dolnośląskie (Lubin)
podlaskie (SOKÓŁKA)
małopolskie (Kraków)
śląskie (Łazy)
pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądów organizacji ruchu |
Data zamieszczenia: | 2025-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Rybniku ul. Jankowicka 41B 44-200 Rybnik powiat: Rybnik tel. +48 32 43 29 540, fax +48 32 43 29 550 di@zdm.rybnik.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 32 43 29 54 |
Termin składania ofert: | 2025-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie przeglądów organizacji ruchu" 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Podstawą opracowania jest wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami raz na 6 miesięcy (2 razy w roku) kontrolę prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach podległych Prezydentowi Miasta Rybnika - §12 rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017r., poz. 784). Realizacja zadania będzie wykonana w dwóch etapach, przy czym pierwszy obejmować musi wszystkie drogi publiczne zarządzane przez Prezydenta Miasta Rybnika, drugi dodatkowo objąć musi drogi wewnętrzne będące zarządzane przez ww. organ. CPV: 71336000-2, 71356000-8, 71620000-0, 71630000-3 Dokument nr: DI.MTK.2151-1/25 Składanie ofert: 8. Termin i miejsce złożenia oferty. Ofertę proszę złożyć na załączonym formularzu wraz z załącznikami i przekazać w formie elektronicznej na adres mailowy di@zdm.rybnik.pl w nieprzekraczalnym terminie do 28 lutego 2025 roku (liczy się data wpływu). Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: całość zadania do 30 listopada 2025 roku, 3. w tym: ? do 30 czerwca 2025 roku - przegląd I-szy - etap I, ? do 30 listopada 2025 roku - przegląd II-gi - etap II. Wymagania: 4. Rodzaj wynagrodzenia i sposób obliczenia oferty cenowej - wynagrodzenie ryczałtowe z podziałem na etapy: ? etap I - 40% całości zadania, ? etap II - 60% całości zadania. 5. Warunki podmiotowe wymagane od Wykonawcy: Dla przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek na drogach podległych Prezydentowi Miasta Rybnika: ? wykonać przeglądu w terenie wszystkich zastosowanych znaków drogowych, urzą- dzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpie- czeństwa ruchu drogowego (video rejestracja kamerą 360°), ? wskazać nieprawidłowości zastosowanych znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - dokumentacja fotograficzna z naniesioną dokładna lokalizacją, ? przedstawić co najmniej w formie szkicu prawidłowe rozwiązanie w przypadku wskazania nieprawidłowości zastosowanych znaków drogowych, urządzeń sygnaliza- cji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, ? wykonać protokół pokontrolny dla każdej z dróg, w którym wymienione zostaną wszystkie elementy podlegające naprawie, wymianie, zmianie, przesunięciu, usunięciu itp. wraz z ich dokładną lokalizacją. Wymogi dotyczące dokumentacji technicznej: ? videorejestrację wykonać w formacie *.mov i przekazać na dysku zewnętrznym, ? zdjęcia należy przekazać w formie papierowej dołączonej jako załączniki do protokołu oraz w formacie *.jpg, *.pdf na dysku zewnętrznym, ? szkice z prawidłowym rozwiązaniem zastosowanych znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeń- stwa ruchu drogowego przekazać w formie papierowej oraz na dysku zewnętrznym w formacie *.dwg, *.dgn, *.pdf, ? protokoły podpisane przez Wykonawcę w formie papierowej wraz z załącznikami na- leży przekazać w dwóch egzemplarzach. 6. Wiedza i doświadczenie wykonawcy: Wykonawca musi wykazać (w formie załączników), iż posiada Certyfikat audytora bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania zapytania ofertowego zrealizował (zakończył): ? co najmniej 2 projekty stałej organizacji ruchu dla dróg lub ulic minimum klasy G na odcinku 3,0km (w tym 1 odcinek minimum 1,0km drogi dwujezdniowej z jednym wę- złem) wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia przez stosowny organ zarządzający ru- chem, ? co najmniej 1 projekt stałej organizacji ruchu dla skrzyżowania dróg sterowanego sy- gnalizacją świetlną (w tym program przedmiotowej sygnalizacji) wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia przez stosowny organ zarządzający ruchem, ? co najmniej 1 audyt bezpieczeństwa ruchu drogowego dla jakiejkolwiek drogi pu- blicznej, ? co najmniej 2 przeglądy organizacji ruchu na drogach publicznych (minimum 200km dróg). Wyżej wymieniony warunek Wykonawca musi potwierdzić odpowiednimi dowodami (np. referencje bądź dokument wystawiony przez podmiot dla którego zamówienie zostało wykonane). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierować kryterium 100% cena. 7. Szczególne postanowienia umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia: ? rozliczenie za przedmiot umowy nastąpi dwuetapowo na podstawie dwóch faktur. ? termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty otrzymania faktur, ? płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze. Za termin za- płaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego, ? wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia jeżeli wykonał prace do- datkowe bez zgody Zamawiającego, ? Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: ? za odstąpienie od umowy przez każdą ze Stron z przyczyń niezależnych od Zamawiającego w wysokości 20% wynagrodzenia umownego, ? za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2% wynagrodze- nia umownego za każdy dzień przekroczenia terminu umowy, ale nie więcej niż 20% wynagrodzenia umownego. |
© eurobudowa.pl 2004-2025