śląskie (Jaworzno)
małopolskie (Gołcza)
lubelskie (Chodel)
mazowieckie (Piaseczno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa agregatu prądotwórczego |
Data zamieszczenia: | 2025-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Polkowicki ul. św. Sebastiana 1 59-100 Polkowice powiat: polkowicki tel. 76 746 15 00, 76/746 15 20, tel. 76 729 92 67 sekretariat@powiatpolkowicki.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Polkowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 76 746 15 00, 7 |
Termin składania ofert: | 2025-02-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA agregatu prądotwórczego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO, ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ I STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO Zgodnie z umową o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0409/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 z dnia 18.04.2024 r. w ramach realizacji projektu ,,Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego", finansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23, IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego (nieużywanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 r.) agregatu prądotwórczego w ramach realizacji projektu ,,Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego", finansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23. 2. Agregat jak w ust. 1 powinien spełniać poniższe minimalne wymagania: o prądotwórczy przenośny, osadzony na wzmocnionej ramie wyposażonej w koła transportowe, możliwe do przemieszczenia przez jedną osobę; o Rozruch: elektryczny z kluczyka; o Zabezpieczenie przeciw przeciążeniowe: tak; o Możliwość całodobowej pracy ciągłej: tak; o Wbudowany system chłodzenia silnika cieczą: tak; o Moc znamionowa: 10 kW; o Moc maksymalna: 12 kW; o Spalanie na poziomie 80%: max 2,5l na godzinę; o Stabilizacja napięcia AVR: tak; o Gniazdo jednofazowe: tak, o napięciu 230V; o Gniazdo trójfazowe: tak, o napięciu 400V, 16A; o Przełącznik międzyfazowy: tak, 100% mocy na gnieździe 400V, min. 80% mocy na gnieździe 230V; o Możliwość rozbudowy o moduł samoczynnego zapłonu rezerwy: tak; o Elektroniczny wyświetlacz: wskazujący ilość przepracowanych motogodzin, napięcie, częstotliwość, temperaturę pracy agregatu, generowaną moc; o Lampka ostrzegawcza o niskim poziomie oleju: tak; o Tablica bezpiecznikowa: tak; o Amperomierz: tak; o Uziemienie: tak; o Zbiornik paliwa: min 34l; o Możliwość przedłużenia rury wydechowej: tak; o Akumulator wewnętrzny: 45Ah; o Wyposażenie do obsługi bieżącej: wtyczka 230V, wtyczka 400V, komplet kluczyków do stacyjki, zaciski na akumulator, zestaw kluczy serwisowych, śrubokręt, klucz do filtra oleju, zapasowy filtr paliwa, zapasowy filtr oleju, lejek do wymiany oleju; o Gwarancja na agregat: min. 24 miesiące; 3. Agregat fabrycznie nowy, zaopatrzony w płyny eksploatacyjne, paliwo zatankowany do pełna, akumulatory itp. - urządzenie kompletne, gotowe do eksploatacji. V. Wymagania ogólne dotyczące rozliczenia zamówienia: 1. Wykonawca w dniu odbioru zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji zawierającej w szczególności: ? karty/książki gwarancyjnej agregatu prądotwórczego; ? dokumentację techniczno - ruchową agregatu; ? atesty materiałowe, certyfikatów, deklaracji zgodności/deklaracji właściwości użytkowych (jeśli dotyczą); ? dokumenty dopuszczenia do obrotu na obszarze Unii Europejskiej; ? instrukcję eksploatacji lub użytkowania/obsługi; ? harmonogram obsługi konserwacyjnej i serwisowej oraz wykaz punktów serwisowych; 2. Ww. dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej - dokumentacja w języku polskim. DOSTAWA dopuszczalna jest tylko i wyłącznie w dniach roboczych w godz.ch pracy urzędu od godz. 8:00 - 15:00. CPV: 31120000-3 Dokument nr: OA.041.1.1.2025 Otwarcie ofert: XIII. OTWARCIE OFERT. OCENA I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ. 1. Otwarcie ofert ma charakter niejawny. Składanie ofert: 2. Oferta powinna zostać złożona na adres e-mail: sekretariat@powiatpolkowicki.pl. XII. TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę należy złożyć do dnia 12 lutego 2025 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin realizacji umowy: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: w ramach realizacji projektu ,,Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego", finansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23. II. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA: Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: OA.041.1.1.2025 Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie. III. PODSTAWY PRAWNE PROWADZENIA POSTĘPOWANIA: 1. Postępowanie jest prowadzone w formie zaproszenia do składania ofert, zgodnie z § 13 ust. 4 pkt 1 oraz ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień Starostwa Powiatowego w Polkowicach wraz z zasadami zapewnienia bezstronności i obiektywizmu w postępowaniach, stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 7/2023 Starosty Polkowickiego z dnia 16 lutego 2023 r. w sprawie wprowadzenia "Regulaminu udzielania zamówień Starostwa Powiatowego w Polkowicach wraz z zasadami zapewnienia bezstronności i obiektywizmu w postępowaniach", zmienionego Zarządzeniem Nr 28/2023 Starosty Polkowickiego z dnia 30 maja 2023 r. oraz Zarządzeniem Nr 10/2024 Starosty Polkowickiego z dnia 21 marca 2024 r., oraz Zarządzeniem Nr 5/2025 Starosty Polkowickiego z dnia 17 stycznia 2025 r. oraz Zarządzeniem Nr 6/2025 Starosty Polkowickiego z dnia 22 stycznia 2025 r. w związku z § 1 ust. 3 Uchwały Nr 2/4/2024 Zarządu Powiatu Polkowickiego z dnia 15 maja 2024 r. w sprawie powierzenia czynności do przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Niniejsze zaproszenie do składania ofert zostało upublicznione poprzez zamieszczenie na stronie internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiatpolkowicki.pl/index.php?type=4&name=bt73&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu20&value%5B1%5D=9 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu: 2.1. W odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawców: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2.2. W odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507). VIII. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: 1. Spełnianie warunków określonych w Rozdziale VII zostanie zweryfikowane na podstawie oświadczeń wykonawcy oraz na podstawie informacji zawartych w wykazie dostaw zawartym w formularzu oferty - załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania informacji zawartych w ofercie poprzez wezwanie do złożenia wyjaśnień, wezwania Wykonawców do przedłożenia dokumentów potwierdzających informacje zawarte w ofercie. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży wyjaśnień, dokumentów, złożone dokumenty będą nieczytelne lub będą budziły wątpliwości, co do ich prawdziwości - Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich uzupełnienia w terminie 3 dni roboczych. Niezłożenie przez Wykonawcę mimo wezwania do wyjaśnień, uzupełnienia w ww. terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Zamawiający niezwłocznie (nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert) udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, z tym że ewentualna zmiana terminu składania ofert nie wpłynie na bieg tego terminu. 3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienia treści zaproszenia do składania ofert wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2 lub będzie dotyczył udzielonych wyjaśnień, Zamawiającemu przysługuje prawo do pozostawienia wniosku bez rozpoznania. 4. Treść wyjaśnienia zostanie wysłana do Wykonawców, którzy złożyli wniosek o wyjaśnienia. X. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY 1. Każdy z Wykonawców składa jedną ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert wraz ze wszystkimi oświadczeniami w formularzu ofertowym. 3. Składanie ofert w wersji elektronicznej: 3.1 Oferta w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, powinna zostać przesłana ww. adres e-mail z oznaczeniem w temacie e-maila ,,OFERTA" i z podaniem nazwy zamówienia, którego dotyczy . 3.2 Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w krajowym rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną. 3.3 Decyduje data odebrania oferty na serwerze Powiatu Polkowickiego. 4. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert. 5. Wykonawca może zmienić ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wycofać ofertę przed rozstrzygnięciem postępowania przez Zamawiającego. 6. Oferta złożona po terminie nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego i zostaje odrzucona z powodu uchybienia formalnego. 7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na wzorze formularza załączonego do zaproszenia do składania ofert. 8. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 8.1 formularz ofertowy wraz z oświadczeniami - załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert oraz kartą katalogową oferowanego produktu; 8.2 ponadto - jeśli dotyczy - należy złożyć dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10. Wykonawca składając ofertę może dokonać zastrzeżenia, że nie zezwala na udostępnianie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji pozostałym uczestnikom postępowania. W tym celu należy podać strony oferty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i oddzielić je od części jawnej oferty. 11. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Poprawki powinny być dokonane w sposób czytelny. XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1. Cenę ofertową stanowi kwota podana na formularzu ofertowym. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie. 2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszym zaproszeniu do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m. in. koszt przedmiotu zamówienia, koszty dostawy oraz ryzyko związane z transportem do miejsca wydania, inne koszty niezbędne dla prawidłowej realizacji Umowy. 3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający przewiduje negocjacje dot. ceny. 4. Zamawiający przewiduje również możliwość negocjacji w przypadku gdy cena oferty najkorzystniejszej jest wyższa niż kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z treścią zaproszenia do składania ofert. 3. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź uzupełnień braków formalnych wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty. 4. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę. W terminie 2 dni roboczych od zawiadomienia, Wykonawca może nie zgodzić się na dokonanie poprawek. Oferta jego w takim przypadku podlega odrzuceniu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów, to jest została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku, gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przeznaczonych w budżecie projektu na dostawę objętą niniejszym postępowaniem lub gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie. 6. W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i podjęcia negocjacji lub wybrania oferty Wykonawcy, którego oferta jest kolejną najkorzystniejszą. XIV. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria: KRYTERIUM Cena brutto - 100 punktów C= (cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) * 100 Deklarację ceny należy wpisać w formularzu oferty. 2. Oceniona jako najkorzystniejsza zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów obliczonych wg powyższych zasad. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Punktacja zostanie obliczona na podstawie danych zawartych w formularzu ofertowym. XV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Złożona oferta musi zawierać 30 dniowy termin związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o kolejny okres, nie dłuższy niż 60 dni. XVI. WYNIKI POSTĘPOWANIA: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 100 pkt. 2. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, w którym Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn. 3. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje Wykonawców mailowo na adres z którego została złożona oferta. 4. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zawarcia Umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. XVII. PODMIOTY POWIĄZANE: 1. Z postępowania wyklucza się Wykonawców powiązanych kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. 2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na: a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa; c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzieleniu zamówienia. e) Pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2.1 Na potwierdzenie braku powiązań, o których mowa w ust. 2 Wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym. Kontakt: IX. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT: 1. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: 1.1 Maciej Boroń - Informatyk, email: maciej.boron@powiatpolkowicki.pl, 76/746 15 20 Pn-Pt, w godzinach od 8:00 do 15:00; 1.2 Agnieszka Mietlińska - Pełnomocnik ds. zamówień publicznych, email: agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl , tel. 76 729 92 67, Pn - Pt, w godzinach od 8:00 do 14:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025