dolnośląskie (Szczytna)
świętokrzyskie (Krasocin)
pomorskie (Juszkowo)
mazowieckie (Płock)
śląskie (Knurów)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, montaż i uruchomienie układu klimatyzacji w pomieszczeniu |
Data zamieszczenia: | 2025-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Rzeszów - Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie ul. Ks. J. Jałowego 23A 35-010 Rzeszów powiat: Rzeszów 17 748-29-21 sekretariat@matip.erzeszow.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 17 748-29-21 |
Termin składania ofert: | 2025-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn.: ,,DOSTAWA, montaż i uruchomienie układu klimatyzacji w pomieszczeniu technicznym UPS w budynku Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie wraz z zdemontowaniem istniejących urządzeń" 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie układu klimatyzacji w pomieszczeniu technicznym budynku Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie wraz z zdemontowaniem istniejących urządzeń. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4) Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty, nr tel. 17 748 25 84, w godz. 7:30 - 15:30. Dokument nr: MATiP.ZP.2610.4.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.02.2025 r. po godz. 10:15. Składanie ofert: 1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.02.2025 r. do godz. 10:00 na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego w formie: a) Pisemnej (osobiście lub listownie) w sekretariacie Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów, Ul. ks. J. Jałowego 23A, 35-010 Rzeszów do dnia i godz. wskazanej w zapytaniu ofertowym. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone bez otwierania na adres wskazany na kopercie (brak danych Wykonawcy na kopercie spowoduje konieczność otwarcia oferty). Oferta powinna być spięta w sposób trwały oraz zapakowana w zamkniętą, opieczętowaną, nieprzeźroczystą kopertę lub opakowanie, uniemożliwiające odczytanie zawartości bez uszkodzenia koperty lub opakowania, na której powinny znajdować się następujące zapisy: Gmina Miasto Rzeszów Miejska Administracja Targowisk i Parkingów ul. Ks. J. Jałowego 23 A 35-010 Rzeszów Oferta w postępowaniu pn.: ,,DOSTAWA, montaż i uruchomienie układu klimatyzacji w pomieszczeniu technicznym UPS w budynku Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie wraz z zdemontowaniem istniejących urządzeń" Nr postępowania: MATiP.ZP.2610.4.2025 Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert lub b) drogą elektroniczną - wypełniony i opatrzony podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) formularz OFERTA (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) lub skan wypełnionego i podpisanego formularza OFERTA (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) należy przesłać na adres: e-mail: sekretariat@matip.erzeszow.pl, wpisując w tytule wiadomości: OFERTA - nr postępowania: MATiP.ZP.2610.4.2024. W treści e-maila dopisać: ,,DOSTAWA, montaż i uruchomienie układu klimatyzacji w pomieszczeniu technicznym UPS w budynku Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie wraz z zdemontowaniem istniejących urządzeń". Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 7 dni od dnia zawarcia umowy Wymagania: 4. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartym w formularzu OFERTA. 5. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1) Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów: a) Wypełniony i podpisany formularz OFERTA - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy), d) Karta katalogowa zaoferowanego urządzenia lub inny dokument producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzający zgodność deklarowanych parametrów z cechami i kryteriami, określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia. 2) Składane dokumenty musza zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać dołączone pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. 6. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, opatrzone pieczęcią firmową, z podaną datą sporządzenia oraz podpisem Wykonawcy. 3) Wykonawca dołączy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy). 4) Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny, w języku polskim. 5) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty i jej złożeniem. 6) Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym. 7) Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 8) Cenę oferty stanowić będzie cena (ryczatłowa) brutto wpisana w formularzu OFERTA. 9) Cenę należy podać w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 10) Cena (ryczałtowa) brutto podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu terminowego oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia w tym dostawę do siedziby Zamawiajacego. 11) Wszelkie dodatkowe koszty związane z pełną i terminową realizacją zamówienia będą wkalkulowane w ostateczną cenę (ryczałtowa) brutto wskazaną w ofercie 7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierować się następującym kryterium: cena (ryczałtowa) brutto - 100%. 2. Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę. Pozostałym Wykonawcom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza ilość punktów w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty w zakresie kryterium. 3. Liczba punktów liczona będzie według wzoru: C = Wn/Wb x 100 x 100 % C - ilość punktów dla badanej oferty Wn - wartość najniższej oferty Wb - wartość badanej oferty 100 - wskaźnik stały 100% - procentowe znaczenie kryterium 4. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. 8. Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. 9. Dodatkowe informacje 1) W toku badania i oceny ofert dyrektor jednostki zamawiającego może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany. 2) Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - o czym niezwłocznie informuje dyrektora jednostki zamawiającego. O dokonanej poprawie w ofercie dyrektor jednostki zamawiającego niezwłocznie informuje Wykonawcę. 3) Dyrektor jednostki zamawiającego odrzuca ofertę jeżeli: a) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert; b) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu dyrektora jednostki zamawiającego; e) wpłynęła po terminie składania ofert. 4) Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego dyrektor jednostki zamawiającego udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do działu zamawiającego w przedostatnim lub ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert. 5) Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert. W przypadku otrzymania liczby ofert mniejszej niż 3, dyrektor jednostki zakwalifikuje do negocjacji Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym. 6) Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 7) Dyrektor jednostki zamawiającego unieważnia postępowanie, jeżeli: a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania; b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa; d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 8) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podgalają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. O szczególnych rozwiązaniach w zakresie rozwiązania w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.). 9) Dyrektor jednostki informuje: a) Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza składania ofert częściowych*. b) Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza składania ofert wariantowych*. 10) Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi Wykonawców drogą elektroniczną/opublikuje na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MATiP, w przypadku zamieszczenia zapytania ofertowego w tym publikatorze. 10. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Administracja Targowisk i Parkingów, ul. Ks. J. Jałowego 23 a , 35-010 Rzeszów, sekretariat@matip.erzeszow.pl. inspektor ochrony danych administratora - kontakt w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez adres e-mail: iod2@erzeszow.pl lub poprzez adres administratora. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych i regulaminem zamówień publicznych w MATiP, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych. Istnieje także możliwość dostępu z uwzględnieniem zasady jawności postępowań w sytuacjach, gdy informacje o oferentach i wyborze najkorzystniejszej oferty są publikowane oraz możliwością dostępu na zasadach przewidzianych w ustawie z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przez 5 lat. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto oraz nie będzie możliwe zawarcie i realizacja umowy. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku pozyskiwania w ramach postępowania i zawieranej umowy danych nie bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, zgodnie z art. 14 RODO, dodatkowo informujemy, że źródłem tych danych jest wykonawca (np. poprzez wskazanie swoich przedstawicieli, podwykonawców, osób z określonymi uprawnieniami/doświadczeniem, osób do kontaktu, osób realizujących umowę). Kategorie przetwarzanych danych osobowych obejmują dane identyfikacyjne, w niektórych przypadkach dane kontaktowe lub także dane dotyczące doświadczenia/kwalifikacji/uprawnień. Kontakt: Dodatkowych informacji udziela: Nazwa i adres siedziby MATiP: Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie ul. Ks. J. Jałowego 23A, 35-010 Rzeszów Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie: Kinga Ryba Numer telefonu i e-mail do kontaktu: 17 748-29-21, e-mail: kryba@matip.erzeszow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025