Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6329z ostatnich 7 dni
26036z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa Instalacji fotowoltaicznej - montaż zestawu fotowoltaicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa Instalacji fotowoltaicznej - montaż zestawu fotowoltaicznego

Data zamieszczenia: 2025-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: PAWLIKOWSKI WOJCIECH Tatrzańska Firma "JUNIOR"
Lichajówki 7
34-531 Murzasichle
powiat: tatrzański
606100630
pawlikowski.tfj@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214248
Województwo: małopolskie
Miasto: Murzasichle
Wadium: ---
Nr telefonu: 606100630
Termin składania ofert: 2025-02-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nowe kierunki rozwoju i dywersyfikacji usług firmy PAWLIKOWSKI WOJCIECH Tatrzańska Firma "JUNIOR" w wojewódzkie małopolskim w ramach zwiększania konkurencyjności gospodarki i wspierania przedsiębiorstw (Region 3)
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-3643/24 - Nowe kierunki rozwoju i dywersyfikacji usług firmy PAWLIKOWSKI WOJCIECH Tatrzańska Firma "JUNIOR" w wojewódzkie małopolskim w ramach zwiększania konkurencyjności gospodarki i wspierania przedsiębiorst

Część 1
ZAPYTANIE 1/2025 - DOSTAWA Instalacji fotowoltaicznej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
DOSTAWA Instalacji fotowoltaicznej - montaż zestawu fotowoltaicznego o mocy 49,45 kWp, w tym moduły fotowoltaiczne, inwerter, rozdzielnice przyłączeniowe, grzałki, sterownik oraz niezbędne okablowanie i konstrukcje montażowe, realizowana jest w ramach projektu KPOD.01.03-IW.01-3643/24-00, w ramach inwestycji A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (planu rozwojowego), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej i Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności

CPV: 09331200-0, 09332000-5

Dokument nr: 2025-87189-214248, 1/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-26

