śląskie (Pilchowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego cmentarza |
Data zamieszczenia: | 2025-02-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Lędziny ul. Lędzińska 55 43-143 Lędziny powiat: bieruńsko-lędziński tel. 32 21 66 511 wew. 120, wew. 128, (32) 216 65 11 do 13, 216 62 91, 216 63 01 um@ledziny.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lędziny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 21 66 511 we |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Nazwa zamówienia: ,,Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego cmentarza przy Ul. Zabytkowej w Lędzinach wraz z terenem pomiędzy Ul. Zawiszy Czarnego, Ul. Wygody, Ul. Podgórną, Ul. Gałczyńskiego, Ul. Lędzińską, Ul. Olimpijską, ul. Paderewskiego, Ul. Szkolną oraz Ul. Lipową", 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie ,,Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego cmentarza przy Ul. Zabytkowej w Lędzinach wraz z terenem pomiędzy ul. Zawiszy Czarnego, Ul. Wygody, Ul. Podgórną, Ul. Gałczyńskiego, Ul. Lędzińską, ul. Olimpijską, Ul. Paderewskiego, Ul. Szkolną oraz Ul. Lipową". W zakresie opracowania mieszczą się działania wynikające z procedury sporządzania dokumentu wynikającej z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i z przepisów odrębnych oraz wprowadzonych zmian wynikających ze stanowiska Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt prac oraz współdziałanie z Zamawiającym w ramach prowadzonych procedur, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia w okresie realizacji umowy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania przez Wykonawcę i przekazania Zamawiającemu. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje poniższe czynności: 1) przygotowanie diagnozy stanu istniejącego wraz z koncepcją rozwiązań planu w skali 1:1000, w tym inwentaryzacja terenu wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną, 2) przygotowanie opracowania ekofizjograficznego, 3) przygotowanie prognozy oddziaływania na środowisko, 4) przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 5) przygotowanie tekstu planu i rysunku planu w skali 1:1000 w formie projektu Uchwały Rady Miasta, 6) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej, 7) przygotowanie wniosków o uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tj. Dz.U. 2024 r., poz. 82) w niezbędnym zakresie, 8) przygotowanie metadanych infrastruktury informacji przestrzennej, o której mowa w art. 5 i art. 29 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 214), 9) przygotowanie projektów zawiadomień, obwieszczeń i ogłoszeń prasowych, wystąpień o opinie i uzgodnienia, związanych przygotowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 10) przygotowanie propozycji stanowiska w sprawie zgłoszonych wniosków i uwag do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, sporządzenie zestawień tabelarycznych oraz części graficznej, 11) przygotowanie wykazów uzgodnień i opinii do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 12) prezentacja dokumentu oraz stanu zaawansowania prac projektowych na spotkaniach z Radnymi Miasta, Komisjami Rady, sesji Rady Miasta, władzami miasta, Strona 1 z 3przedstawicielami organów opiniujących i uzgadniających, w zależności od potrzeb, w tym przed przyjęciem projektu przez Radę Miasta, 13) przygotowanie i przedstawienie wersji roboczych zmian projektu do akceptacji Burmistrza w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 14) prowadzenie bieżących konsultacji z Zamawiającym w zakresie zmian w rozwiązaniach projektowych w trakcie wykonania opracowania, 15) udział w wyłożeniach projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowiska do publicznego wglądu, przynajmniej dwukrotnie dla każdego wyłożenia, w ustalonych z Zamawiającym godz.ch i udzielenie informacji zainteresowanym na temat przyjętych rozwiązań, 16) udział w publicznych dyskusjach na rozwiązaniami przyjętymi w projekcie, przedstawienie na spotkaniach rozwiązań urbanistycznych wraz z uzasadnieniem, przy czym ilość spotkań do ustalenia z Zamawiającym. Składanie ofert: 9. Miejsce oraz termin składania ofert: Ofertę należy złożyć wyłącznie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w siedzibie zamawiającego, drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście lub drogą elektroniczną na adres: um@ledziny.pl w terminie do dnia 21.02.2025r. do godz. 13.00. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do tut. Urzędu Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 roku. Wymagania: 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ? Warunkiem koniecznym jest posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca lub osoba, która będzie pełniła funkcję głównego projektanta planu musi posiadać uprawienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie obowiązujących przepisów, ? Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, ? Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, ? Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego ze wskazanymi przedstawicielami Wykonawcy, ? Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - opracowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa zatwierdzone miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego w oparciu o przepisy ustawy o planowaniu i zagospodarowania przestrzennym. 5. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymogów dla udziału w postępowaniu: Wykonawcy dołączą do oferty: - wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług wraz z dokumentacją potwierdzającą ich należyte wykonanie, - oświadczenie o dysponowaniu osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie niezbędnym, do wykonania przedmiotu zamówienia oraz kserokopię świadectwa nadania uprawnień zawodowych (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), - oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej lub wypis z właściwego rejestru potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność ze stanem faktycznym. 7. Termin związania ofertą: 60 dni od upływu terminu złożenia oferty. 8. Opis sposobu przygotowywania ofert: Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym zgodnie z przedmiotem zamówienia. 10. Opis sposobu obliczania ceny: Cenę ostateczną oferty w formie określonej w formularzu ofertowym i wszystkie kwoty wskazane w formularzu należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty ważne, oceniane będą na podstawie kryterium: cena - 100%. Cena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku, gdy oferty otrzymają jednakową ilość punktów, Wykonawcy zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych. 11. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Oferty ważne oceniane będą na podstawie kryterium cena - 100%. Zamawiający dokona wyboru spośród ofert kompletnych (zawierających wszystkie wymagane załączniki). 12. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zamawiający w terminie związania ofertą zawiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana o terminie podpisania umowy. 13. W każdym przypadku Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Kontakt: Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: Wszelkich informacji dotyczących zamówienia udziela Agnieszka Jałowiecka - Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, tel. 32 21 66 511 wew. 120 i Krzysztof Tekla - Główny Specjalista w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, tel. 32 21 66 511 wew. 128. |
© eurobudowa.pl 2004-2025