. ,,Biały żagiel". Szczegółowy opis zakresu prac znajduje się w:
1) załączniku nr 4 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej dla zadania nr 2),
4) załączniku nr 5B do niniejszej SWZ - Wzorze umowy dla zadania nr 2.
2. Niniejsze zadanie należy wykonać w terminie maksymalnie 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
3. Na wykonane prace Wykonawca udziela co najmniej 60-miesięcznej gwarancji.

CPV: 45000000-7, 45442100-8,45421000-4,45432114-6,98395000-8, 45260000-7,45311200-2,45442100-8,45442300-0,45443000-4

Dokument nr: 2025/BZP 00089956, DTE.271.53.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://filharmoniagda.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub dowodem osobistym (e-dowód) w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl.
4. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji, dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem 9 SWZ:
I. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
2) Zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem:
https://filharmoniagda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_action=publicFilesList&folder=000t&clientName=filharmoniagda&MP_module=main
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy zakupowej opisane w SWZ, w Rozdziale 9, ustęp III, punkt 2 i dalsze.
II. Informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje (aktualny system operacyjny wspierany przez producenta);
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta (MS Internet Explorer, FireFox, Google Chrome lub MS Edge) obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.
III. Zamawiający podaje dane dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
IV. Zalecenia zamawiającego:
1) Dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie *.pdf zaleca się podpisywać formatem *.PAdES
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż *.pdf, wówczas będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2) Formatu przesyłanej korespondencji: dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w *.txt, *.rtf, *.pdf, *.xps, *.odt, *.ods, *.odp, *.doc, *.xls, *.ppt, *.docx, *.xlsx, *.pptx, *.csv, *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.tiff, *.geotiff, *.png, *.svg, *.wav, *.mp3, *.avi, *.mpg, *.mpeg, *.mp4, *.m4a, *.mpeg4, *.ogg, *.ogv, *.zip, *.rar, *.tar, *.gz, *.gzip, *.7z, *.html, *.xhtml, *.css, *.xml, *.xsd,*.gml, *.rng, *.xsl, *.xslt, *.TSL, *.XMLsig, *.XAdES, *.CAdES, *.ASIC, *.XMLenc.
V. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Polskiej Filharmonii Bałtyckiej, tel. +48 22 257-22-23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13, ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektory 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-20 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego (vide rozdziały 9 oraz 12 SWZ): https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.