Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa, wdrożenie i uruchomienie programu komputerowego do zautomatyzowanego przepływu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, wdrożenie i uruchomienie programu komputerowego do zautomatyzowanego przepływu pracy na krojowni

Data zamieszczenia: 2025-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Bartex Polska Sp. z o. o
św. Michała 4
68-100 Żagań
powiat: żagański
t.paluch@bartex.zagan.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214461
Województwo: lubuskie
Miasto: Żagań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA, wdrożenie i uruchomienie programu komputerowego do zautomatyzowanego przepływu pracy na krojowni
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-0350/24 - Wdrożenie w Firmie Bartex Polska sp. z o.o. innowacyjnej metody produkcji recyklingowych legowisk dla zwierząt z odpadów produkcyjnych

Część 1
Program komputerowy do zautomatyzowanego przepływu pracy...

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie oraz szkolenie z obsługi programu komputerowego do zautomatyzowanego przepływu pracy na krojowni, którego celem jest redukcja zużycia materiału o minimum 6% od obecnego zużycia. Oprogramowanie powinno zapewniać automatyzację procesów produkcyjnych, zarządzanie danymi produkcyjnymi oraz optymalizację zużycia materiałów.
Minimalne wymagania funkcjonalne systemu:
1. Moduł CAD/CAM:
o Tworzenie i zarządzanie szablonami oraz układami kroju.
o Obsługa digitalizacji szablonów z wykorzystaniem digitalizerów oraz foto-digitalizacji.
o Obsługa formatu DXF, AAMA, ASTM, HPGL/PLT, ISO.
2. Moduł planowania zleceń rozkroju (ICP):
o Optymalizacja układów kroju pod kątem zużycia materiału.
o Interaktywne tworzenie układów kroju z obsługą ograniczeń produkcyjnych (kratka, wzór, raport).
o Automatyczne planowanie zleceń produkcyjnych z uwzględnieniem zadań, ilości i priorytetów.
o Analiza kosztów materiałowych
o Algorytmy matematyczne, pozwalające tworzyć w krótkim czasie efektywne układy rozkroju w sposób automatyczny i inteligentny, bez potrzeby udziału człowieka.
3. Moduł zarządzania danymi produkcyjnymi:
o Tworzenie i zarządzanie bazą danych szablonów oraz modeli produkcyjnych.
o Zarządzanie uprawnieniami użytkowników i logowanie czynności operacyjnych.
4. Moduł komunikacji i integracji:
o Współpraca z innymi systemami CAD/CAM oraz ERP.
o Eksport danych do formatów używanych przez systemy automatycznego rozkroju.
o obsługa foto-digitalizacji z pomocą cyfrowych zdjęć szablonów. Automatyczna kalibracja szablonu w celu usunięcia błędów perspektywy i zniekształceń optycznych
o Obsługa chmur i SQL - możliwość pracy wielostanowiskowej z dostępem do danych w czasie rzeczywistym
o export plików do rozkroju automatycznego, generowanie plików układów rozkroju w międzynarodowym formacie CutFile (ISO, DXF, HPGL) na dowolny kater CNC
DOSTAWA i instalacja systemu
- DOSTAWA bezterminowej licencji oprogramowania na 1 stanowisko komputerowe wraz z komputerem, monitorem LCD 27 cali 1920x1080 (Full HD), akcesoria takie jak UPS i cyfrową drukarką. Komputer powinien posiadać system operacyjny.
- Instalacja oprogramowania na stanowiskach komputerowych oraz serwerze bazy danych.
- Konfiguracja systemu z uwzględnieniem specyficznych wymagań produkcyjnych, integracja z obecnymi maszynami krojczymi Zamawiającego.
- Pełna integracja wszystkich danych dotyczących produktów z użyciem baz danych SQL Klient/Server
Szkolenie użytkowników
- Szkolenie z obsługi modułów CAD/CAM, planowania zleceń rozkroju oraz zarządzania danymi.
- Minimalny czas szkolenia: 2 dni.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia poszczególnych modułów programu komputerowego przed podjęciem decyzji o wyborze oferty.
Zamówienie powinno zostać zrealizowane nie później niż w ciągu 4 tygodni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy lub zamówienia z wybranym oferentem).
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w punkcie ,,Warunki zmiany umowy".

