Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowaniu planu ogólnego dla gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowaniu planu ogólnego dla gminy

Data zamieszczenia: 2025-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wierzbica
Wierzbica-Osiedle ul. Włodawska 1
22-150 Wierzbica
powiat: chełmski
tel. 82 569-32-66, tel. +(48) 82 569-32-32, tel. +(48) 82 575-07-03, tel. +(48) 82 575-07-14
przetargi@ugwierzbica.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Wierzbica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 82 569-32-66, t
Termin składania ofert: 2025-02-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
opracowaniu planu ogólnego dla Gminy Wierzbica
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Wierzbica",
o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego.
2. Opracowanie dotyczy całego obszaru Gminy Wierzbica w jej granicach administracyjnych. Powierzchnia gminy wynosi 145,77 km2.
3. Zakres czynności do wykonania leżący po stronie Wykonawcy w odniesieniu do sporządzenia planu ogólnego obejmuje:
1) Dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania.
2) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego.
3) Przygotowanie wymaganych ustawą dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzaniem projektu planu ogólnego (projektów ogłoszeń, projektów obwieszczenia, zawiadomień).
4) Wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne
opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu.
5) Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego zgodnie z art. 8i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z mieszkańcami gminy Wierzbica oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień.
6) Sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko.
7) Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-urbanistycznej.
8) Udział w spotkaniach, naradach, w przypadku zajścia okoliczności uzasadniających udzielenie wyjaśnień lub zgłoszenia potrzeby takich wyjaśnień, w szczególności przy uzgadnianiu i opiniowaniu projektu planu ogólnego z jednostkami wskazanymi w przepisach prawa.
9) Sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego.
10) Przygotowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych.
11) Korekta projektu planu ogólnego w związku z wniesionymi do projektu planu uwagami i przygotowanie wersji do uchwalenia.
12) Przedstawienie projektu planu ogólnego z załącznikami na komisjach stałych Rady Gminy Wierzbica oraz udział w sesji Rady Gminy Wierzbica uchwalającej plan ogólny, o ile zajdzie taka potrzeba.
13) Opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112).
14) Przygotowanie toku formalno-prawnego prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodę w celu oceny zgodności z przepisami prawa.
15) W przypadku ponowienia procedury - ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności w ramach niniejszej umowy.
16) Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę.
17) Przygotowanie innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z przepisami zawartymi w:
1) Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.),
2) Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
3) Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54),
4) Ustawie z dnia 2 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112),
5) Rozporządzeniu z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. poz. 155),
6) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2020 r. poz. 1916, z późn. zm.)
oraz z innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu Zamówienia, m.in. dotyczących ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg, a także właściwymi przepisami szczególnymi.
5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do wykonania następujących obowiązków:
1) sporządzenia projektu planu ogólnego, w tym projektu uchwały wraz z uzasadnieniem i załącznikami, w tym z rysunkiem planu ogólnego, w sposób kompleksowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz postanowieniami niniejszej umowy
2) czuwania nad prawidłowością procedury planistycznej,
3) opracowania dokumentacji prac planistycznych,
4) ponowienia czynności bądź ponownego przygotowania materiałów planistycznych w trakcie prowadzonej procedury planistycznej, wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień i wniesionych uwag, do chwili uchwalenia planu ogólnego przez Radę Gminy (jeżeli zajdzie taka potrzeba)
5) uzupełnienia (zmiany) opracowania stanowiącego przedmiot umowy o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia),
6) usunięcia wszelkich wad w przedmiocie zamówienia na własny koszt oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
7) przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie),
8) zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia,
9) poniesienia, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich kosztów związanych z przygotowaniem i sporządzeniem projektu zmiany planu ogólnego, przygotowanie odpowiednich wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami celem uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, decyzji itp.
10) wykonania niniejszej umowy, w tym w szczególności dokumentacji, z najwyższą starannością z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług,
LI) wykonania dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
12] udział, na żądanie/zaproszenie Zamawiającego (np. e-mailowej) w konsultacjach
społecznych dotyczących przedmiotu zamówienia, organizowanych na terenie Gminy
łącznie z przygotowaniem protokołu z konsultacji; 13) informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych
rozwiązaniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji
proponowanych rozwiązań w trakcie realizacji umowy.
6. Plan ogólny należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz aktami wykonawczymi, ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1112) - a także z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu umowy oraz: planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony danych osobowych.
7. Cała dokumentacja prac planistycznych w formie elektronicznej powinna zostać przekazana Zamawiającemu na płycie CD-R/DVD oraz pamięci USB lub na dysku zewnętrznym z możliwością podłączenia do portu USB zawierająca następujące dane:
1) plan ogólny w formacie pliku GML;
2) opracowania tekstowe w formacie DOC i PDF (bądź w innej formie zgodnej z przepisami prawa ustalonej z Zamawiającym);
3) dokumentacja graficzna prac planistycznych w postaci rastrowej - pliki PDF, TIFF, plik TIFF przycięty do granic opracowania i plik JPG z legendą (bądź w innej formie zgodnej z przepisami prawa ustalonej z Zamawiającym);
4) dane przestrzenne planu ogólnego - pliki źródłowe utworzone w oprogramowaniu QGIS lub w innym komercyjnym oprogramowaniu GIS obejmujące m.in. pliki w postaci wektorowej w formacie SHP, pliki projektów, pliki warstw oraz pliki stylów:
a) wykonawca musi przygotować symbolizację przeznaczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu ora wydawania z niego wypisów i wyrysów,
b) wykonawca musi zapisać warstwy wektorowe w formacie SHP zapisane w układzie Państwowego Układu Współrzędnych Geodezyjnych 1992 lub 2000 (strefa 8),
c) wykonawca ma dołączyć metadane utworzone zgodnie z obowiązującym planem w tym z aktami wykonawczymi w formacie XML (bądź w innej formie zgodnej z przepisami prawa ustalonej z Zamawiającym).
8. Do sporządzonego planu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bazę metadanych opracowanych zgodnie z dyrektywą 2007/2/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiająca infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) - Dz.U.UE.L.2007.108.1 oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (DZ. U. z 2021 r. poz.214).
9. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania oprócz dokumentów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w
trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu umowy.
10. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do udziału w posiedzeniach i spotkaniach dotyczących przedmiotu zamówienia, organizowanych na terenie Gminy Wierzbica w określonym przez Zamawiającego terminie.
11. Wszelkie prace i czynności nieopisane powyżej, a wynikające z przepisów i procedur, niezbędne do właściwego wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach realizacji.

