dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie elewacji ściany budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-02-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAJAZD JURAJSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 1 42-425 Podlesice powiat: zawierciański 509691900 zajazd@zajazdjurajski.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214148 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Podlesice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 509691900 |
Termin składania ofert: | 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe w ramach projektu nr pt. FENG.03.01-IP.03-1173/25 ,,Przedsięwzięcie termoizolacyjne dwóch budynków znajdujących się w Zajeździe Jurajskim w Podlesicach 1 budynek nr 1 przy Zajeździe Jurajskim oraz w budynku nr 2 przy Zajeździe Jurajskim w Podlesicach1a celem zmniejszenia zapotrzebowania na energię użytkową " w ramach Działania 3.01 Kredyt ekologiczny Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021 -2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Powstaje w kontekście projektu FENG.03.01-IP.03-1173/25 - Przedsięwzięcie termoizolacyjne dwóch budynków znajdujących się w Zajeździe Jurajskim w Podlesicach 1 budynek nr 1 przy Zajeździe Jurajskim oraz w budynku nr 2 przy Zajeździe Jurajskim w Podlesicach1a Część 1 Wykonanie elewacji ściany budynku Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Zamawiający w ramach zamówienia oczekuje zgodnie z audytem energetycznym budynku termomodernizację budynku nr 2 przy Zajeździe Jurajskim w Podlesice 1A o łącznej powierzchni ok 461,84m2. Koszt termomodernizacji obejmuje demontaż istniejącej izolacji termicznej (jeśli na etapie realizacji inwestycji zostanie stwierdzona taka konieczność), docieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu lub wełny mineralnej o grubości min. 16 cm, o współczynniku przenikania ciepła ?=0,036 W/(mK) oraz wszelkie pozostałe prace towarzyszące, niezbędne do kompleksowego przeprowadzenia zabiegu, w tym docieplenie ościeży, wymiana parapetów, orynnowanie itp. Inwestor dopuszcza możliwość wykonania robót bez materiałów. Istnieje możliwość dostarczenia materiałów przez Inwestora. W przypadku podjęcia decyzji o możliwości zachowania instniejącej izolacji - przegrodę należy docieplić styopianem o grubości - 12 cm i analogicznym współczynniku przenikania ciepła ?. Realizacja prac obejmuje jeden etap. Zakończenie prac nastąpić musi do 30 czerwca 2025r. ? gwarancja wykonawcy: co najmniej 2 lata ? utylizacja odpadów powstałych w ramach wykonanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ? zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i wymaganiami przeciwpożarowymi w zakresie zastosowanych systemów i/lub pojedynczych materiałów, w tym m.in. dostarczenie Zamawiającemu przed zakończeniem robót budowlanych wszystkich wymaganych certyfikatów, zaświadczeń, poświadczeń, kart charakterystyki i deklaracji właściwości użytkowych potwierdzających zgodność ww. systemów i/lub pojedynczych materiałów z przepisami i wymaganiami Audyt energetyczny jest podstawowym dokumentem, z którym zgodne powinny być wszelkie materiały oraz rozwiązania zastosowane podczas modernizacji energetycznej obiektu. Szczegółowe informacje na temat parametrów technicznych dotyczących poszczególnych części zawarte są w następujących dokumentach stanowiących załączniki do zapytania ofertowego: 1. Załącznik nr 3: Audyt energetyczny CPV: 45000000-7, 45320000-6, 45321000-3, 45400000-1 Dokument nr: 2025-1237-214148 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-20 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat zawierciański Gmina Kroczyce Miejscowość Podlesice Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-04-01 Koniec realizacji 2025-06-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Termin realizacji zamówienia poszczególnego etapu prac: pierwszy etap do 30 czerwca 2025r. Wymagania: Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej budynku, który jest objęty inwestycją. Projekt załączony do audytu jest projektem archiwalnym, projektem pogladowym. Wizji lokalnej można dokonać od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00. W celu udziału w wizji lokalnej Oferenci zobowiązani są do zgłoszenia osobie uprawnionej do kontaktowania się z Oferentami (tj. Pan Marcin Brewka, email: zajazd@zajazdjurajski.pl) nazwisk osób, które wezmą udział w wizji lokalnej wraz podaniem terminu przybycia na wizję lokalną. Zgłoszenie powinno być dokonane co najmniej dwa dni przed planowaną wizją lokalną. Wizja lokalna może zostać przeprowadzona w okresie obowiązywania naboru ofert (wskazanego w treści zapytania ofertowego na Bazie Konkurencyjności), w dni robocze w godzinach 08:00 - 16:00. