podkarpackie (Przemyśl)
mazowieckie (Radom)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach ul. Partyzantów 21 41-400 Mysłowice powiat: Mysłowice 32 317 43 00 zp@mzgk.myslowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mysłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 317 43 00 |
Termin składania ofert: | 2025-02-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach." III.Opis przedmiotu i warunki realizacji zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych, o której mowa w art. 62 ust.1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w obiektach administrowanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach. 3. Wykaz budynków został zawarty w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz cenowy. 4. Wykonawca w ramach realizacji usługi jest obowiązany do przygotowania oraz opublikowania wewnątrz budynków treści ogłoszenia informującego o terminie wykonania kontroli stanu technicznego instalacji gazowej. Treść tego ogłoszenia musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. 5. W ramach realizacji usługi Wykonawca jest obowiązany do dokonania oceny stanu technicznego instalacji gazowych dla części wspólnych budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych. 6. Usługa kontroli stanu technicznego instalacji gazowych obejmuje w szczególności kontrolę: 1) części instalacji na poziomie piwnic, 2) pionów i poziomów gazowych, 3) dostępu do zaworów i kurków, 4) przejść przewodów przez ściany i stropy budynków, 5) szczelności połączeń gwintowych i kurków, 6) szczelności połączeń, 7) stanu gazomierzy, 8) stanu odbiorników gazowych w lokalach, prawidłowości ich działania i przebiegu procesu spalania (tzw. pomiar tlenku węgla), 9) stanu elastycznych połączeń. 7. Wszystkie kontrole mogą być wykonywane w obecności pracowników Zamawiającego. 8. W ramach realizacji usługi wykonania okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania protokołów z przeprowadzonych kontroli (dla każdego obiektu i/lub lokalu) i dostarczenia ich Zamawiającemu w wersji papierowej (w 2 egzemplarzach) oraz elektronicznej (w formacie .pdf) w terminie 10 dni od daty wykonania kontroli w danym miesiącu kalendarzowym, zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem. 9. Protokół z przeprowadzonej kontroli powinien zawierać w szczególności: 1) informacje ogólne o obiektach budowlanych. 2) szczegółowe określenie stanu technicznego i rozmiaru zużycia lub uszkodzenia elementów objętych kontrolą. 3) wykaz stwierdzonych usterek potwierdzonych w każdym przypadku opisaną dokumentacją fotograficzną. 4) dokumentację fotograficzną wykonaną w toku kontroli, jeżeli zaistnieje taka konieczność. 10. Wzory wymaganych przez Zamawiającego protokołów kontroli stanowią Załącznik nr 3 (Wzór protokołu kontroli dla części wspólnej budynku) oraz Załącznik nr 4 (Wzór protokołu kontroli dla lokali mieszkalnych i użytkowych). 11. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia kontroli stanu technicznego instalacji gazowych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający ustali z Wykonawcą termin powtórnej wizyty w celu kontroli stanu technicznego. Zamawiający zastrzega, że powtórna próba dokonania wykonania kontroli stanu technicznego instalacji gazowych może odbyć się dwukrotnie. 12. Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu propozycję harmonogramu dot. realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w terminach ustalonych w harmonogramie opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego Dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu ze względu na nieprzewidziane podczas tworzenia harmonogramu okoliczności. Dokument nr: DOZP.271.1.31.2025 Składanie ofert: 2. Oferty należy składać w terminie do dnia 12 lutego 2025 r. 3. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl Miejsce i termin realizacji: 2. Wszystkie budynki położone są na terenie Miasta Mysłowice. IV.Termin świadczenia usług Termin realizacji usługi musi zostać zrealizowany od 1 marca 2025 r. do dnia 30 czerwca 2025 r. Wymagania: II.Tryb zamówienia 1. Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 130 tysięcy złotych ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) nie stosuje się. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 3. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania ofertowego. 14. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, V.Dokumenty oraz termin składania ofert: 1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem ofert, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez osobę uprawnioną: a) Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego; b) Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania oferenta (wskazane we właściwym dla wykonawcy rejestrze). W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika umocowanie do dokonania takiej czynności (oryginał lub kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę reprezentującą wykonawcę). Oferty złożone po terminie lub na niewłaściwym wzorze Formularza ofertowego nie zostaną rozpatrzone. 4. Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje dot. przedmiotowego zapytania na stronie internetowej https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne, tj. a) odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez potencjalnych Wykonawców przed terminem składania ofert; b) informację o złożonych ofertach; c) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. 5. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym zakresie. 6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa. 7. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami. VI. Ocena ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium: ,,Wartość oferty brutto" - cena 100% Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych groszy, jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to wartość zaokrągla się w górę do pełnych groszy. Zaoferowana cena obejmuje wszelkie zobowiązania Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i zawiera wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega, że oferowane ceny i przedstawione przez Oferentów projekty stanowią informację publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902). Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego. W przypadku, gdy wartość oferty z najniższą ceną przekroczy kwotę środków przeznaczonych na realizację zamówienia, dopuszcza się możliwość dalszych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, lub rezygnację z zamówienia. VII. Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności: Wykonawca winien przedstawić w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego cenę netto oraz cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie uzupełnionego Formularza cenowego - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Cena przedstawiona w ofercie zawiera wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z realizacją zamówienia. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu umowy - fakturę częściową wykonawca może przedstawić po każdym zakończonym miesiącu wykonywania usługi. Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy miesięcznie, po wykonaniu kontroli w danym miesiącu kalendarzowym, na podstawie protokołu odbioru usługi oraz prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej zgodnie z poniższymi danymi: Nabywca: Miasto Mysłowice ul. Powstańców 1 41-400 Mysłowice REGON 276255393 NIP 2220012288 Odbiorca: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. UWAGA! Wszelkie pytania dotyczące przedmiotowego zapytania muszą być kierowane pisemnie na wyżej wymieniony adres e-mail. Uwagi: IX. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych osób fizycznych składających oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach z siedzibą w Mysłowicach, przy ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice, adres e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl, tel. (32) 317 43 00. 2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy, zawarcia oraz realizacji niniejszego zamówienia. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; 4. Z uwagi na fakt, że dane stanowią informację publiczną, będą one mogły być udostępniane wszystkim zainteresowanym nimi podmiotom lub na podstawie umów powierzenia. 5. Dane nie będą transferowane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych, chyba, że przepisy prawa stanowią inaczej. 6. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wyłonienia wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia. 7. Dane będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania oraz w celach archiwalnych. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo: o dostępu do treści swoich danych osobowych, o sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, o ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, o przenoszenia swoich danych osobowych. 9. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych (w tym należących do szczególnej kategorii), ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie z prawem, przed jej wycofaniem. 10. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO. 12. Wszelkie informacje związane z danymi osobowymi można uzyskać z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych: iod@mzgk.myslowice.pl. Kontakt: VIII. Osoby uprawnione do kontaktu, udzielające dodatkowych informacji: Magdalena Woźniak, zp@mzgk.myslowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025