Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa zestawu 25 sztuk form wtryskowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa zestawu 25 sztuk form wtryskowych

Data zamieszczenia: 2025-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: airRoxy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Graniczna 40
44-178 Przyszowice
powiat: gliwicki
+48 609 663 449
invest@airroxy.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214251
Województwo: śląskie
Miasto: Przyszowice
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 609 663 449
Termin składania ofert: 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa zestawu 25 sztuk form wtryskowych
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-01GE/23 - Dywersyfikacja działalności przedsiębiorstwa poprzez wprowadzenie na rynek znacząco ulepszonych wentylatorów

Część 1
Formy wtryskowe 25 szt.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa zestawu 25 sztuk form wtryskowych, w tym:
1. Forma wtryskowa do ABS z kanałem gorącym i automatycznym lub półautomatycznym wtryskiem - 23 szt.
2. Forma wtryskowa do poliwęglanu z kanałem gorącym i automatycznym wtryskiem - 1 szt.
3. Forma wtryskowa do polipropylenu z kanałem gorącym i automatycznym wtryskiem - 1 szt.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Zaprojektowanie form wtryskowych na podstawie dostarczonych wzorów elementów i opisu form.
2. Wykonanie form wtryskowych zgodnie z opracowanym projektem oraz dostarczonym opisem form.
3. Dostarczenie próbek wtrysków do akceptacji Zamawiającego i wykonanie poprawek pod względem technologicznym i estetycznym.
4. Dostarczenie zestawu 25 form wtryskowych do siedziby Zamawiającego.
Wzory elementów oraz opis form zostaną dostarczone Oferentowi (zwanemu dalej również Wykonawcą), tj. wysłane fizycznie na podany adres po podpisaniu i dostarczeniu Umowy o zachowaniu poufności, której wzór zamieszczono w Załączniku nr 2 niniejszego Zapytania.
Szczegółowy opis postępowania został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym nr 1/2025.
Okres gwarancji
co najmniej 60 miesięcy i 1 mln wtrysków

CPV: 43415000-5, 79930000-2

Dokument nr: 2025-70538-214251, 1/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-11

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
gliwicki
Gmina
Gierałtowice
Miejscowość
Przyszowice

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych dostaw lub usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeśli staną się one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia i zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Warunki zmiany umowy
Przewiduje się możliwość zmiany Umowy z Wykonawcą w szczególności w przypadku:
1. zmian obowiązujących przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych wpływających na warunki realizacji Umowy oraz zmian umowy o dofinansowanie projektu (zmian zakresu projektu i harmonogramu),
2. zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
3. zmian terminu wykonania Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy - maksymalnie o czas ich występowania,
4. zmian terminu wykonania Umowy, wynikających ze zmian harmonogramu realizacji projektu, uzasadnionych zmianą organizacji pracy lub potrzebą wykonania dodatkowych prac,
5. zmian terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Przedmiotu Umowy - maksymalnie o czas jej występowania,
6. zmian w organizacji prac i zakresie prac wymuszonych sytuacją epidemiologiczną lub długofalowymi skutkami pandemii na świecie,
7. zmian zakresu Umowy o dostawy/prace dodatkowe, które nie zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym, a których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - o zakres i wartość tych dostaw/prac na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
I. WYMAGANIA PODSTAWOWE
1. Wykonawca musi uzyskać od Zamawiającego wzory elementów i opis form.
2. Warunkiem przekazania wzorów elementów i opisu form jest przesłanie przez Oferenta Umowy o zachowaniu poufności, na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
3. Umowa o zachowaniu poufności musi zostać dostarczona w oryginale do siedziby Zamawiającego lub jako dokument opatrzony podpisem elektronicznym kwalifikowanym, wysłanym na adres mailowy invest@airroxy.com
4. Umowa o zachowaniu poufności musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania podmiotu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym.
5. Po otrzymaniu ww. Umowy wzory elementów i opis form zostaną dostarczone Oferentowi, tj. wysłane fizycznie na podany w Umowie adres.
II. WYKLUCZENIA
1. Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) oraz w rozporządzeniu (UE) 2022/576,
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wobec którego otwarto proces likwidacyjny lub upadłościowy.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Ofertę należy sporządzić na druku ,,Formularz ofertowy" stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim lub angielskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (dopuszcza się skan oferty podpisanej własnoręcznie lub ofertę podpisaną podpisem elektronicznym).
2. ,,Formularz ofertowy" nie może być modyfikowany przez Wykonawcę, pod rygorem odrzucenia oferty.
3. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z Formularzem ofertowym:
A. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo.
4. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami w tym zakresie wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-06
Data ostatniej zmiany
2025-02-06 15:39:18

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 98%
Metoda przyznawania punktów w ramach kryterium została opisana w załączonym Zapytaniu ofertowym nr 1/2025.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarantowana trwałość formy - 2%
Metoda przyznawania punktów w ramach kryterium została opisana w załączonym Zapytaniu ofertowym nr 1/2025.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Roksana Krzych
tel.: +48 609 663 449
e-mail: invest@airroxy.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.