kujawsko-pomorskie (Toruń)
podkarpackie (Przemyśl)
mazowieckie (Radom)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA |
Data zamieszczenia: | 2025-02-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno-Zdrój Tadeusza Kościuszki 17 58-310 Szczawno-Zdrój powiat: wałbrzyski sekretariat@szczawno-zdroj.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Szczawno-Zdrój |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU ,,CYBERBEZPIECZNA GMINA SZCZAWNO-ZDRÓJ" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU ,,CYBERBEZPIECZNA GMINA SZCZAWNO-ZDRÓJ" w ramach realizacji projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" ze środków Unii Europejskiej: Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC). 2. Wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia: 1. SERWERY WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I LICENCJAMI CAL - 2 szt 2. SERWER NAS TYP I - 1 szt 3. SERWER NAS TYP II - 1 szt 4. USŁUGA CHMUROWA DO PRZECHOWYWANIA DANYCH - 1 szt 5. UPS SERWEROWY - 1 KPL. 6. ACCESS POINT- 5 SZT. 7. PRZEŁĄCZNIK - SZT. 1 8. FIREWALL SPRZĘTOWY Z URZĄDZENIAMI 2FA - 1 KPL. 9. OPROGRAMOWANIE DO ARCHIWIZACJI LOGÓW . 10. SYSTEM DO INWENTARYZACJI SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA - 60 LICENCJI 11.SYSTEM DO OCHRONY PRZED WYCIEKIEM DANYCH DLP - 60 LICENCJI 12. SYSTEM NAC DO IZOLACJI SIECI LAN - 150 ADRESÓW IP 13. MINIMALNE WYMAGANIA WDROŻENIA I SZKOLEŃ 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne urządzeń zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ. CPV: 48900000-7, 72263000-6,42961100-1,72268000-1,48822000-6,48823000-3,31682520-1,32420000-3,35120000-1,48821000-9 Dokument nr: 2025/BZP 00097097, ZI.271.2.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania http://www.szczawno-zdroj.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiający wykorzystuje Platformę Zakupową Marketplanet OnePlace, znajdującą się pod adresem:https://szczawno-zdroj.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.plzwaną dalej ,,Platformą" lub ,,Systemem". 6. Uwaga! Przed przystąpieniem do postępowania, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej, dostępną na stronie: https://szczawno-zdroj.ezamawiajacy.pl w zakładce Baza wiedzy. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem tj.: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; 3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; 4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 6) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); 14. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 15. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1. administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Uzdrowiskowej Gminy Miejskiej Szczawno-Zdrój, Ul. T. Kościuszki 17, 58-310 Szczawno-Zdrój, tel. kontaktowy 74 849 39 16 w godz.ch pracy Urzędu Miejskiego w Szczawnie - Zdroju, email: sekretariat@szczawno-zdroj.pl 1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: iodo@szczawno-zdroj.pl 1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego; 1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP; 1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP); 1.6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu; 1.7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO; 1.8. posiadają Państwo: 1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); 1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego); 1.8.3. zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Państwu: 1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych; 1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-20 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: http://www.szczawno-zdroj.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.2.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU ,,CYBERBEZPIECZNA GMINA SZCZAWNO-ZDRÓJ" w ramach realizacji projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" ze środków Unii Europejskiej: Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC). 2. Wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia: 1. SERWERY WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I LICENCJAMI CAL - 2 szt 2. SERWER NAS TYP I - 1 szt 3. SERWER NAS TYP II - 1 szt 4. USŁUGA CHMUROWA DO PRZECHOWYWANIA DANYCH - 1 szt 5. UPS SERWEROWY - 1 KPL. 6. ACCESS POINT- 5 SZT. 7. PRZEŁĄCZNIK - SZT. 1 8. FIREWALL SPRZĘTOWY Z URZĄDZENIAMI 2FA - 1 KPL. 9. OPROGRAMOWANIE DO ARCHIWIZACJI LOGÓW . 10. SYSTEM DO INWENTARYZACJI SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA - 60 LICENCJI 11.SYSTEM DO OCHRONY PRZED WYCIEKIEM DANYCH DLP - 60 LICENCJI 12. SYSTEM NAC DO IZOLACJI SIECI LAN - 150 ADRESÓW IP 13. MINIMALNE WYMAGANIA WDROŻENIA I SZKOLEŃ 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne urządzeń zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania 42961100-1 - System kontroli dostępu 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania 48822000-6 - Serwery komputerowe 48823000-3 - Serwery plików 31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe 32420000-3 - Urządzenia sieciowe 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 48821000-9 - Serwery sieciowe 51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, na podstawie nw. kryteriów oceny ofert, którym przyporządkowano następujące wagi określone udziałem procentowym: Nazwa kryterium: Znaczenie / Waga pkt Cena (koszt) (Xc) 60,00 % / 60 pkt Okres gwarancji na sprzęt (Xg1) 20,00 % / 20 pkt Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie (Xg2) 20,00 % / 20 pkt łącznie 100,00% / 100 pkt Maksymalna liczba uzyskanych punktów jaką może osiągnąć badana oferta przy uwzględnieniu określonych wag kryteriów to 100 punktów. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru: Lp = Xc + Xg1 +Xg2 gdzie: Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie, Xc - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena (maksymalnie 60 pkt) Xg1 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - okres gwarancji na sprzęt (maksymalnie 20 pkt) Xg2 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - okres gwarancji na oprogramowanie (maksymalnie 20 pkt) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów matematycznych: 1) Cena (koszt) Xc = Cena brutto (najniższa) x100 pkt x 60% Cena brutto badanej oferty 2) Okres gwarancji na sprzęt komputerowy - punktacja liczona wg skali: Xg1 = Okres gwarancji na sprzęt komputerowy badanej oferty liczony w miesiącachx100 pkt x 20% Najdłuższy okres gwarancji na sprzęt złożonych ofert liczony w miesiącach 3) Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie - punktacja liczona wg skali: Xg2 = Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie badanej oferty liczony w miesiącach x100 pkt x 20% Najdłuższy okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie złożonych ofert liczony w miesiącach a) Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na sprzęt komputerowy na 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 36 miesięcy. b) Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie na 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 24 miesięcy. c) Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, d) Niewpisanie okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, e) W przypadku gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum zamawiający do oceny ofert oraz umowy przyjmie 36 miesięcy. f) Okres gwarancji pozostałych ofert będzie liczony wg proporcji matematycznej, g) Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku, h) Wykonawca winien podać ilość miesięcy w postaci liczby całkowitej. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na sprzęt 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 6 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 Pzp, art. 109 ust.1 pkt 4) i pkt 6) Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ustawy Pzp , tj.: 2.1. Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Opis spełnienia warunków: Wykonawca musi być wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (np. KRS, CEiDG). Potwierdzenie i ocena: Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 2.2. Warunek uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów: Opis spełnienia warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. 2.3. Warunek: sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Opis spełnienia warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. 2.4. Warunek zdolności technicznej i zawodowej Opis spełnienia warunków: 1) Warunek: potencjał techniczny O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia 2) Warunek: wiedza i doświadczenie Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (słownie: jedno) zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu i oprogramowania związanego z cyberbezpieczeństwem, o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy). Potwierdzenie i ocena spełnienia warunku: Złożenie wykazu dostaw (zał.nr 5 do SWZ) Złożenie dokumentu potwierdzającego, że dostawa zrealizowana została w sposób należyty. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych (dokumentów): 1. Serwery wraz z oprogramowaniem i licencjami CAL - 2 szt o wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver we-dług normy wprowadzonej w 2019 roku o Dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. Dokument po-twierdzony przez Producenta oferowanego rozwiązania. o Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz po-siadać autoryzacje producenta urządzeń - dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty, o Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w zakresie świadczenia usług serwisowych oprogramowania oraz usług zwią-zanych z cyberbezpieczeństwem. o Oświadczanie Producenta oprogramowania lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne, o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej). o Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 podmiotu serwisującego. 2. Serwer NAS TYP I - 1 szt o Oferent winien przedłożyć dokument potwierdzony przez Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora pro-ducenta o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego wsparcia (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej). 3. Serwer NAS TYP II - 1 szt o Oferent winien przedłożyć dokument potwierdzony przez Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora pro-ducenta o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego wsparcia (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej). 