Dokument nr: Bd.ZP.271.7.2025

Składanie ofert:
2. Ofertę należy przesłać w terminie do dnia 12.02.2025 r. godz. 10:00 drogą mailową na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@ugwierzbica.pl.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania umowy: do 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
przetargi@ugwierzbica.pl
I. Rodzaj zamówienia - usługi
V. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką).
VI. Wymagane warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
VII. Obowiązujące zasady złożenia ofert:
1. Oferta winna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego zapytania ofertowego, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
3. Oferta winna być sporządzona na piśmie (ręcznie lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę.
4. Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być ze sobą trwale połączone.
6. Oferta winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
7. jeżeli oferta będzie podpisana przez inną osobę niż wymieniona powyżej, do oferty należy dołączyć prawidłowo podpisane pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1. Cena oferty brutto uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem stawki VAT, kwoty należnego podatku VAT i kwoty netto.
2. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Informujemy, że niniejsze zaproszenie do składania ofert ma charakter szacowania wartości, nie zostanie zakończone wyborem oferty oraz nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Gminy Wierzbica. Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia szacowania wartości w myśl art. 35 ustawy Prawo zamówień publicznych i regulaminu.
Zamawiający informuje, że w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy, którzy odpowiedzą na zapytanie w celu ustalenia wartości szacunkowej zamówienia, zostaną zaproszeni do składania ofert w przedmiotowym zamówieniu.

Kontakt:
III. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wierzbica, ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica, tel. +(48) 82 569-32-32
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
- Diana Kasjan - e-mail: diana.kasjan@ugwierzbica.pl, tel. +(48) 82 575-07-03.
3. Upoważniony do kontaktów:
- Pani Diana Kasjan, tel. +(48) 82 575-07-14, email: diana.kasjan@ugwierzbica.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.