małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
małopolskie (Olkusz)
pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2025-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja na rzecz Nauki Polskiej I. Krasickiego 20/22 02-611 Warszawa powiat: Warszawa +48223118448, 693340440 czajka@fnp.org.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214336 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48223118448, 693340 |
Termin składania ofert: | 2025-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Fundacji na rzecz Nauki Polskiej (FNP) i terenu przyległego. Powstaje w kontekście projektu FENG.04.01-IP.06-0006/23 - Wsparcie zadań Fundacji na rzecz Nauki Polskiej w roli IP FENG w ramach działań 2.1, 2.2, 2.3, 2.7 poprzez realizację projektu Pomocy Technicznej FENG w roku 2024. Część 1 ZAPYTANIE OFERTOWE nr 01/FENG/2025 Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Zakres 1 - utrzymanie czystości w budynku FNP (dalej: ,,budynek" lub ,,obiekt") i w garażu znajdującym się pod budynkiem oraz 2) Zakres 2 - na terenie przyległym do budynku, - gdzie mieści się siedziba FNP, tj. przy Ul. I. Krasickiego 20/22 w Warszawie, wraz z zapewnieniem środków czyszczących, materiałów oraz sprzętu, przeznaczonych do profesjonalnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego - OPZ, w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego - Projektowane postanowienia umowy (PPU), w Załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego - Zakres prac i częstotliwość ich wykonywania w ramach kompleksowej obsługi utrzymania czystości oraz w Załączniku nr 6 do Zapytania ofertowego - Szczegółowe zestawienie powierzchni. CPV: 90910000-9, 90911200-8, 90919200-4 Dokument nr: 2025-4550-214336, 01/FENG/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-19 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 3. Termin realizacji zamówienia: zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia udostępnienia Wykonawcy budynku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Warszawa Gmina Mokotów Miejscowość Warszawa Wymagania: 2. UWAGA: Obowiązkiem Wykonawcy jest ustalenie i wskazanie w Formularzu ofertowym prawidłowej stawki podatku VAT w każdym z dwóch Zakresów zamówienia. Fundacji w celu wykonania Umowy, po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia i po zawarciu Umowy. Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy Warunki zmiany umowy opisane są w szczególności w par. 12 Zał. nr 3 do Zapytania ofertowego - Projektowane postanowienia umowy (PPU). Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, dla, co najmniej, 2 różnych podmiotów, co najmniej, 2 zamówienia o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia, tj. polegające na świadczeniu usług sprzątania powierzchni biurowych wraz z zapewnieniem środków czyszczących, materiałów i sprzętów przeznaczonych do profesjonalnego wykonania usług sprzątania, każde zamówienie o wartości, co najmniej, 300 000 zł brutto i każde zamówienie było świadczone w sposób nieprzerwany przez okres, co najmniej, 24 miesięcy (z dokładnością do jednego miesiąca) z tym, że: - okres, co najmniej, 24 miesięcy nieprzerwanego świadczenia zamówienia musi kończyć się w ww. okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. Wykonawcy, którzy wykażą, że: a) dysponują 4 osobami (Personel Wykonawcy) z których każda, nieprzerwanie przez okres, co najmniej, 12 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonywała lub wykonuje, pracę/zlecenie polegającą na sprzątaniu powierzchni biurowych, z tym że: - okres, co najmniej, 12 miesięcy nieprzerwanego wykonywania pracy/zlecenia przez wyznaczoną osobę musi zaczynać się w ww. okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, - okres doświadczenia zawodowego osoby oblicza się z dokładnością do jednego miesiąca; b) dysponują 1 osobą (Koordynatorem), która nieprzerwanie przez okres, co najmniej, 12 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonywała lub wykonuje, pracę/zlecenie polegającą na nadzorowaniu należytego wykonania usług polegających na sprzątaniu powierzchni biurowych, z tym że: - okres, co najmniej, 12 miesięcy nieprzerwanego wykonywania pracy/zlecenia przez wyznaczoną osobę musi zaczynać się w ww. okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, - okres doświadczenia zawodowego oblicza się z dokładnością do jednego miesiąca. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1) Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie ocenianie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) oraz załączonych do oferty dokumentów. 2) Zamawiający może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) W razie potrzeby Zamawiający, w odniesieniu do ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu, dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona spośród pozostałych ofert, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania. 4) Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonych dokumentów bezpośrednio u podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, w którym znajduje się m.in. wycena całego zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę wartość zamówienia w zł brutto jest wartością za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia. 2. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w Dz. IV ust. 2 pkt 4 lit. a Zapytania ofertowego, wskazane w wykazie w ust. 5 Formularza ofertowego, zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane poświadczające należyte wykonanie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru/rejestrów lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru/rejestrów lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tej osoby/tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy. 5. W celu przyznania punktów w Kryterium oceny ofert (Dz. V ust. 5 i 6 Zapytania ofertowego) Wykonawca wraz z ofertą składa Poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kopie umów o pracę lub podobnych umów każdej z tych osób, wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony, wyszczególniając informacje o okresie zatrudniania osób u Wykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. w szczególności bez adresów i nr PESEL). Imię i nazwisko ww. osób nie podlega zakryciu. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, długość trwania umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania, 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia (Personel Wykonawcy i Koordynator), o których mowa w Dz. IV ust. 2 pkt 4 lit. b i c Zapytania ofertowego Oświadczenia podpisane przez te osoby, które w swojej treści powinny zawierać oświadczenia o gotowości wykonania zamówienia osobiście w zakresie określonym Umową z Zamawiającym (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do Zapytania ofertowego). 7. Dokumenty w zakresie informacji o cenie i kryteriów oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu. 8. Brak dokumentów lub brak informacji w złożonych przez Wykonawcę dokumentach dotyczących kryteriów oceny oferty spowoduje przyznanie 0 pkt w takich kryteriach. Dokumentów i informacji nie można uzupełnić. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-06 Data ostatniej zmiany 2025-02-06 11:24:29 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis [C] Cena brutto za realizację całego zamówienia - 40% Szczegółowe informacje nt. wyliczenia punktów w tym kryterium znajdują się w Dz. V ust. 4 Zapytania ofertowego. Czy kryterium cenowe NIE Opis [DP] Doświadczenie Personelu Wykonawcy - 40% Szczegółowe informacje nt. wyliczenia punktów w tym kryterium znajdują się w Dz. V ust. 5 Zapytania ofertowego. Czy kryterium cenowe NIE Opis [DK] Doświadczenie Koordynatora - 20% Szczegółowe informacje nt. wyliczenia punktów w tym kryterium znajdują się w Dz. V ust. 6 Zapytania ofertowego. Kontakt: Osoby do kontaktu Andrzej Czajka tel.: +48223118448 e-mail: czajka@fnp.org.pl Katarzyna Kaniecka tel.: 693340440 e-mail: kaniecka@fnp.org.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025