podlaskie (SOKÓŁKA)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
śląskie (Łazy)
pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Termomodernizacja trzech budynków komunalnych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIASTO ŚWIDNICA MIEJSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI w Świdnicy ul. Waleriana Łukasińskiego 7 58-100 Świdnica powiat: świdnicki przetargielzbietykinal@gmail.com https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Świdnica |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica Ul. Kraszowicka 32, Ul. Kraszowicka 34, Ul. Kraszowicka 35 POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA Krótki opis przedmiotu zamówienia Część nr 1 - Termomodernizacja budynku przy Ul. Kraszowickiej nr 32 w Świdnicy: Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 jest termomodernizacja budynku komunalnego przy Ul. Kraszowickiej nr 32 w Świdnicy. Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie następujących m.in. robót, prac: o zabezpieczenie placu budowy i organizację zaplecza budowy, o przygotowanie podłoża ścian zewnętrznych i docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, o wykonanie cienkowarstwowych tynków systemowych (silikatowy) na przygotowanym podłożu, o przygotowanie podłoża cokołu i docieplenie cokołu styropianem, o wykonanie kolorystyki elewacji, o docieplenie stropu nad piwnicą oraz stropodachu wełną mineralną, o rozbiórka istniejącego pokrycia dachówkowego łącznie z łatami, o wymiana pokrycia dachowego w całości na dachówkę ceramiczną (karpiówkę układaną w koronkę) wraz ze wzmocnieniem więźby drewnianej, dociepleniem połaci dachowej wełną mineralną z wiatroizolacją, montażem łat i kontrłat, wyłazów okiennych, ław kominiarskich, o wymiana obróbek blacharskich (blacha cynkowa lub stalowa ocynkowana), rynien i rur spustowych, o remont kominów powyżej połaci dachowej, o wykonanie systemowej instalacji odgromowej, o wymiana stolarki zewnętrznej okiennej, w tym wymiana parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych, kompleksowa obróbka wraz z montażem nawiewników okiennych oraz uzupełnienie tynków i malowanie wewnątrz lokali (dotyczy ściany z oknem), o wymiana stolarki zewnętrznej drzwiowej wraz z obróbką, o kompleksowy remont klatki schodowej, w tym wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, malowanie ścian i sufitów, naprawa schodów wraz z ułożeniem wykładziny. o dostosowanie wejścia do obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany będzie również m.in. do: o uprzątnięcia placu budowy; o usunięcia i utylizacji odpadów oraz innych materiałów pochodzących z budowy na swój koszt; o dostarczenia na swój koszt wszystkich materiałów, urządzeń, nośników energii, innych elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; o przeprowadzenia niezbędnych odbiorów, ewentualnie pomiarów oraz innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji i zakończenia niniejszego zamówienia; o dokonania w imieniu i na rzecz Zamawiającego stosownych zgłoszeń do właściwych podmiotów, organów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - Projekcie budowlanym. - STWIORB-ach. - Pomocniczych przedmiarach robót. - Dokumentach merytorycznych m.in. audycie, opinii technicznej. - Projekcie umowy. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, POMOCNICZYMI przedmiarami robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. Część nr 2 - Termomodernizacja budynku przy Ul. Kraszowickiej nr 34 w Świdnicy: Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2 jest termomodernizacja budynku komunalnego przy Ul. Kraszowickiej nr 34 w Świdnicy. Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie następujących m.in. robót, prac: o zabezpieczenie placu budowy i organizację zaplecza budowy, o przygotowanie podłoża ścian zewnętrznych i docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, o wykonanie cienkowarstwowych tynków systemowych (silikatowy) na przygotowanym podłożu, o przygotowanie podłoża cokołu i docieplenie cokołu styropianem, wykonanie tynku żywicznego na cokole budynku, o wykonanie kolorystyki elewacji, o docieplenie stropu nad piwnicą oraz stropodachu wełną mineralną, o rozbiórka istniejącego pokrycia dachówkowego łącznie z łatami, o wymiana pokrycia dachowego w całości na dachówkę ceramiczną (karpiówkę układaną w koronkę) wraz ze wzmocnieniem więźby drewnianej, dociepleniem połaci dachowej wełną mineralną z wiatroizolacją, montażem łat i kontrłat, wyłazów okiennych, ław kominiarskich, o wymiana obróbek blacharskich (blacha cynkowa lub stalowa ocynkowana), rynien i rur spustowych, o remont kominów powyżej połaci dachowej, o wykonanie systemowej instalacji odgromowej, o wymiana stolarki zewnętrznej okiennej, w tym wymiana parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych, kompleksowa obróbka wraz z montażem nawiewników okiennych oraz uzupełnienie tynków i malowanie wewnątrz lokali (dotyczy ściany z oknem), o wymiana stolarki zewnętrznej drzwiowej i stolarki drzwiowej balkonowej wraz z obróbką, o kompleksowy remont klatki schodowej, w tym wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, malowanie ścian i sufitów, naprawa schodów wraz z ułożeniem wykładziny. o dostosowanie wejścia do obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany będzie również m.in. do: o uprzątnięcia placu budowy; o usunięcia i utylizacji odpadów oraz innych materiałów pochodzących z budowy na swój koszt; o dostarczenia na swój koszt wszystkich materiałów, urządzeń, nośników energii, innych elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; o przeprowadzenia niezbędnych odbiorów, ewentualnie pomiarów oraz innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji i zakończenia niniejszego zamówienia; o dokonania w imieniu i na rzecz Zamawiającego stosownych zgłoszeń do właściwych podmiotów, organów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - Projekcie budowlanym. - STWIORB-ach. - Pomocniczych przedmiarach robót. - Dokumentach merytorycznych m.in. audycie, opinii technicznej. - Projekcie umowy. