Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Roboty budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane

Data zamieszczenia: 2025-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Czarny Staw
Nowy Adamów 3
95-070 Aleksandrów
powiat: zgierski
515260524
czarnystaw@czarnystaw.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214458
Województwo: łódzkie
Miasto: Aleksandrów
Wadium: ---
Nr telefonu: 515260524
Termin składania ofert: 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wzmocnienie odporności na wypadek kolejnych kryzysów poprzez podjęcie działań inwestycyjnych, doradczych i szkoleniowych przez firmę " "CZARNY STAW-PANDA BIS" BEATA ANTCZAK w ramach projektu realizowanego w województwie łódzkim (region 4) zmierzających do rozszerzenie działalności i wprowadzenia nowych usług.
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-1410/24 - Wzmocnienie odporności na wypadek kolejnych kryzysów poprzez podjęcie działań inwestycyjnych, doradczych i szkoleniowych przez firmę "CZARNY STAW-PANDA BIS" BEATA ANTCZAK"

Część 1
Roboty budowlane

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zakres robót budowlanych związanych z przystosowaniem istniejącego budynku do pełnienia nowej funkcji:
a) Prace wyburzeniowe:
? Zburzenie istniejących ścianek działowych zgodnie z projektem i usunięcie gruzu 60 mb.
? Zburzenie istniejących ścian przybudówki gospodarczej
? Skucie istniejących posadzek do poziomu pozwalającego na wykonanie nowej wylewki. 172,5m2
b) Instalacja kanalizacyjna:
? Wykonanie instalacji kanalizacyjnej z łazienek według projektu podpięcie do istniejącej sieci kanalizacyjnej - istniejąca kanalizacja w budynku za ścianą.
? 4x toaleta
? 5x umywalka
? 1x pisuar
? 3x kratka odpływowa
c) Instalacja wodna
? Wykonanie instalacji wodociągowej do wykorzystania instalacja znajdująca się za ścianą w istniejącym budynku:
? 4x toaleta
? 5x umywalka
? 1x pisuar
d) Instalacja elektryczna do wykorzystania instalacja znajdująca się za ścianą w istniejącym budynku - główna rozdzielnia (kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem):
? Oświetlenie sali Figlarni 7 punktów sufitowych, 5 punktów naściennych pod kinkiety
? Instalacja w łaziankach 230v po 2 gniazda - suszarka do rąk
? Oświetlenie w toaletach
? Instalacja na sali figlarni 10 gniazd 230v w obwodzie sali
? Instalacja w dwóch miejscach gniazda 400v 16A - ściana południowa i północna
e) Prace budowlane:
? Wykonanie nowej wylewki na powierzchni 172.5m2
? Podsypka piaskowa 45cm
? beton c12/15 10cm
? 2 x papa termozgrzewalna
? wylewka zbrojona siatka zgrzewaną z prętów stalowych śr.4mm o oczkach 15cm -5 cm
? warstwa wykończeniowa panele winylowe
f) Wykonanie ścian działowych 95,2 m2 wraz z otworami drzwiowymi i nadprożami zgodnie z projektem (kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem).
g) Wykonanie sufitu podowieszanego z płyty karton-gips nad łazienkami 20m2 (kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem)
h) Wykonanie 4 słupów z belek drewnianych podtrzymujących konstrukcję dźwigarów dachowych wraz z belką poprzeczną o przekroju 20x20 w miejscach zaznaczonych na projekcie (kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem).
i) Tynkowanie ścian wewnętrznych 285m2
Tynkowanie ścian zewnętrznych 130m2
(kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem)
j) Położenie glazury/terakoty w toaletach około 80m2
k) Wymiana poszycia dachowego - kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem (istniejąca warstwa papy termozgrzewalnej pozostaje, należy dołożyć następujące):
? kontrłaty 230m2
? łaty 230m2
? blachodachówka 230m2
? orynnowanie 32mb
l) Wykonanie wentylacji budynku tj. - 6 szt. kominków wentylacyjnych w toaletach śr. 150mm z regulacją i odpływem kondensatu (kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem)
m) Wymiana stolarki okiennej - 7 szt. zgodnie z otworami zaznaczonymi na projekcie (kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem)
n) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej - 4 szt. zgodnie z otworami zaznaczonymi na projekcie (kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem)
o) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - 6 szt. zgodnie z otworami zaznaczonymi na projekcie (kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem)
p) Prace wykończeniowe
? malowanie ścian 285m2
? biały montaż
? montaż podłogi z paneli winylowych 152m2
(kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem)
q) Wykonanie podbudowy pod kostkę brukową na powierzchni 452m2
? warstwa odsączająca z pospółki 10 cm
? podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 -kruszywo łamane 0/31.5mm 15 cm
? podbudowa cementowo - piaskowa 5 cm
(kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem)
r) Ułożenie kostki brukowej na powierzchni 452m2 - kwota wskazana w formularzu ofertowym musi zawierać cenę wraz z materiałem.
s) Oświetlenie - przygotowanie punktów elektrycznych na kinkiety zewnętrzne 8 szt.
t) Zasilanie i oświetlenie terenu wokół obiektu 10 punktów.
u) Instalacja alarmu antywłamaniowego i czujek ruchu 4 szt.
v) Oświetlenie awaryjne wewnętrzne 6 szt.
w) Wyposażenie i montaż gaśnic przeciwpożarowych 2 szt.
3.5. Wykonawca w ramach wykonanych robót jest zobligowany do uprzątnięcia miejsca wykonanych prac.
3.6. Wykonawca zapewni okres gwarancji na wykonane roboty budowalne minimum na okres 5 lat licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
3.7. Cały przedmiot zamówienia, musi posiadać aktualne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że musi być całkowicie bezpieczny i posiadać wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające wykorzystanie go zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny.
3.8. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa, marka, typ lub opis wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy i należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny (wskazanie równoważności zostaje po stronie Wykonawcy) tzn. posiada parametry co najmniej takie same lub korzystniejsze pod względem konstrukcji, funkcjonalności, jakości i użyteczności, żywotności materiałów/ okresów gwarancji, wydajności urządzeń, sprawności w stosunku do podanych w zapytaniu przykładów i aspektów środowiskowych.
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
Minimalne wymagane parametry równoważności dla poszczególnych rozwiązań wskazanych w dokumentacji technicznej zostały określone w pkt 3.4.
3.9. Jeśli gdziekolwiek w dokumentach zamówienia powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach zamówienia nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu. W przypadku, kiedy Zamawiający stwierdzi, że zaproponowane zmiany, nie zapewniają zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania, Wykonawca zastosuje się do norm powołanych w dokumentach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny, warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań znajduje się w załączniku zapytanie ofertowe.
Okres gwarancji
minimum 5 lat

CPV: 45453000-7

Dokument nr: 2025-26597-214458, 4

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-20

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
zgierski
Gmina
Aleksandrów Łódzki
Miejscowość
Nowy Adamów

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowy opis warunków zmiany umowy został opisane w załączniku zapytanie ofertowe.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawcą robót budowlanych może być wyłącznie podmiot który:
? Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
? Nie jest w stanie likwidacji ani nie ogłoszono wobec niego upadłości.
? Nie otrzymał sądowego zakazu ubiegania się o zamówienie.
? Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-06
Data ostatniej zmiany
2025-02-06 15:36:25

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 100%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Beata Antczak
tel.: 515260524
e-mail: czarnystaw@czarnystaw.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.