dolnośląskie (Szczytna)
małopolskie (Kraków)
wielkopolskie (Poznań)
świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Rytwiany)
kujawsko-pomorskie (Lutówko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana pokrycia dachowego |
Data zamieszczenia: | 2025-02-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Katarzyny w Smogulcu Smogulec 22 62-130 Gołańcz powiat: wągrowiecki tel. 508 114 292. |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Gołańcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 508 114 292. |
Termin składania ofert: | 2025-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zabezpieczenie zabytkowego budynku plebanii przy parafii pw. Św. Katarzyny w Smogulcu poprzez wymianę pokrycia dachowego Rozdział 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku plebanii w Smogulcu. Dane ogólne budynku: Budynek mieszkalny, wolnostojący, jednokondygnacyjny z poddaszem w części użytkowym ze strychem, podpiwniczony, pochodzący z połowy XIX w. Wykonany zostały w systemie tradycyjnym z cegły pełnej. Starszą część budynku przykrywa dach dwuspadowy z częścią naczółkową do strony południowej, natomiast część dobudowaną dach czterospadowy o zmiennym kącie nachylenia. Pokrycie dachu wykonane z dachówki karpiówki ułożonej w koronkę na zaprawie cementowo- wapiennej w kolorze ceglastoczerwonym. Pokrycie jest nieszczelne, zniszczone, z licznymi ubytkami. Część dachówek uległa korozji. Nieszczelności w pokryciu dachowym wpływają destrukcyjnie na stan techniczny budynku. Pokrycie jest również mocno zanieczyszczone osadem od spalin oraz pokryte porostami i mchem. Zaleca się wymianę pokrycia dachowego na nowe. Konstrukcja więźby dachowej drewniana, łączona na zamki ciesielskie i drewniane dyble. Układ jętkowy, dwustolcowy z zastrzałami w układzie głównym. Drewniana konstrukcja dachu zachowana w dobrym stanie, bez widocznych śladów korozji biologicznej oraz nadmiernych ugięć elementów konstrukcyjnych. Z uwagi na bardzo zły stan pokrycia dachowego budynku plebanii, skutkiem czego jest zaciekanie wody opadowej na elementy konstrukcyjne dachu oraz na strop budynku bezpośrednio pod pokryciem dachowym, w celu ochrony przed degradacją zabytkowego obiektu, niezbędne jest wykonanie poniższych prac budowlanych: rozebranie istniejącego pokrycia dachowego; wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej; wymiana łat i kontrłat; montaż folii paroizolacyjnej; montaż pokrycia dachowego; opierzenie przewodów kominowych i wentylacyjnych; obróbki blacharskie. Podstawowy zakres prac obejmuje: - rozebranie istniejącego pokrycia dachowego; - wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej; - wymiana łat i kontrłat; - montaż folii paroizolacyjnej; - montaż pokrycia dachowego z dachówki karpiówki 18x36; - opierzenie przewodów kominowych i wentylacyjnych; - obróbki blacharskie. Prace remontowe obejmujące wymianę pokrycia dachowego nie wpłyną na zmianę kąta nachylenia i wysokość więźby dachowej. Kolor pokrycia dachowego (ceglastoczerwony) oraz sposób jego układania (dachówka karpiówka układana w koronkę) zachować jak dotychczas. Ostateczny kolor jak i model dachówki zostanie przedstawiony do oceny konserwatora zabytków przed planowanym zamówieniem materiału. Okna powiekowe również zachować jak dotychczas. Opierzenia facjatek wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną (zamknięcie krawędzi dachu dachówkami szczytowymi). Obróbki blacharskie w pozostałych częściach dachu zakryć dachówką oraz użyć blachy o kolorze zbliżonym do koloru pokrycia dachowego. Planowany zakres prac nie wpłynie na istniejące elementy zagospodarowania terenu. Powierzchnia działki i powierzchnia zabudowy pozostają bez zmian. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w programie robót budowalnych wymiany pokrycia dachowego oraz robót towarzyszących oraz w zestawieniu robót. UWAGA! Załączone do niniejszego zapytania ofertowego dokumenty projektowe obejmują szerszy zakres robót niż określony w przedmiotowym zamówieniu. Przy analizie dokumentów należy odnieść się do zakresu robót określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz załączniku nr 6 - zestawienie robót. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt przekaże materiały rozbiórkowe do utylizacji. Całość robót objęta jest nadzorem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytów w Poznaniu. Wszystkie wbudowane materiały podlegają uzgodnieniu z inwestorem i Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści Zaproszenia do złożenia oferty oraz w załącznikach do niej, zostały w opisie przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, rozumiane jako wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełnią one te same właściwości techniczne oraz na etapie realizacji uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach zamówienia, umowie, a także normach i wytycznych. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane marki, nazwy producenta, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty - służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości, wymogów technicznych produktu, metody, materiałów, urządzeń, technologii itp. założonych w treści Zaproszenia do złożenia oferty oraz załącznikach. Dopuszcza się możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, które mogły zostać opisane przy użyciu norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one o nie gorszym sposobie wykonania robót niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. CPV: 45261900-3, 45261000-4 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Katarzyny w Smogulcu, w terminie do dnia 14 marca 2025 roku, godz. 900 UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie będą odrzucone. Miejsce i termin realizacji: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie 60 dni licząc od dnia podpisania umowy. Wymagania: Rozdział 4. Opis sposobu przygotowania ofert Oferty, należy składać (do wyboru): a) osobiście lub pocztą w formie pisemnej (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego; Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Opakowanie i adresowanie oferty składanej osobiście lub pocztą. Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym: Nadawca: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Katarzyny w Smogulcu Adresat: Smogulec 22, 62-130 Gołańcz OFERTA " Zabezpieczenie zabytkowego budynku plebanii przy parafii pw. Św. Katarzyny w Smogulcu poprzez wymianę pokrycia dachowego" 1. Podpisy: Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez: 1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej; 2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo. 2. Forma dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii - potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty. 2) W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski, uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego i podpisane przez Wykonawcę. 3. Informacje pozostałe: 1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, 2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym, 3) Dopuszcza się następujące formy złożenia ofert - forma papierowa. Opis sposobu obliczania ceny Wykonawca określi cenę netto, cenę brutto (z podatkiem VAT) oraz wartość podatku VAT za cały przedmiot zamówienia. Cena brutto wskazana w formularzu ofertowym jest ceną ostateczną obejmującymi wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty. Rozdział 7. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Lp. Nazwa Waga kryterium- ilość punktów 1. Cena wykonania zakresu róbót 90 2. Okres dodatkowej gwarancji (maksymalnie 60 miesięcy) 10 RAZEM 100 Kryteria wyboru oferty: Punkty wyliczone będą w oparciu o wzór matematyczny: S=C+G, gdzie poszczególne symbole oznaczają: S-suma uzyskanych punktów, C-punkty za cenę, G- punkty za okres gwarancji Kryterium nr 1: C= (Cmin/Cof.)x90 gdzie: Cmin- najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, Cof.- cena oferty badanej, C- ilość punktów za kryterium ,,cena". Kryterium nr 2: G= (Gof/Gmax.)x10 gdzie: Gmax.- najdłuższy oferowany okres gwarancji dodatkowej, Gof.- okres gwarancji dodatkowej podany w badanej ofercie, G - ilość punktów za kryterium ,,gwarancja". Uwaga! Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Oferty proponujące gwarancje krótszą niż 24 miesiące lub nie określające okresu gwarancji zostaną odrzucone. Maksymalny okres gwarancji podlegającej ocenie wynosi 60 miesięcy. Oferty proponujące 60 miesięczny okres gwarancji otrzymają najwyższą ilość punktów. Oferty proponujące okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy będą liczone jak oferty proponujące maksymalny okres gwarancji, przy czym do umowy zostanie wpisany faktycznie proponowany przez wykonawcę okres gwarancji. Proponowany okres gwarancji należy wskazać w pełnych miesiącach. 2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku złożenia jej przez Oferenta bez załączników określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących wymagane załączniki oferty. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą. 5. Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru Oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze Oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru. Rozdział 8. Oświadczenia lub dokumenty poświadczające brak podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów poświadczających brak podstaw do wykluczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości; b) Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - oświadczenie składane na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Rozdział 9. Warunki udziału w postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. Rozdział 10. Istotne postanowienia, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą 1. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji oferowanej ceny odpowiada wyłącznie Wykonawca. 2. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania prawidłowej wyceny zamówienia. 3. Strony postanawiają, że rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się jedną (1) fakturą końcową po zakończeniu i odbiorze końcowym przedmiotu umowy. 4. Podstawę wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej za wykonanie przedmiotu umowy stanowić będzie obustronnie podpisany protokół odbioru końcowego robót zatwierdzony przez osoby funkcyjne budowy oraz Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (dopuszcza się odrębny protokół sporządzony przez instytucję Konserwatora). 5. Termin płatności faktury: do 30 dni od daty wpłynięcia prawidłowo wystawionej faktury wraz z podpisanym protokołem/protokołami odbioru robót. 6. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie odbiór końcowy przedmiotu umowy w ciągu 14 dni roboczych od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru, zawiadamiając o tym Wykonawcę. Z przyczyn organizacyjnych powyższy termin może zostać wydłużony za zgodą stron. 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji dla przedmiotu umowy na okres min. 24 miesięcy (kryterium oceny ofert) licząc od daty odbioru końcowego robót i zapewnia o jego prawidłowym funkcjonowaniu. 8. W przypadku zaistnienia pomiędzy stronami sporu o roszczenie cywilnoprawne, wynikającego z umowy lub pozostającego w związku z umową, strony zobowiązują się, w sprawach, w których możliwe jest zawarcie ugody, do podjęcia próby jego rozwiązania w drodze mediacji. Mediacja prowadzona będzie przez Mediatorów Stałych Sądu Polubownego przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Regulaminem tego Sądu Rozdział 11. Informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu, w którym upływa termin składania ofert. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji; 3. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego ogłoszenia; 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego wykonawcę; 5. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w każdym momencie, bez podawania przyczyny; 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji z wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza; 8. Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; 9. Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia; 10. Zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w sposób i w terminie indywidulanie ustalonym z Wykonawcą. Projekt umowy, zostanie uzgodniony przez strony po wyborze oferty. Kontakt: Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się z Wykonawcami 1. 2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Katarzyny w Smogulcu, Smogulec 22, 62-130 Gołańcz. Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważnieni są: - ks. Andrzej Gierszyński, tel. 508 114 292. |
© eurobudowa.pl 2004-2025