Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa sprzątania pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa sprzątania pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2025-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polska Akademia Nauk
pl. Defilad 1
00-901 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. +48 22 182 61 82
kancelaria@pan.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 22 182 61 8
Termin składania ofert: 2025-02-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
usługa sprzątania pomieszczeń Polskiej Akademii Nauk Stacji Naukowej w Paryżu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń Polskiej Akademii Nauk Stacji Naukowej w Paryżu przez okres dwunastu miesięcy, w dni robocze, w wymiarze dziennym od min. 3 do max. 7 godzin, przez jedną osobę, a także mycie okien i żyrandoli jeden raz
w roku. Sprzątanie dotyczy wybranych w zależności od potrzeby pomieszczeń, których opis został zawarty w poniższej tabeli:
L.p.
Pomieszczenie
Zakres sprzątania
1.
Pokoje gościnne (maksymalnie 6 pokoi w ciągu jednego dnia)
Codziennie: wietrzenie, opróżnianie koszy na śmieci, wymiana pościeli i znoszenie brudnej pościeli do wskazanego pomieszczenia, dostarczanie świeżej pościeli oraz ręczników do pokoju, odkurzanie mebli, przygotowywanie zestawu kawy i herbaty dla gości, odkurzanie i mycie podłogi.
2.
Sanitariaty w pokojach gościnnych (maksymalnie w 6 pokojach w ciągu jednego dnia)
Codziennie: dokładne mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, wycieranie kranów oraz luster, opróżnianie śmietników, mycie podłóg z użyciem produktu dezynfekującego.

Raz w miesiącu: odkamienianie urządzeń sanitarnych
i kranów.
3.
Budynek główny: hol wejściowy wraz ze schodami łączącymi różne poziomy, hol na 1 piętrze, hol i pralnia na poziomie -1
Oficyna: hol wejściowy, schody łączące różne poziomy, korytarze
Raz w tygodniu: odkurzanie i mycie podłóg.
4.
Schody i korytarze wyłożone dywanami
Odkurzanie.
5.
Pomieszczenia biurowe na parterze i 1 piętrze
Raz w miesiącu: odkurzanie mebli, mycie blatów biurek i stołów z użyciem przeznaczonych do tego preparatów, wycieranie obudowy komputerów, odkurzanie i mycie podłóg.
6.
Kuchnia i jadalnia na poziomie -1
Codziennie: odkładanie czystych naczyń kuchennych z ociekaczy i suszarek na miejsce.
Raz w tygodniu: opróżnianie kosza na śmieci oraz wymiana worka, mycie zlewozmywaków oraz kranów, mycie blatów oraz stołów, mycie szafek kuchennych od strony zewnętrznej, mycie podłogi.
Raz w miesiącu: odkamienianie zlewozmywaków i kranów, regularne mycie lodówek.
7.
Kuchnia na 1 piętrze
Okres organizacji wydarzeń, po każdym wydarzeniu (marzec-czerwiec, wrzesień-grudzień, 1-3 razy na miesiąc): opróżnianie kosza na śmieci oraz wymiana worka, mycie zlewozmywaka oraz kranu, mycie blatów oraz szafek kuchennych od strony zewnętrznej, opróżnianie zmywarki, mycie podłogi.
Dwa razy w roku: odkamienianie zlewozmywaka i kranu, mycie lodówki.
8.
Budynek główny: sanitariaty damski i męski na poziomie -1, sanitariaty wspólne na 2 i 3 piętrze, prysznic wspólny na 3 piętrze
Oficyna: sanitariaty wspólne na parterze, na 1 i 2 piętrze
Raz w tygodniu: opróżnianie koszy na śmieci oraz wymiana worka, dokładne mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, wycieranie kranów oraz luster, mycie podłóg z użyciem produktu dezynfekującego.
Raz w miesiącu: odkamienianie urządzeń sanitarnych i kranów.
9.
Wszystkie pomieszczenia
Raz w roku: mycie żyrandoli (11 szt.), kinkietów ściennych (20 szt.) oraz wiszących lamp (9 szt.).
10.
Wszystkie pomieszczenia
Raz w roku: mycie okien oraz ram okiennych, drzwi przeszklonych, mycie luster.

Dokument nr: SNP.262.2.2025

Składanie ofert:
7. TERMIN SKŁADANIA ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 11.02.2025 r. na adres poczty elektronicznej wskazany
w pkt. 6 Zaproszenia.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
03.03.2025 - 28.02.2026

Wymagania:
Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy.

4. Warunki udziału w procedurze dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne:
W procedurze mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług sprzątania, o których mowa w pkt. 2 Zaproszenia.
W procedurze mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu przewidzianym w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz przewidzianym w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.

5. Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena.

6. Sposób przygotowania i złożenia oferty
Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Podpisaną ofertę w formie elektronicznej (np. plik PDF) należy przesyłać na adres: administration@paris.pan.pl

Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zaproszenia.
W celu przygotowania oferty, Wykonawca może odbyć wizję lokalną, aby dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia wskazanego w pkt. 2 Zaproszenia, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-13:00 oraz 14:00-17:00 po wcześniejszym mailowym umówieniu spotkania.
9. Inne istotne postanowienia dotyczące prowadzonej procedury:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość tylko dokonania czynności szacowania wartości zamówienia na podstawie dokonanego rozeznania rynku w oparciu o złożone oferty do niniejszego Zaproszenia bez dokonania wyboru oferty i nieudzielenia zamówienia na podstawie niniejszego zaproszenia do składania ofert.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przesłania dokumentów / oświadczeń i wyjaśnienia treści złożonej oferty.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonego w formularzu ofertowym oświadczenia.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny złożonych ofert.
5) W przypadku niniejszej procedury Zamawiający dopuszcza możliwość akceptacji ogólnych warunków umownych Wykonawcy po uprzednim zapoznaniu się z treścią postanowień.
6) Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana na podstawie kryteriów oceny ofert z pkt 5 Zaproszenia jest zobowiązany do podpisania oświadczenia - Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
7) Informujemy, że w niniejszej procedurze nie mają zastosowania przepisy ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024r., poz. 1320).

Uwagi:
10. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Polska Akademia Nauk, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa. Dane osobowe Wykonawcy zostały przekazane dobrowolnie w celach związanych z zawarciem i wykonaniem umowy i zostaną udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Wykonawca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
2) Kontakt do Inspektora ochrony danych to adres mailowy: iod@pan.pl.
3) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane, gdyż jest to konieczne w celu zawarcia i realizacji umowy o i odbywa się na podstawie tej umowy (art. 6 ust. 1 lit b) RODO.
4) Dane osobowe Wykonawcy nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane i przechowywane do momentu ustania obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa.
6) Wykonawca ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia (o ile jest to prawnie dopuszczalne), ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
7) Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
8) Dane osobowe Wykonawcy nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kontakt:
8. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Pytania Wykonawcy do niniejszego zamówienia mogą być kierowane nie później niż na 3 dni robocze przed terminem składania ofert na adres administration@paris.pan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.