Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego cmentarza

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego cmentarza

Data zamieszczenia: 2025-02-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Lędziny
ul. Lędzińska 55
43-143 Lędziny
powiat: bieruńsko-lędziński
tel. 32 21 66 511 wew. 120, wew. 128, (32) 216 65 11 do 13, 216 62 91, 216 63 01
um@ledziny.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 21 66 511 we
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Nazwa zamówienia: ,,Wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
cmentarza przy Ul. Zabytkowej w Lędzinach wraz z terenem pomiędzy Ul. Zawiszy
Czarnego, Ul. Wygody, Ul. Podgórną, Ul. Gałczyńskiego, Ul. Lędzińską, Ul. Olimpijską,
ul. Paderewskiego, Ul. Szkolną oraz Ul. Lipową",
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie ,,Miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego cmentarza przy Ul. Zabytkowej w Lędzinach wraz z terenem pomiędzy
ul. Zawiszy Czarnego, Ul. Wygody, Ul. Podgórną, Ul. Gałczyńskiego, Ul. Lędzińską,
ul. Olimpijską, Ul. Paderewskiego, Ul. Szkolną oraz Ul. Lipową".
W zakresie opracowania mieszczą się działania wynikające z procedury sporządzania
dokumentu wynikającej z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym i z przepisów odrębnych oraz wprowadzonych zmian wynikających
ze stanowiska Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt prac oraz
współdziałanie z Zamawiającym w ramach prowadzonych procedur, w tym za przebieg oraz
terminowe wykonywanie zamówienia w okresie realizacji umowy. W zakres zamówienia
wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania
przez Wykonawcę i przekazania Zamawiającemu.
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje poniższe czynności:
1) przygotowanie diagnozy stanu istniejącego wraz z koncepcją rozwiązań planu w skali
1:1000, w tym inwentaryzacja terenu wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną,
2) przygotowanie opracowania ekofizjograficznego,
3) przygotowanie prognozy oddziaływania na środowisko,
4) przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego,
5) przygotowanie tekstu planu i rysunku planu w skali 1:1000 w formie projektu
Uchwały Rady Miasta,
6) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej,
7) przygotowanie wniosków o uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych
i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie
gruntów rolnych i leśnych (tj. Dz.U. 2024 r., poz. 82) w niezbędnym zakresie,
8) przygotowanie metadanych infrastruktury informacji przestrzennej, o której mowa
w art. 5 i art. 29 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej
(tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 214),
9) przygotowanie projektów zawiadomień, obwieszczeń i ogłoszeń prasowych,
wystąpień o opinie i uzgodnienia, związanych przygotowaniem miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego,
10) przygotowanie propozycji stanowiska w sprawie zgłoszonych wniosków i uwag
do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, sporządzenie zestawień
tabelarycznych oraz części graficznej,
11) przygotowanie wykazów uzgodnień i opinii do miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego,
12) prezentacja dokumentu oraz stanu zaawansowania prac projektowych na spotkaniach
z Radnymi Miasta, Komisjami Rady, sesji Rady Miasta, władzami miasta,
Strona 1 z 3przedstawicielami organów opiniujących i uzgadniających, w zależności od potrzeb, w tym
przed przyjęciem projektu przez Radę Miasta,
13) przygotowanie i przedstawienie wersji roboczych zmian projektu do akceptacji
Burmistrza w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
14) prowadzenie bieżących konsultacji z Zamawiającym w zakresie zmian
w rozwiązaniach projektowych w trakcie wykonania opracowania,
15) udział w wyłożeniach projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowiska
do publicznego wglądu, przynajmniej dwukrotnie dla każdego wyłożenia, w ustalonych
z Zamawiającym godz.ch i udzielenie informacji zainteresowanym na temat przyjętych
rozwiązań,
16) udział w publicznych dyskusjach na rozwiązaniami przyjętymi w projekcie,
przedstawienie na spotkaniach rozwiązań urbanistycznych wraz z uzasadnieniem, przy
czym ilość spotkań do ustalenia z Zamawiającym.

Składanie ofert:
9. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć wyłącznie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania w siedzibie zamawiającego, drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście lub
drogą elektroniczną na adres: um@ledziny.pl w terminie do dnia 21.02.2025r. do godz.
13.00. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do tut. Urzędu

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia: okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025
roku.

Wymagania:
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
? Warunkiem koniecznym jest posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania
przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca lub osoba, która będzie pełniła funkcję
głównego projektanta planu musi posiadać uprawienia do projektowania
w planowaniu przestrzennym na podstawie obowiązujących przepisów,
? Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
? Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
? Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
Zamawiającego ze wskazanymi przedstawicielami Wykonawcy,
? Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - opracowali
w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa
zatwierdzone miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego w oparciu
o przepisy ustawy o planowaniu i zagospodarowania przestrzennym.
5. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania wymogów dla udziału w postępowaniu:
Wykonawcy dołączą do oferty:
- wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług wraz z dokumentacją potwierdzającą
ich należyte wykonanie,
- oświadczenie o dysponowaniu osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie
niezbędnym, do wykonania przedmiotu zamówienia oraz kserokopię świadectwa nadania
uprawnień zawodowych (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
- oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej lub wypis z właściwego
rejestru potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność ze stanem faktycznym.
7. Termin związania ofertą: 60 dni od upływu terminu złożenia oferty.
8. Opis sposobu przygotowywania ofert:
Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym zgodnie z przedmiotem
zamówienia.
10. Opis sposobu obliczania ceny:
Cenę ostateczną oferty w formie określonej w formularzu ofertowym i wszystkie kwoty
wskazane w formularzu należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferty ważne, oceniane będą na podstawie kryterium: cena - 100%.
Cena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
W przypadku, gdy oferty otrzymają jednakową ilość punktów, Wykonawcy zostaną
wezwani do złożenia ofert dodatkowych.
11. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Oferty ważne oceniane będą na podstawie kryterium cena - 100%. Zamawiający dokona
wyboru spośród ofert kompletnych (zawierających wszystkie wymagane załączniki).
12. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w
celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Zamawiający w terminie związania ofertą zawiadomi Wykonawcę, którego oferta
zostanie wybrana o terminie podpisania umowy.
13. W każdym przypadku Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia
postępowania bez podania przyczyn.

Kontakt:
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych
do porozumiewania się z wykonawcami:
Wszelkich informacji dotyczących zamówienia udziela Agnieszka Jałowiecka - Naczelnik
Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, tel. 32 21 66 511 wew. 120 i Krzysztof Tekla -
Główny Specjalista w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, tel. 32 21 66 511 wew.
128.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.