Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
167z dziś
6428z ostatnich 7 dni
26239z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Scena mobilna, Reflektor LED z regulowanym kątem świecenia, Ruchoma głowica LED z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Scena mobilna, Reflektor LED z regulowanym kątem świecenia, Ruchoma głowica LED z profilowaniem, Konsola oświetleniowa

Data zamieszczenia: 2025-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Event-Expert Jakub Wolański
al. Jarzębinowa 25
05-825 Książenice
powiat: grodziski
666977300
kuba.wolanski@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214477
Województwo: mazowieckie
Miasto: Książenice
Wadium: ---
Nr telefonu: 666977300
Termin składania ofert: 2025-02-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr. EE/1/2025
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-8268/24 - KPOD.01.03-IW.01-8268/24

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE nr. EE/1/2025

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1). Opis ogólny
a) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Zapytanie ofertowe nr EE/1/2025 w sprawie dostawy:
a. Scena mobilna - 1 sztuka
b. Reflektor LED z regulowanym kątem świecenia - 6 sztuk
c. Ruchoma głowica LED z profilowaniem - 4 sztuki
d. Konsola oświetleniowa - 1 sztuka
Zakres działań w ramach komponentu inwestycyjnego jest ściśle związany z wdrożeniem do oferty firmy nowej usługi dotyczącej kina mobilnego. Informujemy, iż wszystkie podane w przedmiocie zamówienia ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególne procesy, które zostały wykorzystane do scharakteryzowania produktów lub usług mają tylko znaczenie poglądowe, a zamawiający dopuszcza rozwiązania takie jak opisano lub równoważne, pod warunkiem spełniania przez nie wymagań opisanych w zapytaniu ofertowym.
b) Rodzaj zamówienia: dostawa
c) CPV:
- 44210000-5 Konstrukcje i części konstrukcji.
- 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe
- 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne (83)
- 31530000-0 Części lamp i sprzętu oświetleniowego
- 31527260-6 Systemy oświetleniowe
2). Cel Zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy zamówienia polegającego na dostawie:
a. Scena mobilna - 1 sztuka
b. Reflektor LED z regulowanym kątem świecenia - 6 sztuk
c. Ruchoma głowica LED z profilowaniem - 4 sztuki
d. Konsola oświetleniowa - 1 sztuka
w ramach projektu ,,Rozszerzenie i dywersyfikacja oferty firmy event-expert Jakub Wolański poprzez wprowadzenie nowej usługi - mobilnego kina w woj. mazowieckim" realizowanego przez Zamawiającego w ramach Programu realizowanego przez Zamawiającego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Zamawiający jest podmiotem niezobowiązanym do stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, której obowiązek stosowania wynika z zapisów ,,Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" opublikowanych przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej.
3). Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego założenia, przedstawiony są w specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1a.
4). Wymagania inne:
a) Dostawę przedmiotu zamówienia, wolnego od wad prawnych i fizycznych (nie będzie naruszać żadnych praw w szczególności praw własności intelektualnej osób trzecich oraz nie będzie obciążony żadnymi prawami osób trzecich) przedmiotu zamówienia zgodnie z specyfikacją techniczną, do miejsca realizacji projektu: event-expert Jakub Wolański Al. Jarzębinowa 25, 05-825 Książenice, najpóźniej:
W przypadku:
a. Scena mobilna - 1 sztuka: do dnia 31.08.2025
b. Reflektor LED z regulowanym kątem świecenia - 6 sztuk: do dnia 15.03.2025
c. Ruchoma głowica LED z profilowaniem - 4 sztuki: do dnia 15.03.2025
d. Konsola oświetleniowa - 1 sztuka: do dnia 15.03.2025
b) Oświadczenia iż oferowany Przedmiot Dostawy spełnia wymagania techniczne i jakościowe określone w załączniku 1a zapytania ofertowego.
5). Warunki płatności ceny zostaną określone w umowie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym
6). Sprzedający zapewni minimum 12 miesięcy gwarancji;
7). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdy z 4 elementów wymienionych w Sekcji II, punkt 1, podpunkt a.
8). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9). Tryb postępowania: zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjnym.
10). Inne istotne warunki:
a) Termin ważności oferty - 28.02.2025
b) Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. która spełnia techniczne wymagania ustalone przez zamawiającego, a następnie otrzyma największą liczbę punktów), po wybraniu oferty, zostanie zawarta umowa na dostawę. Umowa ta zostanie zawarta do dnia 28.02.2025 roku, na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty i zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie wykonaną dostawę.
c) Zamówienie nie stanowi części zamówienia w projekcie, w rozumieniu ,,Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027", z uwagi na jego charakter pod względem technicznym i funkcjonalnym.
11). Odwołanie, zmiana lub sprostowanie zapytania ofertowego/unieważnienie postępowania
1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może bez podania przyczyny odwołać lub zmienić warunki zapytania ofertowego, w szczególności wydłużyć termin składania ofert lub dokonać zmiany lub uchylenia poszczególnych postanowień zapytania ofertowego, z sposób zgodny z wytycznymi.
2. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może bez podania przyczyny prostować błędy pisarskie, rachunkowe lub inne oczywiste omyłki w treści zapytania ofertowego.
3. O odwołaniu lub zmianie warunków postępowania, jak i o sprostowaniu treści zapytania ofertowego, Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty lub otrzymali pierwotną wersję zapytania ofertowego, a ponadto informację o powyższych okolicznościach upubliczni w takiej samej formie, w jakiej upublicznione zostało zapytanie ofertowe.
4. Informacja o dokonanych zmianach zapytania ofertowego powinna zawierać co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego a także opis dokonanych zmian. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
5. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że będzie mógł zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- stwierdzono występowanie innych, nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiającej realizację zamówienia.
- Informację o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, o której mowa w p § 6, oraz przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
12). Zastrzeżenia
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji co do ceny oferty, ze wszystkimi wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu, na etapie wybrania najlepszej oferty, przed sporządzeniem protokołu i podpisaniem umowy.
W wyniku negocjacji nie może dojść do pogorszenia warunków (np. wzrostu
ceny) lub zmiany opisu przedmiotu zamówienia czy też innych istotnych warunków zamówienia.
Prowadzone negocjacje będą udokumentowane, np. notatką oraz ofertami skorygowanymi w wyniku
negocjacji. Wynika to z konieczności zachowania właściwej ścieżki audytu.

