Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2025 r |
Data zamieszczenia: | 2025-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM ul. Warszawska 219 05-300 Mińsk Mazowiecki powiat: miński sekretariat@zdpminskmaz.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Mińsk Mazowiecki |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2025 r. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I Mieszanka mineralno-asfaltowa na warstwy ścieralne dla kategorii ruchu KR 1-2, AC 5S 50/70 lub AC 8S 50/70, wg normy PN-EN 13108-1 - w ilości 240 Mg, Środki transportu dla sukcesywnego odbioru materiałów dla Części I zapewni Zamawiający we własnym zakresie w uzgodnieniu z Wykonawcą, który otrzyma zamówienie. Zastrzega się równocześnie, iż odległość transportu przedmiotowej mieszanki mineralno-asfaltowej, nie będzie większa niż 60 km od siedziby Zamawiającego. Jednorazowe zamówienie wynosić będzie od ok. 25 Mg do ok. 240 Mg Część II Emulsja asfaltowa, C65 B3 PU/RC, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych dróg obciążonych ruchem KR1-KR4, wg normy PN-EN 13808 - w ilości 70 Mg, Środki transportu dla sukcesywnego odbioru materiałów dla Części II, w ilościach nie większych niż 4 Mg dla jednego transportu, zapewni Zamawiający we własnym zakresie w uzgodnieniu z Wykonawcą, który otrzyma zamówienie. Zastrzega się równocześnie, iż odległość transportu przedmiotowej emulsji asfaltowej, nie będzie większa niż 60 km od siedziby Zamawiającego Część III Kruszywo grube (bazaltowe), z przeznaczeniem do remontów metodą powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, wg normy PN-EN 13043 lub PN-EN 13242 lub WT-1 2014 tabela 26, frakcji: 2/5 (2/5,6) - w ilości 335 Mg, 5/8 (5,6/8) - w ilości 130 Mg, Odbiór materiałów dla Części III zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na place składowe wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego. Jednorazowe zamówienie wynosić będzie od ok. 25 Mg do ok. 100 Mg z tym, że każda z ww. frakcji będzie zamawiana w ilości minimum ok. 25 Mg Część IV Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (żwir) frakcji 0-31,5, zawartość frakcji powyżej 2mm>30%, odpowiadająca wymogom zawartym w normie PN-EN 13043:2010 lub PN-EN 13242:2010 lub WT-4 2010 (wymagania jak dla warstwy ulepszonego podłoża -warstwa mrozoochronna) - w ilości 900 Mg, Odbiór materiałów dla Części IV zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na place składowe lub drogi wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego. Jednorazowe zamówienie wynosić będzie od ok. 25 Mg do ok. 400 Mg Część V Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (dolomitowa) frakcji 0-31,5, wg normy PN-EN 13043:2010 lub PN-EN 13242:2010 lub WT-4 2010 (wymagania jak dla warstwy podbudowy pomocniczej), z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych i gruntowych - w ilości 900 Mg. Odbiór materiałów dla Części V zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na place składowe lub drogi wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego. Jednorazowe zamówienie wynosić będzie od ok. 25 Mg do ok. 300 Mg Część VI Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno z przeznaczeniem do napraw istniejących nawierzchni bitumicznych w temperaturze otoczenia min. -15oC, wg zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - w ilości 40 Mg. Odbiór materiałów dla Części VI zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na place składowe Służb Drogowo-Mostowych w Mińsku Mazowieckim i Stanisławowie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić rozładunek dostarczonego materiału. Przez rozładunek Zamawiający rozumie zdjęcie materiałów z naczepy / skrzyni załadunkowej / przyczepy i ustawienie na placu składowym w miejscu wskazanym przez osoby pełniące nadzór nad realizacją zamówienia. Jednorazowe zamówienie, w workach o masie 20-25 kg, wynosić będzie min. 5 Mg. Jeśli zamówienie będzie obejmowało obie służby, tj. w Mińsku Mazowieckim i Stanisławowie może być zrealizowane w maksymalnie dwóch oddzielnych transportach, przy czym każdy z nich musi obejmować całkowitą dostawę dla jednej służby (ilość zamówienia na jedną służbę będzie określona w pełnych tonach) Część VII Gruz betonowy, sortowany, frakcji 8-63, z przeznaczeniem do remontów cząstkowych i likwidacji przełomów - w ilości 250 Mg. Gruz betonowy powinien być uzyskany z rozkruszenia i przesortowania do wymaganej frakcji czystego gruzu z twardego betonu, bez domieszek gazobetonu i cegły. Materiał musi być wolny od stalowych części zbrojenia i innych elementów wcześniej w nim występujących. Odbiór materiałów dla Części VII zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na place składowe lub drogi wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego. Jednorazowe zamówienie wynosić będzie od ok. 25 Mg do ok. 250 Mg CPV: 44113600-1, 44113610-4, 14212330-2, 14212120-7, 44922200-1, 44113700-2, 14212200-2 Dokument nr: 2025/BZP 00093808, ZDP.3.272.12.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5018d4e5-a14c-4c7d-9b74-03c6a55e1b1d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5018d4e5-a14c-4c7d-9b74-03c6a55e1b1d W szczególnie uzasadnionych przypadkach, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty e-mail sekretariat@zdpminskmaz.pl (szczegóły opisane w Rozdziale 8 SWZ). W przypadku komunikacji w sposób inny (np. ePUAP, poczta e-mail) niż przy użyciu Platformy e-Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzasadnić odmienny sposób komunikacji 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ . Korzystanie z platformy jest bezpłatne. 1.1 Ofertę oraz dokumenty składane wraz z ofertą należy składać za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski" (Platforma e-Zamówienia) widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. 1.2 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń (inne niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) składane są przez Wykonawcę elektronicznie za pośrednictwem: 1.2.1 formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularz do komunikacji"). Za pośrednictwem tych formularzy odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. ,,Formularz do komunikacji" umożliwia również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"), 1.2.2 w szczególnie uzasadnionych przypadkach, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty e-mail sekretariat@zdpminskmaz.pl (nie dotyczy składania ofert). W związku z powyższym w interaktywnym formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać adres poczty elektronicznej, 1.2.3 w przypadku komunikacji w sposób inny (np. ePUAP, poczta e-mail) niż przy użyciu Platformy e-Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzasadnić odmienny sposób komunikacji. 1.3 Zamawiający rekomenduje następujące formaty danych: .pdf oraz .zip, .7z (formaty poddające dane kompresji), a w przypadku przekazywania wiadomości przy użyciu środków komunikacji elektronicznej jako tekst wpisany bezpośrednio do niej. 2. We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub nr sprawy lub identyfikatorem postępowania dostępnym na Platformie e-Zamówienia. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia oraz mieć nadane odpowiednie uprawnienia w ,,Panelu zarządzania" w zakładce ,,administrowanie użytkownikami". Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje w zakładce ,,Centrum Pomocy" (,,Zakładanie konta użytkownika"). 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia. 5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie. 6. Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 8. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu. 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 10. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne zostały opisane w Rozdziale 8 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, Ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, e-mail: sekretariat@zdpminskmaz.pl 1.2 administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt: e-mail iod@powiatminski.pl tel. 25 759 87 38 lub listownie: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, Ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki 1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z w/w postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji; 1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 1.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 1.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.8 posiada Pani/Pan: 1.8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 1.8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 1.8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 1.8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.9 nie przysługuje Pani/Panu: 1.9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu względem osób fizycznych obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust 5 RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-19 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za posrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 11 SWZ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025