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2026-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
tatrzański
Gmina
Poronin
Miejscowość
Murzasichle
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-03-03
Koniec realizacji
2025-03-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W
szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących
warunkach:
a) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności z powodu
braku rozwiązań projektowych, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej, na podstawie której realizowany jest Przedmiot Umowy;
b) wystąpienie siły wyższej pod pojęciem której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne i niemożliwe
do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez stronę lub strony Umowy, a zaistniałe po zawarciu
Umowy, w szczególności takie jak: wojny, działania wojenne, inwazje, terroryzm, rewolucje, powstania,
wojny domowe, rozruchy, z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy
lub jego Podwykonawców lub Zamawiającego, zanieczyszczenie i inne podobne niebezpieczne skutki
spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez
wykonawcę, działania sił przyrody, w tym huragany lub powodzie, a którym Strona Umowy nie mogła
zapobiec, stan nadzwyczajny (np. stan klęski żywiołowej, stan wojenny, stan wyjątkowy). Zamawiający
dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji Przedmiotu umowy, poprzez przedłużenie o okres takiego
opóźnienia;
c) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z koniecznością wprowadzenia istotnych zmian
projektowych i wynikających z nich opóźnień w związku z koniecznością uzyskania stosownych decyzji,
zezwoleń, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć biorąc pod uwagę standard staranności
wymagany od Wykonawcy;
d) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z niedotrzymaniem terminu wprowadzenia przez
Zamawiającego na teren robót, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności, uniemożliwiające wprowadzenie na
teren robót w terminie określonym Umową;
e) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z wystąpieniem niekorzystnych i niemożliwych do
przewidzenia warunków atmosferycznych, przy których niedopuszczalne jest prowadzenie prac zgodnie ze
sztuką budowlaną, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na niemożliwość
realizacji świadczenia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni
odpowiadającą okresowi niemożności prowadzenia robót z uwagi na warunki atmosferyczne;
f) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z potrzebą wykonania prac zamiennych,
zaniechanych, dodatkowych, odstąpienia od realizacji części prac lub wystąpienia zamówień podobnych,
przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi
opóźnienia wywołanego niniejszymi okolicznościami;
g) zmiana technologii wykonania Umowy, w szczególności poprzez zastosowanie innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych powodujących: osiągnięcie wymaganego efektu przy niższych kosztach
wykonania Umowy, zwiększenie jakości, parametrów technicznych lub eksploatacyjnych Przedmiotu
Umowy, skrócenie terminu realizacji zamówienia, uniknięcie niewykonania lub wadliwego wykonania
Przedmiotu Umowy;
h) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych,
organizacyjnych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
i) zamiany w zakresie dostarczanych urządzeń, materiałów, w przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie
nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy urządzenia, materiału np.: w związku z wycofaniem
urządzenia lub elementu urządzenia, materiału z produkcji lub wprowadzeniem nowej wersji zamawianych
urządzeń lub ich elementów, materiałów. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie, materiał musi
charakteryzować się wyższymi lub lepszymi parametrami niż wymagane były przez Zamawiającego i
Zamawiający musi wyrazić na nie zgodę;
j) zmiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów
tych materiałów lub urządzeń, będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności spowodują
obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego
Przedmiotu Umowy, poprawią parametry techniczne, wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp
technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Oferentem może być podmiot, który posiada realną możliwość zrealizowania danego zamówienia. Oferent, składając ofertę oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie tego warunku (jeśli dotyczy) weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania, umożliwiające realizację dostawy przedmiotu zamówienia. Spełnienie tego warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy posiadają niezbędny potencjał techniczny i osobowy umożliwiający realizację dostawy przedmiotu zamówienia. Spełnienie tego warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Podmiot składający ofertę nie może znajdować się w stanie upadłości bądź likwidacji. Warunek ten uważa się za spełniony w przypadku, kiedy Oferent złoży oświadczenie iż jego sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwi wykonanie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego..
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
ZAŁĄCZNIK 2_formularz oferty
ZAŁĄCZNIK 3_Oświadczenie o spełnieniu warunków
ZAŁĄCZNIK 4_Oświadczenie o braku powiązań
ZAŁĄCZNIK 5 - Oświadczenie o braku powiązań z Rosją
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Oferent może złożyć wyłącznie jedną (1) ofertę. Jeżeli Oferent złoży więcej niż jedną ofertę, wszystkie złożone przez niego oferty zostaną odrzucone.
2. Oferent nie posiada wymagalnych zobowiązań wobec Skarbu Państwa.
3. Wobec Oferenta nie występują żadne okoliczności, w tym:
a) nie ogłoszono upadłości,
b) nie złożono wniosku o upadłość,
c) nie otwarto postępowania likwidacyjnego.
4. Przed złożeniem oferty należy dokonać obowiązkowej wizji lokalnej przez oferenta. Aby wizja lokalna była ważna należy ją wcześniej umówić i potwierdzić.
Wykluczeniu podlegają Oferenci w przypadku:
- istnienia powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, pozostający w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorującego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa II stopnia w linii bocznej, lub w stosunku przysposobienia, opieki i kurateli. W sytuacji wystąpienia powiązania Oferent podlegał będzie odrzuceniu z postępowania. Spełnienie tego warunku weryfikowane będzie na podstawie podpisanego Oświadczenia - Załącznik nr 4.
- Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej rozporządzenie 2022/576, tj. Zamawiający wyklucza udział w postępowaniu:
a. obywateli rosyjskich, osób fizycznych zamieszkałych w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b. osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu; lub
c. osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu, w tym podwykonawców lub dostawców, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia - Załącznik nr 5.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-05
Data ostatniej zmiany
2025-02-05 18:13:40

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
a. Cena netto za całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia (waga = 50% tj. 50 pkt.)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin wykonania zamówienia (waga = 20% tj. 20 pkt)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia (waga = 10% tj. 10 pkt.)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Usługa serwisowa (usterkowa) (waga 20% tj. 20 pkt.)

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Wojciech Pawlikowski
tel.: 606100630
e-mail: pawlikowski.tfj@gmail.com

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.