Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd systemu oddymiania w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2025-02-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości ul. 1 Maja 55 44-330 Jastrzębie-Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój https://platformazakupowa.pl/transakcja/1058100 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie-Zdrój |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DL.4241.8.2025.JTB Przegląd systemu oddymiania w budynkach użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju przy Ul. Szkolnej 1 oraz przy Ul. Wrocławskiej 2 Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Cena Proszę nie wpisywać ceny, oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym. 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - Dokument nr: ID 1058100, DL.4241.8.2025.JTB Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 2025-02-13 09:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1058100 Składania 2025-02-13 09:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja 1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: ,,Przegląd systemu oddymiania w budynkach użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Szkolnej 1 oraz przy ul. Wrocławskiej 2". 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli sprawności działania systemu oddymiania w budynkach użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Szkolnej 1 (wyremontowana część) oraz przy ul. Wrocławskiej 2 (budynek biurowy) w oparciu o: - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - § 2 ust. 1 pkt 9, § 3 ust. 1, 2, 3; - PN-EN 12101-3:2004 Systemy kontroli rozprzestrzeniania dymu i ciepła; Część 3: Wymagania techniczne dotyczące wentylatorów oddymiających, EN 12010-7 Systemy kontroli rozprzestrzeniania dymu i ciepła; Część 7: Wymagania techniczne dotyczące przewodów oddymiających, EN 12101-9 Systemy kontroli rozprzestrzeniania dymu i ciepła; Część 9: Wymagania techniczne dotyczące sterowania systemami odprowadzania dymu i ciepła; - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 75 z 2002, poz. 690 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; - przepisy branżowe. 2.2. Budynek przy ul. Szkolnej 1 (wyremontowana część) - jest wyposażony w urządzenia służące do usuwania dymu z klatki schodowej z wentylatorem napowietrzającym oraz urządzenia służące do usuwania dymu z korytarza na piętrze z wentylatorem napowietrzającym. 2.2.1. W ramach przeglądu systemu oddymiania należy sprawdzić poprawność działania urządzeń przeciwpożarowych i sporządzić protokół podpisany przez uprawnioną osobę, który stanowić będzie załącznik do KOB. Protokół w formie papierowej należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego przy ul. Dworcowej 17E w Jastrzębiu-Zdroju. 2.3. Budynek przy ul. Wrocławskiej 2 (budynek biurowy) - jest wyposażony w klapę dymową jednoskrzydłową jako oddymianie klatki schodowej, o wym. 130 x 190 cm z wywiewką, na podstawie stalowej ocynkowanej. Klapa wyposażona jest w siłownik elektryczny. 2.3.1. W ramach przeglądu systemu oddymiania należy sprawdzić poprawność działania urządzenia przeciwpożarowego i sporządzić protokół podpisany przez uprawnioną osobę, który stanowić będzie załącznik do KOB. Protokół w formie papierowej należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego przy ul. Dworcowej 17E w Jastrzębiu-Zdroju. 2.4. Z czynności odbiorowych zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego, podpisany przez obie strony, który będzie stanowił podstawę do zafakturowania wynagrodzenia Wykonawcy. 2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności dokonania napraw lub wymiany elementów instalacji oddymiania, Wykonawca wskaże podzespoły, które należy wymienić bądź naprawić lub wskaże czynności, które należy wykonać w celu przywrócenia sprawności działania urządzeń przeciwpożarowych. 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zaproszenie do złożenia oferty oraz załączniki. 2.7. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu oraz w Załącznikach, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. 3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 dni od daty podpisania zlecenia. 4. Wymagania wobec Wykonawcy: 4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi (minimum 1 osoba): a) aktualne uprawnienia do pełnienia czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej, np.: - inżynier pożarnictwa, - inżynier w zakresie inżynieria bezpieczeństwa pożarowego, - osoba posiadająca wykształcenie wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej, - technik pożarnictwa, - osoba posiadająca wykształcenie średnie i ukończone szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej. b) wykazanie wykonania co najmniej jednej usługi (potwierdzonej referencjami) polegającej na przeglądzie systemów oddymiania lub serwisowaniu/konserwacji instalacji oddymiającej lub zabudowie systemów oddymiania - zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli ten okres jest krótszy - w tym okresie. W referencjach powinny być wymienione czynności, które były wykonywane przez Wykonawcę bez konieczności określania wartości usługi lub robót. 