CPV: 31500000-1, 31520000-7, 31530000-0, 44210000-5

Dokument nr: 2025-86003-214477, EE/1/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-18

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
grodziski
Gmina
Grodzisk Mazowiecki
Miejscowość
Książenice

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiany:
a) dotyczą sposobu i terminu realizacji zamówienia na skutek:
o zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów,
o gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność, prawna, ekonomiczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy w umownym terminie,
o gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność za którą odpowiada Zamawiający, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy w umownym terminie,
o na skutek zmiany zasad finansowania projektu wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami przyznającymi dofinansowanie,
o na skutek zaistnienia innych czynników związanych z realizacją przedmiotowego projektu niezależnych od Zamawiającego
W przypadku wystąpienie powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
Opóźnienia, o których mowa powyżej, muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez obie strony.
W ww. przypadkach strony ustalają nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi tych opóźnień.
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
? zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
c) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
? w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
? w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
e) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 382 000 EUR w przypadku robót budowlanych, a 140 000 EUR w przypadku dostaw i usług (Średni kurs PLN w stosunku do EUR stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień ogłaszany jest w drodze obwieszczenia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski", oraz zamieszczany na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych) i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Zmiana umowy w sprawie zamówienia jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności jeżeli zmiana: wprowadza warunki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści; narusza równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie; w sposób znaczny rozszerza albo zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy; polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w przypadkach innych, niż wskazane w lit. d.
f) Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania);
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
a. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
b. i) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie (stanowiące załącznik nr 2) o braku zaległości podatkowych oraz o niezaleganiu ze składkami w stosunku do ZUS v lub odpowiednika krajowego oferenta + dodatkowo Oferent jest zobligowany do dostarczenia, zaświadczenia o braku zaległości podatkowych oraz o niezaleganiu ze składkami w stosunku do ZUS v lub odpowiednika krajowego oferenta, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert tj. po 18 listopada 2024: Oferent zobowiązany jest dostarczyć oryginał zaświadczenia z ZUS i US w terminie nie późniejszym niż 7 dni po terminie dokonania wyboru Wykonawcy tj. do dnia 25.02.2025. Pod groźbą odrzucenia oferty.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
a) Oferta powinna być złożona na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania).
b) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1a do niniejszego zapytania ofertowego potwierdzające spełnienie przez dostawcę w oferowanym przedmiocie zamówienia wszystkich minimalnych parametrów technicznych pożądanych przez zamawiającego oraz warunków dostawy Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do niniejszego zapytania.
c) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania);
d) Oświadczenia że Wykonawca zapoznał się z treścią ww. zapytania ofertowego i nie wnoszę/-imy do niego żadnych zastrzeżeń oraz przyjmuję/-my warunki w nim zawarte (załącznik numer2 ).
e) Oświadczenie że wykonawca realizuje zasadę zrównoważonego rozwoju w procesie produkcyjnym swoich produktów (Zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania);
f) Wykonawcy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 PZP, tj. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia
(Zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania)
g) Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, w przypadku gdy pozyskał bezpośrednio lub pośrednio ich dane osobowe, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu - Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania,
h) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
i) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie (stanowiące załącznik nr 2) o braku zaległości podatkowych oraz o niezaleganiu ze składkami w stosunku do ZUS v lub odpowiednika krajowego oferenta + dodatkowo Oferent jest zobligowany do dostarczenia, zaświadczenia o braku zaległości podatkowych oraz o niezaleganiu ze składkami w stosunku do ZUS v lub odpowiednika krajowego oferenta, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert tj. po 18 listopada 2024: Oferent zobowiązany jest dostarczyć oryginał zaświadczenia z ZUS i US w terminie nie późniejszym niż 7 dni po terminie dokonania wyboru Wykonawcy tj. do dnia 25.02.2025. Pod groźbą odrzucenia oferty.
j) Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
o pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Wykonawca przedstawia deklarację braku wyżej wymienionych powiązań, której wzór stanowi załącznik nr 3 niniejszego zapytania ofertowego.
