Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa narzędzi mechanicznych i elektronarzędzi

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa narzędzi mechanicznych i elektronarzędzi

Data zamieszczenia: 2025-02-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
Aleja Niepodległości 930
81-861 Sopot
powiat: Sopot
tel. 58 551 21 15
zamowienia@zdiz.sopot.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 58 551 21 15
Termin składania ofert: 2025-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA narzędzi mechanicznych i elektronarzędzi do robót naprawczych i drogowych.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi mechanicznych i elektronarzędzi do robót naprawczych i drogowych w miarę potrzeb Zamawiającego. Postępowanie obejmuje zamówienie podstawowe i opcjonalne.
W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający planuje zakup następujących narzędzi:
1) Przecinarka-piła tarczowa spalinowa do betonu Stihl TS420
2) Zagęszczarka rewrersyjna Bomag BPR 70/70 D 570 Kg
3) Zagęszczarka wibracyjna Bomag BP 18/45E
4) Agregat malarski Komatz GTech 3500H na wózku.
Przedmiotem zamówienia opcjonalnego są narzędzia mechaniczne i elektronarzędzia wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia Opcjonalnego-zał. Nr 3 do Zaproszenia .
Wykonawca winien określić w ofercie stały opust ceny, który obowiązywał będzie w zamówieniu podstawowym i opcjonalnym.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w zamówieniu opcjonalnym.
Przez podanie nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia opcjonalnego Zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Wykonawca, który w ofercie na zamówienie opcjonalne powoła się na zastosowanie produktów równoważnych (nie gorszych jakościowo) opisanych w tabeli, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w tabelę ,,Proponowany asortyment/ nazwa/ producent".
3. Formularz ofertowy nie odzwierciedla rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Służyć ma jedynie do
porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. Z wybranym Wykonawcą zostanie
zawarta umowa [wzór umowy załączono do niniejszego zapytania ofertowego).
4. Zamawiający przewiduje możliwość dostawy asortymentu wykraczającego poza zakres formularza ofertowego dla zamówienia podstawowego i opcjonalnego, wówczas Zamawiający zapłaci cenę obowiązującą w dniu zakupu, pomniejszoną o stały opust zaproponowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Opust jaki zaproponował Wykonawca nie ulega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że wysokość opustu byłaby korzystna dla Zamawiającego.
5. Asortyment i jego ilość będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
6. Transport zamawianego asortymentu leżeć będzie po stronie Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia w terminie do 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie, faksem, e-mailem) do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje możliwość osobistego odbioru zamawianego asortymentu z siedziby Wykonawcy lub z miejsca wydania przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest podać miejsce wydania przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: ZP-14/NZ/2025/EB

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 17.02.2025r do godz. 11:00
8. Miejsce składania ofert, elektronicznie, e-mailem na adres: zamowienia@zdiz.sopot.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2025r.

Wymagania:
9. W przetargu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego przed upływem terminu określonego
w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczonym na stronie internetowej Jednostki.
Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych, przypisanych do poszczególnych kryteriów:
1) kryterium: cena zamówienia podstawowego - waga 100 % / pkt
12. W załączeniu przekazuje się Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, w którym określono wszystkie warunki zmian Umowy, jaka zostanie zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania.
13. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: bip.zdiz.soDot.pl.
14. Ceny podane w ofercie muszą być wyrażone cyfrą i słownie.
15. Oferta musi być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką.
16. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz oferty [wzór oferty załączono do niniejszego zapytania ofertowego),
b) oświadczenie w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania
c) oświadczenie w zakresie RODO (wzór załączono do niniejszego zapytania ofertowego)
d) stosowne pełnomocnictwo w zależności od sposobu Reprezentacji w jednostce Wykonawcy
e) wypełniony formularz cenowy dla zamówienia opcjonalnego (wg wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego).
Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych dokumentów, wymaga się złożenia upoważnienia lub pełnomocnictwa wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
17. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę będzie obowiązująca przez okres związania umową w okresie jej trwania. Cena ta musi obejmować całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia.
18. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
19. Zamawiający może w każdym czasie zmienić lub odwołać warunki niniejszego postępowania, a także zamknąć (unieważnić) postępowanie bez dokonania wyboru.
20. Płatności za prawidłowo wystawioną fakturę VAT dokonywać będzie Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie.
Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.