CPV: 48000000-8, 48321100-5, 48323000-8

Dokument nr: 2025-1403-214461

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-13

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubuskie
Powiat
żagański
Gmina
Żagań
Miejscowość
Żagań

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
a. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
b. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących
po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
c. gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
d. w sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego
w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
e. zmniejszenia zakresu dostaw/prac będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zmniejszone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny prac/dostaw zaniechanych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
f. realizacji dostaw/prac dodatkowych, które nie zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny dostaw/prac dodatkowych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
g. realizacji dostaw/prac zamiennych tj. wykonanych inaczej niż to opisano w zapytaniu ofertowym, według odmiennej technologii lub przy użyciu innych materiałów, urządzeń stanowiących wyposażenie o tej samej funkcji, lecz korzystniejszych warunkach eksploatacyjnych (np. mniejszym zużyciu energii). W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy może zostać zmniejszone bądź zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny porównawczej dostaw/prac pierwotnych i zamiennych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
h. wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający
i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego;
i. zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego:
- charakterze od nich niezależnym,
- którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
- którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, epidemie, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej.
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Wskazane powyżej zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy zadania polegające na dostawie, wdrożeniu i uruchomieniu systemu CAD/CAM z modułem planowania zleceń rozkroju.
Weryfikacja na podstawie wykazu zrealizowanych usług znajdującego się w treści formularza ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego doświadczenia na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Formularz ofertowy
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1.
Oferta może być złożona wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Oferty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać do końca dnia wskazanego w punkcie ,,Termin składania ofert".
Oferty niekompletne lub niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co do których oferent nie udzielił odpowiednich wyjaśnień, nie będą rozpatrywane.
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania oferenta wg dokumentu rejestrowego lub posiadającą/posiadające stosowne pełnomocnictwo (w takim przypadku pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty). Oferty złożone za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności niezawierające podpisanego formularza ofertowego nie będą rozpatrywane.
Oferent związany jest ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert lub w przypadku wyboru Oferenta do czasu podpisania Umowy na wykonanie zadania (chyba, że po upływie 30 dni ważności oferty Oferent złoży oświadczenie, że ważność oferty wygasła). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia postępowania ofertowego w dowolnym terminie (również po upływie terminu składania ofert) bez podania przyczyny. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wnioskować o udzielenie wszelkich wyjaśnień i przesłanie dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert, jak również wyznaczyć oferentowi nieprzekraczalny termin udzielenia wyjaśnień i dodatkowych informacji (odpowiedzi), pod rygorem pozostawienia oferty bez rozpatrzenia.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt będą wydawać się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. będą różnić się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, będą budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zażąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane przez oferenta pytania jeśli wpłynęły one do Zamawiającego w ostatnim dniu składania ofert.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które naruszyły obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska:
a) będące osobą fizyczną skazaną prawomocnie za przestępstwo przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu karnego lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego
b) będące osobą fizyczną prawomocnie ukaraną za wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny
c) wobec których wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną;
d) jeżeli urzędującego członka ich organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo lub ukarano za wykroczenie, o których mowa powyżej
Wykluczenie nie obowiązuje jeśli upłynęły 3 lata od dnia uprawomocnienia się odpowiednio wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia wskazanych powyżej w punktach a-d, wydania ostatecznej decyzji lub zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia, chyba że w wyroku lub decyzji został określony inny okres wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są równie podmioty, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Oferta złożona przez Oferenta, który podlega wykluczeniu, zostaje odrzucona ze względu na niespełnienie wymagań.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-06
Data ostatniej zmiany
2025-02-06 15:41:15

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (waga: 80 %)
Cena najniższa/Cena badanej oferty x waga x 100 pkt
W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu na usterkę w godzinach (waga: 20 %)
Czas reakcji najkrótszy/Czas reakcji badanej oferty x waga x 100 pkt
Czas reakcji: okres, od otrzymania zgłoszenia serwisowego, do podjęcia czynności serwisowych (przekazanie wskazówek dalszego postępowania lub rozpoczęcie usuwania usterki)

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Paluch
tel.:
e-mail: t.paluch@bartex.zagan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.