UWAGA: Oferty niekompletne będą odrzucane.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Sposób przygotowania ofert, termin i miejsce złożenia oferty:
a) Ofertę sporządzić należy na załączonym druku ,,Formularz Ofertowy" (załącznik nr 1). Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną do tego osobę (lub osoby), zgodnie z zasadami reprezentacji danego Wykonawcy.
b) Do oferty należy załączyć oświadczenie potwierdzające spełnienie przez dostawcę w oferowanym przedmiocie zamówienia wszystkich minimalnych parametrów technicznych pożądanych przez zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1a do niniejszego zapytania, oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, oraz w zakresie wykluczeń w odniesieniu do podmiotów powiązanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
c) Dodatkowo do oferty ma być ponadto załączony/e:
o Oświadczenie o braku zaległości podatkowych oraz o niezaleganiu ze składkami w stosunku do ZUS lub odpowiednika krajowego oferenta, stanowiące załącznik numer 2 + Dodatkowo Oferent jest zobligowany do dostarczenia zaświadczenia o braku zaległości podatkowych oraz o niezaleganiu ze składkami w stosunku do ZUS v lub odpowiednika krajowego oferenta, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert tj. po 18 listopada 2024 roku (Oferent zobowiązany jest dostarczyć oryginał zaświadczenia z ZUS i US w terminie nie późniejszym niż 7 dni po terminie dokonania wyboru Wykonawcy tj. do dnia 25.02.2025. Pod groźbą odrzucenia oferty.)
d) Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć w terminie do 18.02.2025 r., za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) dostępną tu: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ po rejestracji i zalogowaniu się do systemu zgodnie z instrukcją oferenta BK2021 dostępną tu: https://archiwum bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction lub innej stronie wskazanej w komunikacie w Bazie konkurencyjności.
e) Termin składania ofert: do dnia 18.02.2025 roku, do północy. Oferty złożone po terminie ich składania zostaną odesłane do Wykonawców bez analizy i otwierania. Wybór oferenta nastąpi w dniu 19.02.2025 roku.
f) Oferty przygotowywane i składane są na koszt Oferenta.
g) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
h) Zmiany albo wycofanie oferty przez oferenta, przed upływem terminu składania ofert, są dopuszczalne.
i) Niniejsze Zapytanie Ofertowe zamieszczone jest w bazie konkurencyjności dostępnej pod adresem: www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl
j) W trakcie postępowania dotyczącego niniejszego Zapytania Ofertowego, do jego zakończenia rozumianego jako zawarcie umowy z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wszelkie zapytania, wyjaśnienia, wnioski i zawiadomienia Zamawiającego lub Wykonawców mogą być przekazywane drogą elektroniczną, poprzez stronę https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
k) Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego publikowana jest w Bazie konkurencyjności (BK2021) https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
l) Komunikacja w ramach postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenia zapytania ofertowego, składania ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Oferentem oraz przekazywania dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą Bazy konkurencyjności (BK2021) https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
m) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym lub odwołania postępowania. W przypadku wprowadzenia takich zmian Zamawiający może wyznaczyć inny termin składania ofert.
n) W razie potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednorazowego wezwania Wykonawcy do uzupełnienia/poprawy lub wyjaśnienia treści oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia/poprawy oferty/złożenia wyjaśnień w terminie 3 dni kalendarzowych. Zamawiający nie przewiduje dla uczestników postępowania środków odwoławczych od rozstrzygnięcia Zamawiającego podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia.
o) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez uprzedniego informowania Wykonawców oraz bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania.
p) Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Wyjaśnienia treści oferty i poprawienie omyłek
a) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
b) Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
c) Zamawiający poprawia w ofercie:
? oczywiste omyłki pisarskie;
? oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
? inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym dostawcę, którego oferta została poprawiona.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-06
Data ostatniej zmiany
2025-02-06 17:50:50

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium 1 (K1): CENA - waga 60%: Dokładny opis kryterium i sposób przyznawania punktów znajduje się w załączniku "Zapytanie ofertowe", Sekcja III, punkty 2 i 3
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 2 (K2): CZAS REAKCJI SERWISU NA AWARIĘ - waga 20%: Dokładny opis kryterium i sposób przyznawania punktów znajduje się w załączniku "Zapytanie ofertowe", Sekcja III, punkty 2 i 3
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 3 (K3): GWARANCJA - waga 20%: Dokładny opis kryterium i sposób przyznawania punktów znajduje się w załączniku "Zapytanie ofertowe", Sekcja III, punkty 2 i 3

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jakub Wolański
tel.: 666977300
e-mail: kuba.wolanski@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.