Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa blach ścieralnych stołu odpadów, szyn prowadzących wypychacze odpadów, blach...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa blach ścieralnych stołu odpadów, szyn prowadzących wypychacze odpadów, blach dzielących stół podawczy, rusztowin środkowych ruchomych dla kotłów

Data zamieszczenia: 2025-02-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
ul. Logistyczna 22
70-608 Szczecin
powiat: Szczecin
Tel. 91 50 66 200
sekretariat@zuo.szczecin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 91 50 66 200
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie o udzielenie zamówienia sektorowego o wartości poniżej progów unijnych
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn.: ,,DOSTAWA blach ścieralnych stołu
odpadów, szyn prowadzących wypychacze odpadów, blach dzielących stół podawczy,
rusztowin środkowych ruchomych dla kotłów OSr-34, użytkowanych w Zakładzie
Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie" [dalej: ,,Postępowanie"].

CPV: 42162000-2

Dokument nr: WUM.2522.2.2025.SPRZ

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Logistycznej 22
w Szczecinie, pok. nr 201 (sala konferencyjna).
Termin otwarcia ofert: 21.02.2025, godz.12:15.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 21.02.2025, godz. 12:00.
8.2. Miejsce składania i otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego,
ul. Logistyczna 22 w Szczecinie, pok. nr 301 (sekretariat).

