dolnośląskie (Szczytna)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Juszkowo)
śląskie (Knurów)
dolnośląskie (Jawor)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa budynku Dziennego Domu Seniora |
Data zamieszczenia: | 2025-02-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA OSTROWITE Lipowa 2 62-402 Ostrowite powiat: słupecki 632765160 ugmostrowite@post.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Ostrowite |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 632765160 |
Termin składania ofert: | 2025-02-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa budynku Dziennego Domu Seniora w miejscowości Giewartów Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie będzie polegać na opracowaniu kompletnej dokumentacji technicznej dla inwestycji obejmującej rozbudowę budynku Dziennego Domu Seniora w m. Giewartów, wykonaniu robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu na podstawie w/w dokumentacji oraz pełnieniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Zadanie realizowane będzie w formuje: zaprojektuj i wybuduj. Inwestycja prowadzona będzie na nieruchomości: Obręb Giewartów: 94/8. Na zadanie składa się wykonanie kompletu opracowań projektowo-kosztorysowych oraz wykonanie robót budowlanych po uzyskaniu przez Wykonawcę wszelkich wymaganych przepisami prawa pozwoleń i decyzji administracyjnych, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, a także po realizacji inwestycji uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie. Parametry techniczne do uwzględnienia w dokumentacji: o Budynek jednokondygnacyjny o pow. zabudowy 135,60 m2, powierzchnia użytkowa 114,53 m2. o Wykaz pomieszczeń: sala, toaleta dla niepełnosprawnych, szatnia, wiatrołap. Zadanie zostanie zrealizowane w formie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz wizualizacje, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany kompletnie, z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami sztuki budowlanej, standardami współczesnej wiedzy technicznej i technologii. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż, normami, wiedzą i sztuka budowlaną. Przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów nowych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały muszą posiadać aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty, atesty, itp. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45111200-0,45111213-4,45111220-6,45111230-9,45111250-5,45111291-4,45112000-5,45112100-6 Dokument nr: 2025/BZP 00097401, OO.ZP.271.1.2025.TP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-26 14:35 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f204bd40-7063-4947-a05b-39d5422040f8 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem 22 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem 22 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-26 14:30 Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OO.ZP.271.1.2025.TP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie będzie polegać na opracowaniu kompletnej dokumentacji technicznej dla inwestycji obejmującej rozbudowę budynku Dziennego Domu Seniora w m. Giewartów, wykonaniu robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu na podstawie w/w dokumentacji oraz pełnieniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Zadanie realizowane będzie w formuje: zaprojektuj i wybuduj. Inwestycja prowadzona będzie na nieruchomości: Obręb Giewartów: 94/8. Na zadanie składa się wykonanie kompletu opracowań projektowo-kosztorysowych oraz wykonanie robót budowlanych po uzyskaniu przez Wykonawcę wszelkich wymaganych przepisami prawa pozwoleń i decyzji administracyjnych, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, a także po realizacji inwestycji uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie. Parametry techniczne do uwzględnienia w dokumentacji: o Budynek jednokondygnacyjny o pow. zabudowy 135,60 m2, powierzchnia użytkowa 114,53 m2. o Wykaz pomieszczeń: sala, toaleta dla niepełnosprawnych, szatnia, wiatrołap. Zadanie zostanie zrealizowane w formie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz wizualizacje, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany kompletnie, z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami sztuki budowlanej, standardami współczesnej wiedzy technicznej i technologii. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż, normami, wiedzą i sztuka budowlaną. Przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów nowych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały muszą posiadać aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty, atesty, itp. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45111250-5 - Badanie gruntu 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45112300-8 - Rekultywacja gleby 45112320-4 - Rekultywacja 45112330-7 - Rekultywacja terenu 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych 45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien 45261310-0 - Kładzenie zaprawy 45261320-3 - Kładzenie rynien 45261400-8 - Pokrywanie 45261410-1 - Izolowanie dachu 45261420-4 - Uszczelnianie dachu 45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45262210-6 - Fundamentowanie 45262300-4 - Betonowanie 45262310-7 - Zbrojenie 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji 45262320-0 - Wyrównywanie 45262321-7 - Wyrównywanie podłóg 45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45262520-2 - Roboty murowe 45262522-6 - Roboty murarskie 45262620-3 - Ściany nośne 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45312300-0 - Instalowanie anten 45312310-3 - Ochrona odgromowa 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45321000-3 - Izolacja cieplna 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331210-1 - Instalowanie wentylacji 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego 45343220-1 - Instalowanie gaśnic 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 - Tynkowanie 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych 45421112-2 - Instalowanie ram okiennych 45421120-1 - Instalowanie progów 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien 