Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wymiana piasku w piaskownicach, polach piaskowych i polach żwirowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana piasku w piaskownicach, polach piaskowych i polach żwirowych

Data zamieszczenia: 2025-02-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
Strzelców Bytomskich 25c
44-109 Gliwice
powiat: Gliwice
przetargi@mzuk.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana piasku w piaskownicach, polach piaskowych i polach żwirowych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dwukrotna wymiana piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją. Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:- wybranie zużytego piasku z piaskownic - warstwa 50 cm,- wybranie i wywiezienie nadmiaru piasku znajdującego się wokół piaskownic,- wywiezienie wybranego piasku z piaskownic oraz dostarczenie na wskazane miejscena giełdzie samochodowej Ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,- wykonanie dezynfekcji podłoża oraz ścian wewnętrznych piaskownic, środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,- nasypanie nowego piasku (kopanego 0,2 - 2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), do wysokości 50cm w każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem.
2. Jednokrotna wymiana piasku w polach piaskowych położnych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją.Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:- wybranie i wywiezienie wierzchniej warstwy 30 cm piasku z całej powierzchni pól piaskowych (również spod urządzeń zabawowych) oraz dostarczenie na wskazane miejsce na giełdzie samochodowej Ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,- wykonanie dezynfekcji podłoża pól piaskowych środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH.- nasypanie warstwy 30 cm nowego piasku (płukanego 0,2 - 2 mm bez części ilastychi pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), w każdym polu piaskowym wraz z jego plantowaniem (wg załącznika),
3. Jednokrotna wymiana piasku w psich piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją.Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:- wybranie zużytego piasku z piaskownic - warstwa 50 cm,- wybranie i wywiezienie nadmiaru piasku znajdującego się wokół piaskownic,- wywiezienie wybranego piasku z piaskownic oraz dostarczenie na wskazane miejsce na giełdzie samochodowej Ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,- wykonanie dezynfekcji podłoża oraz ścian wewnętrznych piaskownic, środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,- nasypanie nowego piasku (płukanego 0,2 - 2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), do wysokości 50cm w każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem.
4. Jednokrotne uzupełnienie piasku w polach piaskowych do wysokości 10 cm na każdym polu (piasek płukany 0,2-2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczony do stosowania na placach zabaw) położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUKi objętych ewidencją.- pola piaskowe bezwzględnie wygrabić oraz usunąć wszelkie zanieczyszczenia, przed przystąpieniem do uzupełnienia- wykonać dezynfekcję podłoża pola piaskowego środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,- uzupełnienie warstwy 10 cm nowego piasku (płukanego 0,2 - 2 mm bez części ilastychi pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), w każdym polu piaskowym wraz z jego plantowaniem (wg załącznika),
5. Jednokrotne uzupełnienie żwiru w polach żwirowych do wysokości 20 cm na każdym polu (żwir 2-8 mm płukany pozbawiony ostrych krawędzi dopuszczony do stosowania na placach zabaw) położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUKi objętych ewidencją.- pola żwirowe bezwzględnie wygrabić oraz usunąć wszelkie zanieczyszczenia, przed przystąpieniem do uzupełnienia- uzupełnienie warstwy 20 cm nowego żwiru (płukanego 2 - 8 mm bez części ilastychi pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), w każdym polu żwirowym wraz z jego plantowaniem (wg załącznika),
II. Przy sporządzaniu oferty cenowej należy uwzględnić:
Wykonawca do 5 dni przed przystąpieniem do prac dostarczy Zamawiającemu harmonogram robót, określając w nim terminy oraz zakres prac na danym placu zabaw.
Po zakończeniu prac Wykonawca każdorazowo uporządkuje teren placu zabaw.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych prac:
- zdjęcia terenu placu przed przystąpieniem do prac oraz po zakończeniu prac,
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych przed wymianą/uzupełnieniem,
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych po wybraniu piasku
- zdjęcia z przeprowadzonej dezynfekcji piaskownic, pól piaskowych
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych po napełnieniu/uzupełnieniu
Wykaz piaskownic, pól piaskowych oraz psich piaskownic wraz z podaną lokalizacją, metrażem i ilością m3 znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 10 do SWZ
Uwaga:
1. Zdjęcia wykonane aparatem z datownikiem. Data i godz. drukowana automatycznie na zdjęciach. Brak wykonanej dokumentacji fotograficznej będzie równoznaczny z niewykonaniem prac.
2. Prace należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia prac Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt i ryzyko.
3. Wykonawca zabezpieczy teren placu zabaw podczas prac oraz na czas działania środka do dezynfekcji (przy dezynfekcji zakłada się zabezpieczenie terenu na czas minimum dwóch godzin lub na czas określony przez producenta środka użytego do dezynfekcji).
4. Wybrany piasek z piaskownic i pól piaskowych nie może zostać zmieszany. Na giełdzie samochodowej Ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice, zostaną wskazane 2 miejsca dostarczenia - dla piasku wybranego z piaskownic oraz osobne miejsce dla piasku wybranego z pól piaskowych i psich piaskownic.