Wymagania:
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1. Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia sektorowego.
2.2. Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie.
2.3. Nazwa zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia sektorowego o wartości
poniżej progów unijnych, z pominięciem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), realizowanym w trybie
przetargu nieograniczonego na dostawę blach ścieralnych stołu odpadów, szyn
prowadzących wypychacze odpadów, blach dzielących stół podawczy, rusztowin
środkowych ruchomych dla kotłów OSr-34, użytkowanych w Zakładzie
Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie.
2.6. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak.
2.7. Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2.8. Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną: Przetarg nieograniczony na
podstawie § 35 Regulaminu udzielania zamówień w Zakładzie Unieszkodliwiania
Odpadów Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szczecinie,stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1/2024 Prezesa Zarządu Zakładu
Unieszkodliwiania Odpadów z siedzibą w Szczecinie z dnia 3 stycznia 2024 r. w sprawie
wprowadzenia zmian w Regulaminie udzielania zamówień w Zakładzie
Unieszkodliwiania Opadów Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą
w Szczecinie [dalej: ,,Regulamin"].
2.8.1. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie drugiego etapu Postępowania -
negocjacji.
2.8.2. Zgodnie z Rozdziałem V Regulaminu decyzję o przeprowadzeniu negocjacji może
podjąć Kierownik Zamawiającego na wniosek Komisji Przetargowej.
2.8.3. Przedmiot negocjacji i ich zakres obejmować może cenę oraz inne istotne warunki
realizacji zamówienia.
2.8.4. Negocjacje są przeprowadzane z zachowaniem następujących zasad:
1)
Negocjacje prowadzone są w formie pisemnej, osobistych spotkań,
telekonferencji, za pomocą poczty elektronicznej (e-mail).
2)
Do negocjacji Zamawiający zaprasza Wykonawców, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty.
3)
Podczas negocjacji Wykonawcy składają oferty dodatkowe zawierające
cenę lub inne informacje wskazane przez Zamawiającego. Wykonawcy
w ofertach dodatkowych nie mogą zaproponować wyższej ceny lub innych
warunków mniej korzystnych niż zaproponowane w ofercie pierwotnej.
4)
Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ i/lub OPZ.
5)
W trakcie negocjacji Zamawiający nie może udzielać informacji w sposób,
który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcą przewagę nad innymi.
6)
Z przeprowadzonych negocjacji należy sporządzić informację z ich
przebiegu (np. w formie protokołu, notatki służbowej).
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zuo.szczecin.pl/zamowienia_publiczne/
3.2. Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.3. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie.
3.4. Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski.
3.5. RODO (obowiązek informacyjny): Z dniem 25 maja 2018 r. przepisy RODO1 mają
bezpośrednie zastosowanie w państwach członkowskich, w tym także do udzielania
zamówień publicznych, konkursów i do zawierania umów koncesji na roboty budowlane
i usługi. Zamawiający zobowiązany jest do wypełnienia m.in. obowiązku informacyjnego.
W tym celu przygotował Klauzulę Informacyjną dla Wykonawców stanowiącą Załącznik
nr 9 do SWZ. Dodatkowo dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby,
których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi
informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych
osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym celem uzyskania danego zamówienia publicznego,
w Formularzu ofertowym znajduje się oświadczenie wymagane przez Zamawiającego
od Wykonawcy.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1. Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie.
4.2. Numer referencyjny: WUM.2522.2.2025.SPRZ.
4.3. Rodzaj zamówienia: Dostawy.
4.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie.
4.5. Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie.
4.6. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie.
4.7. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.7.3. Zamówienie obejmuje opcje: Nie.
4.7.4.Okres realizacji zamówienia:
1.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie
do dnia 18.07.2025 r. Dla zachowania Terminu dostawy Wykonawca
zobowiązany jest uwzględnić czas konieczny do dokonania odbioru przez
Zamawiającego, tj. 3 dni robocze. Dopuszcza się dostawy w partiach o ile
zachowany będzie termin wskazany w zd. pierwszym.
2.
Szczegółowe obowiązki, terminy i zakres realizacji zostały wskazane w OPZ,
stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ oraz we Wzorze Umowy, stanowiącym
Załącznik nr 2 do SWZ.
4.7.5.Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie.
4.7.6.Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy
zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie.
4.8. Kryteria oceny ofert
4.8.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.
4.8.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.8.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.8.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej
oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.8.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych
dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia
wyjaśnień w terminie wskazanym przez ZamawiającegoSEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1. Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak.
5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia:
5.2.1. Na podstawie § 27 ust. 2 pkt. 4 Regulaminu - Z Postępowania o udzielenie
zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę w stosunku do którego
otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub
sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest
zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury.
5.2.2. Na podstawie § 27 ust. 2 pkt. 5 Regulaminu - Z Postępowania o udzielenie
zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę, który w sposób zawiniony
poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość,
w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego
niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający
jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów.
5.2.3. Na podstawie § 27 ust. 2 pkt. 7 Regulaminu - Z Postępowania o udzielenie
zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę, który z przyczyn leżących
po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie
wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie
wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy
koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy,
odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi
za wady.
5.3. Warunki udziału w postępowaniu: Nie.
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:
5.4.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
,,Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie";
5.4.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
,,Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie";
5.4.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
,,Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie";
5.4.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie".
5.5. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczeń o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (odpowiednio
Załącznik nr 3 i 4 do SWZ).
5.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy (wzór wg Załącznika nr 7 SWZ).
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania
wykluczeniu:
Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie Wykonawcę
którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5
(pięć) dni aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń i dokumentów wymienionych
poniżej (z wyjątkiem sytuacji wskazanej w pkt 5.7.2.):5.7.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z Postępowania,
o których mowa § 27 ust. 1 pkt. 5 Regulaminu: Oświadczenie o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w Postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Ww. oświadczenie
należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej ww. dokument każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, składa w swoim imieniu.
5.7.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie § 27 ust. 2 pkt 4 Regulaminu. Dokument powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub w kopii dokumentu poświadczonej za
zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, składa w swoim imieniu.
Zamawiający nie wzywa do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5.7.2.
powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów.
5.8. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania
warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.
5.9. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy.
5.10. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.
5.11. Jeżeli Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków
dowodowych, wskazanie środków podlegających uzupełnieniu (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
5.12. Wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą:
1.
Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) - np. odpis
z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej (o ile dotyczy). Ww. dokument należy złożyć
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca
działa
przez
pełnomocnika
należy dodatkowo
załączyć stosowne
pełnomocnictwo dla danej osoby, w oryginale lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez notariusza - przykładowy wzór pełnomocnictwa
stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.2.
3.
4.
5.
6.
7.
Wypełniony Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ wraz
z Załącznikiem nr 1a do SWZ (Szczegółową kalkulacją ceny). Ww. dokument
należy złożyć w oryginale.
Oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia
Wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków udziału
w Postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy (wzór wg Załącznika nr 7 SWZ) - jeśli dotyczy. Ww.
dokument należy złożyć w oryginale.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w SWZ Wykonawca
składa inny równoważny dokument lub dokumenty, wydany przez właściwy organ
sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je odpowiednio
w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1. Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie.
6.2. Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie.
6.3. Zamawiający wymaga wadium: Nie.
6.4. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie.
6.5. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w Postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia Umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty
w oryginale.
6.5.2. Wymagania dot. składania dokumentów w niniejszym Postępowaniu przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, znajdują się w treść SWZ.
6.5. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne,
które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie
zostały przyznane: Nie.
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie.
7.2. Zamawiający przewiduje zmiany Umowy: Tak
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy
na warunkach określonych we Wzorze Umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
7.3. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub
etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie.
Termin związania ofertą: 30 dni, tj. do dnia 22.03.2025.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.