kujawsko-pomorskie (Grudziądz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie posadzki poliuretanowej na tarasach |
Data zamieszczenia: | 2025-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp ul. Wełniany Rynek 3 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057973 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
TZP-002/6pU/2024 Wykonanie posadzki poliuretanowej na tarasach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy Ul. Kwiatowej 49 a, b, c w Gorzowie Wlkp Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Wykonanie posadzki poliuretanowej na tarasach w budynku przy Ul. Kwiatowej 49 a, b, c w Gorzowie Wlkp. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie posadzki poliuretanowej na tarasach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy Ul. Kwiatowej 49 a, b, c w Gorzowie Wlkp., zgodnie z zakresem prac opisanym w załączonej dokumentacji. Wyceny prac należy dokonać w oparciu o załączony przedmiar, a kosztorys ofertowy załączyć do oferty. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do gospodarowania wytworzonymi przez siebie odpadami, jako wytwarzający odpady w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. OPZ Kwiatowa tarasy. [...].docx Kwiatowa 49 ABC posa [...].pdf Kwiatowa 49 ABC ST.. [...].pdf 1 robota budowlana 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - Dokument nr: ID 1057973, TZP-002/6pU/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 2025-02-20 10:00:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057973 Składania 2025-02-20 10:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji dostępnym pod adresem https://zgmgorzow.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm/ Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Możliwe fakturowanie częściowe do 80% wartości. Pozostała kwota może zostać wypłacona po odbiorze końcowym i podpisaniu protokołu odbioru. Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". 3 Termin realizacji - do 31.07.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". 4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 5 okres gwarancji - Wymagany: 60 miesięcy, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". 6 sposób wykonania - siłami własnymi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". 7 sposób rozliczenia: - Rozliczenie kosztorysowe. Proszę podać wysokość wskaźników R, Ko, Kz, Z, przyjętych do kalkulacji ceny 8 podzielona płatność - Zamawiający zastrzega, że płatności będą dokonywane w systemie podzielonej płatności tzw. "split payment". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 9 Oświadczenie w zakresie VAT - oświadczam, że jestem płatnikiem podatku VAT. Proszę potwierdzić wpisując "TAK". Jeżeli nie, proszę wpisać podstawę zwolnienia 10 Informacje dodatkowe - Jeżeli ofertę składa Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty. Jeżeli ofertę składa wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. 11 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę potwierdzić wpisując "Nie podlegam wykluczeniu" 12 inne warunki realizacji zamówienia - 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w sytuacji zmiany istotnej tj.: o w uzasadnionych przypadkach niezależnych od wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia o ustalony przez strony czasz niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia, o modyfikacje i uzupełnienia w treści umowy będą dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu. 2. Roboty, które nie zostały przewidziane w kosztorysie inwestorskim (ślepym), rozliczane będą na podstawie obowiązującej bazy KNR, cen materiałów oraz stawek kalkulacyjnych podanych w ofercie. W przypadku materiałów i sprzętu, który nie został uwzględniony w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa ,,SEKOCENBUD" z poprzedniego kwartału. W przypadku braku cen na materiały i sprzęt w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez wykonawcę, 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w kosztorysie inwestorskim dokumentacją oraz robót dodatkowych, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy 4. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. Roboty, te nazywane są robotami ,,zaniechanymi". 5. W trakcie realizacji prac dopuszcza się płatność częściową na podstawie protokołu częściowego odbioru robót jednak nie większą niż do 80 % kwoty umowy. Pozostała kwota może zostać wypłacona po odbiorze końcowym i podpisaniu protokołu odbioru. 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności Potwierdzenie opłaty może wynikać z samego dokumentu polisy OC , bądź innych dokumentów potwierdzających opłacenie polisy. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć zamawiającemu kopię aktualnej polisy każdorazowo w przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia. 13 Wykluczenia z postępowania - Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę figurującego w Krajowym Rejestrze Zadłużonych z wpisem o złożonym wniosku o ogłoszenie upadłości lub o prawomocnie umorzonym postępowaniu egzekucyjnym z powodu jego bezskuteczności. Weryfikacja będzie dokonywana poprzez wyszukiwarkę podmiotów prowadzonej przez Ministerstwo Sprawiedliwości, na stronie internetowej Ministerstwa: https://krz.ms.gov.pl/#!/application/KRZPortalPUB/1.9/KrzPortalPubGui.StronaGlowna?params=JTdCJTdE&itemId=item-0&seq=0 14 Wymagania w zakresie dostępności - Wykonawca oświadcza, że wykonując przedmiot zamówienie będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. - o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególności art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Użytkownik Paulina Woźniczka Organizacja Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. ul. Wełniany Rynek 3 66-400 Gorzów Wielkopolski Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all Wiadomość do zamawiającego |
© eurobudowa.pl 2004-2025