4. UPS serwerowy - 1 kpl. o Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzony przez Producenta lub wyłącznego Dystrybutora oferowanego sprzętu o spełnieniu wymogu naprawy w terminie do 5 dni. 5. Przełącznik - szt. 1 o Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świad-czenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer info-linii telefonicznej). Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego. o Oferent winien przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań 6. Firewall sprzętowy z urządzeniami 2FA - 1 kpl. o Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świad-czenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer info-linii telefonicznej). Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego. o Oferent winien przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań. 7. System NAC do izolacji sieci LAN- 150 adresów IP o Wykonawca załączy do oferty Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w szczególności w zakresie usług związanych z cyber-bezpieczeństwem. Zgłoszenia serwisowe będą przyjmowane w języku polskim w trybie 24x7 przez dedykowany ser-wisowy moduł internetowy oraz infolinię w języku polskim 24x7. (dokumenty załączyć do oferty). o Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiada potencjał osobowy niezbędny do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty poniższe certyfikaty: - Offensive Security Certified Professional (OSCP); - Certified Information Systems Security Professional (CISSP); - Certified Security Analyst (ECSA); - Wep Application Penatration Tester (eWPT); - Certified Professional 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 2) Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę wezwania, z zastrzeżeniem, że: 3) Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo za-chodzą przesłanki unieważnienia postępowania, Zamawiający zaniecha wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupeł-nienia przedmiotowego środka dowodowego. 4) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy zgodnie z art. 117 Ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale II pkt 29; b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi spełnić warunki dotyczące niepodlegania wyklu-czeniu z postępowania - Rozdział II pkt 29; 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia pu-blicznego, zobowiązani są załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. Brak w ofercie ww. pełnomocnictwa lub jego nie-uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 226 ust 1 pkt c) ustawy Pzp stanowić będzie pod-stawę odrzucenia oferty. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony niniejszej umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, na podstawie nw. kryteriów oceny ofert, którym przyporządkowano następujące wagi określone udziałem procentowym: Nazwa kryterium: Znaczenie / Waga pkt Cena (koszt) (Xc) 60,00 % / 60 pkt Okres gwarancji na sprzęt (Xg1) 20,00 % / 20 pkt Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie (Xg2) 20,00 % / 20 pkt łącznie 100,00% / 100 pkt Maksymalna liczba uzyskanych punktów jaką może osiągnąć badana oferta przy uwzględnieniu określonych wag kryteriów to 100 punktów. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru: Lp = Xc + Xg1 +Xg2 gdzie: Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie, Xc - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena (maksymalnie 60 pkt) Xg1 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - okres gwarancji na sprzęt (maksymalnie 20 pkt) Xg2 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - okres gwarancji na oprogramowanie (maksymalnie 20 pkt) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów matematycznych: 1) Cena (koszt) Xc = Cena brutto (najniższa) x100 pkt x 60% Cena brutto badanej oferty 2) Okres gwarancji na sprzęt komputerowy - punktacja liczona wg skali: Xg1 = Okres gwarancji na sprzęt komputerowy badanej oferty liczony w miesiącachx100 pkt x 20% Najdłuższy okres gwarancji na sprzęt złożonych ofert liczony w miesiącach 3) Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie - punktacja liczona wg skali: Xg2 = Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie badanej oferty liczony w miesiącach x100 pkt x 20% Najdłuższy okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie złożonych ofert liczony w miesiącach a) Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na sprzęt komputerowy na 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 36 miesięcy. b) Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie na 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 24 miesięcy. c) Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, d) Niewpisanie okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, e) W przypadku gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum zamawiający do oceny ofert oraz umowy przyjmie 36 miesięcy. f) Okres gwarancji pozostałych ofert będzie liczony wg proporcji matematycznej, g) Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku, h) Wykonawca winien podać ilość miesięcy w postaci liczby całkowitej. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na sprzęt 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2025