CPV: 50870000-4

Dokument nr: 2025/BZP 00101552, MZUK.EPZ.50.9.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd9dbb13-0153-4b87-b905-8324ff8c7923
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Składanie ofert i komunikacja w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej jako Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Komunikacja za pośrednictwem Platformy jest preferowanym sposobem przekazywania informacji (a w przypadku składania ofert wymaganym bezwzględnie), natomiast Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Wymagania techniczne umożliwiające pracę za pośrednictwem Platformy:
a) specyfikacja połączenia - formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) oznaczenie czasu odbioru danych wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy,
c) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej wynosi:
- w przypadku Platformy - 250 MB dla plików oferty wraz z załącznikami składanych poprzez zakładkę ,,Oferty/wnioski" i 150 MB dla plików przesyłanych poprzez zakładkę ,,Formularze do komunikacji",
- w przypadku poczty elektronicznej 100 MB.
Dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ Regulamin Platformy e-Zamówienia określa pozostałe szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy oraz zawiera informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych.
Sposób sporządzania dokumentów, oświadczeń, wniosków, ofert, pełnomocnictw czy innych informacji winien być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Informacje o sposobie składania ofert w postępowaniu zostały opisane w dokumencie ,,Oferty, wnioski i prace konkursowe" - instrukcja interaktywna, dostępnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
Informacja o sposobie komunikacji w postępowaniu opisana została w dokumencie ,,Komunikacja w postępowaniu", dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Przesyłanie przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń, wniosków, pełnomocnictw czy innych informacji, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwe poprzez dostępne w ramach danego postępowania formularze do komunikacji (w sekcji Formularze prowadzonego postępowania). Możliwość korzystania w postępowaniu z formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu ,,Wykonawca" oraz zalogowania się na Platformie. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce Komunikacja. W celu przesłania pisma o wyjaśnienia treści dokumentów postępowania wystarczające jest posiadanie konta uproszczonego na Platformie.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO został opisany w rozdziale 26 SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-21 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-14

