śląskie (Pilchowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa blach ścieralnych stołu odpadów, szyn prowadzących wypychacze odpadów, blach dzielących stół podawczy, rusztowin środkowych ruchomych dla kotłów |
Data zamieszczenia: | 2025-02-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. Logistyczna 22 70-608 Szczecin powiat: Szczecin Tel. 91 50 66 200 sekretariat@zuo.szczecin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 91 50 66 200 |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Postępowanie o udzielenie zamówienia sektorowego o wartości poniżej progów unijnych prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn.: ,,DOSTAWA blach ścieralnych stołu odpadów, szyn prowadzących wypychacze odpadów, blach dzielących stół podawczy, rusztowin środkowych ruchomych dla kotłów OSr-34, użytkowanych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie" [dalej: ,,Postępowanie"]. CPV: 42162000-2 Dokument nr: WUM.2522.2.2025.SPRZ Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Logistycznej 22 w Szczecinie, pok. nr 201 (sala konferencyjna). Termin otwarcia ofert: 21.02.2025, godz.12:15. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 21.02.2025, godz. 12:00. 8.2. Miejsce składania i otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Logistyczna 22 w Szczecinie, pok. nr 301 (sekretariat). Wymagania: SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1. Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia sektorowego. 2.2. Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie. 2.3. Nazwa zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia sektorowego o wartości poniżej progów unijnych, z pominięciem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę blach ścieralnych stołu odpadów, szyn prowadzących wypychacze odpadów, blach dzielących stół podawczy, rusztowin środkowych ruchomych dla kotłów OSr-34, użytkowanych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie. 2.6. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak. 2.7. Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2.8. Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną: Przetarg nieograniczony na podstawie § 35 Regulaminu udzielania zamówień w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szczecinie,stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1/2024 Prezesa Zarządu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów z siedzibą w Szczecinie z dnia 3 stycznia 2024 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie udzielania zamówień w Zakładzie Unieszkodliwiania Opadów Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szczecinie [dalej: ,,Regulamin"]. 2.8.1. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie drugiego etapu Postępowania - negocjacji. 2.8.2. Zgodnie z Rozdziałem V Regulaminu decyzję o przeprowadzeniu negocjacji może podjąć Kierownik Zamawiającego na wniosek Komisji Przetargowej. 2.8.3. Przedmiot negocjacji i ich zakres obejmować może cenę oraz inne istotne warunki realizacji zamówienia. 2.8.4. Negocjacje są przeprowadzane z zachowaniem następujących zasad: 1) Negocjacje prowadzone są w formie pisemnej, osobistych spotkań, telekonferencji, za pomocą poczty elektronicznej (e-mail). 2) Do negocjacji Zamawiający zaprasza Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. 3) Podczas negocjacji Wykonawcy składają oferty dodatkowe zawierające cenę lub inne informacje wskazane przez Zamawiającego. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaproponować wyższej ceny lub innych warunków mniej korzystnych niż zaproponowane w ofercie pierwotnej. 4) Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ i/lub OPZ. 5) W trakcie negocjacji Zamawiający nie może udzielać informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcą przewagę nad innymi. 6) Z przeprowadzonych negocjacji należy sporządzić informację z ich przebiegu (np. w formie protokołu, notatki służbowej). SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: http://bip.zuo.szczecin.pl/zamowienia_publiczne/ 3.2. Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.3. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie. 3.4. Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski. 3.5. RODO (obowiązek informacyjny): Z dniem 25 maja 2018 r. przepisy RODO1 mają bezpośrednie zastosowanie w państwach członkowskich, w tym także do udzielania zamówień publicznych, konkursów i do zawierania umów koncesji na roboty budowlane i usługi. Zamawiający zobowiązany jest do wypełnienia m.in. obowiązku informacyjnego. W tym celu przygotował Klauzulę Informacyjną dla Wykonawców stanowiącą Załącznik nr 9 do SWZ. Dodatkowo dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym celem uzyskania danego zamówienia publicznego, w Formularzu ofertowym znajduje się oświadczenie wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy. SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1. Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie. 4.2. Numer referencyjny: WUM.2522.2.2025.SPRZ. 4.3. Rodzaj zamówienia: Dostawy. 4.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie. 4.5. Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie. 4.6. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie. 4.7. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.7.3. Zamówienie obejmuje opcje: Nie. 4.7.4.Okres realizacji zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do dnia 18.07.2025 r. Dla zachowania Terminu dostawy Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić czas konieczny do dokonania odbioru przez Zamawiającego, tj. 3 dni robocze. Dopuszcza się dostawy w partiach o ile zachowany będzie termin wskazany w zd. pierwszym. 2. Szczegółowe obowiązki, terminy i zakres realizacji zostały wskazane w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ oraz we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 4.7.5.Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie. 4.7.6.Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie. 4.8. Kryteria oceny ofert 4.8.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny. 4.8.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. 4.8.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 4.8.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 4.8.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez ZamawiającegoSEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1. Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak. 5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia: 5.2.1. Na podstawie § 27 ust. 2 pkt. 4 Regulaminu - Z Postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 5.2.2. Na podstawie § 27 ust. 2 pkt. 5 Regulaminu - Z Postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów. 5.2.3. Na podstawie § 27 ust. 2 pkt. 7 Regulaminu - Z Postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady. 5.3. Warunki udziału w postępowaniu: Nie. 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu: 5.4.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: ,,Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie"; 5.4.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ,,Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie"; 5.4.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: ,,Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie"; 5.4.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie". 5.5. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (odpowiednio Załącznik nr 3 i 4 do SWZ). 5.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór wg Załącznika nr 7 SWZ). 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 (pięć) dni aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej (z wyjątkiem sytuacji wskazanej w pkt 5.7.2.):5.7.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z Postępowania, o których mowa § 27 ust. 1 pkt. 5 Regulaminu: Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej ww. dokument każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, składa w swoim imieniu. 5.7.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie § 27 ust. 2 pkt 4 Regulaminu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub w kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, składa w swoim imieniu. Zamawiający nie wzywa do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5.7.2. powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 5.8. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy. 5.9. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy. 5.10. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy. 5.11. Jeżeli Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, wskazanie środków podlegających uzupełnieniu (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy. 5.12. Wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą: 1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) - np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (o ile dotyczy). Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - przykładowy wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.2. 3. 4. 5. 6. 7. Wypełniony Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ wraz z Załącznikiem nr 1a do SWZ (Szczegółową kalkulacją ceny). Ww. dokument należy złożyć w oryginale. Oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w Postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór wg Załącznika nr 7 SWZ) - jeśli dotyczy. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w SWZ Wykonawca składa inny równoważny dokument lub dokumenty, wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1. Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie. 6.2. Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie. 6.3. Zamawiający wymaga wadium: Nie. 6.4. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie. 6.5. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w oryginale. 6.5.2. Wymagania dot. składania dokumentów w niniejszym Postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, znajdują się w treść SWZ. 6.5. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie. SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie. 7.2. Zamawiający przewiduje zmiany Umowy: Tak Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy na warunkach określonych we Wzorze Umowy - Załącznik nr 2 do SWZ. 7.3. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie. Termin związania ofertą: 30 dni, tj. do dnia 22.03.2025. |
© eurobudowa.pl 2004-2025