dolnośląskie (Szczytna)
małopolskie (Kraków)
wielkopolskie (Poznań)
świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Rytwiany)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa traktorka do odśnieżania z regulowanym pługiem |
Data zamieszczenia: | 2025-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ornecie ul. Sportowa 7 11-130 Orneta powiat: lidzbarski tel. 55 2420045 osir@orneta.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Orneta |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | tel. 55 2420045 |
Termin składania ofert: | 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia : ,,Zakup i dostawa traktorka do odśnieżania z regulowanym pługiem" III. Opis przedmiotu zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego fabrycznie (rok produkcji 2024, 2025) traktorka do odśnieżania wraz z regulowanym pługiem . Przedmiot zamówienia winien być wolny od wad fizycznych, technicznych i prawnych oraz zgodny z wymaganiami zamawiającego. 2. Traktorek musi spełniać poniższe wymagania : 1) Silnik diesel o mocy min. 20 KM, 2) Osie napędowe: przednia i tylna /4x4/, 3) Wspomaganie kierownicy, 4) Kabina operatora ogrzewana, uchylna szyba przednia lub podnoszone/uchylne boczne szyby, lusterka boczne, wycieraczki szyby przedniej 5) Ogumienie Garden ( stadionowe) na koła obu osi , 6) Całkowita wysokość traktorka z kabiną nie większa niż 190 cm 7) Pług hydraulicznie regulowany przedni z możliwością demontażu 8) Belka zaczepowa (TUZ) 9) Podnośnik tylny udźwig min. 500 kg 10) Wał odbioru mocy tylny 11) Wyposażenie funkcjonalne : sygnał dźwiękowy, reflektory przednie. lampy tylne, lampa ostrzegawcza, 12) Dostarczony traktorek ma być w pełni przygotowany do pracy. V. Gwarancja i rękojmia za wady : min. 24 miesiące . CPV: 39237000-2, 16700000-2 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać) w siedzibie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ornecie , Ul. Sportowa 7 , 11-130 Orneta w nieprzekraczalnym terminie do 20.02.2025 - do godz. 14. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia : 30 dni od dnia zawarcia umowy. Wymagania: II. Tryb zamówienia : Zamówienie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień publicznych. VI. Możliwość składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. VII. Wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. VIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy : zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. IX. Zmiana/wycofanie oferty : wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. X. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu Ofertowym łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia. 2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia . 3. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Cena musi być podana w zaokrągleniu do 2 miejsc po przecinku i wyrażona w złotych polskich . XI. Kryteria oceny : Oferty będą oceniane na podstawie ceny - jako jedynego kryterium. Oferta z najniższą ceną - o ile spełni warunki zamówienia - otrzyma najwyższą ilość punktów. Przy cenach jednakowych - zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.XII. Sposób przygotowania oferty: 1. Oferta musi zawierać : 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru 2) Karty katalogowe lub inne równoważne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Oferta musi być napisana w języku polskim , na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty 6. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była podpisana/parafowana . Poprawki lub zmiany w ofercie , powinny być również własnoręcznie parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Skreślenia nie powinny przesłaniać (uniemożliwiać odczytanie) skreślonej treści. Całość oferty winna być w trwały sposób ze sobą połączona w celu uniemożliwienia samoistnej dekompletacji. 7. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie i umieścić oznaczenia : Nadawcy, Adresata - Zamawiającego, nazwy przedmiotu zamówienia :"Zakup i dostawa traktorka do odśnieżania z regulowanym pługiem" oraz zaopatrzyć uwagą : NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM otwarcia ofert : 20.02.2025 - godz. 14. 2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego. 3. Oferta złożona po w/w terminie - zostanie zwrócona nadawcy bez otwierania. XIV. Tryb oceny, odrzucenie , wykluczenie oferty, negocjacje treści 1. Ocenione zostaną wszystkie oferty spełniające wymagania zamawiającego. Ocena odbywa się tylko na podstawie kryterium cenowego. 2. Oceniane będą tylko oferty kompletne - przygotowane zgodnie z pkt. XII. 3. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli została złożona po terminie, jeżeli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, nie została przygotowana zgodnie z wymaganiami. 4. Dopuszcza się negocjacje ceny z wykonawcami , którzy złożyli równe cenowo oferty. Zamawiający wezwie wówczas do złożenia ofert dodatkowych. XV. Informacje dotyczące umowy 1. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej . 2. Do umowy będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. 3. Osoby reprezentujące wykonawcę muszą przy podpisaniu dostarczyć dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ornecie, ul. Sportowa 7, 11-130 Orneta ? Administrator powołał inspektora ochrony danych osobowych z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: inspektor@cbi24.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem na Zakup i dostawa traktorka do odśnieżania z regulowanym pługiem dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ornecie ? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019), dalej ,,ustawa Pzp" ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO1, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Kontakt: Osoba do kontaktu : Andrzej Gierlof - tel. 55 2420045 (w godz. 10 - 13) |
© eurobudowa.pl 2004-2025