Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie przeglądów organizacji ruchu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów organizacji ruchu

Data zamieszczenia: 2025-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Rybniku
ul. Jankowicka 41B
44-200 Rybnik
powiat: Rybnik
tel. +48 32 43 29 540, fax +48 32 43 29 550
di@zdm.rybnik.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 32 43 29 54
Termin składania ofert: 2025-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie przeglądów organizacji ruchu"
2.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Podstawą opracowania jest wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami raz na
6 miesięcy (2 razy w roku) kontrolę prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania
i utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń
sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na
drogach podległych Prezydentowi Miasta Rybnika - §12 rozporządzenie ministra infrastruktury
z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach
oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017r., poz. 784).
Realizacja zadania będzie wykonana w dwóch etapach, przy czym pierwszy obejmować musi
wszystkie drogi publiczne zarządzane przez Prezydenta Miasta Rybnika, drugi dodatkowo objąć
musi drogi wewnętrzne będące zarządzane przez ww. organ.

CPV: 71336000-2, 71356000-8, 71620000-0, 71630000-3

Dokument nr: DI.MTK.2151-1/25

Składanie ofert:
8.
Termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę proszę złożyć na załączonym formularzu wraz z załącznikami i przekazać w formie
elektronicznej na adres mailowy di@zdm.rybnik.pl w nieprzekraczalnym terminie do 28 lutego
2025 roku (liczy się data wpływu).

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: całość zadania do 30 listopada 2025 roku,
3.
w tym:
? do 30 czerwca 2025 roku - przegląd I-szy - etap I,
? do 30 listopada 2025 roku - przegląd II-gi - etap II.

Wymagania:
4.
Rodzaj wynagrodzenia i sposób obliczenia oferty cenowej - wynagrodzenie ryczałtowe
z podziałem na etapy:
? etap I - 40% całości zadania,
? etap II - 60% całości zadania.
5.
Warunki podmiotowe wymagane od Wykonawcy:
Dla przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek na drogach podległych Prezydentowi
Miasta Rybnika:
? wykonać przeglądu w terenie wszystkich zastosowanych znaków drogowych, urzą-
dzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpie-
czeństwa ruchu drogowego (video rejestracja kamerą 360°),
? wskazać nieprawidłowości zastosowanych znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji
świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu
drogowego - dokumentacja fotograficzna z naniesioną dokładna lokalizacją,
? przedstawić co najmniej w formie szkicu prawidłowe rozwiązanie w przypadku
wskazania nieprawidłowości zastosowanych znaków drogowych, urządzeń sygnaliza-
cji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu
drogowego,
? wykonać protokół pokontrolny dla każdej z dróg, w którym wymienione zostaną
wszystkie elementy podlegające naprawie, wymianie, zmianie, przesunięciu, usunięciu
itp. wraz z ich dokładną lokalizacją.
Wymogi dotyczące dokumentacji technicznej:
? videorejestrację wykonać w formacie *.mov i przekazać na dysku zewnętrznym,
? zdjęcia należy przekazać w formie papierowej dołączonej jako załączniki do protokołu
oraz w formacie *.jpg, *.pdf na dysku zewnętrznym,
? szkice z prawidłowym rozwiązaniem zastosowanych znaków drogowych, urządzeń
sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeń-
stwa ruchu drogowego przekazać w formie papierowej oraz na dysku zewnętrznym
w formacie *.dwg, *.dgn, *.pdf,
? protokoły podpisane przez Wykonawcę w formie papierowej wraz z załącznikami na-
leży przekazać w dwóch egzemplarzach.
6.
Wiedza i doświadczenie wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać (w formie załączników), iż posiada Certyfikat audytora
bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania
zapytania ofertowego zrealizował (zakończył):
? co najmniej 2 projekty stałej organizacji ruchu dla dróg lub ulic minimum klasy G na
odcinku 3,0km (w tym 1 odcinek minimum 1,0km drogi dwujezdniowej z jednym wę-
złem) wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia przez stosowny organ zarządzający ru-
chem,
? co najmniej 1 projekt stałej organizacji ruchu dla skrzyżowania dróg sterowanego sy-
gnalizacją świetlną (w tym program przedmiotowej sygnalizacji) wraz z uzyskaniem
jego zatwierdzenia przez stosowny organ zarządzający ruchem,
? co najmniej 1 audyt bezpieczeństwa ruchu drogowego dla jakiejkolwiek drogi pu-
blicznej,
? co najmniej 2 przeglądy organizacji ruchu na drogach publicznych (minimum 200km
dróg).
Wyżej wymieniony warunek Wykonawca musi potwierdzić odpowiednimi dowodami (np.
referencje bądź dokument wystawiony przez podmiot dla którego zamówienie zostało
wykonane).
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierować kryterium 100% cena.
7.
Szczególne postanowienia umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
? rozliczenie za przedmiot umowy nastąpi dwuetapowo na podstawie dwóch faktur.
? termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty otrzymania faktur,
? płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze. Za termin za-
płaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego,
? wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia jeżeli wykonał prace do-
datkowe bez zgody Zamawiającego,
?
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
?
za odstąpienie od umowy przez każdą ze Stron z przyczyń niezależnych od
Zamawiającego w wysokości 20% wynagrodzenia umownego,
?
za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2% wynagrodze-
nia umownego za każdy dzień przekroczenia terminu umowy, ale nie więcej
niż 20% wynagrodzenia umownego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.