Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przeprowadzenie prac remontowo-aranżacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie prac remontowo-aranżacyjnych

Data zamieszczenia: 2025-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: OLF DAMIAN MAJEWSKI
Jana III Sobieskiego 2a/4a
14-200 Iława
powiat: iławski
restauracjauczapy@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214653
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Iława
Wadium: 10.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2025/HORECA/OLF
na Przeprowadzenie prac remontowo-aranżacyjnych - 1 usługa
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-5467/24 - ,,Inwestycja w bazę usługową firmy OLF Damian Majewski z województwa warmińsko-mazurskiego w celu wzmocnienia konkurencyjności i zbudowania odporności na kryzysy"

Część 1
Przeprowadzenie prac remontowo-aranżacyjnych - 1 usługa

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest:
PRZEPROWADZENIE PRAC REMONTOWO-ARANŻACYJNYCH - 1 USŁUGA
Zakres zamówienia:
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów czy technologii równoważnych, tj. nie obniżających standardów oraz wymagań technicznych, funkcjonalnych i użytkowych określonych przez Zamawiającego. W związku z tym wszystkie opisy i wskazania zawierające funkcje i wymagania związane z korzyściami i funkcjonalnościami wymaganymi przez Zamawiającego, powinny być traktowane jako wskazania wymagań dotyczących warunków równoważności. Ewentualne nazwy mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenia prac remontowo-aranżacyjnych w istniejącym lokalu przy Ul. Jana III Sobieskiego 2a/4a w Iławie (Restauracja U Czapy), których celem będzie wygospodarowanie dodatkowej przestrzeni na przyjęcie większej liczby gości oraz miejsca na zorganizowanie wypożyczalni rowerów, w tym powiększenie lokalu o zadaszony taras letni.
Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.:
1. Roboty rozbiórkowe:
- likwidacja istniejącego pokrycia tarasu
- rozbiórka i demontaż wewnątrz pomieszczeń (odkucia tynków, okładzin, demontaże i inne)
2. Roboty remontowe:
- tynki i okładziny ścian
- tynki i malowanie sufitów
- cyklinowanie posadzki istniejącej i lakierowanie wraz z likwidacją progów (do max. 2cm)
- posadzka toalety wraz z likwidacją progów (do max. 2cm)
- okładziny ścian w toalecie
- pokrycie tarasu
- inne roboty - nieprzewidziane
3. Zakup wyposażenia:
- zabudowa baru
- stoły czteroosobowe
- stoły duże
- stoliki okrągłe
- krzesła
- wyposażenie WC dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
- system przywołania obsługi (dla osób niepełnosprawnych) - taras, drzwi
- aranżacja wnętrz i inne elementy wyposażenia
4. Wykonanie zabudowy tarasu (montaż pergoli i urządzenia zadaszenia):
- ażurowa pergola tarasowa o wys. do 3m
- lekkie zadaszenie nad wejściem
- lekkie przesuwne zadaszenie (taras) o wys. do 3m
5. Wykonanie ogrodu deszczowego (remont tarasu - odprowadzenie wody opadowej z tarasu w obrębie działek inwestora, wykonanie nasadzeń)
- projekt i wykonanie
6. Wykonanie remontu instalacji:
- wody użytkowej ciepłej i zimnej wraz z białym montażem.
- wody pożarowej
- kanalizacji sanitarnej
- kanalizacji technologicznej
- wentylacji i klimatyzacji
- elektrycznej wewnątrz
- teletechnicznej
- oświetlenia
Szczegółowy zakres prac znajduje się w załącznikach do niniejszego zapytania:
Załącznik nr 4 - Zakres robót
Załącznik nr 5 - P127_PW_ARCHITEKTURA
Załącznik nr 6 - P127_PW_WNĘTRZA
Załącznik nr 7 - P127_PW_KONSTRUKCJA
Załącznik nr 8 - P127_PW_OPIS_ARCH+WNETRZ
Załącznik nr 9 - P127_PW_ZESTAWIENIE RYSUNKÓW_20250124_ARCH WNĘTRZA
Minimalny okres gwarancji na roboty budowlane: min. 24 miesiące.
Minimalny okres gwarancji na zabudowy/meble projektowane: 24 miesiące.
Minimalny okres gwarancji na dostarczone meble gotowe: 12 miesięcy.
Maksymalny czas na usunięcie wady stwierdzonej w okresie gwarancji to 72 godz. od daty zgłoszenia wady, z prawem Wykonawcy do przedłużenia terminu usunięcia, jeżeli technologia usunięcia wady wymaga dłuższego terminu.
Okres gwarancji
zgodnie z pkt 3.6. zapytania ofertowego