Wymagania:
1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymania nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 16 1160 2202 0000 0005 0724 6399 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Bank Millennium S.A. 5) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dwukrotna wymiana piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją. Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:- wybranie zużytego piasku z piaskownic - warstwa 50 cm,- wybranie i wywiezienie nadmiaru piasku znajdującego się wokół piaskownic,- wywiezienie wybranego piasku z piaskownic oraz dostarczenie na wskazane miejscena giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,- wykonanie dezynfekcji podłoża oraz ścian wewnętrznych piaskownic, środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,- nasypanie nowego piasku (kopanego 0,2 - 2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), do wysokości 50cm w każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem.
2. Jednokrotna wymiana piasku w polach piaskowych położnych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją.Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:- wybranie i wywiezienie wierzchniej warstwy 30 cm piasku z całej powierzchni pól piaskowych (również spod urządzeń zabawowych) oraz dostarczenie na wskazane miejsce na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,- wykonanie dezynfekcji podłoża pól piaskowych środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH.- nasypanie warstwy 30 cm nowego piasku (płukanego 0,2 - 2 mm bez części ilastychi pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), w każdym polu piaskowym wraz z jego plantowaniem (wg załącznika),
3. Jednokrotna wymiana piasku w psich piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją.Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:- wybranie zużytego piasku z piaskownic - warstwa 50 cm,- wybranie i wywiezienie nadmiaru piasku znajdującego się wokół piaskownic,- wywiezienie wybranego piasku z piaskownic oraz dostarczenie na wskazane miejsce na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,- wykonanie dezynfekcji podłoża oraz ścian wewnętrznych piaskownic, środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,- nasypanie nowego piasku (płukanego 0,2 - 2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), do wysokości 50cm w każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem.
4. Jednokrotne uzupełnienie piasku w polach piaskowych do wysokości 10 cm na każdym polu (piasek płukany 0,2-2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczony do stosowania na placach zabaw) położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUKi objętych ewidencją.- pola piaskowe bezwzględnie wygrabić oraz usunąć wszelkie zanieczyszczenia, przed przystąpieniem do uzupełnienia- wykonać dezynfekcję podłoża pola piaskowego środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,- uzupełnienie warstwy 10 cm nowego piasku (płukanego 0,2 - 2 mm bez części ilastychi pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), w każdym polu piaskowym wraz z jego plantowaniem (wg załącznika),
5. Jednokrotne uzupełnienie żwiru w polach żwirowych do wysokości 20 cm na każdym polu (żwir 2-8 mm płukany pozbawiony ostrych krawędzi dopuszczony do stosowania na placach zabaw) położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUKi objętych ewidencją.- pola żwirowe bezwzględnie wygrabić oraz usunąć wszelkie zanieczyszczenia, przed przystąpieniem do uzupełnienia- uzupełnienie warstwy 20 cm nowego żwiru (płukanego 2 - 8 mm bez części ilastychi pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), w każdym polu żwirowym wraz z jego plantowaniem (wg załącznika),
II. Przy sporządzaniu oferty cenowej należy uwzględnić:
Wykonawca do 5 dni przed przystąpieniem do prac dostarczy Zamawiającemu harmonogram robót, określając w nim terminy oraz zakres prac na danym placu zabaw.
Po zakończeniu prac Wykonawca każdorazowo uporządkuje teren placu zabaw.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych prac:
- zdjęcia terenu placu przed przystąpieniem do prac oraz po zakończeniu prac,
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych przed wymianą/uzupełnieniem,
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych po wybraniu piasku
- zdjęcia z przeprowadzonej dezynfekcji piaskownic, pól piaskowych
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych po napełnieniu/uzupełnieniu
Wykaz piaskownic, pól piaskowych oraz psich piaskownic wraz z podaną lokalizacją, metrażem i ilością m3 znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 10 do SWZ
Uwaga:
1. Zdjęcia wykonane aparatem z datownikiem. Data i godzina drukowana automatycznie na zdjęciach. Brak wykonanej dokumentacji fotograficznej będzie równoznaczny z niewykonaniem prac.
2. Prace należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia prac Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt i ryzyko.
3. Wykonawca zabezpieczy teren placu zabaw podczas prac oraz na czas działania środka do dezynfekcji (przy dezynfekcji zakłada się zabezpieczenie terenu na czas minimum dwóch godzin lub na czas określony przez producenta środka użytego do dezynfekcji).
4. Wybrany piasek z piaskownic i pól piaskowych nie może zostać zmieszany. Na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice, zostaną wskazane 2 miejsca dostarczenia - dla piasku wybranego z piaskownic oraz osobne miejsce dla piasku wybranego z pól piaskowych i psich piaskownic.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
Zdolność zawodowa - wiedza i doświadczenie:
- składając ofertę Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu czystości na terenach sportowo/rekreacyjnych i/lub utrzymania i konserwacji wyposażenia placów zabaw i/lub wymianie piasku w piaskownicach lub polach piaskowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda.
W przypadków podmiotów działających wspólnie wykazanie zdolności zawodowej poszczególnych podmiotów nie podlega sumowaniu. Oznacza to, że ww. zdolnością zawodową musi się wykazać co najmniej jeden z podmiotów działających wspólnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SWZ. Zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasob, b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz zawiera usługi, w wykonaniu których wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- atest higieniczny piasku
- atest PZH dla środków wykorzystanych do dezynfekcji piaskownic
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- atest higieniczny piasku
- atest PZH dla środków wykorzystanych do dezynfekcji piaskownic
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma prze-pisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, orga-nem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
- wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może, zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych, złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na podmiotowe środki dowodowe stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba że zamawiający ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikających z zaświadczenia lub certyfikatu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymania nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 16 1160 2202 0000 0005 0724 6399 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Bank Millennium S.A. 5) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacja na temat rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-03-22

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.