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, POMOCNICZYMI przedmiarami robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. Część nr 3 - Termomodernizacja budynku przy Ul. Kraszowickiej nr 35 w Świdnicy: Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 3 jest termomodernizacja budynku komunalnego przy Ul. Kraszowickiej nr 35 w Świdnicy. Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie następujących m.in. robót, prac: o zabezpieczenie placu budowy i organizację zaplecza budowy, o przygotowanie podłoża ścian zewnętrznych i docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, o wykonanie cienkowarstwowych tynków systemowych (silikatowy) na przygotowanym podłożu, o przygotowanie podłoża cokołu i docieplenie cokołu styropianem, o wykonanie opasek wokółokiennych oraz gzymsów pośrednich z profili styropianowych, o wykonanie kolorystyki elewacji, o docieplenie stropu nad piwnicą oraz stropodachu wełną mineralną, o przygotowanie podłoża i docieplenie stropodachu płaskiego wełną mineralną w przestrzeni miedzy krokwiowej, założenie izolacji paroszczelnej od strony pomieszczenia strychu z montażem do krokwii, remont pokrycia papowego na stropodachu, remont ogniomurków na dachu, wykonanie nowych tynków, wymiana wyłazu dachowego, wymiana dachówek na ogniomurku na blachę (stalową, ocynkowaną), o wymiana obróbek blacharskich (blacha stalowa ocynkowana), ogniomurków, rynien i rur spustowych, o remont kominów powyżej połaci dachowej, o wymiana stolarki zewnętrznej okiennej, w tym wymiana parapetów okiennych zewnętrznych na stalowe ocynkowane i parapetów wewnętrznych, kompleksowa obróbka wraz z montażem nawiewników okiennych oraz uzupełnienie tynków i malowanie wewnątrz lokali (dotyczy ściany z oknem), o wymiana stolarki zewnętrznej drzwiowej (przedniej i tylnej) wraz z obróbką, o remont okapu drewnianego, o kompleksowy remont klatki schodowej, w tym wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, malowanie ścian i sufitów, naprawa schodów wraz z ułożeniem wykładziny. Wykonawca zobowiązany będzie również m.in. do: o uprzątnięcia placu budowy; o usunięcia i utylizacji odpadów oraz innych materiałów pochodzących z budowy na swój koszt; o dostarczenia na swój koszt wszystkich materiałów, urządzeń, nośników energii, innych elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; o przeprowadzenia niezbędnych odbiorów, ewentualnie pomiarów oraz innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji i zakończenia niniejszego zamówienia; o dokonania w imieniu i na rzecz Zamawiającego stosownych zgłoszeń do właściwych podmiotów, organów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - Projekcie budowlanym. - STWIORB-ach. - Pomocniczych przedmiarach robót. - Dokumentach merytorycznych m.in. audycie, opinii technicznej, wytycznych DWKZ. - Projekcie umowy. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, warunkami wskazanymi przez DWKZ oraz zgodnie z umową, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, POMOCNICZYMI przedmiarami robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. CPV: 45000000-7, 45110000-1,45262100-2,45410000-4,45443000-4, 45210000-2,45211340-4,45110000-1,45262100-2,45320000-6 Dokument nr: 2025/BZP 00091000, TP.3.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się WYŁĄCZNIE przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności Platformy Przetargowej: https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w ZAKŁADCE niniejszego postępowania. Wszelkie oświadczenia, dokumenty, w tym również OFERTA sporządzane są przez Wykonawcę zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 tj.), pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatrywane: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym (wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne, spełniający wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej; - LUB podpisem zaufanym (o którym mowa w art. 20 aa ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; - LUB podpisem osobistym (o którym mowa w art. 10 a ust. 3 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Do połączenia z Platformą używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na w/w Platformie Przetargowej: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne, organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym dokumentów i oświadczeń elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń (tj. cyfrowego odwzorowania dokumentów, oświadczeń w postaci papierowej opatrzone podpisem elektronicznym) oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są na stronie: https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie są następujące: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf, f) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się Regulaminem korzystania z Platformy dostępnym na: https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał jest administratorem danych. Dotyczy to w szczególności: - Wykonawcy będącego osobą fizyczną, - Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), - członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Świdnicy przy ul. Łukasińskiego 7 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: sekretariat@mzn.swidnica.pl , krzysztof.olejniczak@comars.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz 74 ustawy Pzp.; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO." Kwestie związane m.in. z RODO zawarte są w SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-21 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa OFERTĘ WYŁĄCZNIE za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w ZAKŁADCE NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025