5. Obowiązki Wykonawcy: 5.1. Wykonawca zobowiązuje się m. in. do: a) sporządzenia protokołów z przeglądów; w protokole należy wpisać podstawę prawną wykonania przeglądu systemów oddymiania i urządzeń przeciwpożarowych; b) wykonania przedmiotu zlecenia zgodnie ze złożoną ofertą cenową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz poleceniami Inspektora Nadzoru; c) przyjęcia odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich za nienależyte wykonanie zlecenia; d) do ponoszenia dodatkowych opłat związanych z wykonywaniem robót. 5.2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody powstałe podczas realizacji przedmiotu zlecenia i jest zobowiązany do ich usunięcia we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania sprzętem, narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. 5.3. Wszystkie badania powinny być wykonywane urządzeniami posiadającymi aktualne świadectwa wzorcowania. 5.4. Przed przystąpieniem do wykonywania zlecenia, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrócenia się do Zamawiającego o wydanie upoważnień osobom, które będą wykonywały usługę. 6. Postać oferty: 6.1. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o. (www.platformazakupowa.pl). Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert - zostanie uznana za odrzuconą. 6.2. Ofertę należy złożyć do dnia 13.02.2025 r. do godz. 900. 6.3. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli, bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę zgodnie z załączonym do oferty Wykonawcy upoważnieniem (również podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy). 6.4. Podpis winien być czytelny umożliwiający identyfikację osoby go składającej z imienia i nazwiska, a w przypadku podpisu nieczytelnego dodatkowo z pieczątką imienną osoby składającej podpis bądź z czytelnym zapisem imienia i nazwiska tej osoby nad lub pod podpisem. 6.5. Podpisy winny być złożone co najmniej na tych stronach składanego dokumentu, które są istotne dla oceny tego, czy Wykonawca, bądź inny wystawca dokumentu, chciał złożyć oświadczenie o treści wynikającej z dokumentu jako całości np. pierwszej i ostatniej jego stronie, jeżeli układ treści dokumentu wskazuje, że pozostałe strony łączą się w całość pozwalającą uznać, że całość dokumentu składa się na treść oświadczenia jego wystawcy. 6.6. Kopie dokumentów winny być uwierzytelnione ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę. 6.7. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pismem czytelnym. 6.8. Poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej. 6.9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Do oferty należy dołączyć: a) wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeśli oferta zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy; UWAGA: złożona oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a kserokopie dokumentów uwierzytelnione przez tę osobę ,,za zgodność z oryginałem". Jeśli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone Pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do jego udzielenia. Jeżeli zostanie dołączona kserokopia pełnomocnictwa, wówczas winno być ono poświadczone notarialnie. c) kopię aktualnych uprawnień do pełnienia czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej osoby/osób, o których mowa w pkt 4 ppkt 4.1.lit. a) Zaproszenia; d) kopię referencji, o których mowa w pkt 4 ppkt 4.1.lit. b) Zaproszenia. Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto 2 Formularz Ofertowy - Należy dołączyć Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 3 Uprawnienia - Należy dołączyć kopię aktualnych uprawnień do pełnienia czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej osoby/osób, o których mowa w pkt 4 ppkt 4.1. lit. a) Zaproszenia do złożenia oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 4 Referencje - Należy dołączyć kopię referencji, poświadczeń, o których mowa w pkt 4 ppkt 4.1. lit. b) Zaproszenia do złożenia oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Użytkownik Joanna Tarnacka-Brzychcy Organizacja Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości ul. 1 Maja 55 44-330 Jastrzębie-Zdrój Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all Wiadomość do zamawiającego |
© eurobudowa.pl 2004-2025