CPV: 39150000-8, 45111291-4, 45210000-2, 45212000-6, 45212420-6, 45212421-3, 45212423-7, 45223210-1, 45300000-0, 45400000-1

Dokument nr: 2025-87182-214653, 1/2025/HORECA/OLF

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
iławski
Gmina
Iława
Miejscowość
Iława

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Niezależnie od pozostałych postanowień Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach określonych w "Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" z dnia 18 listopada 2022 r. w przypadkach wskazanych w Sekcji 3.2.4 pkt 4) lit. a-e. (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/112343/Wytyczne_dotyczace_kwalifikowalnosci_2021_2027.pdf).
11.5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności lub okoliczności niezależnych od Zamawiającego, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak:
a) okoliczności wynikających ze zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów;
b) zmiany umownego terminu wykonania umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy;
c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z jej postanowieniami;
d) zmiana sposobu zapłaty wynagrodzenia z jednorazowej na częściowe (płatne etapami) lub z częściowych na jednorazową;
e) zmiana terminu zapłaty wynagrodzenia lub jego części,
f) zmiany specyfikacji przedmiotu umowy pod warunkiem, że nie wpływa ona na cenę, w przypadku zapewnienia równoważności proponowanych rozwiązań lub w przypadku zaproponowania przez Oferenta rozwiązań lepszych pod warunkiem, że Oferent wykaże, że nowe rozwiązania są lepsze lub będą lepsze dla Zamawiającego;
g) w przypadkach wskazanych w Sekcji 3.2.4 pkt 4) lit. a-e Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" z dnia 18 listopada 2022 r.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:
a) wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza wykonawcę:
- który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia: - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500.000,00 zł.
Szczegółowe informacje znajdują się w pkt 8 zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dostęp do osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykażą wykonanie min. 2 zamówień w zakresie przeprowadzenia prac remontowo-aranżacyjnych w obiektach budowlanych o podobnym zakresie prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
Szczegółowe informacje znajdują się w pkt 8 zapytania ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:
a) spełnią dodatkowe warunki udziału - wniosą wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10.000,00 zł.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczeni kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych.
Szczegółowe informacje znajdują się w pkt 8 zapytania ofertowego.
6.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. 2022 poz.835 ze zm.) wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. 2022 poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.3 ust. 1 pkt.37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. 2021 poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy;
6.2. Wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę zgodnie z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576.
6.3. Wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
6.4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (oświadczenie stanowi Załącznik nr 2).
Szczegółowe informacje znajdują się w pkt 8 zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-07
Data ostatniej zmiany
2025-02-07 15:53:06

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty (C) - 70 pkt
9.5. Punkty zostaną przyznane na podstawie poniższych zasad:
1) Liczba punktów w kryterium Cena oferty (C) zostanie obliczona na podstawie następującego wzoru:
C=(Cn/Cb)x70
Szczegółowe informacje znajdują się w pkt 9 zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji (T) - 20 pkt
- termin realizacji do 8 tygodni (włącznie) - 0 pkt
- termin realizacji do 7 tygodni (włącznie) - 10 pkt
- termin realizacji do 6 tygodni (włącznie) - 20 pkt
Szczegółowe informacje znajdują się w pkt 9 zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji (G) - 10 pkt
- okres gwarancji na roboty budowlane 24miesiące-0pkt
- okres gwarancji na roboty budowlane powyżej 24miesięcy do 30miesięcy włącznie-5pkt
- okres gwarancji na roboty budowlane powyżej 30miesięcy do36miesięcy i więcej-10pkt
Szczegółowe informacje w pkt 9 zapytania.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Damian Majewski
tel.:
e-mail: restauracjauczapy@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.