45421131-1 - Instalowanie drzwi 45421132-8 - Instalowanie okien 45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien 45421141-4 - Instalowanie przegród 45421145-2 - Instalowanie rolet 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych 45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45431000-7 - Kładzenie płytek 45431100-8 - Kładzenie terakoty 45431200-9 - Kładzenie glazury 45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45432110-8 - Kładzenie podłóg 45432112-2 - Kładzenie nawierzchni 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45432121-8 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych 45432130-4 - Pokrywanie podłóg 45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian 45432210-9 - Wykładanie ścian 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących 45442100-8 - Roboty malarskie 45442110-1 - Malowanie budynków 45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45442121-1 - Malowanie budowli 45442180-2 - Powtórne malowanie 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w % 1. Cena (koszt) 60% 2. Termin gwarancji 40% Razem 100% 17.2. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100 punktowej. CENA - 60% Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60% Cena oferty badanej Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. TERMIN GWARANCJI - 40% G= Liczba punktów = ( Gof/ Gmax ) x 100 pkt x 40 % gdzie: Gof - gwarancja na przedmiot zamówienia podana w ofercie badanej Gmax - gwarancja maksymalna = 72 miesiące Gwarancję należy podać w pełnych miesiącach Minimalna gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesiące. Zaoferowanie gwarancji poniżej 60 miesięcy spowoduje niespełnienie minimalnych wymogów i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. UWAGA!!! Niewskazanie jakiekolwiek okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. 17.3. Maksymalny, punktowany okres gwarancji wynosi 72 miesięcy. Zaoferowany okres gwarancji powyżej 72 miesięcy nie będzie skutkował przyznaniem dodatkowych punktów, ale będzie obligował Wykonawcę do realizowania w tym okresie świadczeń gwarancyjnych. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert: 1) Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły P = PC + TGR Gdzie: PC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia, TGR - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin gwarancji. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium ,,CENA" oraz ilości punktów przyznanych w kryterium ,,TERMIN GWARANCJI". Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów. 17.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 17.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. 17.6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. a) wykazał, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie a także odbudowie, rozbudowie, nadbudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu §3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 202 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022r., poz. 1225 ze zm.) tj.: budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem, że te roboty zostały wykonane należycie. UWAGA 1. Przez ,,jedną robotę budowlaną" Zamawiający rozumie zamówienie w ramach jednej umowy. UWAGA 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełnia warunek w całości. b) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedna osoba posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowalnej W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, wymagane zawodowe doświadczenie powinien mieć co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną, tj.: warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia. Doświadczenia w/w podmiotów nie sumuje się. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg Załącznika Nr 8 do SWZ 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór formularza stanowi załącznik nr 7 do SWZ. 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SWZ, 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z zapisami SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 10.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 10.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które dostawy/roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ. 10.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie paragrafem 13 projektu umowy, który stanowi załącznik Nr 2 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w % 1. Cena (koszt) 60% 2. Termin gwarancji 40% Razem 100% 17.2. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100 punktowej. CENA - 60% Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60% Cena oferty badanej Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. TERMIN GWARANCJI - 40% G= Liczba punktów = ( Gof/ Gmax ) x 100 pkt x 40 % gdzie: Gof - gwarancja na przedmiot zamówienia podana w ofercie badanej Gmax - gwarancja maksymalna = 72 miesiące Gwarancję należy podać w pełnych miesiącach Minimalna gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesiące. Zaoferowanie gwarancji poniżej 60 miesięcy spowoduje niespełnienie minimalnych wymogów i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. UWAGA!!! Niewskazanie jakiekolwiek okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. 17.3. Maksymalny, punktowany okres gwarancji wynosi 72 miesięcy. Zaoferowany okres gwarancji powyżej 72 miesięcy nie będzie skutkował przyznaniem dodatkowych punktów, ale będzie obligował Wykonawcę do realizowania w tym okresie świadczeń gwarancyjnych. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert: 1) Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły P = PC + TGR Gdzie: PC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia, TGR - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin gwarancji. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium ,,CENA" oraz ilości punktów przyznanych w kryterium ,,TERMIN GWARANCJI". Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów. 17.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 17.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. 17.6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-27 |
© eurobudowa.pl 2004-2025