podkarpackie (37-450 Stalowa Wola)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wybór dostawcy wyposażenia pokoi |
Data zamieszczenia: | 2025-02-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Restauracja Cliff Mateusz Cieśliński Bohaterów Getta 14a 68-200 Żary powiat: żarski 781948870 mateusz.cieslinski@o2.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211414 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Żary |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 781948870 |
Termin składania ofert: | 2025-02-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kopia Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-3983/24 - KPO A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności; Region 5, Przedsięwzięcie KPOD.01.03-IW.01-0013/23 Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-3983/24 - KPO A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności; Region 5, Przedsięwzięcie KPOD.01.03-IW.01-0013/23 Część 1 Wybór dostawcy wyposażenia pokoi Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia pokoi w Restauracji Cliff Ul. Bohaterów Getta 14a w Żarach.Wyposażenie dedykowane jest 8 pokojom pensjonatu. Wyposażenie pokoi jest wymagane i niezbędne aby przygotowane pokoje pensjonatu spełniały swoje funkcje. Zaplanowane wyposażenie pokoi zawiera w sobie tylko i wyłącznie niezbędne elementy wyposażenia, które są wyposażeniem standardowym i oczekiwanym przez Klientów usług noclegowych. Zakres dostawy: Meble wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18 mm w klasie higieniczności E1.Wąskie płaszczyzny zabezpieczone obrzeżem PCV w kolorze płyty. Blaty odporne na działanie czynników mechanicznych i chemicznych wykonane z laminatów na płycie o grubości 25 mm. Wąskie płaszczyzny blatów zaopatrzone w doklejkę PCV gr. 2mm. Wieńce szaf, szafek nocnych, biurka, bagażnika, obudowy chłodziarki, stolika okolicznościowego i luster o profilu prostym. Szuflady z prowadnicami cichobieżne. Zawiasy puszkowe wysokiej jakości z cichym domykiem. Uchwyty metalowe. Szafa dwuczęściowa otwierana z częścią garderobianą i bieliźnianą (półki + drążek) o głębokości 55 cm, wysokości całkowitej do 250 cm i szerokości 80/125 cm. Drzwi w szafach uchylne wyposażone w zawiasy hydrauliczne z cichym domykiem / wyposażone w TIP ON otwieranie bezuchwytowe zapewniające niezawodne użytkowanie. Liczba jednostek / pokoi hotelowych: 8 pokoi Elementami kompletu wyposażenia dla jednego pokoju są: Szafa odzieżowa trzydrzwiowa z częścią na odzież 125x55x2195 - 1 szt Panel odzieżowy z haczykami - 1 szt Panel z lustrem - 1 szt. Zagłowie do łóżka z płyty meblowej z listwami ozdobnymi 300x110 - 1 szt. Szafka nocna z szufladą - 2 szt. Bagażnik - 1 szt. Stolik okolicznościowy - 1 szt. Biurko-toaletka - 1 szt. Krzesło fotelowe - 1 szt. Łóżko hotelowe 90x200 - 2 szt. Żyrandol pokojowy- 1szt. Plafon łazienkowy- 1szt. Okres gwarancji 60 miesięcy CPV: 39313000-9 Dokument nr: 2025-82552-211414 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-26 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubuskie Powiat żarski Gmina Żary Miejscowość Żary Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-04-01 Koniec realizacji 2025-04-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Wyposażenie 8 pokoi w budynku pensjonatu. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia powienien być zgodny z opisem zamówienia. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty zapewniające wykonanie przedmiotu umowy. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane, polegających na powtórzeniu podobnych dostaw, usług lub robót budowlanych. Warunki zmiany umowy 1. Zamówienie będzie realizowane na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Oferentem. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, o których mowa w art.78 i art.78 Kodeksu cywilnego. 3. Okres realizacji zamówienia zostanie zawarty w umówie z wykonawcą. 4. Planowany termin podpisania umowy- w terminie związania ofertą. 5. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zgody obu stron. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca posiadać będzie uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowny odpis z KRS lub CEIDG Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-10 Data ostatniej zmiany 2025-02-10 15:57:10 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto oferty-80%, max 80 pkt P=(Cmin/Cb)x80 pkt gdzie: P- liczba punktów za kryterium ceny Cmin- najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert Cb- cena badanej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji: 20% wg poniższego, max 20 pkt Zamawiający przyzna punkty za okres gwarancji wg poniższego: - 10 pkt - 60 miesięcy gwarancji - 20 pkt - więcej niż 60 miesięcy gwarancji Kontakt: Osoby do kontaktu Mateusz Cieśliński tel.: 781948870 e-mail: mateusz.cieslinski@o2.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025