małopolskie (Niedźwiedź)
kujawsko-pomorskie (Grudziądz)
mazowieckie (Radom)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odnowa przestrzeni publicznych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Płużnica Płużnica, 60 87-214 Płużnica powiat: wąbrzeski (56) 6875200 sekretariat@pluznica.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1056061 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Płużnica |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (56) 6875200 |
Termin składania ofert: | 2025-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Odnowa przestrzeni publicznych na terenie gminy Płużnica. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I Przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Bartoszewice. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) prace rozbiórkowe na zewnątrz oraz wewnątrz obiektu b) oczyszczenie terenu z zakrzaczeń, c) wymurowanie ścian, d) wykonanie termoizolacji stropodachu, e) wykonanie kominków wentylacyjnych systemowych, f) wykonanie pokrycia dachowego, g) naprawa uszkodzonych ścian, h) wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych, i) wykonanie izolacji termicznej ścian nadziemia, j) wykonanie nowej posadzki na obiekcie, k) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, l) wykonanie sufitu podwieszanego, m) wykonanie ścianek działowych, n) montaż zadaszenia systemowego nad wejściami do budynku, o) roboty instalacyjne sanitarne - przebudowa instalacji wod-kan., p) roboty instalacyjne centralnego ogrzewania, q) roboty instalacyjne elektryczne - wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem opraw oświetleniowych energooszczędnych, r) roboty wykończeniowe - szpachlowanie, malowanie ścian, montaż glazury, ułożenie gresu na całym obiekcie, s) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, t) utwardzenie terenu - kostka brukowa na chodniku, parkingu oraz opaska żwirowa. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z Załącznika nr 1a oraz Załącznika nr 10a dla części I przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 1a - dokumentacja techniczna Świetlica Bartoszewice Część II Przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Bielawy. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu płatwiowo kleszczowego oraz stropu belkowego, b) demontaż oraz utylizację istniejącego pokrycia z płyt azbestowo cementowych, c) demontaż wszelkich elementów na budynku, d) roboty rozbiórkowe ścian wewnętrznych, e) wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi, f) wymurowanie ściany między częścią świetlicy a częścią mieszkalną ściany oddzielenia, g) przeciwpożarowego na kondygnacji poddasza ponad płaszczyznę dachu, h) naprawa zarysowanej ściany zewnętrznej, i) wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych, j) wykonanie izolacji termicznej ścian nadziemia, k) wykonanie izolacji termicznej kominy oraz ościeża, l) docieplenie stropu, m) docieplenie stropu belkowego nad parterem, n) poszerzenie otworu wejściowego do budynku, o) poszerzenie pomieszczenia sanitarnego, p) poszerzenie otworu do pomieszczenia sanitarnego, q) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, r) montaż zadaszenia systemowego nad wejściami do budynku, s) wykonanie pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, t) wykonanie montażu jednostki pompy ciepła, u) wykonanie kominków wentylacyjnych systemowych, v) roboty instalacyjne sanitarne - przebudowa instalacji wod.-kan., w) roboty instalacyjne elektryczne - wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem opraw oświetleniowych energooszczędnych, x) roboty wykończeniowe - malowanie ścian, montaż glazury, ułożenie gresu, y) utwardzenia terenu - kostka betonowa chodnik , parking oraz opaska żwirowa. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z Załącznika nr 1b oraz Załącznika nr 10b dla części II przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 1b - dokumentacja techniczna Świetlica Bielawy. Część III Przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Ostrowo. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) demontaż oraz utylizację istniejącego pokrycia dachowego, b) demontaż oraz renowacja podkonstrukcji stalowej syreny alarmowej, c) rozbiórka ścianek działowych, d) rozbiórka posadzki betonowej, e) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, f) skucie istniejących parapetów, g) wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi, h) wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami blacharskimi, i) wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych, j) wykonanie izolacji termicznej ścian nadziemia, k) przemurowanie kominów, l) wykonanie izolacji termicznej kominy oraz ościeża, m) docieplenie stropu belkowego nad parterem, n) wykucie otworów okiennych i drzwiowych, o) wykonanie nowej posadzki wraz z warstwą izolacji termicznej, p) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, q) wykonanie ścian działowych g-k oraz sufitów podwieszanych g-k, r) wykonanie posadowienia do montażu jednostki zewnętrznej pompy ciepła, s) wykonanie kominków wentylacyjnych systemowych, t) dostosowanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych, u) roboty instalacyjne sanitarne, v) roboty instalacyjne elektryczne - wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem opraw oświetleniowych energooszczędnych, w) roboty wykończeniowe - malowanie ścian istniejących, montaż glazury, ułożenie gresu, x) utwardzenia terenu - kostka betonowa chodnik , taras , parking oraz opaska żwirowa wraz z wykonaniem miejsca dla osób niepełnosprawnych. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z Załącznika nr 1c oraz Załącznika nr 10c dla części III, przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 1c - dokumentacja techniczna Świetlica Ostrowo. CPV: 45000000-7, 45111300-1,45100000-8,45111200-0,45342000-6,34953000-2,45247240-4,45450000-6, 45430000-0 Dokument nr: 2025/BZP 00093628, ZP.271.2.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 09:35 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1056061 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 Pzp) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej - jakim jest - platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pluznica pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Zamawiający dopuszcza, awaryjnie np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej, komunikację z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: m.orczykowska@pluznica.pl, 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zalecenia: 1) formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z ,,OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych" zwanego dalej Rozporządzeniem KRI, 2) zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf, 3) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z 4) wśród formatów powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie, 5) zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB (wraz z podpisem), oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB (wraz z podpisem), 6) w przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, 2) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym, 3) zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 7) zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików, 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2), zwanego jako ,,RODO" udostępniam klauzulę informacyjną. 2. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Płużnica. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby Urząd Gminy w Płużnicy, Płużnica 60, 87-214 Płużnica e-mail: sekretariat@pluznica.pl telefonicznie 56/ 687 52 15. 3. Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@pluznica.pl 1) Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit b) i c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego, jak również w celu zawarcia umowy między Zamawiającym a Wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana oraz jej realizacji (też umowa o podwykonawstwo), a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji, b) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Twojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające). 2) Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zamówienia publicznego w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, właściciele platformy zakupowej, na której prowadzone będzie postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty świadczące usługi bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pracownikom oraz współpracownikom administratora. 3) Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi informatyczne i inne jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw. 4) Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak: a) przez okres 5 lat dla dokumentacji zamówień publicznych. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy, b) przez okres 10 lat dla umów cywilno-prawnych wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy, c) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż do czasu wskazanego w pkt 1. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora masz prawo do: a) dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem dostępu wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, c) usunięcia danych, na podstawie art. 17 RODO, jeżeli: wycofasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub dla których były przetwarzane, dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych nie przysługuje: d) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, e) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora przed jej cofnięciem. Podanie Twoich danych: a) jest wymogiem ustawy na podstawie, której działa administrator związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego zobowiązują go przepisy prawa - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych: b) jest wymogiem umownym. Jeżeli nie podasz nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli podpisać i realizować z Tobą umowy: c) jest dobrowolne w zakresie zgody, która może być cofnięta w dowolnym momencie. Przysługuje Ci także skarga do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Warszawa Ul. Stawki 2, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1056061 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-24 09:30 Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1056061 - w myśl Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025