dolnośląskie (Szczytna)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Juszkowo)
śląskie (Knurów)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów |
Data zamieszczenia: | 2025-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA BRZESKO ul. Bartosza Głowackiego 51 32-800 Brzesko powiat: brzeski 14 68 63 100 umbrzesko@brzesko.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Brzesko |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 14 68 63 100 |
Termin składania ofert: | 2025-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż, (jeżeli dotyczy) pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia wewnętrznego do szkół podstawowych z terenu Gminy Brzesko w ramach realizacji projektu Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych Część 1- Wyposażenie, pomoce dydaktyczne, edukacyjne,rehabilitacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - CZĘŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż, (jeżeli dotyczy) pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia wewnętrznego do szkół podstawowych z terenu Gminy Brzesko w ramach realizacji projektu Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych - Część 2 - Meble Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 1B do SWZ- Formularz asortymentowo - cenowy - CZĘŚĆ 2 Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż, (jeżeli dotyczy) pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia wewnętrznego do szkół podstawowych z terenu Gminy Brzesko w ramach realizacji projektu Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych- Część 3 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera- Załącznik nr 1C do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - CZĘŚĆ 3 Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż, (jeżeli dotyczy) pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia wewnętrznego do szkół podstawowych z terenu Gminy Brzesko w ramach realizacji projektu Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych - Część 4 - Komputery, urządzenia multimedialne, tonery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - Załącznik nr 1D do SWZ- Formularz asortymentowo - cenowy - CZĘŚĆ 4. CPV: 39162100-6, 39162200-7,37524100-8,37442900-8,39162110-9,37422000-2, 39160000-1, 39150000-8,39151000-5,39143310-2 Dokument nr: 2025/BZP 00095251, ZP.271.2.1.2025.IP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-17 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87b76405-c987-461a-978d-d129c2a31510 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: a) platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, b) poczty elektronicznej: zam_pub@brzesko.pl. (za wyjątkiem składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.). 2. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: a) platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, b) poczty elektronicznej: zam_pub@brzesko.pl. (za wyjątkiem składania ofert). 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie eZamówienia. 6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 7. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia. 8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie eZamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 10. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl, link: https://edu.ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 11. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 12. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej ,,oferty, wnioski i prace konkursowe" dostępnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf. 13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawiera SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Brzesku z siedzibą mieszczącą się pod adresem: 32-800 Brzesko, Ul. Głowackiego 51, tel 14 68 63 100 - reprezentowany przez Burmistrza Brzeska, zwanego dalej ,,Administratorem" lub ,,Zamawiającym".2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 poz. 1320, ze zm.), pn. DOSTAWA wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością, nr referencyjny: ZP.271.2.1.2025.IP, zwanego dalej ,,zamówieniem".4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO - jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa; b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające; c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych/ma zamiar przekazać Pani/Pana dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1)W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO - prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;b) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; c) prawa do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.2)Zamawiający informuje iż: a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. b) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. c) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-17 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025