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Zamawiający oczekuje, aby Oferenci wzięli pod uwagę korzystanie z: - materiałów o niskim wpływie na środowisko, takie jak materiały odnawialne, recyklowane lub posiadające certyfikaty ekologiczne (np. FSC, PEFC), - zastosowania rozwiązań technologicznych, które będą prowadziły do zachowania parametrów efektywności energetycznej zgodnie ze wskazaniami ujętymi w załączniku nr 3 Audyt energetyczny. Zamawiający informuje, iż określone w zapytaniu ofertowym warunki gwarancji nie znoszą prawa do zachowania rękojmi. Zamawiający dopuszcza płatność jednorazową lub częściową: 1. Płatność będzie uregulowana w terminie do 14 dni od daty prawidłowego wystawienia faktury na podstawie protokołu odbioru, sporządzonego w formie pisemnej. Termin realizacji zamówienia poszczególnego etapu prac: pierwszy etap do 30 czerwca 2025r. Okres gwarancji min. 24 miesięcy Okres gwarancji 24 miesiące Zamówienia uzupełniające Ogłoszenie pierwotne z dnia 05.02.2025r zostało zmienione o zmianę zapisu dotyczącego terminu na termin składania ofert na 20 luty 2025r. Warunki zmiany umowy Zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego niniejszego postępowania są możliwe pod warunkiem, że nie wpłyną one negatywnie na realizację przedmiotu umowy oraz są dopuszczalne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. Jakakolwiek umowa zawarta w konsekwencji niniejszego Zapytania ofertowego, powinna być wynikiem negocjacji i wzajemnej akceptacji warunków umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym m.in. w zakresie terminu realizacji zamówienia, własności intelektualnej, poufności, wyboru prawa, ewentualnego odszkodowania z tytułu roszczeń osób trzecich pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: 1. Rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie projektu przez Instytucję Pośredniczącą. 2. Zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją udzielającą wsparcia, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia. 3. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. 4. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, jeśli wystąpi zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (,,siła wyższa"), w wyniku którego nie będzie możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Zmiany w umowie mogą zostać dokonane, jeśli nastąpi na tyle istotna zmiana w procesie realizacji przedmiotu zamówienia (np. kwestie związane z łańcuchem dostaw), że realizacja umowy nie będzie mogła się odbyć zgodnie z pierwotną propozycją, a zmian tych nie dało się przewidzieć w momencie zawarcia umowy. Ponadto dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazane jest w szczególności, gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: a. Znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej realizację umowy. Nie podlegają wykluczeniu, tj. nie otwarto wobec nich likwidacji i nie ogłoszono upadłości; Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: b. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: c. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia; Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: d. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności zgodnie z ustawodawstwem kraju, na terenie którego prowadzi działalność Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: Zgadzają się ze wszystkimi wymaganiami niniejszego postępowania. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta powinna zawierać: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1), b. wypełniony i podpisany formularz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2), Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-05 Data ostatniej zmiany 2025-02-05 12:23:25 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto (C) - 85 punktów Przyznanie punktów w ramach kryterium Cena netto (C) oblicza się według poniższego wzoru: C1=CB/Cob x[85]pkt. gdzie: C1 - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę, CB - najniższa zaoferowana cena w postępowaniu, COB -cena zaoferowana w ofercie badana Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja (G) punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu: - Gwarancja 24 miesiące- 0 pkt - Gwarancja 36 miesięcy - 5 pkt - Gwarancja 48 miesięcy- 10 pkt - Gwarancja 60 miesięcy- 15 pk Kontakt: Osoby do kontaktu MARCIN BREWKA tel.: 509691900 e-mail: zajazd@zajazdjurajski.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025