kujawsko-pomorskie (Toruń)
podkarpackie (Przemyśl)
mazowieckie (Radom)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i montaż instalacji PV |
Data zamieszczenia: | 2025-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAJAZD JURAJSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Podlesice 1 42-425 Kroczyce powiat: zawierciański 509691900 zajazd@zajazdjurajski.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214453 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Kroczyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 509691900 |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe w ramach projektu nr pt. FENG.03.01-IP.03-1173/25 ,,Przedsięwzięcie termoizolacyjne dwóch budynków znajdujących się w Zajeździe Jurajskim w Podlesicach 1 budynek nr 1 przy Zajeździe Jurajskim oraz w budynku nr 2 przy Zajeździe Jurajskim w Podlesicach1a celem zmniejszenia zapotrzebowania na energię użytkową " w ramach Działania 3.01 Kredyt ekologiczny Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021 -2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Powstaje w kontekście projektu FENG.03.01-IP.03-1173/25 - Przedsięwzięcie termoizolacyjne dwóch budynków znajdujących się w Zajeździe Jurajskim w Podlesicach 1 budynek nr 1 przy Zajeździe Jurajskim oraz w budynku nr 2 przy Zajeździe Jurajskim w Podlesicach1a Część 1 Zakup i montaż instalacji PV w budynku Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Zamawiający w ramach zamówienia oczekuje zgodnie z audytem energetycznym budynku Budynek nr 1 przy Zajeździe Jurajskim w miejscowości Podlesice Podlesice 1 42-425 Podlesice, prace polegające na zakupie i montażu instalacji PV ( rozbudowa istniejącej instlacji PV) w budynku Zajazdu Jurajskiego w Podlesicach Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne obiektu (zasilanie planowanych w ramach modernizacji powietrznych pomp ciepła) o mocy 12 kWp Planuje się rozbudowę istniejącego systemu fotowoltaicznego (grid-on). System przeznaczony jest do pozyskiwania energii elektrycznej z promieniowania słonecznego. Zostanie połączony z istniejącą w budynku instalacją elektroenergetyczną. System będzie pracował na potrzeby własne analizowanego obiektu, w tym zasilania planowanych do montażu powietrznych pomp ciepła. Planowana jest instalacja o mocy 12 kWp na wolnej mocy przyłączeniowej (przyłącz 25 kW). Celem zastosowania instalacji fotowoltaicznej w budynku jest obniżenie kosztów zakupu energii elektrycznej, zmniejszenie ilości energii wytworzonej z elektrowni, a tym samym zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska Realizacja prac zostanie podzielona na jeden odrębny etap prac w odrębnych terminach: 1 etap zakup i montaż instalacji PV w terminie do 30 grudnia 2025r ? gwarancja wykonawcy: co najmniej 2 lata ? utylizacja odpadów powstałych w ramach wykonanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ? zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i wymaganiami przeciwpożarowymi w zakresie zastosowanych systemów i/lub pojedynczych materiałów, w tym m.in. dostarczenie Zamawiającemu przed zakończeniem robót budowlanych wszystkich wymaganych certyfikatów, zaświadczeń, poświadczeń, kart charakterystyki i deklaracji właściwości użytkowych potwierdzających zgodność ww. systemów i/lub pojedynczych materiałów z przepisami i wymaganiami Audyt energetyczny jest podstawowym dokumentem, z którym zgodne powinny być wszelkie materiały oraz rozwiązania zastosowane podczas modernizacji energetycznej obiektu. Szczegółowe informacje na temat parametrów technicznych dotyczących poszczególnych części zawarte są w następujących dokumentach stanowiących załączniki do zapytania ofertowego: 1. Załącznik nr 3: Audyt energetyczny Zamawiający wymaga jako warunek konieczny przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej budynku, ze względu na stopień trudności wykonania zadania. Oferty, które zostaną przesłane bez dokonania wcześniejszej wizji lokalnej będą wykluczone z oceny. Projekt załączony do audytu jest projektem archiwalnym, projektem pogladowym. Wizji lokalnej można dokonać od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00. W celu udziału w wizji lokalnej Oferenci zobowiązani są do zgłoszenia osobie uprawnionej do kontaktowania się z Oferentami (tj. Pan Marcin Brewka, email: zajazd@zajazdjurajski.pl) nazwisk osób, które wezmą udział w wizji lokalnej wraz podaniem terminu przybycia na wizję lokalną. Zgłoszenie powinno być dokonane co najmniej dwa dni przed planowaną wizją lokalną. Wykonawca musi uwzględnić wszystkie czynnosci towarzyszące wykonaniu w/w prac budowlanych i koszty z nimi związane, nie wyłączając ryzyka ujawnienia się konieczności wykonania robót wcześniej nieprzewidzianych lub w ilości większej niż przewidziano w opisie prac. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie niezbędne prace do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w oferowanej części przy czym jego oferowana cena nie może ulec podwyższeniu. Podstawa prawna - Ustawa Kodeks Cywilny art.632 § 1. ,, jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac'" Wizja lokalna może zostać przeprowadzona w okresie obowiązywania naboru ofert (wskazanego w treści zapytania ofertowego na Bazie Konkurencyjności), w dni robocze w godz.ch 08:00 - 16:00. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Wszelkie wąpliwości dotyczące zakresu robót, ewentualne rozbieżności lub opuszczenia należy wyjasnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Korespondencję w sprawei zamówienia, w tym pytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy kierować za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Zamawiający oczekuje, aby Oferenci wzięli pod uwagę korzystanie z: - materiałów o niskim wpływie na środowisko, takie jak materiały odnawialne, recyklowane lub posiadające certyfikaty ekologiczne (np. FSC, PEFC), - zastosowania rozwiązań technologicznych, które będą prowadziły do zachowania parametrów efektywności energetycznej zgodnie ze wskazaniami ujętymi w załączniku nr 3 Audyt energetyczny. Zamawiający informuje, iż określone w zapytaniu ofertowym warunki gwarancji nie znoszą prawa do zachowania rękojmi. Zamawiający dopuszcza płatność jednorazową lub częściową: 1. Płatność będzie uregulowana w terminie do 14 dni od daty prawidłowego wystawienia faktury na podstawie protokołu odbioru, sporządzonego w formie pisemnej. Termin realizacji zamówienia poszczególnych etapów: 1 etap zakup i montaż instalacji PV , w terminie do 30 grudnia 2025r 1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Zamawiający, w celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego). 