kujawsko-pomorskie (Grudziądz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa narzędzi mechanicznych i elektronarzędzi |
Data zamieszczenia: | 2025-02-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie Aleja Niepodległości 930 81-861 Sopot powiat: Sopot tel. 58 551 21 15 zamowienia@zdiz.sopot.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sopot |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 58 551 21 15 |
Termin składania ofert: | 2025-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA narzędzi mechanicznych i elektronarzędzi do robót naprawczych i drogowych. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi mechanicznych i elektronarzędzi do robót naprawczych i drogowych w miarę potrzeb Zamawiającego. Postępowanie obejmuje zamówienie podstawowe i opcjonalne. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający planuje zakup następujących narzędzi: 1) Przecinarka-piła tarczowa spalinowa do betonu Stihl TS420 2) Zagęszczarka rewrersyjna Bomag BPR 70/70 D 570 Kg 3) Zagęszczarka wibracyjna Bomag BP 18/45E 4) Agregat malarski Komatz GTech 3500H na wózku. Przedmiotem zamówienia opcjonalnego są narzędzia mechaniczne i elektronarzędzia wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia Opcjonalnego-zał. Nr 3 do Zaproszenia . Wykonawca winien określić w ofercie stały opust ceny, który obowiązywał będzie w zamówieniu podstawowym i opcjonalnym. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w zamówieniu opcjonalnym. Przez podanie nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia opcjonalnego Zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Wykonawca, który w ofercie na zamówienie opcjonalne powoła się na zastosowanie produktów równoważnych (nie gorszych jakościowo) opisanych w tabeli, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w tabelę ,,Proponowany asortyment/ nazwa/ producent". 3. Formularz ofertowy nie odzwierciedla rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Służyć ma jedynie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa [wzór umowy załączono do niniejszego zapytania ofertowego). 4. Zamawiający przewiduje możliwość dostawy asortymentu wykraczającego poza zakres formularza ofertowego dla zamówienia podstawowego i opcjonalnego, wówczas Zamawiający zapłaci cenę obowiązującą w dniu zakupu, pomniejszoną o stały opust zaproponowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Opust jaki zaproponował Wykonawca nie ulega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że wysokość opustu byłaby korzystna dla Zamawiającego. 5. Asortyment i jego ilość będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 6. Transport zamawianego asortymentu leżeć będzie po stronie Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia w terminie do 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie, faksem, e-mailem) do siedziby Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość osobistego odbioru zamawianego asortymentu z siedziby Wykonawcy lub z miejsca wydania przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest podać miejsce wydania przedmiotu zamówienia. Dokument nr: ZP-14/NZ/2025/EB Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 17.02.2025r do godz. 11:00 8. Miejsce składania ofert, elektronicznie, e-mailem na adres: zamowienia@zdiz.sopot.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. Wymagania: 9. W przetargu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego przed upływem terminu określonego w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczonym na stronie internetowej Jednostki. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych, przypisanych do poszczególnych kryteriów: 1) kryterium: cena zamówienia podstawowego - waga 100 % / pkt 12. W załączeniu przekazuje się Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, w którym określono wszystkie warunki zmian Umowy, jaka zostanie zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania. 13. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: bip.zdiz.soDot.pl. 14. Ceny podane w ofercie muszą być wyrażone cyfrą i słownie. 15. Oferta musi być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką. 16. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony formularz oferty [wzór oferty załączono do niniejszego zapytania ofertowego), b) oświadczenie w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania c) oświadczenie w zakresie RODO (wzór załączono do niniejszego zapytania ofertowego) d) stosowne pełnomocnictwo w zależności od sposobu Reprezentacji w jednostce Wykonawcy e) wypełniony formularz cenowy dla zamówienia opcjonalnego (wg wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego). Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych dokumentów, wymaga się złożenia upoważnienia lub pełnomocnictwa wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 17. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę będzie obowiązująca przez okres związania umową w okresie jej trwania. Cena ta musi obejmować całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. 19. Zamawiający może w każdym czasie zmienić lub odwołać warunki niniejszego postępowania, a także zamknąć (unieważnić) postępowanie bez dokonania wyboru. 20. Płatności za prawidłowo wystawioną fakturę VAT dokonywać będzie Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie. Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie. |
© eurobudowa.pl 2004-2025