Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy

Data zamieszczenia: 2025-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Charsznica
ul. Kolejowa 20
32-250 Miechów-Charsznica
powiat: miechowski
tel. 41-38-36-162, fax. 41-38-36-240, tel. 41-38-26-344
urzad@charsznica.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Miechów-Charsznica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41-38-36-162, f
Termin składania ofert: 2025-02-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Charsznica zwanym dalej ,,planem"
1. Opis przedmiotu zamówienia
Plan Ogólny będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności:
1) Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. póz. 1130ze zm.) zwanej dalej ,,ustawą",
2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. póz. 2758),
3) Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.),
4) Zgodnie z zapisami uchwały Rady Gminy Charsznica w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy Charsznica,
5) Z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
6) Innymi przepisami dotyczącymi zmiany planu obowiązującymi w czasie wykonywania runowy, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
2. Zlecone prace obejmują w szczególności:
1) Sporządzenie planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. póz. 1130 ze zm.), a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13 g, 13 i, 13 j, 13 k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r., a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym:
a) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień) oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych,
b) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę,
c) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia,
d) udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych),
e) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy,
f) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny),
g) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
h) opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu),
i) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. póz. 1094 ze zm.),
j) wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
k) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych
rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę),
1) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
2) Projekt planu ogólnego:
a) tekst dokumentu winien zostać przekazany w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOCX, PDF;
b) uzasadnienie które zawiera część tekstową i graficzną oraz odzwierciedlenie danych przestrzennych w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOCX, PDF, GML;
c) dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej, które winny zostać opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) (Dz.U.UE.L.2007.108.1) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t. j. Dz. U z 2021 r., póz. 214). Dane przestrzenne składające się na treść rysunku planu (dane wektorowe i rastrowe) winny zostać przekazane na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w postaci: plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych (pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane), a także plików zawierających projekt opracowania planu ogólnego, na które składa się wersja elektroniczna rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych); plików wytworzonych zgodnie ze strukturą i w standardach wymaganych na potrzeby importu i eksportu dokumentów w ramach zaproponowanego modułu pozwalającego na wydawanie wypisów, wyrysów i innych niezbędnych informacji z planu ogólnego.
3) Prognozę oddziaływania na środowisko, która winna być przekazana w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, załączniki graficzne winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG;
4) dane przestrzenne winny być przekazane w postaci plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane;
5) pliki zawierające projekt opracowania, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych).
6) Dokumentację prac planistycznych, o której mowa w §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. póz. 2758). A pozostałe opracowania winny zostać przez Wykonawcę dostarczone w następującej formie:
a) opracowania tekstowe (np. wykazy, protokoły, stanowiska) winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF.
b) opracowania analityczne (np. zawierające dane liczbowe, wykresy) winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: XLS, XLSX.
c) ewentualna dokumentacja fotograficzna winna być przekazana w formie cyfrowej w formacie: JPG lub podobnym.

Dokument nr: RGS.6722.1.1.2024

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Charsznica lub mailowo: urzad@charsznica.pl do dnia 18.02.2025 r. do godz. 15.30.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Okres realizacji umowy: opublikowanie planu w Dzienniku Urzędowym
Województwa Małopolskiego lecz nie później niż do 31 grudnia 2025r.

Wymagania:
dla zamówień których wartość jest mniejsza niż 130 000 złotych netto Niniejsza procedura prowadzona w oparciu o:
- przepisy art.2 ust.l ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. póz. 1320),
- Zarządzenie nr W.0050.312.2021 Wójta Gminy Charsznica z dnia 7 stycznia 2021 roku
3. Kryterium wyboru ofert.
1) Kryterium - cena 100%. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spełniającą wszystkie wymagania zawarte w niniejszym zapytaniu.
2) Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowana w złożonych ofertach.
3) Z Wykonawcą, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, zostanie zawarta umowa.
2) Dopuszcza się przesunięcie terminów wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:
a) negatywnych decyzji organów opiniujących i/lub uzgadniających, mających wpływ na projektowanie,
b) z powodu dłuższych, niż ustawowe, terminów wydawania decyzji lub opinii przez właściwe organy opiniujące i uzgadniające.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., póz. 1497 ze zm.), dalej jako ,,ustawa". Zgodnie z treścią ww. przepisu: ,,Przepisy art. 7 ust. 1-8 ustawy stosuje się do postępowania zmierzającego do udzjelenia zamówienia publicznego oraz konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy". Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy: ,, Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r., póz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r., póz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
6. Spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym:
1) co najmniej jedną osobą, do sporządzenia planów ogólnych to jest osobą spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2023 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od 24 września 2023 r,,
2) co najmniej jedną osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., póz. 1094 ze zm.)
Wskazane osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy podać w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego
7. Wymagania jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń.
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy -wg. załączonego wzoru formularza ofertowego - Załącznik nr 1.
b) Wykaz osób o których mowa w pkt. 6 - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
2) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
3) Oferta musi być podpisana przez osobę/-y upoważnioną/-ne do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
4) Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 1.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Opis sposobu obliczenia ceny.
1) Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2) W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyframi i słownie zamawiający dokona stosownej korekty ceny i przyjmie cenę podaną cyframi
3) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
10. Udzielenie zamówienia / Podpisanie Umowy.
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
3) Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt. 2) Zamawiający umieści na stronie internetowej.
4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
1) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
2) Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Kontakt:
Dodatkowe informacje i materiały dotyczące wykonania zamówienia można uzyskać w pokoju nr 3 Urzędu Gminy Charsznica. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Mariola Kula pod nr tel. 41-38-26-344, e-mail: m.kula@charsznica.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.