śląskie (Jaworzno)
małopolskie (Gołcza)
dolnośląskie (Lądek-Zdrój)
lubelskie (Chodel)
mazowieckie (Piaseczno)
zachodniopomorskie (Połchowo)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Warzywna 6 95-200 Pabianice powiat: pabianicki 42 22 59 285 zgm@zgm.pabianice.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Pabianice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 42 22 59 285 |
Termin składania ofert: | 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości wraz z wywozem i utylizacją liści, gałęzi itp., jak również odśnieżanie nawierzchni dróg dojazdowych, chodników oraz posesji z podziałem na dwie części: a. część I - chodniki i ciągi pieszo-jezdne, b. część II - tereny zielone. CPV: 90910000-9, 90914000-7,90620000-9,90630000-2,90918000-5,90610000-6,77300000-3,77310000-6,77312000-0,77312100-1 Dokument nr: 2025/BZP 00101754, ZGM.NZP.2422.1.2025.DN Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78de98dd-07d5-4baf-83b1-4023e309cde1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się: 1) drogą elektroniczną na adres: zgm@zgm.pabianice.pl; 2) przy użyciu Platformy: https://ezamowienia.gov.pl; 3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/. 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwa drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 7. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: zgm@zgm.pabianice.pl. 12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 13. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia oraz zobowiązują się korzystając z platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO), pragniemy Państwa poinformować, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach z siedzibą przy Ul. Warzywnej 6, 95-200 Pabianice. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe: e-mail: iod@zgm.pabianice.pl; adres do korespondencji: 95-200 Pabianice, Ul. Warzywna 6. 2. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO. 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i inne ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), dalej zwana ,,ustawą Pzp", a także podmiotom uprawnionym - na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególności podmiotom wspierających administratora w organizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego). (...) Pozostałe szczegóły z zakresu RODO znajdują się w rozdziale XXII SWZ w przedmiotowym postępowaniu. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-20 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025