2. Z udziału w postępowania wykluczeni zostaną również Oferenci, wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego). Okres gwarancji 24 CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45261215-4 Dokument nr: 2025-1237-214453 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-21 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat zawierciański Gmina Kroczyce Miejscowość Podlesice Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-02-15 Koniec realizacji 2025-12-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Realizacja prac zostanie podzielona na jeden etap prac w odrębnym terminie: 1 etap: w terminie do 30 grudnia 2025r Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamówienie pierwotne zostało zmienione poprzez dopisanie informacji : Zamawiający wymaga jako warunek konieczny przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej budynku, ze względu na stopień trudności wykonania zadania. Oferty, które zostaną przesłane bez dokonania wcześniejszej wizji lokalnej będą wykluczone z oceny. Ze względu na zmiane ogłoszenia z dnia 5 lutego 2025r. uległ zmianie termin skladania ofert na 21 luty 2025r. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umownych odnoszących się do ofert w następujących przypadkach: a)Zmiana terminu wykonania zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac, w szczególności opady deszczu, śniegu, grady, temperatury zewnętrznej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia w/w czynników istnieje możliwość wydłużenia terminu wykonania prac na pisemną prośbę wykonawcy o ilość dni, w których warunki te wystąpiły, jednak nie dłużej niż do ostatniego dnia realizacji projektu chyba, że termin ten ulegnie wydłużeniu na podstawie zgody Banku Gospodarstwa Krajowego w ramach wniosku Kredyt Ekologiczny. b)Zmiana terminu wykonania zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku wystąpienia konieczności uzyskania dodatkowych zgód, pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do dalszego wykonania prac, których konieczność uzyskania nie można było przewidzieć przed terminem złożenia oferty. W przypadku wystąpienia powyższych czynników istnieje możliwość wydłużenia terminu wykonania prac na pisemną prośbę wykonawcy o ilość dni, w których wykonawca oczekiwał na wydanie stosownych dokumentów od dnia złożenia wniosku o ich wydanie, jednak nie dłużej niż do ostatniego dnia realizacji projektu tjchyba, że termin ten ulegnie wydłużeniu na podstawie zgody Banku Gospodarstwa Krajowego w ramach wniosku Kredyt Ekologiczny. c)Zmiana zakresu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku wystąpienia prac nieprzewidzianych w zapytaniu ofertowym, których nie można było przewidzieć przed terminem.W przypadku wystąpienia powyższych czynników istnieje możliwość zwiększenia zakresu umowy o w/w prace pod warunkiem, że wartość zmiany nie przekracza 50% pierwotnej wartości zamówienia określonej w umowie. d) Zmiana zakresu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku zaistnienia warunków faktycznych na terenie budowy wpływających na zakres lub sposób wykonania przedmiotu umowy tj. warunki archeologiczne, hydrogeologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury itp. W przypadku wystąpienia powyższych czynników istnieje możliwość zwiększenia zakresu umowy pod warunkiem, że wartość zmiany nie przekracza 50% pierwotnej wartości zamówienia określonej w umowie. e) Wprowadzenie zmiany do dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, jakie uzna za niezbędne, f) Jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów i konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 7 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. g) Jeżeli zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania robót objętych umową. h) Zmiana terminu wykonania zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku wystąpienia okoliczności nie zależnych od zamawiającego lub wykonawcy. i) Jeżeli zmiany nie są istotne. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: a. Znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej realizację umowy. Nie podlegają wykluczeniu, tj. nie otwarto wobec nich likwidacji i nie ogłoszono upadłości; Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: b. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: c. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia; Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: d. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności zgodnie z ustawodawstwem kraju, na terenie którego prowadzi działalność Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy łącznie spełniają następujące warunki: Zgadzają się ze wszystkimi wymaganiami niniejszego postępowania. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Ocena warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta powinna zawierać: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1), b. wypełniony i podpisany formularz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2), Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-06 Data ostatniej zmiany 2025-02-06 15:37:48 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a. Cena netto (C) - 85 punktów Przyznanie punktów w ramach kryterium Cena netto (C) oblicza się według poniższego wzoru: C1=CB/Cob x[85]pkt. gdzie: C1 - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę, CB - najniższa zaoferowana cena w postępowaniu, COB -cena zaoferowana w ofercie badana Czy kryterium cenowe NIE Opis b. Gwarancja (G) punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu: - Gwarancja 24 miesiące- 0 pkt - Gwarancja 36 miesięcy - 5 pkt - Gwarancja 48 miesięcy- 10 pkt - Gwarancja 60 miesięcy- 15 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu MARCIN BREWKA tel.: 509691900 e-mail: zajazd@zajazdjurajski.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025