kujawsko-pomorskie (Grudziądz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa z montażem wyposażen |
Data zamieszczenia: | 2025-02-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja im. bpa Antanasa Baranauskasa "Dom Litewski" w Sejnach Wileńska 9 16-500 Sejny powiat: sejneński 783878111 dir@ltnamai.sejny.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/214874 |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Sejny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 783878111 |
Termin składania ofert: | 2025-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kopia Projekt pn. ,,Path of Cross-border Communities to Wellbeing" (ID LTPL00311) Powstaje w kontekście naboru STHB.01.01-IP.01-LIT/21 - Część 1 Jedna część Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa z montażem wyposażenia Sali koncertowej w ,,Domu Litewskim" w Sejnach (projektor z obiektywem, ekran projekcyjny, oświetlenie sceniczne/teatralne, mikrofony, statywy). 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w "Opis Przedmiotu Zamówienia" - Załącznik nr 1 do ogłoszenia. CPV: 31500000-1, 31527000-6, 32341000-5, 34991000-0, 38652100-1, 38653400-1 Dokument nr: 2025-85727-214874 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-17 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podlaskie Powiat sejneński Gmina Sejny Miejscowość Sejny Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-02-11 Koniec realizacji 2025-02-17 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Złożenie oferty Etap 2 Początek realizacji 2025-02-18 Koniec realizacji 2025-02-21 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Wybór wykonawcy i podpisanie umowy Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z Wytycznymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. 2. Postępowanie jest realizowane w związku z otrzymaniem dofinansowania w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027 3. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Kryteria oceny oferty a) Cena brutto - max. 70 punktów b) Gwarancja (liczona w miesiącach) - max. 20 punktów c) Serwis (liczony w pełnych godzinach roboczych) - max. 10 punktów d) Czas realizacji - max. 10 punktów Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco: a) Cena: max 70 pkt., wyliczona według wzoru: najniższa cena brutto wśród otrzymanych ofert ------------------------------------------------------------------------------- x 70 pkt cena netto wskazana w badanej ofercie Brane pod uwagę będą wartości brutto wyrażone w PLN. W sytuacji, gdy cena podana w ofercie nie będzie wyrażona w PLN, w celu przeliczania jej na PLN zastosowany zostanie kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania. Wymagania dotyczące składników ceny końcowej : - Cena winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z realizacją zamówienia, niezbędne do jego wykonania oraz z warunkami i wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego (w tym koszt dostawy i montażu). - Wszelkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w cenie, tak aby podana cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia. Upusty i rabaty nie mogą być czasowe i powinny obejmować minimalny okres związania ofertą wskazany w powyższym zapytaniu. - Cena określona w ofercie jest ceną ryczałtową. Cena ryczałtowa będzie traktowana jako cena ostateczna i nie będzie podlegać żadnym negocjacjom. - Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot, nie dopuszcza się wariantowości cen. b) Gwarancja (liczona w miesiącach): max. 20 pkt., wyliczona według wzoru: - w przypadku zaoferowania okresu gwarancji poniżej 24 miesięcy, liczonego od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez obie strony, oferta podlegać będzie odrzuceniu. - w przypadku zaoferowania okresu gwarancji 24 miesięcy, liczonego od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez obie strony - Wykonawca otrzyma 0 punktów. - w przypadku zaoferowania okresu gwarancji od 25 do 36 miesięcy, liczonego od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez obie strony - Wykonawca otrzyma 5 punktów; - w przypadku zaoferowania okresu gwarancji od 37 do 48 miesięcy, liczonego od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez obie strony - Wykonawca otrzyma 10 punktów; - w przypadku zaoferowania okresu gwarancji od 49 do 60 miesięcy, liczonego od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez obie strony - Wykonawca otrzyma 15 punktów; - w przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy, liczonego od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez obie strony - Wykonawca otrzyma 20 punktów. Gwarancja będzie liczona w miesiącach od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru urządzeń przez obie strony. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego urządzenia będą wyłączony z użytku. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja musi być bezwarunkowa, w szczególności musi obejmować wszystkie elementy przedmiotu zamówienia c) Serwis (liczony w pełnych godzinach roboczych): max 10 pkt., wyliczona według wzoru: najszybsza reakcja serwisu (w godz. roboczych) wśród otrzymanych ofert --------------------------------------------------------------------------------- x 10 pkt. reakcja serwisu (w godz. roboczych) wskazana w badanej ofercie UWAGA! Reakcja serwisu nie może przekroczyć 24 h robocze. Reakcja serwisu oznacza nawiązanie kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię i/lub usterkę pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i analizy problemu oraz w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią lub telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. Przez czas reakcji rozumiany jest okres od momentu zgłoszenia serwisowego do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez wykonawcę. Jeżeli Oferent zaproponuje 24 godziny robocze wówczas otrzyma 0 pkt w przedmiotowym kryterium. Jeżeli Oferent zaproponuje serwis powyżej 24 godzin roboczych jego oferta zostanie odrzucona. Za godziny robocze przyjmuje się okres od poniedziałku do piątku w dni powszednie w ramach ośmiogodzinnego dnia pracy, tj. w godz. 8 -16. W ramach tego kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów. d) Czas realizacji umowy: max 10 pkt., wyliczona według wzoru: - w przypadku zrealizowania umowy do 7.03.2025 r. - Wykonawca otrzyma 10 punktów. - w przypadku zrealizowania umowy po 7.03.2025 r. - Wykonawca otrzyma 0 punktów. Ocena kryteriów wyboru Oferty 1. Wyniki dokonywanych obliczeń podlegać będą zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb. 2. Zamówienie zostanie udzielone podmiotowi, który utrzyma największą sumę punktów oferty według wzoru: a. Suma punktów oferty = cena + gwarancja (w miesiącach) + serwis (liczony w pełnych godzinach roboczych) + czas realizacji b. