Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych

Data zamieszczenia: 2025-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach
ul. Partyzantów 21
41-400 Mysłowice
powiat: Mysłowice
32 317 43 00
zp@mzgk.myslowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Mysłowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 317 43 00
Termin składania ofert: 2025-02-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd
Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach."
III.Opis przedmiotu i warunki realizacji zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych, o której
mowa w art. 62 ust.1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w obiektach administrowanych
przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach.
3. Wykaz budynków został zawarty w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz cenowy.
4. Wykonawca w ramach realizacji usługi jest obowiązany do przygotowania oraz opublikowania wewnątrz
budynków treści ogłoszenia informującego o terminie wykonania kontroli stanu technicznego instalacji gazowej.
Treść tego ogłoszenia musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.
5. W ramach realizacji usługi Wykonawca jest obowiązany do dokonania oceny stanu technicznego instalacji
gazowych dla części wspólnych budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych.
6. Usługa kontroli stanu technicznego instalacji gazowych obejmuje w szczególności kontrolę:
1) części instalacji na poziomie piwnic,
2) pionów i poziomów gazowych,
3) dostępu do zaworów i kurków,
4) przejść przewodów przez ściany i stropy budynków,
5) szczelności połączeń gwintowych i kurków,
6) szczelności połączeń,
7) stanu gazomierzy,
8) stanu odbiorników gazowych w lokalach, prawidłowości ich działania i przebiegu procesu spalania (tzw.
pomiar tlenku węgla),
9) stanu elastycznych połączeń.
7. Wszystkie kontrole mogą być wykonywane w obecności pracowników Zamawiającego.
8. W ramach realizacji usługi wykonania okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych Wykonawca
zobowiązany jest do sporządzania protokołów z przeprowadzonych kontroli (dla każdego obiektu i/lub lokalu)
i dostarczenia ich Zamawiającemu w wersji papierowej (w 2 egzemplarzach) oraz elektronicznej
(w formacie .pdf) w terminie 10 dni od daty wykonania kontroli w danym miesiącu kalendarzowym, zgodnie
z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem.
9. Protokół z przeprowadzonej kontroli powinien zawierać w szczególności:
1) informacje ogólne o obiektach budowlanych.
2) szczegółowe określenie stanu technicznego i rozmiaru zużycia lub uszkodzenia elementów objętych
kontrolą.
3) wykaz stwierdzonych usterek potwierdzonych w każdym przypadku opisaną dokumentacją fotograficzną.
4) dokumentację fotograficzną wykonaną w toku kontroli, jeżeli zaistnieje taka konieczność.
10. Wzory wymaganych przez Zamawiającego protokołów kontroli stanowią Załącznik nr 3 (Wzór protokołu kontroli
dla części wspólnej budynku) oraz Załącznik nr 4 (Wzór protokołu kontroli dla lokali mieszkalnych i użytkowych).
11. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia kontroli stanu technicznego instalacji gazowych z przyczyn
nie leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający ustali z Wykonawcą termin powtórnej wizyty w celu kontroli
stanu technicznego. Zamawiający zastrzega, że powtórna próba dokonania wykonania kontroli stanu
technicznego instalacji gazowych może odbyć się dwukrotnie.
12. Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu propozycję
harmonogramu dot. realizacji przedmiotu zamówienia.
13. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w terminach ustalonych w harmonogramie
opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego Dopuszcza się możliwość zmiany
harmonogramu ze względu na nieprzewidziane podczas tworzenia harmonogramu okoliczności.

Dokument nr: DOZP.271.1.31.2025

Składanie ofert:
2. Oferty należy składać w terminie do dnia 12 lutego 2025 r.
3. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl

Miejsce i termin realizacji:
2. Wszystkie budynki położone są na terenie Miasta Mysłowice.
IV.Termin świadczenia usług
Termin realizacji usługi musi zostać zrealizowany od 1 marca 2025 r. do dnia 30 czerwca 2025 r.

Wymagania:
II.Tryb zamówienia
1. Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 130 tysięcy złotych ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) nie stosuje się.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu
odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania ofertowego.
14. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
V.Dokumenty oraz termin składania ofert:
1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem ofert, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez
osobę uprawnioną:
a) Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
b) Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania oferenta (wskazane we
właściwym dla wykonawcy rejestrze). W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika umocowanie do dokonania takiej czynności (oryginał lub kopie
potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę reprezentującą wykonawcę).
Oferty złożone po terminie lub na niewłaściwym wzorze Formularza ofertowego nie zostaną rozpatrzone.
4. Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje dot. przedmiotowego zapytania na stronie internetowej
https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne, tj.
a) odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez potencjalnych Wykonawców przed terminem składania
ofert;
b) informację o złożonych ofertach;
c) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
5. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym
zakresie.
6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa.
7. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał
przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami.
VI.
Ocena ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium:
,,Wartość oferty brutto" - cena 100%
Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest
poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych groszy, jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to
wartość zaokrągla się w górę do pełnych groszy.
Zaoferowana cena obejmuje wszelkie zobowiązania Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i zawiera
wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
Zamawiający zastrzega, że oferowane ceny i przedstawione przez Oferentów projekty stanowią informację
publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r.
poz. 902).
Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
W przypadku, gdy wartość oferty z najniższą ceną przekroczy kwotę środków przeznaczonych na realizację
zamówienia, dopuszcza się możliwość dalszych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za
najkorzystniejszą, lub rezygnację z zamówienia.
VII.
Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności:
Wykonawca winien przedstawić w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego cenę netto
oraz cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie uzupełnionego Formularza cenowego -
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Cena przedstawiona w ofercie zawiera wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z realizacją
zamówienia.
Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu umowy - fakturę częściową
wykonawca może przedstawić po każdym zakończonym miesiącu wykonywania usługi.
Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy miesięcznie, po
wykonaniu kontroli w danym miesiącu kalendarzowym, na podstawie protokołu odbioru usługi oraz prawidłowo
wystawionej faktury VAT wystawionej zgodnie z poniższymi danymi:
Nabywca:
Miasto Mysłowice
ul. Powstańców 1
41-400 Mysłowice
REGON 276255393
NIP 2220012288
Odbiorca:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Partyzantów 21,
41-400 Mysłowice
Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA! Wszelkie pytania dotyczące przedmiotowego zapytania muszą być kierowane pisemnie na wyżej
wymieniony adres e-mail.

Uwagi:
IX.
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych osób fizycznych składających oferty w odpowiedzi na
zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach jest
Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach z siedzibą w Mysłowicach, przy ul. Partyzantów 21, 41-400
Mysłowice, adres e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl, tel. (32) 317 43 00.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy, zawarcia oraz realizacji niniejszego zamówienia.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania
umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
umowy;
4. Z uwagi na fakt, że dane stanowią informację publiczną, będą one mogły być udostępniane wszystkim zainteresowanym nimi podmiotom
lub na podstawie umów powierzenia.
5. Dane nie będą transferowane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych, chyba, że przepisy prawa stanowią inaczej.
6. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wyłonienia wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia.
7. Dane będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania oraz w celach archiwalnych.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo:
o dostępu do treści swoich danych osobowych,
o sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
o ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
o przenoszenia swoich danych osobowych.
9. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych (w tym należących do szczególnej
kategorii), ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie z prawem, przed jej
wycofaniem.
10. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w
art. 22 RODO.
12. Wszelkie informacje związane z danymi osobowymi można uzyskać z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych:
iod@mzgk.myslowice.pl.

Kontakt:
VIII. Osoby uprawnione do kontaktu, udzielające dodatkowych informacji:
Magdalena Woźniak, zp@mzgk.myslowice.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.