Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
26300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa prefabrykatów betonowych na drogi gminne

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa prefabrykatów betonowych na drogi gminne

Data zamieszczenia: 2025-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Chełmiec
ul. Papieska 2
33-395 Chełmiec
powiat: nowosądecki
przetargi@chelmiec.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Chełmiec
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA prefabrykatów betonowych na drogi gminne
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: DOSTAWA prefabrykatów betonowych na drogi gminne.
2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę następujących materiałów:
2.1. Przepust fi 300 mm dł. 1000 mm (Zbrojony) - 20 szt.
2.2. Przepust fi 400 mm dł. 1000 mm (Zbrojony) - 20 szt.
2.3. Przepust fi 500 mm dł. 1000 mm (Zbrojony) - 50 szt.
2.4. Przepust fi 600 mm dł. 1000 mm (Zbrojony) - 50 szt.
2.5. Płyta ażurowa 600x900x100 mm (zbrojona) - 500 szt.
2.6. Płyta ażurowa 600x400x80 mm - 150 szt.
2.7. Koryto ściekowe 50x55x(2x80) mm - 100 szt.
2.8. Koryto ściekowe 500x400x(2x35) - 1730 szt.
2.9. Koryto ściekowe 500x450x600 mm - 150 szt.
2.10. Koryto ściekowe 400x500x120 mm - 100 szt.
2.11. Koryto ściekowe 500x250x200 mm - 75 szt.
2.12. Koryto ściekowe 500x500x150 mm - 700 szt.
2.13. Koryto ściekowe 500x500x500 mm - 400 szt.
2.14. Kręgi zbrojne fi 800 mm dł. 1000 mm - 20 szt.
2.15. Kręgi zbrojne fi 1000 mm dł. 1000 mm - 10 szt.
2.16. Kręgi zbrojne fi 1200 mm dł. 1000 mm - 5 szt.
2.17. Nakrywa uliczna fi 800 mm - 10 szt.
2.18. Nakrywa uliczna fi 1000 mm - 10 szt.
2.19. Nakrywa uliczna fi 1200 mm - 5 szt.
2.20. Obrzeża trawnikowe 1m grubość 8 cm - 30 szt.
3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do załadunku, transportu i rozładunku zamówionego materiału we wskazane przez Zamawiającego miejsca.
4. Pozostały zakres obowiązków Wykonawcy i warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

CPV: 44114200-4

Dokument nr: 2025/BZP 00093508, ZGKIM.271.11.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-17 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a106ebf-e77b-4e3c-acc1-8ba4bf93269d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w rozdziale VIII SWZ.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@zgkim.chelmiec.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje Wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że:
a) Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chełmcu reprezentowany przez Dyrektora.
b) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych. Inspektor to osoba, z którą można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@chelmiec.pl we wszystkich sprawach dotyczących oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych.
2. Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXV SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-17 12:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XII SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKIM.271.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Dostawa prefabrykatów betonowych na drogi gminne.
2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę następujących materiałów:
2.1. Przepust fi 300 mm dł. 1000 mm (Zbrojony) - 20 szt.
2.2. Przepust fi 400 mm dł. 1000 mm (Zbrojony) - 20 szt.
2.3. Przepust fi 500 mm dł. 1000 mm (Zbrojony) - 50 szt.
2.4. Przepust fi 600 mm dł. 1000 mm (Zbrojony) - 50 szt.
2.5. Płyta ażurowa 600x900x100 mm (zbrojona) - 500 szt.
2.6. Płyta ażurowa 600x400x80 mm - 150 szt.
2.7. Koryto ściekowe 50x55x(2x80) mm - 100 szt.
2.8. Koryto ściekowe 500x400x(2x35) - 1730 szt.
2.9. Koryto ściekowe 500x450x600 mm - 150 szt.
2.10. Koryto ściekowe 400x500x120 mm - 100 szt.
2.11. Koryto ściekowe 500x250x200 mm - 75 szt.
2.12. Koryto ściekowe 500x500x150 mm - 700 szt.
2.13. Koryto ściekowe 500x500x500 mm - 400 szt.
2.14. Kręgi zbrojne fi 800 mm dł. 1000 mm - 20 szt.
2.15. Kręgi zbrojne fi 1000 mm dł. 1000 mm - 10 szt.
2.16. Kręgi zbrojne fi 1200 mm dł. 1000 mm - 5 szt.
2.17. Nakrywa uliczna fi 800 mm - 10 szt.
2.18. Nakrywa uliczna fi 1000 mm - 10 szt.
2.19. Nakrywa uliczna fi 1200 mm - 5 szt.
2.20. Obrzeża trawnikowe 1m grubość 8 cm - 30 szt.
3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do załadunku, transportu i rozładunku zamówionego materiału we wskazane przez Zamawiającego miejsca.
4. Pozostały zakres obowiązków Wykonawcy i warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przewidywana ilość materiałów (mieszanek) i wynikająca z niej maksymalna wartość umowy stanowią zamówienia podstawowe. Zamówienie podstawowe będzie realizowane do końca okresu obowiązywania umowy lub do wyczerpania środków przewidzianych na realizację zamówienia.
2. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości materiałów (mieszanek) oraz wartości zamówienia o 50% zakresu podstawowego.
3. W przypadku skorzystania z prawa opcji wynagrodzenie płatne będzie w wysokości wynikającej z wartości dokonanej opcji, na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.
4. Skorzystanie z prawa opcji następuje w terminie obowiązywania umowy i następuje poprzez złożenie oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż do 30 listopada 2025 roku.
5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i na warunkach określonych w umowie.
6. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
7. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (w całości lub w części) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
8. Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji zamówienia. Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji (do 50% wartości zamówienia podstawowego).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania
jakościowe odnoszące się do wszystkich elementów składających się na przedmiot zamówienia, w związku z powyższym przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium: (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 100%
2. Sposób wyliczenia punktów oferty: cena wg zasady im mniej tym lepiej.
3. Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena" (PKc) zostanie obliczona wg następującej formuły: PKc = Cn / Cb x 100,
gdzie: PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena", Cn - cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych), Cb - cena brutto oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
NIE DOTYCZY
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
NIE DOTYCZY
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy szczegółowo przewiduje i określa zakres i warunki zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy. W szczególności Zamawiający przewiduje:
1.1. zmianę cen jednostkowych oraz spowodowana tą zmianą wysokość maksymalnej wartości umowy w przypadku:
a. waloryzacji wynagrodzenia (cen jednostkowych) w oparciu o kwartalne wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych na warunkach określonych w § 6 wzoru umowy,
b. zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
c. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
d. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
e. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa a ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- na warunkach określonych w § 7 wzoru umowy.
1.2. Ograniczenie zakresu zamówienia do 50% zamówienia podstawowego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania
jakościowe odnoszące się do wszystkich elementów składających się na przedmiot zamówienia, w związku z powyższym przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium: (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 100%
2. Sposób wyliczenia punktów oferty: cena wg zasady im mniej tym lepiej.
3. Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena" (PKc) zostanie obliczona wg następującej formuły: PKc = Cn / Cb x 100,
gdzie: PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena", Cn - cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych), Cb - cena brutto oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.