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 110 pkt. 3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą sumę punktów. Sposób przygotowania oferty 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania ofert w imieniu wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca załącza do oferty dokumenty w innym języku niż język polski. zobowiązany jest do załączenia tłumaczenia tego dokumentu na język polski. Tłumaczenie ma uwzględniać wszystkie elementy dokumentu przedstawionego w języku obcym (pieczęcie, podpisy, loga itp.). 3. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pomocą Bazy Konkurencyjności tj. należy przekazać skany wymaganych dokumentów podpisanych tradycyjnie lub należy złożyć dokumenty podpisane elektroniczne. Miejsce i termin złożenia oferty 1. Oferty należy składać w formie elektronicznej. Oferta Wykonawcy oraz załączone do niej dokumenty muszą być podpisane (podpis złożony własnoręcznie (skan) lub kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany) przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do oferty należy dołączyć w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy Baza Konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) 2. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Pozostałe informacje: 1. Poprzez złożenie oferty Wykonawca wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Wykonawców szczegółów oferty, w szczególności danych na podstawie, których Zamawiający dokonał wyboru. Wykonawca ma prawo nie wyrazić zgody na podane do wiadomości szczegółów technicznych przedmiotu zamówienia i powinien zastrzeżenie to przedstawić w ofercie. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jeden podmiot większej ilości ofert wszystkie oferty podmiotu zostaną odrzucone. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert, a także do niewybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania. 4. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy. 5. Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu nie będą rozpatrywane. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego prowadzenia bez podania przyczyny, a w szczególności gdy: a. łączna cena brutto najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia, b. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą. 7. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwość płatności zaliczkowych i/lub płatności częściowych, zgodnie z treścią podpisanej umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Okres gwarancji 2 lata Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu. 2. Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu. 3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć: a) zmiany danych Wykonawcy lub zmiany wynikającej z przekształcenia przedmiotowego po stronie Wykonawcy; b) zmiany ceny wynikającej ze zmiany obowiązujących stawek VAT, czy wprowadzenia nowych podatków w stopniu wynikających z tych zmian; 4. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany Umowy w przypadku: a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Programu Współpracy Transgranicznej Interreg VI-A Litwa-Polska 2021-2027, mających wpływ na realizację umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy; c) zmiany terminu wykonania dostawy w przypadku w przypadku: - opóźnień leżących po stronie Zamawiającego; - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 5. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do Umowy w formie aneksu. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają osoby zdolne do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Potencjał techniczny Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą wymagane następujące dokumenty a. Formularz ofertowy (załącznik nr 2) b. Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1) c. Oświadczenie o braku powiązań (załącznik nr 3) d. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4) e. Informacja RODO (załącznik nr 6) f. Pisemne uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy. g. W przypadku składania oferty przez Pełnomocnika - pełnomocnictwo w oryginale lub kopia poświadczoną za zgodność z oryginałem, podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu weryfikację załączonych przez Wykonawcę dokumentów. Oferty nie kompletne - nie będą oceniane. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis a) Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia ma być nowy, co oznacza nowo wytworzony (wyprodukowany) przedmiot, gdzie wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia elementy są nowe, w pełni sprawne. Przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i uszkodzeń oraz kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria niezbędne do jego użytkowania. Nie dopuszcza się sprzętów lub ich elementów powystawowych, demonstracyjnych lub po naprawach. b) Przedmiot zamówienia, musi posiadać aktualne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z prawem obowiązującym w Unii Europejskiej. Oznacza to, że musi być całkowicie bezpieczny i posiadać wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, gdyż wiązałoby się to dla niego z istotnymi utrudnieniami organizacyjnymi. UWAGA: Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem dot. przedmiotowego zapytania ofertowego. Pytania należy przesyłać poprzez bazę konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. W przypadku potencjalnych Wykonawców zagranicznych obowiązek tłumaczenia treści zapytania, formułowanych pytań lub innej formy komunikacji leży po stronie Oferenta. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi na zadane pytania, publikując je na bazie konkurencyjności, o ile wpłyną one do Zamawiającego nie później niż do 14.02.2025 r. Zamawiający może, natomiast nie musi udzielić odpowiedzi na pytania złożone po ww. terminie. Integralną częścią specyfikacji są odpowiedzi na zadawane pytania w sprawie przedmiotu postępowania. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-10 Data ostatniej zmiany 2025-02-10 15:41:12 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena: 70 % - max. 70 pkt., wyliczona według wzoru: najniższa cena brutto wśród otrzymanych ofert / cena brutto wskazana w badanej ofercie x 70 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis "Gwarancja" liczona w miesiącach (dla projektora z obiektywem i ekranu): max 20 pkt.: - poniżej 24 m-cy - odrzucona - 24 m-ce - 0 pkt - od 25 do 36 m-cy - 5 pkt - od 37 do 48 m-cy - 10 pkt - od 49 do 60 m-cy - 15 pkt - powyżej 60 m-cy - 20 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis "Serwis" (liczony w pełnych godz.): max 10 pkt., wyliczona według wzoru: najszybsza reakcja serwisu (w pełnych godz. roboczych) wśród otrzymanych ofert / reakcja serwisu (w godz. roboczych) oferty badanej x 10 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis Czas realizacji umowy: max 10 pkt., wyliczona według wzoru: - w przypadku zrealizowania umowy do 7.03.2025 r. - Wykonawca otrzyma 10 punktów. - w przypadku zrealizowania umowy po 7.03.2025 r. - Wykonawca otrzyma 0 punktów. Kontakt: Osoby do kontaktu Anna Niewulis tel.: 783878111 e-mail: dir@ltnamai.sejny.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025